Samorai Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Evo jst sem ga pa danes dal prvič 'na kolen'. Žal imam samo dva videa, za naslednjič pa obljubim fotkico. Aja uspelo mi je na ridah logarr, bajkr88, ImenitnaPriložnost in 1 other 2 2
colin Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Ehm, ne boš verjel ampak prvenstveno koleno daš ven, da veš koliko imaš še placa za nagnit potem ga pa pospraviš, oz ga pustiš da rahlo drsi po asvaltu, ne da bi se zdej naslanjal gor, sploh pa ne toliko, da bi ti zaradi tega prvo gumo odneslo(je že bolj verjetno da boš zaružil s kakim drugim delom motorja po tleh in padel zaradi tega-čeprav, kolker jaz vem, ponavadi odnese zadnjo pri tem, ne prve). (je pa res, da se tko včasih da rešit zds prve gume, če takrat "padeš" na koleno in guma zagrabi nazaj) O.k.....zdej pa že mal natepavate......se pravi, da je tebi tvoje koleno merodajno.......sedaj mi samo še povej, kako veš kje je na nogi limit.....oz. a ga vedno isto stegneš? :evilgrin: .....Za preveliko obremenitev kolena in s tem razbremenitev sprednjega dela, pa mislim da je bilo enkrat nekaj omenjenega s strani Skubica na dirki MOTO2..... MetodT, Jure, tilingerossi in 8 others 2 9
Jure Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 (popravljeno) Se na rabiš nič opravičevat......sej to tudi sam vem.Moja tehnika ni vezana toliko na kontra obračanje balance,sej mi zgornji del trupa tudi dost dela,Res pa je, da morem veliko več delat z ritjo in to ne mislim glede presedanja, ampak z prenašanjem na zadnji del zica, da lahko potem bolj odprem iz ovinka...ker sem pa nižje kilaš....Vem pa tudi, da te lahko spodnese če preveč teže daš na KOLEN ,ker zaradi tega sprednje kolo zgubi stik.....že videno!!!Tak da v obeh primerih tvegamo......Je pa lepo da te skrbi!!!! :notworthy: Ne jaz, ne noben od meni poznanih občasnih obiskovalcev steze ne daja teže na koleno, ker ne vem kaj bi s tem dosegel.. To vidiš samo kakšnega frajerja na ridah, ki se cel vrže z motorja dol zato da bo šel po kolenu in potem tišči nogo v tla ko mal usekan. Sicer pa ti koleno čist rahlo drsi po asfaltu dejansko zato, da maš filing kje si z nagibom. Je pa res, kot je omenila svobodna ptica, se da z veliko sreče rešit zdrs prednjega kolesa, če se opreš na koleno, probal enkrat na Marofu. Najbrž se da tut past v končni fazi zaradi tega, če bi preveč teže prenašal na koleno, ampak kot rečeno, ne poznam nikogar od tistih, ki obvladajo presedno tehniko, da bi to počel, ker ni razloga za to. Popravljeno Junij 1, 2011. Popravil Jure Sharko, casper7, hilton in 3 others 5 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 valda Skubicovi komentarji so za Planinske ride in podobne cirkuse najbolj merodajni kewo, logarr, casper7 in 8 others 2 9
Jure Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 (popravljeno) Ne vem kaj imajo Skubicovi komentarji z ridami, ampak dejstvo je da se teže na koleno načeloma ne prenaša, pa naj bo to Jerman na Grobniku al pa en vaški dirkač, ki so mu kolikor toliko jasne osnove presedne tehnike na Ridah. Če je Skubic kej takega omenjal, je najbrž omenil kot napako konkretnega dirkača in morebiten vzrok padca.. Popravljeno Junij 1, 2011. Popravil Jure cvetkamarjetka, hilton, MetodT in 2 others 4 1
RHonda Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 ker zaradi tega sprednje kolo zgubi stik.....že videno!!! Zaradi vožnje na koleno v grobem ne. To so že razne nianse, pa motogp, vožnje motorja se je najbolje učiti sam in je bolj učinkovito kot teorija. Kot da bi bil kadilec, ki kadi neprižgan cigaret. Najlažja cesta za dat na koleno bi morala bit kot 1. Rakitna, pa ride, dvor, jih je še nekaj ampak te so najbolj prijazne. Drugač pa steza, kjer se pomojem več brusi kot vozi. Meni je prvič uspelo septembra 2004 (kupil avgust 2004) aprilia 125, 34konj in spredaj guma michelin, zadaj metzeler, ko sem toliko časa vozil čez ovinek, da mi je uspelo. Sem si pa izbral popolnoma neprimeren ovinek, preoster, slab asfalt in še nepregleden povrh. Kar se tiče sprednje gume mi jo je vzelo samo v primerih ko je bil pesek, drugače pa vedno, vedno samo zadnja. Dolgo časa sem rabil da sem ugotovil, da niso bile krive gume ampak jaz (preveč nagiba in gasa)- ride 2007. Vožnja na koleno ni neka nuja je pa pomagalo pri športnem motorju ko se pelje hitreje, meni se je recimo lažje potopiti v ovinek, ohrani se večja hitrost, imaš več gripa in na izhodu ne rabiš vedno met rob gume na polnem gasu. Mogoče terja edino malček entuziazma, telesne kondicije in občutka. Poln gas, odpiranje in motor na tački- tega ne delam več, koleno še vedno, ampak izhodi pa z občutkom in izkoriščat širino cele ceste, če je na voljo. DAMI34, Kawc, ImenitnaPriložnost in 2 others 3 2
kewo Objavljeno Junij 1, 2011 Opozori Objavljeno Junij 1, 2011 Oprosti, ampak temu se pa reče izzivanje. Z, FZ itd gredo mimogrede na stopalke, kaj šele na distančnike. Če je tvoja "tehnika", vezana zgolj na countersteering in ga na ta način polagaš brez konkretnega sodelovanja zgornjega dela, poleg pa puščaš distančnike, izzivaš da se kadi. Mimogrede boš zapel kakšno luknjo, zaradi težišča pa za isti ovinek nagibaš bolj kot kak "kolenčkar" ki rit in telo premakne. Srečno. Neki takkga se je men nardil na Ridah 2 leti nazaj :unsure:(en ovinek nad "the ovinkom", smer navzdol). Sm šu po kolenu, in po tački (že brez tistih distančnikov), občutk sm mev da sm zapev nekak s taco, in da mi je sprednje kolo mal privzdignilo v zrak (res pa da je tam mal čudna cesta, mal trese). Valda sm prov lepo padu, k sreč se mi je motor pridrajsu direkt v tisto eno smerno ulco in se ustavu 0.5m pred jarkom Od takrat, grem z mal več rezerve po tistem ovinku, vsaj na vstopu do temena
X11 Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 ...(en ovinek nad "the ovinkom", smer navzdol). Sm šu po kolenu, in po tački (že brez tistih distančnikov), občutk sm mev da sm zapev nekak s taco, in da mi je sprednje kolo mal privzdignilo v zrak (res pa da je tam mal čudna cesta, mal trese). Valda sm prov lepo padu, k sreč se mi je motor pridrajsu direkt v tisto eno smerno ulco in se ustavu 0.5m pred jarkom ... Se pravi, da si fuknu še preden si dobr u ovink prpelu. Talent! DAMI34, Roky994, casper7 in 13 others 4 12
snoopek Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Brez komentarja X11 nebi šlo.... carmagedon, P182, kewo in 3 others 6
Samorai Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Brez komentarja X11 nebi šlo.... Jah nov je pa si komentarje nabira. P182, ImenitnaPriložnost, X11 in 3 others 4 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Ne vem kaj imajo Skubicovi komentarji z ridami, ampak dejstvo je da se teže na koleno načeloma ne prenaša, pa naj bo to Jerman na Grobniku al pa en vaški dirkač, ki so mu kolikor toliko jasne osnove presedne tehnike na Ridah. Lahko pa s premikom kolena preneseš težo, premakneš težišče zaradi tega, ker del telesa sledi kolenu ... kenedele ... casper7, hilton, carmagedon in 13 others 2 14
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Brez komentarja X11 nebi šlo.... pa brez Snoopekovega tudi ne ... snoopek, shark90, bagio in 18 others 2 19
k0ci Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 Lahko pa s premikom kolena preneseš težo, premakneš težišče zaradi tega, ker del telesa sledi kolenu ... kenedele ... kot da bi jaz zdajle začel učiti kirurge kako operirati pruh
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 kot da bi jaz zdajle začel učiti kirurge kako operirati pruh S tem da ti res pojma nimaš o kirurgiji .... Sharko, Kawc, hilton in 12 others 2 13
Lencdo Objavljeno Junij 2, 2011 Opozori Objavljeno Junij 2, 2011 jst bom tkole reku, vožnja po kolenu je "nevarna" zakaj v " ker je optična varka je res da motorno kolo manj položiš proti tlem ter ti ostane več "rezerve" vendar med tem časom tudi znižaš težišče motorja in sebe (kar je dobro) vendar zato moraš proti izhodu iz ovinka naviti gas da se "postaviš" pokonci......... med tem časom pa si bol ranljiv.. zakaj? za korekcijo motorja ali zdrs zadnje gume ( o sprednjem zdrsu gume nebomo ker vemo da sledi padec) sem zagovornik "kolenčkanja" vendar samo v preglednih ovinkih! v zaprtih ali nepreglednih ovinkih pa definitivno ne....hm kaj želim ubistvu povedat? želim povedat da za vse začetne " kolenčarje" naj začnejo postopoma, se pravi npr. ride prvič gor-dol počasi pogledat kje so madezi oz. čim več informacijo o cesti. drugič počasi in postopoma v 2. prestavi nabirat kilometrino. pri tem paziti držo ter pogled naprej ( vodoraven s cesto) vaja dela mojstra...s takim načinom sem že 2. lajika naučil da položita svoja SS na koleno veliko varnih kilometrov še naprej DAMI34, malakai, casper7 in 1 other 2 2
k0ci Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 S tem da ti res pojma nimaš o kirurgiji .... res je, tako kot ti o kolenčkanju
sesir Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 res je, tako kot ti o kolenčkanju Se sliši,da ko je telebnil je kr lepo drsel po kolenih X11, P182, hilton in 8 others 9 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Se sliši,da ko je telebnil je kr lepo drsel po kolenih Še ena dezinformacija očitno. spid3r, X11, Kawc in 11 others 2 12
bikez Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 V čem je fora vožnje na kolen? ImenitnaPriložnost in X11 2
Popularna objava Pervy Objavljeno Junij 3, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 V čem je fora vožnje na kolen? predstavlja ultimativni dokaz moškosti in obvladanja vožnje. je praktično zadnja stopnička v motoriranju, ki je nekaterim nedosegljiva zaradi pameti/straha/napačnega motorja. vse druge veščine namreč motorist obvlada u nulo že ob nakupu motorja ali celo prej, sploh ob šanku. tudi ob šanku pride prav saj se vidi po statusnem simbolu - podrsanih drsnikih. no nekaterim pa je celo fajn halls, kewo, X11 in 9 others 11 1
GRUNF Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 predstavlja ultimativni dokaz moškosti in obvladanja vožnje. je praktično zadnja stopnička v motoriranju, ki je nekaterim nedosegljiva zaradi pameti/straha/napačnega motorja. vse druge veščine namreč motorist obvlada u nulo že ob nakupu motorja ali celo prej, sploh ob šanku. tudi ob šanku pride prav saj se vidi po statusnem simbolu - podrsanih drsnikih (pa makar s fleksarco....):naughty: . no nekaterim pa je celo fajn
k0ci Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Se sliši,da ko je telebnil je kr lepo drsel po kolenih tudi jaz sem se zadjnič z olfa nožem urezal ko sem lupil izolacijo s konca kabla da bom nataknil kabelčeveljček, pa zaradi tega še nisem kirurg :lol:
Popularna objava Karai Objavljeno Junij 3, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 Moje mnenje: Vsak počne to zaradi svojega razloga in povsem vseeno je, kakšen je ta razlog. Nekomu veliko pomenijo podrsana kolena na pivu, drugim občutek ko se dotakne tal, tretjim je to samo indikator nagiba motorja... Vsem pa je skupno to, da bi to radi znali in s tem namenom so (smo) prosili za nasvet. Vprašanja v stilu "Zakaj pa je to potrebno? A ni nevarno?", se mi tukaj ne zdijo na mestu... Marsikaj je nevarno kar počnemo in tudi tukaj smo (upam) vzeli to v zakup.. Zato prosim tiste, ki niso pripravljeni dati konstruktivnega nasveta, da se komentarja vzdržijo, saj tako tema izgublja na kvaliteti... Torej hvala vsem pametnim komentarjem... Se opravičujem adminu in ostalim, če se motim... P182, Gizmo_, Roky994 in 13 others 15 1
Popularna objava sesir Objavljeno Junij 3, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 tudi jaz sem se zadjnič z olfa nožem urezal ko sem lupil izolacijo s konca kabla da bom nataknil kabelčeveljček, pa zaradi tega še nisem kirurg :lol: Sigurno pa si po tem dogodku več kirurga kot mašinca motorist! exclan, hilton, X11 in 14 others 15 2
colin Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 V čem je fora vožnje na kolen? to bo povedala svobodna ptica!!!!!!!! sesir, cvetkamarjetka, DAMI34 in 2 others 2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se