Skoči na vsebino

Serviserji motorjev!!! -- Najslabši IN najboljši!


pupa

Priporočene objave

osebno sem bil parkrat pri motor jetu v MB in imajo,vsaj zame,solidne cene in servis.menjal sem samo gume,zobnike in verigo,tako da drugih njihovih uslug ne poznam.

@ pupa: pa kaj sem napisal? moras vedeti kako se pri katerem obnasati.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislis v okolici Celja?

1. Bozic definitivno odpade (ne zna zrihtati niti otroskega tricikla, kaj sele motor)

2. Pusnik (Slov. B.) - serviser Andrej (soliden), ostali so vprasljivi - izkusnje drugih

3. Dober je tudi RAF iz Ljubecne (dela privat), vendar moras koga poznati, da te priporoci, sicer ne bo nic

4. Avto Luky (Rog. Slatina) - bil je serviser za yamaho - ne vem, ali se dela zanje, drugace pa je tudi sam motorist in se spozna na zadevo (informacija iz druge roke)

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE

Ti ki si iz Avstrije. Daj nekaj napis kako je s servisi v Avstriji. So dražji, cenejši, boljši, slabši. Prijatelj (preminuli) mi je nekoc govoril o nekem servisu tam zgoraj, kjer ti znajo "obnoviti" (ne zamenjati) komplet motocikel. Specilaizirani pa naj bi bili sploh še za stare zracno hlajene. Menda nekaj z laserjem merijo.... v glavnem iz starega motorja naredijo nov.

Pozdravljen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dober servis za kawa je klemencic tona v MB, ki je tudi pooblašcen za kawo. je pa tako, da se je treba narocit ker ma vedno gužvo. je pa tona pravi hard core biker in nima rad "pametnjakovicev". ce se z njim normalno pogovarjas je OK, tiste pametne in seratorje pa odjebe. ti pa bo svetoval za vse (tudi zavorne ploscice in podobno) in si lahko preprican da bo posteno.

tona ponavadi zahteva da vse servise dela on, ker nima rad da nekdo drugi sari po masini pol pa on resuje ko je ze vse zajebano (oziroma resi ze ampak tudi zaracuna).

jaz sem k njemu hodil ze z yamaho, zdaj pa z kawo in nikoli nisem rabil nic naredit razen mogoce deci olja dolit na 6000 km (servisni interval).

Edited by - gregs on 01/07/2001 19:25:59

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ pupa: sorry.ok.a se noce ali ne more sam javiti?

@ rok: servisi v AUT niso nic "boljsi ali slabsi" kot v SLO (glih taki brezveznezi obstajajo,kot pravi freaki).osebno lahko povem samo za enega honda-dealerja in enega suzukija (odjebem oba v PM pa se naprej!).

poznam pa dva super servisa in enega obnovilca masin,pri katerih si lahko siguren,da bo stvar boljse laufala,kot pa ko si jo pripeljal na servis.servisa sta seewald (vse,kar kuri benc ali dizel; moj tuner za zadne tri bike.drag,a garantirano laufa.ima tudi rolo.) in rautner (KTM in hard endure,bolj off-road) pri graz-u.in stock severno od graz-a za vse vrste masin.

vse ostalo,kar obstaja in ima ime servis pozabi.nisem sicer vseh obletal,ampak se dosti pogovarjamo in s casom se veliko izve.

cene so pa vecje kot v SLO.ura dela je ca.650 - 800 ATS (z davkom).

glede obnovitve za celi motor ne vem.za masine je stock v gratkorn-u.

lasersko izmerjenje sasije in tudi ravnanje,kolikor vem,delajo samo na dunaju.cene ne vem.

glede obnove bom pa se malo povohal naokoli.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja moram povedat, da sem po telefonu klical Eliso in so mi velik povedal. Res je, da osebno se nisem bil tam, ampak nasveti in debata so dokaz, da niso P...E. Definitivno bodo oni rihtali mojo mrcino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj sin je kupil Aprilio RS-50 pri VEITu na Viru moram rec, da so bili vsi zelo prijazni in prvi servis so naredili v par urcah.Z motorjem zaenkrat ni nobenih težav razen, da je tovarniško tako blokiran, da sem jaz mislil, da speljujem v tretji šel je pa samo 40 Km/h.Sedaj sem mu odprl fergazer in izpuh tako, da lahko mašina zadiha kar se pri moci pozna 100% pri hitrosti pa 60 Km/h ni nevem kaj bolje pa je.Kasneje mislimo dati not kit samo stvar stane v Italiji 280.000 ITL pri nas pa serviserji hocejo za kit z montažo kar 1000 DEM lep zaslužek!Tako sedaj ne vem kam naj ga peljemo montirat kit morda kar v Italijo :)).Živec mi je pa hotel za deblokado vplinjaca in izpuha vzeti 300 Dem sam pa sem to naredil v dveh urah lepo pocasi.Pa lep opzdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ kasti: poka ti zaradi "nesoglasja" med vsesavnim in izpusnim delom masine.zracni filter in/ali deli razplinjaca in izpusni sistem ne delujejo kot celota.po tem,da ti poka ko odvzames plin,bi rekel,da dobiva masina prevec zraka/porabljene pline ne poriva dosti hitro skozi izpuh.

ampak take dijagnoze na daljavo so malo vredne.vprasaj vombergerja ali eliso,oba vesta vec kot jaz in tudi objekt bosta imela pred ocmi/usesi.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Motocikel so mi popravljali dva dni a napaka še vedno ni odpravljena! Baje so nastavljali izgorevanje na vplinjacu in nastavljali ventile, vendar ni še vedno poka kot pri norcih!!! Amogoce kdo ve zakaj prihaja do tega pokanja in a je tale Vombergar res tak macek kot pravite? A je pooblašcen serviser za Aprilie, saj je motor še v garanciji in nebi rad placeval za napake ki se so mi pojavile?

Jasno da poka, sej meni je do prvega servisa tudi - ko še zadeva ni bila naštelana... Zanimivo se mi je zdelo to, da mi je Vomberger rekel, da "po servisu ne bo vec pokal" -- pa jaz pokanja sploh nisem omenil, zato sem pac mislil, da je to za prvih tavžent KM to cisto normalno ?!?!...

V glavnem, to se da cist normalno porihtat, pri meni je bilo to vkljuceno v prvi servis. Pelji ga k Vombergerju, samo to ti lahko recem, Avto Triglav pa pošlji v k**** !

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ena o Pestatorju:

mi je cvek iz gume dal, gumasto injekcijo dal in sem sel - v 5 minutah. Aja, pa samo jurja sem dal. Prijazni so pa tako, da bi kar z veseljem dobil se kaksen cvek v gumo...

No, vseeno bom raje kar brez cvekov ostal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Se ena o Pestatorju:

mi je cvek iz gume dal, gumasto injekcijo dal in sem sel - v 5 minutah. Aja, pa samo jurja sem dal.

VULKANIZERSTVO Pestator je res zakon, za ostale, ki ne veste kje to je: na Brodu, ko se pripeljete iz Nemške mimo avtoceste, po hribu navzdol, na prvem semaforju (pri uni gostilni) zavijete desno, nato takoj levo, 150m naravnost in ste tam.

Men so porihtal gumo v 10 minutah, cakal pa sem cca pol ure, ker sem prišel pred uro, za katero sem se zmenil... Pa pocen je bilo!

Se vidi, da sta obadva Pestatorja motorista.

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je rihtal najprej yamaho SR125 in pozneje virago 535 (Cešek)- TRGOMOTO iz Krškega. Moram povedat da sem bil lahko vedno zraven in je hitro in dobro nardil. Ko pa mi je na 535 crknila "sklopka" na zaganjacu, mi je pa kolega povedal za Bojana Marna iz Senovega (ima vulkanizerstvo in je motorist s srcem), da je dost cenejši. Kolegu je nardil generalko na gsx1100 za izredno ugodno ceno(mašina naštelana kot za dirke). Meni pa je tud zrihtal okvaro ugodno in kvalitetno. Je pa že tolk znan tam okrog, da ima že kar gužvo(vse dela sam in kot za sebe) LAMPA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom rekel samo takole:

slabih je ogromno, dobrih pa malo!!!

Mehanik v Velenju, ki se res spozna na stvar in dela z dušo je Moto Mario. K njemu vozijo motorje prav vsi, ki jih poznam (iz cele Slovenije)

o slabih se pa ne splaca govort, jih je vec kot dobrih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem slisal sokantno novico, ki pa jo morem se "iz prve roke" preverit. baje sta dva kolega menjala gumo in pri Motor Jet v MB na zadnjo kolo namontirala Metzeler. Pri montazi so jim nekaj zajebali in enemu je felno zvilo, drugi pa mora menjat polza. vsak imata najmanj 40.000 sit skode. ker dozdaj nisem o Motor Jetu slisal nic slabega morem to osebno preverit tako da jemljite to kot 80% preverjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ice, ce se ne motim si ti iz Stajerske in imas Bandita 1200 S, pa me zanima kje ga servisiras?

badfreek

vecino stvari naredim sam,enkrat letno ali pri velikih popravilih (se nisem imel) pa grem k seewald-u (hart pri graz-u).stajerska stima,samo je avstrijska. gume,zobnike in verigo pa menjam,kjer jih najceneje dobim.vcasih sam,vcasih mi naredijo.odvisno od casa in denarja.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ice, ce se ne motim si ti iz Stajerske in imas Bandita 1200 S, pa me zanima kje ga servisiras?

badfreek

nekje med prejsnimi posti sem napisal za toneja klemencica, ki je res dober. saj ker si iz rus tako ves kje na limbuski (pri gasilskem domu) ma delavnico. ampak preberi si tisto kar sem napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo,

Imam yamaho Virago 750. Zdej se mi bliza 24k kilometrov in morm pelat na servis. Lan sm pelu v MegaAvto na vicu. Pelu sm ga tja zjutri, ob 16h sm ga odpelu. Zamenjal so olje, filter, svecke in preveru ce je vse ok z ventili. Cena je bla okol 20000 sit.

Za take minimalne popravke bi rad sam skrbel in me zdej zanima da ce motor normalno deluje, ni videt da bi kej puscalo in da sam menjas olje filtre..itd ce je to dovolj al je tolk boljs pelat na servis?

Najraj bi tolk obvladov masino da bi jo sam razstavu pa sestavu nazaj .

Kater servis pa priporocate za yamaho? Kaj ce bi odprli se en povsem tehnicen forum, kjer bi tisti, ki vedo kej vec o sraufanju to povedal se ostalim? :) Al pa kej svetoval. Mene mika sraufat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V torek sem bil v Elisi na rednem servisu. V ponedeljek zjutraj sem se najavil in so me narocili za v torek ob 15. uri.

Ko sem prišel sem moral pocakati 30 minut, da se je mašina pohladila.

Pol so mi pa zamenjali 4 svecke, 3,6 l olja Shell, oljni filter. Nastavili so mi tudi uplinjace, ker sem dal gor druge "ta odprte" lonce.Zraven so mi še pogledal plošcice, napetost in stanje verige pa še neki.

V eni uri je bil servis gotov.

Za vse skupaj sem placal 19.500 SIT.

Ves cas servisiranja sem bil lahko zraven serviser Borut pa mi je zraven razlagal, kaj dela.

E L I S A - P O H V A L N O !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje in dekleta! PANIKA!

Po nasvetu forumovcev, sem svojega Pegasa peljal na servis k Vombergerju v Kranj. Motor imam tam že od ponedeljka in po vcerajšnjem pogovoru po tel. bo gotov šele v torek. Mislm!?! In kaj ima za narediti? Zamenjati tesnilo glave motorja, svecko ter zavorno tekocino. Olje, filter,... sem zamenjal že sam.

Ko dobim motor vam napišem tocno specifikacijo racuna, za katerega me pa res skrbi njegova višina!!

POvejte mi ali v ELISI tudi Aprilie šraufajo?

Mislm. V življenju še nisem srecal mehanika, ki me nebi nategoval, pa naj bo to s casom popravila ali pa s ceno.

Skratka. Pa bo šel lep vikend v.....

Dejte me mal potolažt prosm, ker sem kar malce obupan. Pa še naseldnji vikend odrinem na dopust z motorckom, zamenjat moram še gume....

Še to glede Vombergerja. Njegov odnos do strank (mene) ni bil nekaj najlepšega kot je bilo nekje v forumu zapisano, da on pa le zna s strankami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko se zgodi,da ima na drugem motorju kaksne tezave in mu mora posvetiti vec casa,kot je mislil.mozno je tudi,da kaksnega dela ni na zalogi.lahko da bo ze prej gotov,si pac pusti neko rezervo,da ne bi zgledalo,kot da je prevec obljubil.

v glavnem panike na tvojem mestu se ne bi zganjal.poklici ga v ponedeljek in ga vljudno vprasaj kako in kaj.glede vikenda pa.....trpi.se ze vnaprej opravicujem,a to je moralo biti.

peace

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

delo je nekje SIT 4.500.- na uro,svecka SIT 800.-,tekocina SIT 1.000-1.200.-,tesnilo ne vem natanko,a nekje SIT 3-4.000.-,samo to je samo ugibanje z moje strani glede tesnila.okoli SIT 15-20.000.- bi rekel.tako od oka.ne vem,kaj vse bo naredil.so cene preracunane iz AUT v tolarje,ura dela je slovenska.

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede Vombergerja je tako, da dela sam (ima sicer 1-2 pomocnika vendar še nisem videl, da bi kaj delala brez da bi bil on zraven). Ce se nekaj z njim zmeniš to 95% drži. Priporocljivo, ga je poklicati preden sploh pripelješ motor, kdaj bo imel prosto. Ko ga pripelješ ti okvirno pove kdaj bo popravljeno in ponavadi tudi je v danem roku, razen ce caka kakšne dele (kar se tice aprilije je za vse zamude kriv uvoznik oz. tovarna - kar je vsaj glede Aprilije podobno po vsem svetu - cakalni roki za del po 2 meseca niso nic presenetljivega, ZDA, UK, ...). Ce je možno proba dobiti tudi dele od kakšne druge firme ce Aprilijinih ni na zalogi. Meni so crknili logarji na zadnji nihajni vilci (Na skladišcu jih ni bilo in bi bilo treba cakati cca 1 mesec) tako, da mi je dal od Hondine krosle (2 dni). Najvecji problem pri njem je pa to, da se noce nobenemu zameriti in vsakemu, ki ga nekaj sprašuje proba pomagati (kdaj mu uspe delati mi ni jasno glede na to da ga vsakih 20 minut kdo moti - tko da mopedfan ce si imel obcutek, da ni glih najbolj prijazen do tebe si bil verjetno že XXX clovek tisti dan).

LP, FalcoR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Še to glede Vombergerja. Njegov odnos do strank (mene) ni bil nekaj najlepšega kot je bilo nekje v forumu zapisano, da on pa le zna s strankami.

Ce bi ti vsakih 5 minut eden težil, tudi ti ne bi bil prevec dobre volje. Si imel pac smolo. Aja, ura servisiranja pa je z DDV manj kot 4000 sit, zavorna tekocina pa tudi ni ne vem kako draga.

LP

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!