Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

Mogoce je tud to resitev.. Kar ne skrbi je, da me v desnem ovinku prestavi in pol zletim na nasprotn pas.. Ce bi me pa v levem ovinku prestavl..... :unsure: :unsure:

Če ima v tistem trenutku pripeljat v desnem ovinku nasproti avto, je bolje, da te v levem.. :rolleyes:

Ravno zato pa jaz zagovarjam, da se vse skupaj naštima tako, da taca sploh ne podrsa. Nekateri sicer pravijo, da je pač to fajn met da veš do kje nagnit, ampak jaz tega nisem nikoli razumel.. Mejo nagiba določaš s filingom in feedbackom, ki ga dobivaš od motorja/gum in ne od nekih tac oziroma distančnikov, ki so itak pri vsakem motorju drugače postavljene in nikakor ne morejo biti indikator, koliko se lahko nagnješ, sploh ker je to v prvi vrsti odvisno od motorista, v drugi pa od gum, ki jih voziš.

Tačke, ki drsajo po tleh, se mi zdijo smiselne samo v tem primeru, da podrsajo malenkost preden bi podrsal kakšen drug del motorja, ki se ne more odmaknit.. Npr stransko stojalo, izpuh, ipd, V tem primeru je pač fajn imet gor take tace, da primejo malo prej in ti povedo, da je sedaj pa dovolj.

Ampak glede na to, da veliko nakedov teh problemov (razen mogoče tistih s centralnim stojalom) niti nima, je najbolje, da si tace tako naštimaš, da sploh ne podrsajo. Mejo nagiba ti pa itak povedo gume, ko je dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Distančnike pri tačkah stran. Če že odstranjeni, pa tačke višje..

Za moje pojme je to najbolj bedno, kar se ti lahko dogaja pri motorju, da imaš take tace, da drsaš z njimi.

Še bolj bedno je, ko podrsaš s čim drugim, potem ko si dal distančnike stran pa tačke zvišal...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj bedno je, ko podrsaš s čim drugim, potem ko si dal distančnike stran pa tačke zvišal...

D.

Ja se strinjam, saj sem potem dopisal..

Tačke, ki drsajo po tleh, se mi zdijo smiselne samo v tem primeru, da podrsajo malenkost preden bi podrsal kakšen drug del motorja, ki se ne more odmaknit.. Npr stransko stojalo, izpuh, ipd, V tem primeru je pač fajn imet gor take tace, da primejo malo prej in ti povedo, da je sedaj pa dovolj.

Samo kljub temu je veliko motorjev, ki pri cestnih nagibih s tem nima težav in so dejansko samo tace, oziroma njihova namestitev tista, ki je ovira..

Drugače pa ja, je precej bedno. Jaz sem pri Cometu drsal z avspuhom in nosilcem stranskega stojala.. Pa sem oboje predelal in zamaknil bolj gor, oziroma odbrusil :) Vendar na cesti ni nikoli bilo težav, šele na pisti pri eksremnih nagibih je drsalo..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj bedno je, ko podrsaš s čim drugim, potem ko si dal distančnike stran pa tačke zvišal...

D.

Recimo avspuhom? :rolleyes: bemti in sportturing motor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce je tud to resitev.. Kar ne skrbi je, da me v desnem ovinku prestavi in pol zletim na nasprotn pas.. Ce bi me pa v levem ovinku prestavl..... :unsure: :unsure:

Če imaš tace na fedrih, te ne bo nikamor prestavilo. V bistvu imaš takrat še rezervo, koliko, pa pogledaš na gumi.

Mejo nagiba ti pa itak povedo gume, ko je dovolj.

Kako pa ?

"Funkcija" tac je, da veš kdaj je dovolj, predno zmanjka roba gume ali pa zapneš s kakšnim bolj fiksnim delom motorja.

Seveda tahudi rejcerji ne rabijo tega pussy sistema. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš tace na fedrih, te ne bo nikamor prestavilo. V bistvu imaš takrat še rezervo, koliko, pa pogledaš na gumi.

Prestavlo me je ze in to konkretno na drug vozni pas, pri hitrosti 120 al 130 kmh..... Na roadsmartki se mi zdi, da gre kaj hitro do roba, zato obraba do roba tu ne steje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš tace na fedrih, te ne bo nikamor prestavilo. V bistvu imaš takrat še rezervo, koliko, pa pogledaš na gumi.

No ja ni čisto tako, vsaj po mojih izkušnjah ne.. Res, da te sama taca ne bo prestavila, ker se zapre, vendar se marsikdo dokler se ne navadi tega filinga, ustraši ko zapne taca in malo cukne ter dvigne motor iz česar sledi, da ponavadi izgubiš linijo in te prestavi bolj navzven. Dobro, ko se navadiš, da tace plužijo res ni nobenega problema, ampak na začetku zna bit pa to kar nevarno.

Rezerve se pa ne gleda na gumi, ker ne vem kako bi jo lahko videl.. Če je guma zvožena do roba, to še ne pomeni da nimaš rezerve več. Od tistega nagiba, pri katerem se cel rob dotika asfalta in deluje da je guma zvižena po celi površini, pa do nagiba, ko bo dejansko guma spustila zaradi prevelikih sil oziroma prevoženega roba je še kar nekaj lufta. Moje gume so zvožene od roba do roba tudi pri normalni vožnji, pa to ne pomeni, da se ne da npr. na Marofu založit še oreng bolj :)

Kako pa ?

Guma začne popuščat, oddrsavat. Moram pa reči, da na cesti razen na gladkem asfaltu še nikoli nisem čutil, da bi popuščalo. Medtem ko je kakšen Raceland super destinacija, da pogruntaš kakšen filing je ko se pelješ na meji gripa v nagibu. Pa še če kej zafrkneš, ti nima kej dost bit..

Sicer pa ko se enkrat znaš malo bolj peljat in spoznaš motor in gume, ki jih voziš enostavno veš do koliko je varno. Brez da bi moglo kaj drset, oziroma še manj, da bi za to rabil tace.

"Funkcija" tac je, da veš kdaj je dovolj, predno zmanjka roba gume ali pa zapneš s kakšnim bolj fiksnim delom motorja.

Funkcija tac je to, da imaš noge gor :)

Še enkrat, roba gume ne zmanjka kar tako :) Tudi po tistem ko se pelješ po robu, se guma pri nagibu še naprej deformira in bo rob ostal na stiku s cestiščem tudi če povečaš nagib.

Se oa strinjam, da pri nekaterih motorjih potem kmalu pridejo na vrsto bolj fiksni deli motorja. Če je tako, je vsekakor bolje imet tace, ki te opozorijo pred tem. Pač vsak, preden gre predelovat tace, mora malce prečekirat motor za potencialne dele, ki bi lahko potem šli potleh in ogrožali.. Ampak veliko motorjev ima pa tace, oziroma tiste distančnike tako nizko, da je še ful lufta do ostalih delov. In v teh primerih je pomoje drsanje s tacami nekaj čisto nepotrebnega, če se da čisto simpel rešit zadevo.

Seveda tahudi rejcerji ne rabijo tega pussy sistema. B)

Jaz nisem noben tahud racer, pa ne rabim nobenih tac, da bi vedel kdaj je dovolj. Če imaš toliko izkušenj, da se sploh lotiš take vožnje, da gredo tace po tleh in si želiš, da ne bi drsale, zato, bi lahko še bolj nagnil, predpostavljam, da imaš tudi toliko filinga, da čutiš obnašanje motorja. Na motorju se nič ne zgodi kar iznenada.. Če lepo zvezno/tekoče in postopoma pospešuješ tempo, ne bo noben zdrs padel kar iz neba, ampak bo vedno prej kakšno opozorilo, da je sedaj dovolj. Nenadi zdrsi, oziroma ko kar naenkrat spusti guma, je v zelo veliki večini posledica tega, da je nekdo kar naenkrat oreng bolj pospešil tempo, oziroma povečal nagib kot kadarkoli prej, ali pa enostavno posledica tega, da je v nagibu storil napako, dodal preveč plina, popolnoma odvzel plin pod polnim nagibom (ne tega delat!), ali pa stisnil bremzo.. Other than that, se vse čuti prej..

No, pa da se seveda razumemo. Zgoraj napisano velja za športno vožnjo z relativno športnim motorjem (nakedi, ipd) in ne ravno akkšno veliko potovalno kravo, ali chopperjem. Ter seveda ob predpostavki, da je taka oseba, ki se gre nek sportski način vožnje dovolj osveščena, da je prej motor primerno obula, v ene dobre gume.

Če furaš na kakšni ST kravi, ST gume, potem nimaš kej šlatat tac, ampak pusti tako kot je, ker je tam z namenom :)

Če imaš pa kakšnega nakeda, oziroma nekaj kar dovoljuje tudi malo bolj športno vožnjo (bom dal za primer kar cometa, ker sem ga imel), obut v ene športne gume, je pa med točko od tam kjer podrsajo original pozicionirane tace z distančniki, pa do maximalnega nagiba, kar nekaj lufta :) In v tem primeru je brezveze drajsat, če pa lahko dvigneš zadevo in se pelješ lepše.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prestavlo me je ze in to konkretno na drug vozni pas, pri hitrosti 120 al 130 kmh..... Na roadsmartki se mi zdi, da gre kaj hitro do roba, zato obraba do roba tu ne steje..

Men se zdi da bo res rešitev v učenju hitre vožnje, kot sam praviš. Glede na to da ne drsaš s kolenom imaš verjetno še precej rezerve, pravilno presedanje pa to... Verjetno si poravnal motor ko je podrsala tačka, pa si se odpeljal po nasprotnem pasu, ker dvomim da te je kar prestavlo v ovinku, potem bi verjetno pristal ob cesti. Se je tudi meni že zgodilo nekaj podobnega in sem potem peljal naprej po polžje, pa vsak ovinek z strahom, samo to ni rešitev, da se potem vozi "posrano".

Zgleda da bo res treba enkrat na pisto pa osvojit to kolenčkanje in pravilen položaj na motorju, potem pa po cesti vozit z rezervo ne pa z strahom zaradi neobvladovanja motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam..

Obisk piste je po mojem mnenju OBVEZEN za vsakogar, ki se rad malo bolj športno pelje. Se skoraj ne da verjet, koliko se lahko človek navadi, oziroma dobi filing za motor že v enem ali dveh obiskih Racelanda/Marofa.. 100km tam, pa odneseš več kot 1000km improviziranja po cesti, da ne omenjamo, da je bistveno manj nevarno :)

Tako, da kdor ima željo po drsanju tac, kolenčkanju, ipd, lepo na Marof pa akcija. Mu ne bo žal, garantiram! :D

Poleg tega pa potem čisto spremeniš pogled na tiščanje po cesti in se pelješ drugače.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vas ne vem, ampak saj pri meni je tako, da prej pridem do kolena (posiljeno:D) kakor do tačk. Zgodilo se mi je samo enkrat

da sem z kolenom in tačko drajsu po tleh.

Tud sam sm se prvič ustrašu ko je začela tačka brustit, ampak se navadiš. Sedaj nimam več gor tistih "štiftov" ker sem jih

tolk pobrusu da je bil zadn cajt za dol uzet :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pa ne vem kako naj si taco zvijem da mi ne bo praskalo po škornju, zdi se mi skoraj nemogoče, dat kolen ven, spodnji del noge pa notr proti motorju obrnit? :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spodnji del noge NE SMEŠ prot motorju obrnt :)

Stopalo gleda v smeri ovinka, torej je obrnjeno navzven. Na taci pa stojiš na prstih.

Jaz nisem še nikoli porsal s škornjem, razen na začetku, ko sem imel nogo postavljeno premalo na prstih in je zato podrsalo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodilo se mi je samo enkrat

da sem z kolenom in tačko drajsu po tleh.

Sedaj nimam več gor tistih "štiftov" ker sem jih

tolk pobrusu da je bil zadn cajt za dol uzet :D

:hmm:

@lejček moraš bolj na prstih bit in ti ni potrebno noge not tiščat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si bom kar od mojgapa fotko sposodil, ker je ravno videt stopalo :)

post-1190-1246800307_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

@lejček moraš bolj na prstih bit in ti ni potrebno noge not tiščat

Hotu sm rečt da po kolenu mi je samo enkrat taca zapela. Če pa ne vozim po kolenu je pa itak

vsak ovink taca brusila :evilgrin:

post-17185-1246800372_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mam skos čist na prstih, no mogoče, ko se presedem, da mi gre res noga mal bol naprej kot običajno že zaradi filinga, da se lahko bolj oprem na nogo, če bi bla čist na prstih, mi lahko spodrsne :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem bo očitno to to, da premakneš nogo.. Ker če imaš na prstih in ne čisto na skrajnem zunanjem robu tace, ponavadi prej drsa taca kakor škorenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mam skos čist na prstih, no mogoče, ko se presedem, da mi gre res noga mal bol naprej kot običajno

Koliko imaš številko noge ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotu sm rečt da po kolenu mi je samo enkrat taca zapela. Če pa ne vozim po kolenu je pa itak

vsak ovink taca brusila :evilgrin:

Centralno stojalo(kot vidim na tvoji sliki) je ena od nevarnejših zadev za po kolenu vozit. Te lahko prestavi, ko zadane ob asfalt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obvezno dol odšraufat, če se misliš po kolenu hecat s tem motorjem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh bom itak v kratkem zamenu motor do takrat se bom pa probal zadržat :lol1:

Enkrat mi je že štender zapel in je konkretno odnsel motor v ovinku :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A te je prestavilo ker si s taco podrsal a kako?

Preprican sem da :yes: ... Lahko pa je blo tud kej od tega, kar so drugi opisal..

Men do kolenckanja manjka se veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik..najmanj 20- 30 cm v ovinku.. Verjetn delam vse narobe in se sam neki silm... Nc, se bom drzal sedanjega ˝stila˝voznje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preprican sem da :yes: ... Lahko pa je blo tud kej od tega, kar so drugi opisal..

Men do kolenckanja manjka se veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik..najmanj 20- 30 cm v ovinku.. Verjetn delam vse narobe in se sam neki silm... Nc, se bom drzal sedanjega ˝stila˝voznje..

Najprej si poglej kakšn video o tehniki presedanja in pa pozicije za balanco potem pa bo najbolje da se odpravš na dirkališče ali kakšn najbolje dvopasovn rondo kjer je malo prometa ter dober asfalt in počas dobivaš občutek za nagib :) ne pretiravat in na silo dol tišat, če prvič ne rata, sčasoma bo lepo podrajsalo :) Pa mogoče se bo slišalo neumno samo možno je tudi, da zaradi kombinezona ne prideš s kolenom na tla ker te zategne in ne moreš kolena vn potisnt. To se je meni odgajal ko sm meu nov kombinezon, zej ko sm ga pa mal uteku pa ni več problemov. Aja pa seveda pred tem ustrezno segrej gume oz. glej da so še optimalne :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!