Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Evo jst sem ga pa danes dal prvič 'na kolen'. Žal imam samo dva videa, za naslednjič pa obljubim fotkico. Aja uspelo mi je na ridah B)

Objavljeno

Ehm, ne boš verjel ampak prvenstveno koleno daš ven, da veš koliko imaš še placa za nagnit potem ga pa pospraviš, oz ga pustiš da rahlo drsi po asvaltu, ne da bi se zdej naslanjal gor, sploh pa ne toliko, da bi ti zaradi tega prvo gumo odneslo(je že bolj verjetno da boš zaružil s kakim drugim delom motorja po tleh in padel zaradi tega-čeprav, kolker jaz vem, ponavadi odnese zadnjo pri tem, ne prve). (je pa res, da se tko včasih da rešit zds prve gume, če takrat "padeš" na koleno in guma zagrabi nazaj)

O.k.....zdej pa že mal natepavate......se pravi, da je tebi tvoje koleno merodajno.......sedaj mi samo še povej, kako veš kje je na nogi limit.....oz. a ga vedno isto stegneš? :evilgrin: .....Za preveliko obremenitev kolena in s tem razbremenitev sprednjega dela, pa mislim da je bilo enkrat nekaj omenjenega s strani Skubica na dirki MOTO2.....

Objavljeno (popravljeno)

Se na rabiš nič opravičevat......sej to tudi sam vem.Moja tehnika ni vezana toliko na kontra obračanje balance,sej mi zgornji del trupa tudi dost dela,Res pa je, da morem veliko več delat z ritjo in to ne mislim glede presedanja, ampak z prenašanjem na zadnji del zica, da lahko potem bolj odprem iz ovinka...ker sem pa nižje kilaš....Vem pa tudi, da te lahko spodnese če preveč teže daš na KOLEN ,ker zaradi tega sprednje kolo zgubi stik.....že videno!!!Tak da v obeh primerih tvegamo......Je pa lepo da te skrbi!!!! :notworthy:

Ne jaz, ne noben od meni poznanih občasnih obiskovalcev steze ne daja teže na koleno, ker ne vem kaj bi s tem dosegel.. To vidiš samo kakšnega frajerja na ridah, ki se cel vrže z motorja dol zato da bo šel po kolenu in potem tišči nogo v tla ko mal usekan. Sicer pa ti koleno čist rahlo drsi po asfaltu dejansko zato, da maš filing kje si z nagibom. Je pa res, kot je omenila svobodna ptica, se da z veliko sreče rešit zdrs prednjega kolesa, če se opreš na koleno, probal enkrat na Marofu.

Najbrž se da tut past v končni fazi zaradi tega, če bi preveč teže prenašal na koleno, ampak kot rečeno, ne poznam nikogar od tistih, ki obvladajo presedno tehniko, da bi to počel, ker ni razloga za to.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

valda Skubicovi komentarji so za Planinske ride in podobne cirkuse najbolj merodajni

Objavljeno (popravljeno)

Ne vem kaj imajo Skubicovi komentarji z ridami, ampak dejstvo je da se teže na koleno načeloma ne prenaša, pa naj bo to Jerman na Grobniku al pa en vaški dirkač, ki so mu kolikor toliko jasne osnove presedne tehnike na Ridah.

Če je Skubic kej takega omenjal, je najbrž omenil kot napako konkretnega dirkača in morebiten vzrok padca..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

ker zaradi tega sprednje kolo zgubi stik.....že videno!!!

Zaradi vožnje na koleno v grobem ne. To so že razne nianse, pa motogp, vožnje motorja se je najbolje učiti sam in je bolj učinkovito

kot teorija. Kot da bi bil kadilec, ki kadi neprižgan cigaret.

Najlažja cesta za dat na koleno bi morala bit kot 1. Rakitna, pa ride, dvor, jih je še nekaj ampak te so najbolj prijazne.

Drugač pa steza, kjer se pomojem več brusi kot vozi.

Meni je prvič uspelo septembra 2004 (kupil avgust 2004) aprilia 125, 34konj in spredaj guma michelin, zadaj metzeler, ko sem

toliko časa vozil čez ovinek, da mi je uspelo. Sem si pa izbral popolnoma neprimeren ovinek, preoster, slab asfalt in še nepregleden povrh.

Kar se tiče sprednje gume mi jo je vzelo samo v primerih ko je bil pesek, drugače pa vedno, vedno samo zadnja.

Dolgo časa sem rabil da sem ugotovil, da niso bile krive gume ampak jaz (preveč nagiba in gasa)- ride 2007.

Vožnja na koleno ni neka nuja je pa pomagalo pri športnem motorju ko se pelje hitreje, meni se je recimo lažje potopiti v ovinek, ohrani se večja hitrost, imaš več gripa in na izhodu ne rabiš vedno met rob gume na polnem gasu. Mogoče terja edino malček entuziazma, telesne kondicije in

občutka. Poln gas, odpiranje in motor na tački- tega ne delam več, koleno še vedno, ampak izhodi pa z občutkom in izkoriščat širino cele ceste,

če je na voljo.

Objavljeno

Oprosti, ampak temu se pa reče izzivanje. Z, FZ itd gredo mimogrede na stopalke, kaj šele na distančnike. Če je tvoja "tehnika", vezana zgolj na countersteering in ga na ta način polagaš brez konkretnega sodelovanja zgornjega dela, poleg pa puščaš distančnike, izzivaš da se kadi. Mimogrede boš zapel kakšno luknjo, zaradi težišča pa za isti ovinek nagibaš bolj kot kak "kolenčkar" ki rit in telo premakne. Srečno.

Neki takkga se je men nardil na Ridah 2 leti nazaj :unsure:(en ovinek nad "the ovinkom", smer navzdol). Sm šu po kolenu, in po tački (že brez tistih distančnikov), občutk sm mev da sm zapev nekak s taco, in da mi je sprednje kolo mal privzdignilo v zrak (res pa da je tam mal čudna cesta, mal trese). Valda sm prov lepo padu, k sreč se mi je motor pridrajsu direkt v tisto eno smerno ulco in se ustavu 0.5m pred jarkom :D Od takrat, grem z mal več rezerve po tistem ovinku, vsaj na vstopu do temena :P

Objavljeno

...(en ovinek nad "the ovinkom", smer navzdol). Sm šu po kolenu, in po tački (že brez tistih distančnikov), občutk sm mev da sm zapev nekak s taco, in da mi je sprednje kolo mal privzdignilo v zrak (res pa da je tam mal čudna cesta, mal trese). Valda sm prov lepo padu, k sreč se mi je motor pridrajsu direkt v tisto eno smerno ulco in se ustavu 0.5m pred jarkom ...

Se pravi, da si fuknu še preden si dobr u ovink prpelu. Talent!

Objavljeno

Brez komentarja X11 nebi šlo....

Jah nov je pa si komentarje nabira.

Objavljeno

Ne vem kaj imajo Skubicovi komentarji z ridami, ampak dejstvo je da se teže na koleno načeloma ne prenaša, pa naj bo to Jerman na Grobniku al pa en vaški dirkač, ki so mu kolikor toliko jasne osnove presedne tehnike na Ridah.

Lahko pa s premikom kolena preneseš težo, premakneš težišče zaradi tega, ker del telesa sledi kolenu ... kenedele ...

Objavljeno

Lahko pa s premikom kolena preneseš težo, premakneš težišče zaradi tega, ker del telesa sledi kolenu ... kenedele ...

:lol1: kot da bi jaz zdajle začel učiti kirurge kako operirati pruh

Objavljeno

:lol1: kot da bi jaz zdajle začel učiti kirurge kako operirati pruh

S tem da ti res pojma nimaš o kirurgiji .... trance_15_dj.gif

Objavljeno

jst bom tkole reku, vožnja po kolenu je "nevarna" zakaj v " ker je optična varka je res da motorno kolo manj položiš proti tlem ter ti ostane več "rezerve" vendar med tem časom tudi znižaš težišče motorja in sebe (kar je dobro) vendar zato moraš proti izhodu iz ovinka naviti gas da se "postaviš" pokonci......... med tem časom pa si bol ranljiv.. zakaj? za korekcijo motorja ali zdrs zadnje gume ( o sprednjem zdrsu gume nebomo ker vemo da sledi padec)

sem zagovornik "kolenčkanja" vendar samo v preglednih ovinkih! v zaprtih ali nepreglednih ovinkih pa definitivno ne....hm kaj želim ubistvu povedat? želim povedat da za vse začetne " kolenčarje" naj začnejo postopoma, se pravi npr. ride prvič gor-dol počasi pogledat kje so madezi oz. čim več informacijo o cesti. drugič počasi in postopoma v 2. prestavi nabirat kilometrino. pri tem paziti držo ter pogled naprej ( vodoraven s cesto) vaja dela mojstra...s takim načinom sem že 2. lajika naučil da položita svoja SS na koleno

veliko varnih kilometrov še naprejtrance_27_notworthy.gif

Objavljeno

S tem da ti res pojma nimaš o kirurgiji .... trance_15_dj.gif

res je, tako kot ti o kolenčkanju

Objavljeno

res je, tako kot ti o kolenčkanju

Se sliši,da ko je telebnil je kr lepo drsel po kolenih :winkiss:

Objavljeno

predstavlja ultimativni dokaz moškosti in obvladanja vožnje. je praktično zadnja stopnička v motoriranju, ki je nekaterim nedosegljiva zaradi pameti/straha/napačnega motorja. vse druge veščine namreč motorist obvlada u nulo že ob nakupu motorja ali celo prej, sploh ob šanku. tudi ob šanku pride prav saj se vidi po statusnem simbolu - podrsanih drsnikih (pa makar s fleksarco....):naughty: .

no nekaterim pa je celo fajn :whistle:

Objavljeno

Se sliši,da ko je telebnil je kr lepo drsel po kolenih :winkiss:

tudi jaz sem se zadjnič z olfa nožem urezal ko sem lupil izolacijo s konca kabla da bom nataknil kabelčeveljček, pa zaradi tega še nisem kirurg :lol:

Objavljeno

V čem je fora vožnje na kolen?

to bo povedala svobodna ptica!!!!!!!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!