Skoči na vsebino

Serviserji motorjev!!! -- Najslabši IN najboljši!


Priporočene objave

Objavljeno
Nimam problemov s ceno ure temveč s količino le-teh, ki so mi jih zaračunali. Po olje in filtre pa tut ne hodijo med servisiranjem. Sloh pa so si maržo pri prodaji olja in filtra tut zaračunali.

Ponavljam ... koliko je ura serviserja v AS-u ??

z davkom vred 5000 SIT

Objavljeno
Nimam problemov s ceno ure temveč s količino le-teh, ki so mi jih zaračunali. Po olje in filtre pa tut ne hodijo med servisiranjem. Sloh pa so si maržo pri prodaji olja in filtra tut zaračunali.

Mačica, to je pač tako, da ti zaračunajo stortev ",alega" servisa po normativih, ki so v servisnih manualih za tvoj motor. Sploh pa, ko pripelješ vroč motor, ga morajo najprej ohladiti, potem se šele lahko lotijo zamenjave olja. In, ker so tvoj motor v delavnici gledali uro in pol, so ti toliko tud zaračunali. Simpl ko pasulj... :lol: 8) :shock:

Napaka. Pripeljala sem se ob 12.35, odpeljala sem se 13.05. Gledali so ga torej pol ure, obdelovali pa 20 minut. Torej NOBENE osnove za zaračunat 1,5 ure. Normativ gor ali dol.

Objavljeno

[Napaka. Pripeljala sem se ob 12.35, odpeljala sem se 13.05. Gledali so ga torej pol ure, obdelovali pa 20 minut. Torej NOBENE osnove za zaračunat 1,5 ure. Normativ gor ali dol.

Objavljeno

lojzi,jaz pa se nikoli nisem slisal,da naj bi se olje menjalo pri hladni masini - vroce olje namrec lazje,hitreje in v vecjem obsegu iztece iz masine,kot hladno.tudi filter se da lazje zamenjati,ce je blok segret.

Objavljeno

Ja 7500 SIT za menjavo olja in filtra je pa vseeno preveč. :evil: :arrow:

Objavljeno
Ja 7500 SIT za menjavo olja in filtra je pa vseeno preveč. :evil:  :arrow:

Ma sem rekla, da naj zaračunajo kaj hočejo, ampak mene tam na rednem servisu ne vidijo več spljoh. Kvečjemu še na kako garancijsko popravilo. Pol pa naj si pišejo 50 ur, če hočejo, itak bo šlo na njihove stroške.

Objavljeno
lojzi,jaz pa se nikoli nisem slisal,da naj bi se olje menjalo pri hladni masini - vroce olje namrec lazje,hitreje in v vecjem obsegu iztece iz masine,kot hladno.tudi filter se da lazje zamenjati,ce je blok segret.

Ja Ice, res je, tud jaz pri avtomobilih spustim olje, ko je motor še vroč, ampak za ponovno nalivanje in pritrjevanje oljnega filtra naj bi bila pa mašina hladna, oz. naj bi se počakalo cca 1,5 ure, tako so mi rekli tudi na Yamaha servisu, kamor sem prvič peljal motor na zamenjavo olja in filtra. Sigurno pa lepše in bolje izteče iz toplega motorja (viskoznost), in tudi temeljiteje.

Objavljeno
lojzi,jaz pa se nikoli nisem slisal,da naj bi se olje menjalo pri hladni masini - vroce olje namrec lazje,hitreje in v vecjem obsegu iztece iz masine,kot hladno.tudi filter se da lazje zamenjati,ce je blok segret.

Ja Ice, res je, tud jaz pri avtomobilih spustim olje, ko je motor še vroč, ampak za ponovno nalivanje in pritrjevanje oljnega filtra naj bi bila pa mašina hladna, oz. naj bi se počakalo cca 1,5 ure, tako so mi rekli tudi na Yamaha servisu, kamor sem prvič peljal motor na zamenjavo olja in filtra. Sigurno pa lepše in bolje izteče iz toplega motorja (viskoznost), in tudi temeljiteje.

No, zdaj vsaj vemo od kod ta normativ.

Objavljeno

Morajo pa imeti mehankarji pri AS-u kar dobre plače, če v 8ih urah naredijo za 24 ur prometa po 5000SIT na uro... :idea: :evil:

Objavljeno
Morajo pa imeti mehankarji pri AS-u kar dobre plače, če v 8ih urah naredijo za 24 ur prometa po 5000SIT na uro... :idea:  :evil:

Al pa še huje... lastniki vso smetano popokajo.

Objavljeno
V mojem primeru niso vse samo tiste ure, ko je motor na servisu ampak tudi nasveti, pomoč, prijaznost, hitra reakcija, ko je potrebno ....  

Če še ne veste ... Simon Dacar (official KTM and Ducati service).

_________________

hotschko  

Ali si to pri njem doživel, mislim tak odgovor kaj pomeni ura dela v delavnici, oz koliko teh se zaračunava :?:

Objavljeno
V mojem primeru niso vse samo tiste ure, ko je motor na servisu ampak tudi nasveti, pomoč, prijaznost, hitra reakcija, ko je potrebno ....  

Če še ne veste ... Simon Dacar (official KTM and Ducati service).

Ali si to pri njem doživel, mislim tak odgovor kaj pomeni ura dela v delavnici, oz koliko teh se zaračunava :?:

Odgovor je moj, v ceno njegovega dela se pa nisem nikoli spuščal in dokler je vse dobro narejeno in motor dela brez problemov, se s tem tudi ne mislim ukvarjat. Ni vse samo ure dela ampak tudi znanje in izkušnje ...

To vem, ker imam "podobne" probleme, ko za pol ure dela zaračunam 20kSIT unim pa nič jasno ... ampak zadaj so pa leta izkušenj, učenja, plačanih seminarjev in tečajev, brez katerih bi imeli 3 ure izpada delovanja in ne samo 30min ...

Objavljeno
Ducatisti so hotli samo povedati, da s ceno za ure pri serviserju njihovih motorjev nimajo tezav... am i wrong :?:

Na žalost nebi vedel koliko je letos cena ure mojega serviserja... :wink:

Zornik Bled (Gasper): 2.500 + 20% DDV = 3.000,00 SIT (& brez "mnozenja" ur!).

Objavljeno
Zornik Bled (Gasper): 2.500 + 20% DDV = 3.000,00 SIT (& brez "mnozenja" ur!).

He he, za to ceno se splača pa že samo tam viset pa o motorjih časkat... 8) :D

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Spet ena pohvala Elise

Vceri sem bil v Elisi na "ta malem" servisu. Narocil sem se v cetrtek za petek ob 15:30. Prisel tja, pocakaj pol urice, da se motor pohladi. Ta cajt mi je Tomaz posodil njegovo XJR s kompletnim Akrapovicem, da sem lahko primerjal z mojo XJR, ki ima samo dva sportna lonca. Razlika je ocitna. Njegova ima 12 KM vec in gre v prvi po tazadnjem samo z gasom.

Potem mi je zamenjal filter in olje, napel zajle za gas in verigo.

Pri 37.500 km sem prvic napenjal verigo!!!!!! Seveda sem bil pohvaljen, da sem eden redkih, ki tako dobro skrbi - vzdrzuje verigo.

Po salbi urici dela sem placal 12.500 sit in odpeljal domov. Med potjo domov sem premisljevav kaka budala sem, ker sem pri Heingericku kupil dva "sportna" lonca in dal za njih 900 DEM in pridobil kaksnega konja vec. Kompletni Akrapovic (lonci + krivine) stane pa 1500 DEM in bi mi dal 12 KM vec.

Tadej

Objavljeno

Najslabši servis je v Ptuju.Pizda mu m. razfukal mi je fergazer da mi je bajk začel pokat na izpuh.Zdaj pa mi ga nihče ne zna nastavit tako kot bi moral.Zraven tega pa mi je še vprostem teku laufal kot traktor.V Kranju pa mi je servis Štern skoraj čisto odpravil napako ampak še vedno ni tako kot je bil pred tem.Moram pa povedat da mi Štern ni nič zaračunal.

Objavljeno

STARI iz kje pa si? Na ptuj ne vozit motorja ker nimajo pojma!

Objavljeno
STARI iz kje pa si? Na ptuj ne vozit motorja ker nimajo pojma!

Iz Maribora.

Objavljeno

MOTOMANIA

Šmarska 7a

Koper

TEL.:

05/625-15-01

ali

05/625-15-02

To ti je servis za prste polizat :)

Brzo i efikasno!

Vsaj kar se Kopra in okolice tice ;)

FLAYO

Objavljeno
Ce želite smrt vašemu motorju, ga le pripeljite na Lucka spc - Živec ., Cilenška, Ljubljana - servis Aprilie! Vaš motor bodo pocasi a do konca mucili!!!

Kaj je to slucajno isti Zivec, ki je vcasih imel uradni servis za Gilere ? Ce je to, mu majke jebem, ko sem imel se Gilero SP02 pred uh, 7leti, mi jo je eno leto popravljal. Nazadnje sem zbral klapo (ene par fighterjev) in smo mu sli zagrozit da ce motor ne bo koncan v 3dneh da ga bom odpeljal takega kot je bil do takrat popravljen pa nc placu. No, zgleda da je zaleglo in je motor bil ustiman v 7dneh, pa se to bolj bogo.

Tak da delajte velik ovinek okoli njega...

mam gilero 125rc, rad bi naredu servis (menjal bat, naštelu fergazer... ). se začnem mal zanimat, pokličem enih 10 servisov, pa mi čist vsak reče, da je pa ta motor že star (ja res bo že 12 let), pa da oni tega ne delajo več... ...pa da če bo kdo znal uštimat, bo to Živec...

ok sem reku, če ga vsi poznajo bo pa že...

ga pokličem, se zmenim za 20.8. ko pride z dopusta, komaj čekam, da vidim kako mašinca dela ne da bi trokirala....

pol pa tole preberem... res ne vem kaj nej nardim...

če kdo ve še za koga drugega... res lepo prosim za info, ker k temu modelu ga nebi pelu..

lp

Objavljeno

Still125,

tu notri ni absolutnih sodb in kategorizacij servisov in serviserjev, temveč so zbrani le naši vtisi in posamezni dogodki.

Po drugi strani pa je življenje kompromis in če je ta servisant edini, ki je voljan sprejeti tvoj motorcikel, boš pač moral ugrizniti v (morda pa niti ne) kislo jabolko,

ali pa,

delo opraviti sam.

Objavljeno

vem da so pač sodbe zelo relativne in da se (tako na forumih, kot tudi marsikje drugje) večkrat oglašajo ljudje, ki so z zadevami (beri storitvami) nezadovoljni, kot pa tisti, ki so bili korektno "postreženi".

vendar sem po prebiranju teme naštel cca 5 skrajno negativnih postov, ki mi vsekakor niso vzbudili dobrih občutkov. mogoče sem v trenutku reagiral malo preveč čustveno, vendar vseeno.

sam motorja ne bi razdiral, že zaradi neprimernega orodja, ki je nekoč služil podiranju avtomatika, kot drugo pa bi za dele (verjetno) plačal istemu servisu dokaj neugodno vsoto. mogoče je tu alternativa prijateljevo orodje in deli iz italije (je mogoče na voljo kakšna telefonska italijanskih štacun).

konec koncev bom motor (verjetno) odpeljal na servis, ki mi je edini na voljo, ampak občutek ne bo najboljši.

vseeno pa so informacije o alternativi še vedno močno zaželjene!!!!

še enkrat lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na dopustu sem enkrat na zadnjem disku pozabil disc lock in speljal. Rezultat: zviti disk.

Po dopustu peljem motor pokazat v Eliso in Tomaz pravi, da bo treba novega. Ga v torek narocijo. Danes pa me poklice Tomaz in pove, da je disk prisel. Ker sem bil danes res zelo, zelo na tesnem s casom, mi je samo rekel pripelji in bomo takoj zrihtal.

Ob 15:30 sem bil pri njih. Motor je sel takoj v delavnico. Menjave diska so se lotili vsi trije mehaniki (Tomaz, Eki in Izidor). Ob 15:45 sem se z motorjem ze peljal naprej po opravkih. Mislm ce to ni fer odnos do strank!!!!!!

Kekc III, ki je ravno takrat prisel po svoj motor, kar ni mogel verjeti svojim ocem.

Fantje iz Elise - hvala vam za vas trud in pozrtvovalnost.

Kekec III, kako si bil pa ti zadovoljen s servisom na tvojem Drag Starju?

Tadej

Objavljeno

O Tadej, prav zavidam ti! Pa tebi se dogajajo neverjetne stvari - v pozitivnem smislu. Jaz pa hodim s svojim ubogim Runerjem 180 okoli serviserjev in mi ga nihče noče poservisirat. Za en kur..ev redni servis jih moram skoraj na kolenih prosit. Ne morejo se me usmilit pa tiste pol ure reskirat - pa saj bi vse plačal. Itak je servis ful enostaven in bi znal vse sam naredit, ampak se mi gre zaradi štemplja v servisni.

Enkrat sem že ugotavljal, da je odnos serviserja do stranke odvisen od kubature motorja. (Potem se ve zakaj so do Tadeja tako prijazni.) Nevem kaj doživja folk s 50cc skuterji. Bo zgleda treba sestro ali pa punco na servise pošiljat, bo šlo sigurno bolj gladko. Skratka zadnji čas da prešaltam večji motor.

Objavljeno

Glede onega ŽIVCA gor en nasvet:

NE DAJ MU MOTORJA, MOPEDA, SKUTER NE ŠAJTARGE V POPRAVILO.

Najdi raj kakšnega ki servisira podobne 2-taktne stroje in če ne bo delov pa le te kupi pri ŽIVČKU.

Tudi mene in kolega je prav lepo nategoval.

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!