Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Vsa poanta motorizma je kolenčkanje?.....ja, dobro te, te že mora bit tak... :notworthy:

Objavljeno

pa pozabil si povedat da nima registracije pa da to v kavbojkah počne

če mislim istega ,ga kličemo "sekul" ponavadi ima samo jakno in kavbojke, pa tiste znucane škornje. stručko, ni kaj. tip se vozi že vsaj 20 let.....

Objavljeno

Lej jst sem precej velik pa tud ne grem kar tko po kolen, tud če se skupi s kom pelem k ga cel cajt drajsa :D. Tko da velikost tle ne igra vloge.

Eni se pač mečejo dol z motorja, ker je tolk govora po forumih o tem kolenčkanju, da brez tega sploh motorja ne moreš vozet.

Ko položiš dovolj motor boš drsal hočeš-nočeš :), do takrat pa se pelji tako, da se boš počutil sproščeno in varno, brez zivčnega zaganjanja in forsiranja. Pa čimprej na stezo.

Objavljeno

men se zdi, da kar neki na pamet ribaš ovinke in se boš s takim stilom slej ko prej fino razlepu.

Objavljeno

pride s časom, tut jst sm prvo s tačko po tleh drajsu pa s škornji pa z obema gumama biv na robih... ker sm mev res čudno držo, biv sm na motorju ko drvo sam kolen sm ven stegnu, in mi je mankal glih kašne 2cm do drsnika, pol sm se pa začel čist za mejhn bol presest in mi zdej taka vožnja še bolš paše, bolj čutim kaj se dogaja :whistle: sam jst sm mev mlajš sestrco R125 :P

na mal bolj zaprte ovinke se prestav (če ti že ne uspe it na progo) pa boš prec naštudiru, sam postopoma :OK: ker tole dodajanje pa odvzemanje gasa pri velki brzini&nagibu je nevarno za kakšen grd katapult... :ninja:

LP pa fajn drajsej :yea1:

Objavljeno

jaz mislim, da je problem v glavi...

v ovinku si z mislimi pri kolenu in razmišljaš koliko ti še manjka do tal, posledica je, da si verjetno zakrčen in napet,

ker samo čakaš kdaj boš podrsal.

bodi sproščen in se probaj skoncentrirati na linijo in hitrost...

probaj se še malo bolj presesti, da boš končno podrsal, ker bo potem veliko bolj lažje vse skupaj

večina pravi, ko ga daš 1. na koleno potem to ni več noben problem, o tem več ne razmišljaš in voziš bolj sproščeno

in kot so napisali moji predhodniki, treniraj na pisti in ne na cesti

Objavljeno (popravljeno)

Hello!

Še jaz bi imel eno vprašanje glede te teme pa raje tule vprašam, ko pa tistega ki me bo pobiral, kaj je bilo narobe. :P No imam naslednjo težavo. Vozim R6, ki ima sedež kar visoko ( cca. 85 cm), velik sem okoli 167 cm in tako na motorju dosežem do tal, samo s prsti. Zdaj pa pri "kolenčkanju" se presedem na pol riti, stopalo na notranji strani ovinka imam na konici prstov, telo obrnem v smeri vožnje in se cel nagnem v ovinek (tako da je telo malo "zraven" motorja). Nagibe izvajam tako, da na motorju na zadnji gumi je do roba slab milimeter ali pa še to ne več. Zdaj pa problem, nikoli mi ni ratal drsnat s drsniki? Mi se je že zgodil, da mi je začela oddrsavat zadnja guma, mogoče zaradi pretiranega nagiba? In da sem se dotaknil asfalta z ščitniki na škornju. Koleno pa kot rečeno nikoli, čeprav mislim da imam pozicijo pravo. Ali je možno, da sem enostavno prekratek? Po pravici povedano me že živcira, imam brzino, naklone, drsniki pa še vedno celi. In ker ne pridem s kolenom do asfalta imam tudi slabši občutek za globino nagiba.

Ne sekiraj se preveč, tud pri mojih 163 cm in kratkih tačkah se je treba res zelo ekstra potrudit, da ga malenkostno počoham po cesti, pa čeprav se kdo pred mano vozi po kolenu cel ovinek pa ga veselo dohitevam. Peljat se po kolenu al pa peljat se hitro ni eno in isto. Na pisti načeloma ni takega problema, ampak običajno asvalt le malo pošlatam v apeksu (mogoče tud malenkost umaknem nogo), običajno cel ovinek vlečem po tleh le, če sem zamočila vstop in je treba malo popravljat vse skup.Naprimer, Grobnik je šel na koleno šele pri času <1:45. Sm gorenjka, pa je treba tud pr drsnikih šparat :P

Včas pa tud rata, sam še mal mi glava nagaja k kr ne gre v smer ovinka, pa škorenj včas pozabim umaknit čist hkraj :slap: -> post-20956-080001900 1286569347_thumb.jpg

Aja, pa spravi se enkrat čimprej na Marof/Raceland, ti garantiram da bo šlo po kolenu:naughty: (sam merki da ne bo šlo še po boku)

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno

pa pozabil si povedat da nima registracije pa da to v kavbojkah počne :closedeyes:

tak se to dela v oplotnici :naughty:

Objavljeno

2 primera, po moje pretiranega "sestopa" z motorja.

Koleno je na tleh, a motor je precej "pokonci".

V primeru, da se ovinek zalomi, telo ovira dodatni nagib motorja.

post-23696-054538900 1286610525_thumb.jpg

post-23696-062632700 1286610535_thumb.jpg

Objavljeno

2 primera, po moje pretiranega "sestopa" z motorja.

Koleno je na tleh, a motor je precej "pokonci".

V primeru, da se ovinek zalomi, telo ovira dodatni nagib motorja.

Ah kje, to je bil samo suhi trening za dežno dirko :P

Objavljeno

Vsa poanta motorizma je kolenčkanje?.....ja, dobro te, te že mora bit tak... :notworthy:

ja če pa tak piše na motosvejti ...

Objavljeno

Hvala tistim, ki ste res pomagali z nasveti. Tisti, ki pa kr neki zajebancije pribijate, pa tko vemo kako je.....

Kolenčkanja se pa hočem naučiti zaradi stila moje vožnje, ker bo bolj varno (pa nočem biti zdaj en rossi). Mislim pa, da se tudi za motor spodobi, če že voziš cestaka, da se znaš tudi temu primerno peljati, ne da si samo šminker in se kažeš pred kafiči s celim spoliranim. Kar pa zdaj ne pomeni, da če vozim cestaka sem eden od t.i. "norcev na cesti".

Aja prosil, bi še če mi lahko kdo tu, lahko pa tudi na PM pošlje slikco "pravilnega" kolenčkanja. Pa, da je tko mogoče bolj od blizu slikana, da bi lahko razbral položaj.

Hvala vam še enkrat, drugo leto se pa vidimo kje na pisti.

Objavljeno

2 primera, po moje pretiranega "sestopa" z motorja.

Koleno je na tleh, a motor je precej "pokonci".

V primeru, da se ovinek zalomi, telo ovira dodatni nagib motorja.

Aja, mater, jaz sem pa mislil, da se presedamo zato, da lepo zgledamo na slikah v temi od kačjih rid, pa da si v kafiču potem kažemo zdrsane kolenčnike?

In ne zato, da bi motor manj nagnili? :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Hvala tistim, ki ste res pomagali z nasveti. Tisti, ki pa kr neki zajebancije pribijate, pa tko vemo kako je.....

Kolenčkanja se pa hočem naučiti zaradi stila moje vožnje, ker bo bolj varno (pa nočem biti zdaj en rossi). Mislim pa, da se tudi za motor spodobi, če že voziš cestaka, da se znaš tudi temu primerno peljati, ne da si samo šminker in se kažeš pred kafiči s celim spoliranim. Kar pa zdaj ne pomeni, da če vozim cestaka sem eden od t.i. "norcev na cesti".

Aja prosil, bi še če mi lahko kdo tu, lahko pa tudi na PM pošlje slikco "pravilnega" kolenčkanja. Pa, da je tko mogoče bolj od blizu slikana, da bi lahko razbral položaj.

Hvala vam še enkrat, drugo leto se pa vidimo kje na pisti.

Evo, :naughty: tu imaš kolenčkarsko znanost (ki ni nič posebnega, ko jo enkrat obvladaš) dovolj natančno in tudi slikovno razloženo.

Ko boš to "težko stopnico" prestopil, pa boš moral pa ugotoviti, kdaj in zakaj jo uporabljat, saj velja tisto, kar ti je @svobodnaptica01 že zaupala: ni vedno najhitrejši tisti, ki dodatno obrablja asfalt oziroma ga "plastificira" :grrr

Popravljeno . Popravil Gamma
Objavljeno

na novi marof imam namen it naslednjo sezono, sam sem do takrat vseeno preveč neučakan kje je napaka.

Zakaj pa šele naslednje leto? Če bi rad čimprej kolenčkal pojdi na Marof takoj. Mene so učili kolenčkat na Marofu in sicer tako, da sem se po celi stezi peljal v drugi prestavi brez bremzanja (torej na ravninah nisem pospeševal na polno).

Sedaj pa moram poleg vseh bedarij kupovati še kolenske drnike... :slap:

Evo, :naughty: tu imaš kolenčkarsko znanost (ki ni nič posebnega, ko jo enkrat obvladaš) dovolj natančno in tudi slikovno razloženo.

Ko boš to "težko stopnico" prestopil, pa boš moral pa ugotoviti, kdaj in zakaj jo uporabljat, saj velja tisto, kar ti je @svobodnaptica01 že zaupala: ni vedno najhitrejši tisti, ki dodatno obrablja asfalt oziroma ga "plastificira" :grrr

In to govoriš ti, ki na pistah puščaš aluminij od stopalk? :lol1:

Se vidi da je sezona že proti koncu; namesto da bi viseli na Marofu pa nabijamo na motosvetu... :headbang:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jest pravim tako glede"kolenčkanja":

Za cestno uporabo in po naših cestah skor nima nobenga pomena(razen par punktou-ride,jezersko,rakitna,dvor...),ker po takem asvaltu se nimaš kaj afnat in potem dokazovat po kafanah,ker preveč stane in boli :headbang::whistle::blush:

Velikokrat si hitrejši skozi zavoj,brez da greš na koleno,in je brez veze pretiravati :wallbash:

To vam bo povedal vsak pravi "racer",če ne celo nadrl,zakaj se igramo z življenjem :notworthy:

Na dirkališču je pa to čisto druga pesem,tam greš pa po kolenu tudi če nočeš,vendar vse to z veliko prakse.

Jest osebno nisem šel skoraj tri leta do kolena od kar imam cestaka,potem se pa počasi privadiš motorja in veš kako vzeti ovinek itd...

Objavljeno (popravljeno)

In to govoriš ti, ki na pistah puščaš aluminij od stopalk? :lol1:

To zato, ker ne znam pelat :blush:

Sem si pa obljubil, da z novimi športnimi stopalkami tega ne bom več počel, saj zato pa imamo baje kolena in drsnike; a kaj ko sem obljubo prelomil že na krstni dan novitete in bogato presenetil mojstra izdelovalca :O:? .

Še vedno pa ne vem, kako odpelat hitreje :hmm: ; pri tem imet kolena gor ali na podnu je stranski problem :)

Popravljeno . Popravil Gamma
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kolenčkanja se pa hočem naučiti zaradi stila moje vožnje, ker bo bolj varno (pa nočem biti zdaj en rossi). Mislim pa, da se tudi za motor spodobi, če že voziš cestaka, da se znaš tudi temu primerno peljati, ne da si samo šminker in se kažeš pred kafiči s celim spoliranim. Kar pa zdaj ne pomeni, da če vozim cestaka sem eden od t.i. "norcev na cesti".

Tole varno je dost relativno. Ja, je bolj varno, če se hočeš peljat z isto brzino, ker je motor takrat manj nagnjen. V realnosti pa problem nastane, ker je potem treba za iste občutke čez ovinek pripeljati kar nekaj hitreje, in večinoma nihče od nas ne gre vozit čez ovinke, da ga bo manj založil, ane O:-) . Tukaj se pa potem človek vpraša kaj si s tem naredil, če pri (po občutku) istem "tiščanju" odletiš ven iz ovinka pri 60 km/h, potem pa pri 90. Bolj slabo uslugo. (izključeni primeri, ko sredi ovinka ugotoviš, da je moker, posut s peskom itd in sebe nagneš dol z motorja, motor pa poravnaš). Npr. prvič ko sem se začela konkretno presedati na Kočevje-Dvor, se mi je prijetno ovinkasta cesta pri običajni brzini zdela, kot da gre skoraj samo naravnost. Večino, ki jih poznam se zato pri cestni vožnji pretiranemu presedanju izogibajo, saj postaneš enostavno prehiter. Ne samo za predpise, ampak tudi že za svojega angela varuha.

Kaj to pomeni, da se znaš cestaku primerno peljat? Da ga znaš dat na kolen, al da si prvi na vrhu kačjih rid? V obeh primerih pade to v kategorijo, da bi se rad mal pokazal al pa da si "norc". ;) Pa še tko se ti zna zgodit, da na kolenu ležiš v ovinku na ridah, in se mimo tebe mirno odpelje 100kg star ata v korduri, na GS in izgleda kot da se še dolgočasi zraven, pa ni niti približno nikjer blizu z drsanjem česarkoli po tleh. Smo tud že to vidl :P

Na pisti je razlog razumljiv, hočeš bit tist "norc", k bo prvi na cilju, zato se zbašeš čimbolj dol z motorja, zato da ovinek z maksimalnim nagibom lahko odpelješ čimhitreje in daš koleno na tla zgolj za preverjanje koliko dodatnega nagiba lahko guma še prenese. Na cesti pa ne vem, če je cilj čim hitreje prit iz točke a v točko b, pa je zarad tega treba letet po kolenu, se zadeva prej al slej enkrat ne bo izšla, če se je pa treba v vsakem ovinku (čeprav glede na hitrost ni nobene resne potrebe po tem) metat na koleno (in raznorazno vlečenje rokavic po tleh :rolleyes: itd), pa potem tud človek dobi občutek, da ima voznik od nekje idejo, da to delajo "najjači frajeri", ampak vidi zdaj njega, on tud obvlada. Za vsak slučaj, če v prvo niso vsi videli, bo šel še enkrat gor pa dol, za zamudnike.

To zato, ker ne znam pelat :blush:

Sem si pa obljubil, da z novimi športnimi stopalkami tega ne bom več počel, saj zato pa imamo baje kolena in drsnike; a kaj ko sem obljubo prelomil že na krstni dan novitete in bogato presenetil mojstra izdelovalca :O:? .

Še vedno pa ne vem, kako odpelat hitreje :hmm: ; pri tem imet kolena gor ali na podnu je stranski problem :)

Mojster je zadevo zrihtal, tko da zdej boš mogu prej deklce začet brusit, preden ti bo spet šalthebl napoto delal ;). Jest pa vem kako bi se hitrejš peljal... mam recept za naju oba. Enkrat na teden na pisto, pa bodo šli tud časi strupeno dol :P No zdej pa loto špilat...

Objavljeno

..... in se mimo tebe mirno odpelje 100kg star ata v korduri, na GS in izgleda kot da se še dolgočasi zraven....

ti bom že dal, 100kg, pa star ata, pa GS :nono::bum::P

Objavljeno

ti bom že dal, 100kg, pa star ata, pa GS :nono::bum::P

Pa če je bil pa res, dedec je peljal za kapo dol.:notworthy:

Objavljeno

Pa če je bil pa res, dedec je peljal za kapo dol.:notworthy:

saj ti verjamem, ker tudi moj gs kar posteno leti cez ovinke - samo jaz si še ne upam preveč, še bolj z rezervo vozim,

tako da me morajo potem vedno čakat :whistle:

je pa res, da je včasih kar malce dolgočano prehitevat mularijo, ki na ovinkih visijo z motorja kot zrele hruske in tlačijo

tisto koleno tja nekam v asfalt :D

Objavljeno

saj ti verjamem, ker tudi moj gs kar posteno leti cez ovinke - samo jaz si še ne upam preveč, še bolj z rezervo vozim,

tako da me morajo potem vedno čakat :whistle:

je pa res, da je včasih kar malce dolgočano prehitevat mularijo, ki na ovinkih visijo z motorja kot zrele hruske in tlačijo

tisto koleno tja nekam v asfalt :D

Enkrat sem peljal za enim takim, ki je mislil, da se na motor usedeš kot na klopco in potem samo nagibaš, guma pa kar v nedogled čudežno drži. Jaz sem se pa premetaval sem in tja, sem že mislil da je z mano kaj narobe.

Nekaj ovinkov kasneje je dotičnemu zadnjo gumo odneslo tko na hitro, da še z motorja ni ornk padu. Je pa pustil lepo sled olja na cesti, ko je predrsal levi ''deklc'' na ohišju glavne gredi. :fredy:

  • 3 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!