Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

Pfuuu tale krožn je bil zame usodnwallbash.gif ne ga tle ukol preveč žgat ker ni vse tako lepo kot se zdi.

Prvič: rondo visi navzven in mogoče drži pri takih nagibih ampak ko se pa enkat navadiš po kolenu peljat z večjim nagibom pa čimdalj od takih rondojevyes.gif

Drugič: Po tem rondoju vozjo kamjoni fin sipek pesek oz. prah ki se ga s prostim očesom skoraj ne vidi, na delovišča za avtocesto in to se usede na asfalt in rata cela drsalncatrance_39_thumbdown.gif

Na temu rondoju sm js razdeviču svoj kolen ampak kmal zatem tud moped zato je res fajn da se ne pretirava ukol teh rondojev. Magar da prvič mal porajsaš da dobiš občutek potem pa stran od tamsmile.gif najbolje na dirkališče.

Mja tale krožn je groza, kolega se je tam nonstop vozu in se hvalu kwa ga nagne.... potem je seveda kmalu sledil padec. Ko pa sva se skupaj kam peljala npr. proti Jezerskem je ostov res uzadej, tolk da teli mudeli k se okol krožnga furajo res nimajo use pošlihtan al pa si hočjo kolke spahnt sam da bi podrajsal :P Učilnica za kolenčkanje je 100% dirkališče, ker pa te možnosti večina od nas nima, smo izbrali Kačje ride, Marijo reko, Rakitno... -_-

LP Kevin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pa zato ker ne greš dovolj hitro da bi s kolenom sploh prišel do tal in se potem samo nekaj siliš, toliko da drsa....moraš it tok hitro da ko sploh še nisi dobro preseden in imaš nogo čisto ob tanku lepo nehote drsaš s kolenom po tleh :D

2007%5C07%5C04%5Cbikepics-951257-full.jpg

Če nisi dovolj preseden, boš prej drajsal s tacami in škornji kot s kolenskimi drsniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote name='k0ci' timestamp='1281071039' post='1779646']

to pa zato ker ne greš dovolj hitro da bi s kolenom sploh prišel do tal in se potem samo nekaj siliš, toliko da drsa....moraš it tok hitro da ko sploh še nisi dobro preseden in imaš nogo čisto ob tanku lepo nehote drsaš s kolenom po tleh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem no...ko se vlečem z tačkami po asfaltu se res skor ne potrebujem presest..

Nisi razumel. Če se ne presedeš dovolj, boš prej vlekel s tacami po asfaltu kot drsal s kolenčniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nisi dovolj preseden, boš prej drajsal s tacami in škornji kot s kolenskimi drsniki.

Odvisno tudi od velikosti pilota.. Jaz se recimo skoraj ne rabim presest in gre zlahka po kolenu, ga je treba velikokrat umikat noter, pa nisem še nikoli prišel do tace. Sicer jih ima Gixxer višje kot kakšen drugi športnik ampak vseeno.

Pri meni je važno samo, da je prava poza telesa. Če rukneš samo rit dol, trup pa ostane bolj pokoncu, oziroma boki celo usmerjeni izven ovinka (pogosta napaka pri kolenčkanju), potem je treba precej nagnit da drsaš s kolenom, zato ker kljub temu, da si preseden in imaš razprte noge, noga ne seže daleč.

Če pa greš s celotnim gornjim delom telesa v ovinek, se pravi da so boki usmerjeni v ovinek in glava tam kjer je notranje ogledalo, potem pa samo odpreš nogo in pri minimalnem presedanju ali pa praktično brez, že leti po kolenu pri mojih 186cm. Ampak jaz se kljub temu presedem do pol riti (kar naj bi bilo nekak najbolš) pa raje nogo malo noter umaknem, je boljši filing :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz enega poznam ko pred gostilno moped na koleno vrže :closedeyes: pa mi je taki car :worship: aja pa to v štartu :surrender:

tudi jaz... honda cbr1000 v prostem teku on pa po kolenu v premeru kakšne 4-5m... :notworthy::worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi jaz... honda cbr1000 v prostem teku on pa po kolenu v premeru kakšne 4-5m... :notworthy::worship:

pa pozabil si povedat da nima registracije pa da to v kavbojkah počne :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa pozabil si povedat da nima registracije pa da to v kavbojkah počne :closedeyes:

ma registersko ampak jo vidiš če stopiš do motorja in dobro pogledaš :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Hello!

Še jaz bi imel eno vprašanje glede te teme pa raje tule vprašam, ko pa tistega ki me bo pobiral, kaj je bilo narobe. :P No imam naslednjo težavo. Vozim R6, ki ima sedež kar visoko ( cca. 85 cm), velik sem okoli 167 cm in tako na motorju dosežem do tal, samo s prsti. Zdaj pa pri "kolenčkanju" se presedem na pol riti, stopalo na notranji strani ovinka imam na konici prstov, telo obrnem v smeri vožnje in se cel nagnem v ovinek (tako da je telo malo "zraven" motorja). Nagibe izvajam tako, da na motorju na zadnji gumi je do roba slab milimeter ali pa še to ne več. Zdaj pa problem, nikoli mi ni ratal drsnat s drsniki? Mi se je že zgodil, da mi je začela oddrsavat zadnja guma, mogoče zaradi pretiranega nagiba? In da sem se dotaknil asfalta z ščitniki na škornju. Koleno pa kot rečeno nikoli, čeprav mislim da imam pozicijo pravo. Ali je možno, da sem enostavno prekratek? Po pravici povedano me že živcira, imam brzino, naklone, drsniki pa še vedno celi. In ker ne pridem s kolenom do asfalta imam tudi slabši občutek za globino nagiba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumo ti lahko odnese tudi že pri manjšem nagibu če je slab asvalt.

Če ti škorenj drsa pred kolenom že nimaš dost noge nazaj, al maš pa res čist čudno držo.

Prekratek verjetno nisi, ker bi imel potem tud Pedrosa probleme, pa jih nima.

Sicer pa kaj se sekiraš, važen da se peleš :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!

Še jaz bi imel eno vprašanje glede te teme pa raje tule vprašam, ko pa tistega ki me bo pobiral, kaj je bilo narobe. :P No imam naslednjo težavo. Vozim R6, ki ima sedež kar visoko ( cca. 85 cm), velik sem okoli 167 cm in tako na motorju dosežem do tal, samo s prsti. Zdaj pa pri "kolenčkanju" se presedem na pol riti, stopalo na notranji strani ovinka imam na konici prstov, telo obrnem v smeri vožnje in se cel nagnem v ovinek (tako da je telo malo "zraven" motorja). Nagibe izvajam tako, da na motorju na zadnji gumi je do roba slab milimeter ali pa še to ne več. Zdaj pa problem, nikoli mi ni ratal drsnat s drsniki? Mi se je že zgodil, da mi je začela oddrsavat zadnja guma, mogoče zaradi pretiranega nagiba? In da sem se dotaknil asfalta z ščitniki na škornju. Koleno pa kot rečeno nikoli, čeprav mislim da imam pozicijo pravo. Ali je možno, da sem enostavno prekratek? Po pravici povedano me že živcira, imam brzino, naklone, drsniki pa še vedno celi. In ker ne pridem s kolenom do asfalta imam tudi slabši občutek za globino nagiba.

Na pamet je težko karkol rečt. Maš mogoče kakšno sliko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

verjetno ti bo precej lažje peljati skozi ovinek če ne boš kar naprej odvzemal in dodajal gas :rolleyes: raje poskusi počasi (a stalno), najprej malo, pa vedno bolj odpirat gas, bo motorček veliko bolj miren, s tem pa najbrž tudi ti ;)

za nasvete kako krstit kolenske sliderje pa ti namesto Marije Reke priporočam pisto Novi Marof; tu bo praktično vedno kdo ki ti bo lahko pomagal da jim boš odbrusil nedolžnost ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja imate prav, Pedrosa se pa res čist fajn pele po kolenu :D slike nimam, lahk pa dam tale link za video Najbrž je res še kakšna napake v mojem stilu...

Največja in osnovna napaka je, da to počneš na javni cesti... Riskiraj tistih 30€ pa se spravi na N. Marof, kjer boš lahko cel dan brusil kolenčnike.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja imate prav, Pedrosa se pa res čist fajn pele po kolenu :D slike nimam, lahk pa dam tale link za video Najbrž je res še kakšna napake v mojem stilu...

Pomojem si si za učenje kolenčkanja izbral preveč odprte ovinke(na videu), kjer moraš priletet z precej (pre)visoko hitrostjo, da ma sploh smisel ga dat na koleno. Na takih ovinkih moraš bit že kr majstr (beri norc) da ga lepo po kolenu vlečeš, kar pa pomoje ni pametno glede na to, da cesta, vsaj iz videa zgleda totalno nepregledna in ozka. Js ti predlagam, da če že ne greš na Marof, potem pojdi vsaj na kakšne malo bolj zaprte ovinke ala ride kjer je lažje kolenčkat in tudi posledice ne bodo tok katastrofalne kot če bi usekal po tleh na teh videih. Na tvojem mestu pa bi za letos pospravu motor, če se ne nameravaš iti učit kolenčkanja na marof, ker ceste niso več primerne za kolenčkanje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa z Racelandom ne boš čist nič falil, če se čš naučit kolenčkat (je velik bližji kot N.M.). Sicer sem se sam na cesti, ampak na Racelandu pa ni bilo nobenega problema. Res, da je pista ful zaprta, ampak jih poznam veliko, ki so se s "težkimi" motorji gor fural ala cbr 600rr/f, kawasaki 750...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!

Še jaz bi imel eno vprašanje glede te teme pa raje tule vprašam, ko pa tistega ki me bo pobiral, kaj je bilo narobe. :P No imam naslednjo težavo. Vozim R6, ki ima sedež kar visoko ( cca. 85 cm), velik sem okoli 167 cm in tako na motorju dosežem do tal, samo s prsti. Zdaj pa pri "kolenčkanju" se presedem na pol riti, stopalo na notranji strani ovinka imam na konici prstov, telo obrnem v smeri vožnje in se cel nagnem v ovinek (tako da je telo malo "zraven" motorja). Nagibe izvajam tako, da na motorju na zadnji gumi je do roba slab milimeter ali pa še to ne več. Zdaj pa problem, nikoli mi ni ratal drsnat s drsniki? Mi se je že zgodil, da mi je začela oddrsavat zadnja guma, mogoče zaradi pretiranega nagiba? In da sem se dotaknil asfalta z ščitniki na škornju. Koleno pa kot rečeno nikoli, čeprav mislim da imam pozicijo pravo. Ali je možno, da sem enostavno prekratek? Po pravici povedano me že živcira, imam brzino, naklone, drsniki pa še vedno celi. In ker ne pridem s kolenom do asfalta imam tudi slabši občutek za globino nagiba.

nikakor nisi premajhen ker mam jas 170cm in ga na koleno spravim za šalo...res da mam še komaj rs125 :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ni kao raceland manjše od marofa? ma bo treba it na en dirkališče ja, na cestih je prevelika gneča pa še nevarno.... motor je pa že tud pospravljen oz. čaka na kakšen sonček za u easy vožnjo, to pa vem da temperature niso več primerne za takšno vožnjo, saj se tudi občuti takoj....sam vseeno, tko sam pri sebi razmišljam kaj bi lahk delal narobe, da ne gre do kolena. tudi v zaprtih ovinkih ne. prvo sm mislil, da je premalo nagiba, sam tega očitno je dovolj, napaka je najbrž nekje v stilu kako se presedem oz. položaj noge. ko gledam koga drugega, ko je dost večji od mene se še presede ne ornk pa že gre lepo po kolenu, jz pa včasih že preveč ven, pa še kr ne :@ ah bo, če ne letos, pa drugo leto :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!