Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

predstavlja ultimativni dokaz moškosti in obvladanja vožnje. je praktično zadnja stopnička v motoriranju, ki je nekaterim nedosegljiva zaradi pameti/straha/napačnega motorja. vse druge veščine namreč motorist obvlada u nulo že ob nakupu motorja ali celo prej, sploh ob šanku. tudi ob šanku pride prav saj se vidi po statusnem simbolu - podrsanih drsnikih.

no nekaterim pa je celo fajn :whistle:

Aha, pa sem mislil, da je nekaj narobe z menoj, ker ne kolenčkam po cesti. Razlog: NEVARNOST. Projdite za božjo voljo na dirkališče in tam prakticirajete zadevo. Če boste kolenčkali po cesti, boste slej ko prej naleteli na neko nepričakovano oviro in takrat je veliko več dela z motorjem v kolikor si na kolenu, kot pa če sediš normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, pa sem mislil, da je nekaj narobe z menoj, ker ne kolenčkam po cesti. Razlog: NEVARNOST. Če boste kolenčkali po cesti, boste slej ko prej naleteli na neko nepričakovano oviro in takrat je veliko več dela z motorjem v kolikor si na kolenu, kot pa če sediš normalno.

kako pa potem to veš?Slišal za šankom ali zgolj lastno predvidevanje :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa potem to veš?Slišal za šankom ali zgolj lastno predvidevanje :unsure:

Jst sem mu povedal trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa potem to veš?Slišal za šankom ali zgolj lastno predvidevanje :unsure:

Kakšen kilometer sem pa tudi že obrnil, pa kak siv las tudi že imam, tak da ...

Edit: Nekajkrat pa tudi za tvojim šankom oz. na terasi stolpa :)

Jst sem mu povedal trance_25_naughty.gif

:grim

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.k.....zdej pa že mal natepavate......se pravi, da je tebi tvoje koleno merodajno.......sedaj mi samo še povej, kako veš kje je na nogi limit.....oz. a ga vedno isto stegneš? :evilgrin: .....Za preveliko obremenitev kolena in s tem razbremenitev sprednjega dela, pa mislim da je bilo enkrat nekaj omenjenega s strani Skubica na dirki MOTO2.....

to bo povedala svobodna ptica!!!!!!!!

Ja, meni je moje koleno merodajno. Presedem se približno enako in približno enako tudi iztegnem koleno, po dotiku ga običajno umaknem. Kje je točen limit nagiba v določenem ti ne znam povedati natančno, vendar imam v apeksu (točka max nagiba) skoraj vedno že odprt gas, in običajno začne Pirelli zelo opozarjat, da sem zelo blizu max tega, kar še zmore. Ker sem relativno majhna običajno nisem na kolenu cel ovinek ampak samo zelo kratek del, in iz tega vem še 3 stvari: 1. če sem pred apeksom na kolenom sem zaj... vstop v ovinek, 2. približno lahko ocenim, kako hitro se vozim, glede na to, katere ovinke "pokolenčkam" npr. Grobnik 1:47 gre na koleno Zagrebški in okol hriba 1:44 še Reški, 1:42 še šikana in laket prvi desni itd, poudarek na približno. 3: če sem (običajno na dirkah) na kolenu cel ovinek in ga še umikam (in hrešči še crashpad), bi blo fajn spustit tempoali pa začet viset z motorja kot orangutan, ker če ne bom v naslednjem krogu ali dveh radirala. Brez dvoma.

Stvar, pri kateri pa imam še vedno težave je določit, koliko sem lahko na bremzah in še nagnem, zato je moj trail braiking slab in sem (pre) hitro na gasu, saj imam veliko raje opletanje zadka kot (nakazan/hipen) zdrs prednje gume.

Zgoraj navedeno velja izključno za pisto.

Bolj kot tisto tiščanje kolena v tla mi je fora prestavljnje težišče na not. stran motorja in poskušam motor čim bolj dvigniti, ker v nasprotnem primeru vozim po poliestru ali že skrajšanih crashpadih. Kar se pa tiče teže na koleno, takoj po vstopu je večina moje teže na zunaji stopalki in ne na notranjem kolenu.

Toliko o mojem zakaj.

Po cesti se ne presedam in ne kolenčkam, še gume zadnje čase redko povozim do roba. Malo zato ker to pri brzinah, ki jih imam za na cesto to ni potrebno, malo za to, ker z isto hitrostjo ovinek odpeljem z manj nagiba po drugačni liniji kot prej.

@Lencdo

za poravnavo (iz ovinka s kolenčkanja ali ne) ne rabiš še ekstra odpret gasa, lahko samo potegneš notranjo ročko, temu se reče "Pick up", da lahko kar najhitreje odpreš poln gas, načeloma to počneš po apeksu ovinka , na apeksu samo če že driftaš (Pedrosa npr. to počne zelo pogosto). Pobrano iz British Superbike school, da se ne bom preveč pametne delala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lencdo

za poravnavo (iz ovinka s kolenčkanja ali ne) ne rabiš še ekstra odpret gasa, lahko samo potegneš notranjo ročko, temu se reče "Pick up", da lahko kar najhitreje odpreš poln gas, načeloma to počneš po apeksu ovinka , na apeksu samo če že driftaš (Pedrosa npr. to počne zelo pogosto). Pobrano iz British Superbike school, da se ne bom preveč pametne delala.

no nekako tako sm hotu to pojasnit sam sm mel že dobr 6pack pira v riti in mi ni šlo z besedami kaj preveč;) se posipam...drugače se pa s teboj strinjam sploh to da uporablaš obratno silo v ovinku se pravi levi ovinek desno balanca, teža itd ter obratno lep dokaz imam tukaj na sliki ;)

post-21118-0-43777700-1307119162_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, meni je moje koleno merodajno. Presedem se približno enako in približno enako tudi iztegnem koleno, po dotiku ga običajno umaknem. Kje je točen limit nagiba v določenem ti ne znam povedati natančno, vendar imam v apeksu (točka max nagiba) skoraj vedno že odprt gas, in običajno začne Pirelli zelo opozarjat, da sem zelo blizu max tega, kar še zmore. Ker sem relativno majhna običajno nisem na kolenu cel ovinek ampak samo zelo kratek del, in iz tega vem še 3 stvari: 1. če sem pred apeksom na kolenom sem zaj... vstop v ovinek, 2. približno lahko ocenim, kako hitro se vozim, glede na to, katere ovinke "pokolenčkam" npr. Grobnik 1:47 gre na koleno Zagrebški in okol hriba 1:44 še Reški, 1:42 še šikana in laket prvi desni itd, poudarek na približno. 3: če sem (običajno na dirkah) na kolenu cel ovinek in ga še umikam (in hrešči še crashpad), bi blo fajn spustit tempoali pa začet viset z motorja kot orangutan, ker če ne bom v naslednjem krogu ali dveh radirala. Brez dvoma.

Stvar, pri kateri pa imam še vedno težave je določit, koliko sem lahko na bremzah in še nagnem, zato je moj trail braiking slab in sem (pre) hitro na gasu, saj imam veliko raje opletanje zadka kot (nakazan/hipen) zdrs prednje gume.

Zgoraj navedeno velja izključno za pisto.

Bolj kot tisto tiščanje kolena v tla mi je fora prestavljnje težišče na not. stran motorja in poskušam motor čim bolj dvigniti, ker v nasprotnem primeru vozim po poliestru ali že skrajšanih crashpadih. Kar se pa tiče teže na koleno, takoj po vstopu je večina moje teže na zunaji stopalki in ne na notranjem kolenu.

Toliko o mojem zakaj.

Po cesti se ne presedam in ne kolenčkam, še gume zadnje čase redko povozim do roba. Malo zato ker to pri brzinah, ki jih imam za na cesto to ni potrebno, malo za to, ker z isto hitrostjo ovinek odpeljem z manj nagiba po drugačni liniji kot prej.

@Lencdo

za poravnavo (iz ovinka s kolenčkanja ali ne) ne rabiš še ekstra odpret gasa, lahko samo potegneš notranjo ročko, temu se reče "Pick up", da lahko kar najhitreje odpreš poln gas, načeloma to počneš po apeksu ovinka , na apeksu samo če že driftaš (Pedrosa npr. to počne zelo pogosto). Pobrano iz British Superbike school, da se ne bom preveč pametne delala.

Dobro napisano. A sem lahko malo tečen in te podrezam da imamo v slovenščini lep izraz teme ovinka? :D

Res ne vem kdo se je zmislil da imaš lahko težo na kolenu? Koleno samo drsi po asfaltu. Teža je na kolenu ko ti spredna zdrsne in se zavališ v travo.

In ja, je merodajno za nagib.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro napisano. A sem lahko malo tečen in te podrezam da imamo v slovenščini lep izraz teme ovinka? :D

Res ne vem kdo se je zmislil da imaš lahko težo na kolenu? Koleno samo drsi po asfaltu. Teža je na kolenu ko ti spredna zdrsne in se zavališ v travo.

In ja, je merodajno za nagib.

Tnx, je blo samo MHO. In lahko si tečen, se nisem mogla spomnit, kako bi se temu reklo v slovenščini.:blush:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no nekako tako sm hotu to pojasnit sam sm mel že dobr 6pack pira v riti in mi ni šlo z besedami kaj preveč;) se posipam...drugače se pa s teboj strinjam sploh to da uporablaš obratno silo v ovinku se pravi levi ovinek desno balanca, teža itd ter obratno lep dokaz imam tukaj na sliki ;)

post-21118-0-43777700-1307119162_thumb.jpg

off topic kje je pa nastala tale slika? mogoče v besnici proti litiji??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super razlaga svobodna ptica.. Še več takšnih podrobnosti:) Sej ne pomeni, da bomo to uporabljali na cesti, le zanimivo je vedeti stvari iz prakse prenešene v teorijo :)...hvala

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, meni je moje koleno merodajno. Presedem se približno enako in približno enako tudi iztegnem koleno, po dotiku ga običajno umaknem. Kje je točen limit nagiba v določenem ti ne znam povedati natančno, vendar imam v apeksu (točka max nagiba) skoraj vedno že odprt gas, in običajno začne Pirelli zelo opozarjat, da sem zelo blizu max tega, kar še zmore. Ker sem relativno majhna običajno nisem na kolenu cel ovinek ampak samo zelo kratek del, in iz tega vem še 3 stvari: 1. če sem pred apeksom na kolenom sem zaj... vstop v ovinek, 2. približno lahko ocenim, kako hitro se vozim, glede na to, katere ovinke "pokolenčkam" npr. Grobnik 1:47 gre na koleno Zagrebški in okol hriba 1:44 še Reški, 1:42 še šikana in laket prvi desni itd, poudarek na približno. 3: če sem (običajno na dirkah) na kolenu cel ovinek in ga še umikam (in hrešči še crashpad), bi blo fajn spustit tempoali pa začet viset z motorja kot orangutan, ker če ne bom v naslednjem krogu ali dveh radirala. Brez dvoma.

Stvar, pri kateri pa imam še vedno težave je določit, koliko sem lahko na bremzah in še nagnem, zato je moj trail braiking slab in sem (pre) hitro na gasu, saj imam veliko raje opletanje zadka kot (nakazan/hipen) zdrs prednje gume.

Zgoraj navedeno velja izključno za pisto.

Bolj kot tisto tiščanje kolena v tla mi je fora prestavljnje težišče na not. stran motorja in poskušam motor čim bolj dvigniti, ker v nasprotnem primeru vozim po poliestru ali že skrajšanih crashpadih. Kar se pa tiče teže na koleno, takoj po vstopu je večina moje teže na zunaji stopalki in ne na notranjem kolenu.

Toliko o mojem zakaj.

Po cesti se ne presedam in ne kolenčkam, še gume zadnje čase redko povozim do roba. Malo zato ker to pri brzinah, ki jih imam za na cesto to ni potrebno, malo za to, ker z isto hitrostjo ovinek odpeljem z manj nagiba po drugačni liniji kot prej.

@Lencdo

za poravnavo (iz ovinka s kolenčkanja ali ne) ne rabiš še ekstra odpret gasa, lahko samo potegneš notranjo ročko, temu se reče "Pick up", da lahko kar najhitreje odpreš poln gas, načeloma to počneš po apeksu ovinka , na apeksu samo če že driftaš (Pedrosa npr. to počne zelo pogosto). Pobrano iz British Superbike school, da se ne bom preveč pametne delala.

....no mislim, da jih je zelo malo na tem forumu, ki lahko napišejo to kar si napisala ti!!!!!...da se zastopiva nič te ne grajam....seveda pa vemo, da jih je ogromno tle gor, ki samo natepavajaoo......in nekoga, ki dirka, bi lahko rekel in ti verjamem, da je zate koleno merodajno.,......za nekatere je pa koleno kr neki!!!!!!....motor je skoraj še raven, ko eni že po kolenču brusijo samo da je lahko rekel jst sem pa kolenčku.....adijo!!!!!

tebi pa :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, pa sem mislil, da je nekaj narobe z menoj, ker ne kolenčkam po cesti. Razlog: NEVARNOST. Projdite za božjo voljo na dirkališče in tam prakticirajete zadevo. Če boste kolenčkali po cesti, boste slej ko prej naleteli na neko nepričakovano oviro in takrat je veliko več dela z motorjem v kolikor si na kolenu, kot pa če sediš normalno.

če to leti na mene naj povem da že dosti let moje koleno ni videlo asfalta navadne ceste, samo pisto. kar pa se tiče kolena dola na navadnih cestah pa je samo fora težišča. na naših super cestah lahko sredi ovinka zadaneš kako jamo ki ti motor dvigne in če visiš preko (ni nujno da je koleno na asfaltu) lažje motor spet potegneš (obdržiš) dol. če sediš ravno je težje motor držat v liniji. samo to je.

no to velja tudi če se ti ovinek nepričakovano zalomi in moreš še malo dodatno podret motor. še enkrat poudarjam, da govorim o presedanju in ni treba ob tem prit z kolenom dol.

sicer pa jasno da z kolenom samo malo dotakneš in potem umakneš. če dol tišiš koleno boš ja v 2 krogih na pisti drsnike uničil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem zagovornik "kolenčkanja" vendar samo v preglednih ovinkih! v zaprtih ali nepreglednih ovinkih pa definitivno ne....hm kaj želim ubistvu povedat? želim povedat da za vse začetne " kolenčarje" naj začnejo postopoma, se pravi npr. ride prvič gor-dol počasi pogledat kje so madezi oz. čim več informacijo o cesti. drugič počasi in postopoma v 2. prestavi nabirat kilometrino. pri tem paziti držo ter pogled naprej ( vodoraven s cesto) vaja dela mojstra...s takim načinom sem že 2. lajika naučil da položita svoja SS na koleno

no ja. V duhu časa in skrbi za varnost bi morali hrabrit ljudi da se tega učijo na poligonih/dirkališčih. Situacija na cesti se lahko od ogleda do prvega poskusa spremeni. In na okoliščine nimamo vpliva.

predstavlja ultimativni dokaz moškosti in obvladanja vožnje. je praktično zadnja stopnička v motoriranju, ki je nekaterim nedosegljiva zaradi pameti/straha/napačnega motorja. vse druge veščine namreč motorist obvlada u nulo že ob nakupu motorja ali celo prej, sploh ob šanku. tudi ob šanku pride prav saj se vidi po statusnem simbolu - podrsanih drsnikih.

no nekaterim pa je celo fajn :whistle:

jez sm res čudn. meni je zadnja stopnja pridet domow, parkirat in snet celo čelado. Včasih mi to ne uspe, ampak se trudim, da bi mi čim večkrat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....no mislim, da jih je zelo malo na tem forumu, ki lahko napišejo to kar si napisala ti!!!!!...da se zastopiva nič te ne grajam....seveda pa vemo, da jih je ogromno tle gor, ki samo natepavajaoo......in nekoga, ki dirka, bi lahko rekel in ti verjamem, da je zate koleno merodajno.,......za nekatere je pa koleno kr neki!!!!!!....motor je skoraj še raven, ko eni že po kolenču brusijo samo da je lahko rekel jst sem pa kolenčku.....adijo!!!!!

Nekateri motorji pač ne grejo tako nagnit kot drugi in moraš viset dol malo bolj :)

Ne vem kaj se tolko obremenjujete s tem, kako eni ali drugi kolenčkajo. Ali je samo zavist :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cartman - sarkazem ti je tuj, a? :naughty:

to je pa moj cilj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cartman - sarkazem ti je tuj, a? :naughty:

to je pa moj cilj!

Pervy, sarkazem ti je tuj, a? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje: Vsak počne to zaradi svojega razloga in povsem vseeno je, kakšen je ta razlog. Nekomu veliko pomenijo podrsana kolena na pivu, drugim občutek ko se dotakne tal, tretjim je to samo indikator nagiba motorja... Vsem pa je skupno to, da bi to radi znali in s tem namenom so (smo) prosili za nasvet. Vprašanja v stilu "Zakaj pa je to potrebno? A ni nevarno?", se mi tukaj ne zdijo na mestu... Marsikaj je nevarno kar počnemo in tudi tukaj smo (upam) vzeli to v zakup.. Zato prosim tiste, ki niso pripravljeni dati konstruktivnega nasveta, da se komentarja vzdržijo, saj tako tema izgublja na kvaliteti... Torej hvala vsem pametnim komentarjem...

Se opravičujem adminu in ostalim, če se motim...

:rolleyes: Glede na to, da sem to temo odpru, davnega leta, mislim da se lahko šteje že v desetletju, se pridružujem komentarju, ki je na mestu. :yes: :yes: :yes:

....sicer pa...po vseh teh letih, razvoju motociklov...po prevdarnem premisleku..o vsem skupaj..po kilometrini...po videnih prometnih, po izgubljenih....nekako ostajam redkobeseden :hmm: :hmm: :hmm: .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No pa de ne bo tema čist umrla.. Še enkrat hvala vsem, katerih uporabne informacije omogočajo bolj zabavno in varno vožnjo. Pred enim mesecem si nisem predstavljal, da mi bo kmalu uspel lep ovinek in da se s kolenom dotaknem tal, brez da visim cel z motorja. Precej sem si prebral, pogledal kar nekaj yutube posnetkov, tudi neuspelih in malo analiziral zakaj se je komu kaj zgodilo.. Nisem si postavljal rokov ampak sem se zanašal na svoj občutek, kje se še počutim varno in predvsem pazil na tehniko. Pred nedavnim se je zgodilo, čisto nepričakovano je bilo koleno na tleh. Včeraj pa na lepem levem ovinku še s sopotnico.. Seveda ne s prve, kar nekajkrat sva se najprej peljala si vse ogledala in najin cilj ni bil koleno, temveč da uživava v lepem zavoju.. Sem pa spoznal še eno stvar, zadnjič ko je zadaj sedel fotr.. Peljala sma se počasi, res easy a ga je bilo vseeno strah in vožnja je bila sila neugodna. Ves čas se je presedal in kmalu sem ga imel poln ku***. Hočem rečt samo to, da ko imam za sopotnika punco, se počutim kot bi bila ona servo, moj fotr pa 3tone težka prikolca... :)

Popravljeno . Popravil Karai
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Štajerskem koncu je najprimernejša pot na MB Pohorje sobota ali nedelja po 14 uri,vse kar je mislilo it na Pohorje je gori torej so ceste več ali manj prazne.Asvalt pa za koleno več kot dober.Za koleno ni potrebna hitrost ampak premagan občutek tistega centimeterskaga roba,ki ga ostane na gumi.Zadevo se,da zelo dobro natrenirat tudi na kakšnem velikem parkirišču nakupovalnih centrov,katerih je v MB kar nekaj.

Osebno meni hitrost ne pomeni nič,prej občutek žgečkanja asvalta skozi drsnik na kolenu,za ta občutek ni pomembna hitrost ampak premagati psiho in strah pred padcem in nastalo škodo na motorju katere se več ali manj radi vsi izogibamo.

"Žgečkanje" po kolenu je zame neopisen občutek katerega doživiš lahko pri hitrostih 40,50,60km na uro,res pa je da mora ta dotik igrati vlogo na prvem mestu tebi kot vozniku in ne drugim.

Pa lep pozdrav vsem in predvsem varno po kolenih...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm no ja, sobota ali nedelja na areh je lahko samomor. ovinki nepregledni, izletniki sekajo dol ovinke, nasproti ti pripiči kak kolesar ki seka ovinke ali pa za ovinkom stoji kak avto ki se komaj premika v hrib. jaz bi odsvetoval to turo (po kolenu) sploh za vikend ampak kdor hoče...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap, mb pohorje je res polno kolesarjev in nepredvidljivih manevrov ostalih udeležencev prometa..

ne delat napak in se učit na cesti.. zapelji se do marofa ali racelanda in plačaj tistih 25€ za cel dan in se boš

naučil vsega kar moraš znat, pa še kak pameten nasvet boš dobil če ti nebo nerodno koga za rokav pocukat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za "varno treniranje" kolena priporočam kak velik krožni promet brez prometa:))tam se da z lahkoto pri nizki hitrosti ker je ponovitev vseskozi in ne sam uvinek....sam z občutkom ker če se izspusti gas brez dvignit motorja, smo hitro po tleh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O seveda, krožišča z betonskimi robniki so res idealna za naše glave...ne pišite neumnosti in učite bedarij!

ne ja najblje je najdet kak ki ima še zid ne pa robnik....se ti zdi smisleno najdet krožno brez robnika??mislim da ja....je bol varno kot ovinek kjer nasproti vozijo avti,kamijoni itd...mislim da ja.....mogoče nisi nikjer videl velike krožne dvopasovne brez robnika??

ps. se opravičujem če so tudi to neumnosti

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!