Skoči na vsebino

Po kolenu


Gianni

Priporočene objave

O seveda, krožišča z betonskimi robniki so res idealna za naše glave...ne pišite neumnosti in učite bedarij!

Pa še nekaj ker vidim da ste tukaj takoj pripravljeni človeku škočit za vrat....ti dam primer kontruktivne debate...

si opazil pomanjkljivost v mojem nasvetu??čestitam meni se je zdelo samovmevno to da najdeš tako brez robnika....

pametno kulturno in konstruktivno bi bilo dodat mojemu nasvetu enostaveno "pa obvezno najdi tako krožno kjer ni robnikov" tako sporočilo pomaga vsem

od negativne ne konstruktivne kritike nima nobeden koristi..

ps. v kopru jih je vsaj 4 take brez robnikov pa dvopasovne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj ker vidim da ste tukaj takoj pripravljeni človeku škočit za vrat....ti dam primer kontruktivne debate...

si opazil pomanjkljivost v mojem nasvetu??čestitam meni se je zdelo samovmevno to da najdeš tako brez robnika....

pametno kulturno in konstruktivno bi bilo dodat mojemu nasvetu enostaveno "pa obvezno najdi tako krožno kjer ni robnikov" tako sporočilo pomaga vsem

od negativne ne konstruktivne kritike nima nobeden koristi..

ps. v kopru jih je vsaj 4 take brez robnikov pa dvopasovne

Lepo te prosim, sredi poletja imaš v kopru krožišča brez prometa, včasih je treba misliti na več dejavnikov, saj ni tako zelo težko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V krožnem najlažje podrsaš....,če si lačen in še fajn reklamo zagledaš :lol::D:xx: miha%252520na%252520sprehodu%252520327.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V krožnem najlažje podrsaš....,če si lačen in še fajn reklamo zagledaš :lol::D:xx: miha%252520na%252520sprehodu%252520327.JPG

Koleno je na tleh, šofer je pa banana-man. Bo treba delat na poziciji telesa. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster MihaJ,

to je sicer res, ampak tako je vozil samo leve ovinke, desne je vozil "normalno"... hja, poškodbe so hudič...

post-163-0-77264300-1310478047_thumb.jpg

post-163-0-64883100-1310478056_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster MihaJ,

to je sicer res, ampak tako je vozil samo leve ovinke, desne je vozil "normalno"... hja, poškodbe so hudič...

Vidiš to pa nisem vedel. Ampak na levi sliki je vseeno glava v liniji šipe. Danes pa vozijo tako kot je na desni sliki, le da so tako še globoko v nagibu brez drsenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo te prosim, sredi poletja imaš v kopru krožišča brez prometa, včasih je treba misliti na več dejavnikov, saj ni tako zelo težko.

sploh ne razumem zakaj vseskozi nekaj iščeš.....no pol pa tako....sredi poletja je tukaj zunanja temperatura ob 2 zjutraj nekje 25 stopinj...idealnih bi rekel:))

no pa brez iskat dlak itd. je veliko krožišče pri semedelskem mostu ki je zaprt....izvoz z glavne ceste je tudi zaprt....odprta je ena stran izvoza in se sigurno da ob vsaki uri podrsat koleno v veliko varnejšem okolju od bilo katere ceste poleti kar jih jaz poznam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre!

Nazadnje pa mi je uspelo podrsat s kolenom na uvozu na bencinsko v Logatcu- iz smeri Ljubljane. Nalašč sem malo prehitro zavil not, ker je blo prazno- a nato videl da gre motor direkt proti bankini- ca. 35 km/h, nato sem orng presedu, nagnil, rahel gas in 'pokolenčkal' ;)

Popravljeno . Popravil RHonda
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe

Hvala tebi in youtubu :)))...se mi zdi popolnoma varno okolje...najlažja ponovitev ker je skozi ovinek za se učit:)))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in kaj pol ko se naučiš kolenčkat? Misliš da boš kr tak še na ovinkasti cesti šu kolenčkat :D. Pa še ena pomankljivost, samo levi drsnik boš imel podrsan :).

Sicer meni ga je že fajn s kolenom drset, samo veliko bolj mi je dinamična vožnja, pa me briga če drsniki niso razdevičeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na to da bi mogl na pisto, ki jo žal nimamo? Pa pustimo razne racelande ipd., je res je tujina, ampak tisto je za povprečni žep in vsak vikend predrago.

Sicer pa nevem kaj misliš s tem: "konečnkanja" in pa "pozda" :P Daj se na 100% pa maš velik čisto pametnih idej.

Sam bi dodal le en stavek, fantje in dekleta :P eni naj kolenčkajo, drugi pač ne, še vedno to ni tolk nevarno za okolico, kot za nekatere popolnoma varni vozniki, ki se v nagibu ovinka pogosto nagibajo preko sredinskih črt alpakejtazga. Aya še to: ne konečnkat za vsako ceno, ker če nič drugega zgleda neumno. Zadnič sem opazoval enega modela na gsxu na Planini, trudil in trudil se je .... celo tolko, da je pol ovinka odpeljal prepočasi, potem pa motor naenkrat podrl in se je gibal že proti počivališču, koleno valda po tleh za 0,1 sec potem pa spet nek čuden manever da je motor poravnal in dalje... gor in dol. Če je bilo pa varno ?.. pa newem

Popravljeno . Popravil Cufa
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste nekateri res tako optimistični, da bo pri nas, če nekoč bo dirkališče preganjanje po njem brezplačno? Naj vas potolažim, če bo čez 500let pri nas dirkališče ne bo brezplačno, 100% bo dražje kot v tujini. Marof vam je predrag :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha..Puzdrauleni, spt bo Gianni eno prjavu.

Draga druščina, mene pa tole zanima. Večkrat sm že opazil, da dost nadobudnih dirkačev, športnikov..itd, nosi športne motoristične čevlje s stranskimi drsniki, ful majo dobro opremo (hudi športni motorji),drsniki na čevlju pa nedotaknjeni in ravno tako popolnoma brez prask drsniki na kolenu.(Da so jih ravno takrat zamenjali-ta opcija ne pride v poštev)!Smešno mi je, da maš ful nekih drsnikov, ne znaš jih pa uporabit. Ja ja..tut pri men se bo to pojavl, pa upam, da se kmal naučim.

No zdej me zanima, kakšne izkušnje imate z vožnjo na koleno, kako uporabiti drsnik na čevlju, kakšno pozicijo naj stopalo na tački zavzame,..kje ste se učili, na kakšnem motorju,...kdaj,..padci..tehnika, kako ste se tega učili, kdo vam je kaj pokazal...itd.

Nekaj o vožnji na koleno piše tudi na motori.hr-to sm že prebral, mene zanimajo vaše izkušnje in napotki.

Pri motorju mi na prednji gumi Dunlop D 207,zr17,120,na robu ostaja še cca 3,5 milimetra, zadnja je bila sicer preširoka..170 (original je 160),..silim z škornjem na tački dol..asfalta še ni nikjer,..tu naj bi bila pač meja varnega nagiba pred podrsanjem tačke, kajne????..upam, da asfalta kdaj ne bom preveč začutil. Zgleda da je tko: ali tipaš s kolenom, ali pa s škornjem? Nekateri so na vsak način hotli podrsati drsnik na čevlju..ponesrečeni poskusi..čevlji strgani tam kjer ni blo drsnika, al pa kr totalka sebe in motorja.

"No revenge means no satisfaction"

Popravil/a - Ice on 28/02/2002 08:06:40

to sem prebral preden sem začel pisat prvič na to temo.....in dal svoje mišljenje glede krožnih....še dobro da je nekdo postiral video kjer je celo popoln mini tečaj v varnem okolju(nisem videl šol...bolnic..in podobno v bližini):))

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par ovinkov na Ridah je tut kar ok za varno po kolenu :) Sam je pač treba z eno zdravo mero pameti, ne kot da si na GP Dirki.

Jaz sem danes šel mal pogledat če so še take kot so bile

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par ovinkov na Ridah je tut kar ok za varno po kolenu :) Sam je pač treba z eno zdravo mero pameti, ne kot da si na GP Dirki.

Jaz sem danes šel mal pogledat če so še take kot so bile

Lep posnetek :D:yea2: ! Še kup rezerve haha, kje so še stopalke :evilgrin: :P .

Sploh ni treba "divjat" ali "noret", kot ima večina v mislih.. lepo z enakomerno hitrostjo vstopiš, nagneš motor in izstopiš z ovinka, noben riziko. Je pa res, da morajo biti ogrete gume :) (in plina ne zapirat! ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se men sam zdi, al hočte vsi nekaj delat "by the book"..kaj pa vozit po filingu?

Zakaj ne bi zapru gasa če se voziš na 80%? Ker tole je na 80%..al pa mogoče 85%..

Tuki bi lahko vozu enga zadej ki bi sedel pokonci pa motor ne bi mrdnu..

Tukaj bi lahko 3x gas zapru pa ga dal pa se ne bi nič zgodl..

Mal preveč komplicirate..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rakitna, ride, vsi bolj ostri ovinki se da odpeljat koleno brez ogrožanja lepo po svojem pasu. Kdor pa vozi 'na tačke' in brez presedanja pa rabi več nagiba

in tisti ogroža, da bo ob zdrsu poškodoval sebe in še koga drugega. Tam je guma na robu, pa tudi če je vredna 200eur in več- nevarna. Uničil sem 1 motor na ta račun. In s takimi 'profi' gumami vsak misli, da lahko odpira iz ovinka kolikor hoče- napaka.

Na cesti se vozi lepo z rezervo in za užitek, presedanje pa pri tem pomaga. Se ne rabi nobenega hard odpiranja z 150 in več konji za užitek kolena.

Pozablja pa se, da tudi pista ni ne-nevarna, poleg tega pa si je vsi ne moremo privoščiti. Tam je namen dirkanje in vožnja brez rezerve in ljudje so se tudi že tam pobili tako da- takele komentarje lahko vsak zadrži zase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi, ki se ne morete držati teme in v vas tli neustavljiva želja po debatiranju o varnosti, smiselnosti in etiki kolenčkanja, prosim da migrirate v za to primerno temo.

Omenjeno se nanaša tudi nate, Justin!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi, ki se ne morete držati teme in v vas tli neustavljiva želja po debatiranju o varnosti, smiselnosti in etiki kolenčkanja, prosim da migrirate v za to primerno temo.

Omenjeno se nanaša tudi nate, Justin!

naredi že enkrat mir na forumu in zbriši tega justina dol.. itak sam off topice piše in dreka povsod. kt nadležna muha ki odganja vse je.. bruh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj je imel plin po zvoku sodeč zaprt do sredine ovinka. Nato pa je začel dozirat počasi.

Saj je normalno da v prvem delu ovinka se gas ne dodaja:))

Se men sam zdi, al hočte vsi nekaj delat "by the book"..kaj pa vozit po filingu?

Zakaj ne bi zapru gasa če se voziš na 80%? Ker tole je na 80%..al pa mogoče 85%..

Tuki bi lahko vozu enga zadej ki bi sedel pokonci pa motor ne bi mrdnu..

Tukaj bi lahko 3x gas zapru pa ga dal pa se ne bi nič zgodl..

Mal preveč komplicirate..

verjemi da če greš prepočasi iz ovinka in cimaš on off gas je večja verjetnost da boš padel kot pa če ka pelješ na nož

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjemi da če greš prepočasi iz ovinka in cimaš on off gas je večja verjetnost da boš padel kot pa če ka pelješ na nož

teb vrjemem praktično vse kar napišeš..sama ušesa in oči so me ko kaj spesniš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!