Majesty Objavljeno Oktober 12, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2009 Ja sam teli podatki so za tanovo Varo od 07 dalje s EVO nosilci, ki so jih že kr uredu stisnili (10 cm ziher) - glih tolk kokr je pri mojih lufta med motorjem in nosilcem (l.06). Je pa stvar ful simpl narejena, vsaj kar se adapterja za traxe tiče...
MiNa Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Še en dokaz o uporabnosti in vzdržljivosti Alposovih kovčkov. Žal je denizelif-ov blog a turščini.
dopolavoro Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 (popravljeno) Uspelo mi je prebrati o alu-kufrih Še vedno sem v dvomih,naj nabavim alposove ali touratech? Ker alposove kufre še nisem videl v živo bi prosil,če ima kdo kakšno dobro fotko,da jo prilima gor. Alposovi mi cenovno bol odgovarjajo , ker ostane več za per Hvala ob priliki :beer1: Popravljeno Marec 3, 2010. Popravil dopolaoro
MiNa Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Jaz mislim, da so "alposi" vsekakor vredni svojega denarja. Mogoče se kdo ne bo strinjal. Res je da moraš sam izdelat mosilce in vpetje. Če ti to ni tuje potem vsekakor "domače". V nasprotnem pa kakšno konfekcijo na "ključ". 1. slika na mostu preko Dnepra. 2. pa jesenski obisk morja, tudi kolega ima alpose. 3. pred BMW-jem so bili pa na KLE-ju (dolomiti). 4. pa najbolj od blizu kar sem našel
Leteči Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Alposi so cenovno zelo ugodni, slabost je da so iz pretankega aluminija. Če jih boš malce ojačal na nosilni strani bodo za neko povprečno uporabo povsem OK. Touratech je drag kot žafran samo je pločevina precej debelejša in če misliš z njimi vozit tudi kakšen offroad bodo bolj primerni.
dopolavoro Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 (popravljeno) Videl alposove kufre, james007 hvala :beer1: . Odločitev je padla,alposovi grejo gor. Mogoče res niso tako kvalitetni, kod konkurenca ma z malo dobre volje se da tudi to izbolšat. Razlika ojru pa gre itak za :beer1: Popravljeno Marec 6, 2010. Popravil dopolaoro
suhi Objavljeno Marec 17, 2010 Opozori Objavljeno Marec 17, 2010 Evoga pebi, ka bote pa na tole porekl? Ko bo popolnoma dokončano pa poslikam še nosilce - trenutno so še v "grdi" fazi, kmalu pa bojo profesionalni švasi, pa pobrušeno pa pobarvano pa....pol pa bojo lepi. Niso najlepše slikce, k sm na hitr z mobitelom poslikal, pa še sonce je blo precej močno a za orientacijo je, kako Športnega nakeda pretvoriti v Touring motor ajd ciciban in Majesty 2
MiNa Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Evoga pebi, ka bote pa na tole porekl? Ko bo popolnoma dokončano pa poslikam še nosilce - trenutno so še v "grdi" fazi, kmalu pa bojo profesionalni švasi, pa pobrušeno pa pobarvano pa....pol pa bojo lepi. Niso najlepše slikce, k sm na hitr z mobitelom poslikal, pa še sonce je blo precej močno a za orientacijo je, kako Športnega nakeda pretvoriti v Touring motor ajd SUPER! Edino kar se mi zdi, da so mogoče zelo nazaj? Mogoče bo problem veliko teže zadaj. Sicer pa boš poročal. suhi 1
Majesty Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Evoga pebi, ka bote pa na tole porekl? Ko bo popolnoma dokončano pa poslikam še nosilce - trenutno so še v "grdi" fazi, kmalu pa bojo profesionalni švasi, pa pobrušeno pa pobarvano pa....pol pa bojo lepi. Niso najlepše slikce, k sm na hitr z mobitelom poslikal, pa še sonce je blo precej močno a za orientacijo je, kako Športnega nakeda pretvoriti v Touring motor ajd Res dobr motor zgleda! Če bi bli nakedi takeli bi bli pa še meni všeč Sam ko slikco gledam, a izpuh gre pa ravno v kufer, al sam zgleda tko.. da nauš meu pasulj u kufru že skuhan ko boš na cilj prispeu.. :D suhi 1
suhi Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 (popravljeno) Ja men je tud tak tourer kr ušeč, sm mislu da bo reč bl grozno zgledala, sam k so črni pa na rumeno-črni kombinaciji mopeda prov fino zgleda. Glede tega kako so nazaj - ma sm jih dal 5cm bl nazaj kot so original od SW-Motecha, da ne bo lubice motlo pr nogah, saj se mi zdi da za celo stopalo pač mora imeti prostora, da se lahko v miru prestavlja ko cel dan tam zadaj vslužno sedi Kako bo pa s težo pa poročam, seveda. Nazadnje, ko sva šla na potovanje samo z zadnjim kovčkom, ki je še krepko bolj zadaj in na njega navezala še šotor+spalke+kladivo... (vsega skupaj okoli 25kg+) nisem opazil nikakršne razlike - je pa res, da vozim na malce tršem vzmetenju kot serijskem. Poročam, ko bo vse skupaj dodelano, pa nafilam ene 60kg v vse tri kovčke pa gasa. :naughty: Vem, pa da neobičajno zgleda, a ti moderni nakedi se žeitak vsi končajo še preden se guma neha - če ga sleče (dol kovčke in nosilce) je zadnja točka motorja ravno guma - tako ni niti slučajno pri nobene drugem tipu motorja in zato še toliko bolj grozno zgleda, a menim, da na vožnjo tako drastično ne bo vplivalo - edino na zadnjega bo pa šel še bl z veseljem Glede Avspuha - pa sej to je point, da se pršpara na plinu, ker se mi pač ne da vsak večer ven plinskega gorilnika vlečt in segrevat tiste jote in polivke. Tak samo pametno razporedim po kufru in zvečer lepo 2 konzervice ven pa juhuhu Pa še kak pulover spodaj, da se toplo v njega zaviješ, joj kak bo fajn. Je mal šment ja zarad tega rora, samo sm gledal, da bo ja na pravi višini kufr, da ne bo bruslo v ovinkih po tleh, višje jih pa nism mogu dat, saj sta sedaj le 1,5cm oddaljena od Top Case kovčka Je pa tudi res, da med vožnjo ravno ne morejo izpušni plini ne polno gor pihat, temveč zaradi hitrosti vleče dim nazaj oz. malce dol, tako da je skrb popolnoma odveč, Važno da se ne tišijo preveč, tisto pa bi segrevalo podn kovčkov. Razdalja je pa kr zadostna po mojem mnenju. Tud to bomo vidli Če gledam slike kako je GIVI svoje plastične blizu namontiral, pa samo svetuje eno nalepljeno ALU folijo na kovčke, potem bo tudi tole pomoje OK. Slika 1, Slika 2 p.s. Povem skrivnost - vsakokrat ko bom želel odpreti bočne kovčke bom moral dol dat Top case, saj je vse skupaj precej nabasano tam zadaj. Jebiga, drgač ne gre, saj bi sicer tako štrlelo vse v širino, da bi prvič grozno zgledalo, pa še neprijetno bi blo za vozit v kakšni gužvi (se bom na to nazaj navajal, ko si bom spet enduro nabavu ). So pa SW-Motechovi samo 8cm bolj narazen,tako da bi bila situacija identična in nikakor ne bi šlo z odpiranjem bočnih kovčkov - da bi pa kupoval še nov zadnji Trax kovček, mi pa tudi ne pride na pamet (spet 300€ je pa že počasi preveč, sploh glede na to, da sm nosilce za top case nabavil septembra, jih že izpopolnil, Top case je pa tudi dodelan kot sm si zamislu). ajd Ps mayestyju še 1x hvala, ko se vidimo je še vedno kako pivo v dobrem Popravljeno Marec 18, 2010. Popravil suhi
suhi Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 (popravljeno) Se opravičujem za ta post,sam preklicat ga pa ne znam Popravljeno Marec 18, 2010. Popravil suhi
MiNa Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Se opravičujem za ta post,sam preklicat ga pa ne znam Zakaj bi ga prelkical? Super! tud barvna kombinacija je taparava saj veš kaj pomeni v naravi rumrno-črna (ose, čebele, sršeni....)
suhi Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Zakaj bi ga prelkical? Super! tud barvna kombinacija je taparava saj veš kaj pomeni v naravi rumrno-črna (ose, čebele, sršeni....) Preklicati sem želel tega enovrstičnega Un ta dolgi naj kr ostane. K sreči da sm alergičen na ose in sršene, k se bojo ravno limali na mene ajd
student Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Pregledal celo temo. Eni se res znajdejo in nardijo lične nosilce, kufre pa prilagodijo svojim potrebam. Bravo Vprašanje pa se mi poraja o skupni širini motorja z tovorom vred. Na enem od linkov je navedena skupna širina 1 meter. To velja za Slovenijo. Ker pa se z stranskimi kufri običajno odpravimo na daljšo pot v tujino, me zanima kako je z predpisi glede širine zunaj naše države. A tudi velja pravilo enega metra ali so kakšni drugačni predpisi ali enostavno s širino ni težav? LP
dopolavoro Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Pregledal celo temo. Eni se res znajdejo in nardijo lične nosilce, kufre pa prilagodijo svojim potrebam. Bravo Vprašanje pa se mi poraja o skupni širini motorja z tovorom vred. Na enem od linkov je navedena skupna širina 1 meter. To velja za Slovenijo. Ker pa se z stranskimi kufri običajno odpravimo na daljšo pot v tujino, me zanima kako je z predpisi glede širine zunaj naše države. A tudi velja pravilo enega metra ali so kakšni drugačni predpisi ali enostavno s širino ni težav? LP Na ktm adventure pridejo original pvc kovčki širine 108 cm.Mogoče je to skregano z predpisi,pa vendar je tako homologirano. Mislim pa, da ti nihče ne bo skakal z metrom okoli motorja.
SimonR Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 Pozdravljeni, z motorjem imam namen prevozit kompletno evropo v mesecu in pol in zato potrebujem kovinske stranske kovčke, ker dvomim, da bo kaj drugega uspelo dobro zdržat celo pot. Odločil sem se že za ALPOSOVE kovčke in sicer 36L izvedbo (če se ne motim, pač tiste ta srednje), sedaj pa me zgolj zanima kako je z namestitvijo, če ima kdo kakšno idejo, kako jih naj pritrdim na Hondo Varadero 125, da bo seveda vse skupaj čim bolj močno in pa da bi me prišlo najceneje? Se splača vzet kakšne nosilce od enega izmed prizvajalcev in jih kako ojačat ali kaj podobnega, ali mi jih lažje kdo naredi (mogoče kdo pozna kakšnega eksperta s tega področja, da bo res tip top, ker se nadejam dovolj problemov že z ostalo potjo in kovčki morjo bit BP )?? Hvala že vnaprej za vsakršen odgovor. Lp Simon R. Majesty in Lowrenc 1 1
Ni3ous Objavljeno Maj 26, 2010 Opozori Objavljeno Maj 26, 2010 Kovinska zadeva je draga in težka (nosilci in kufri cca 400€ navzgor in 5 kg +) Vzemi mehke torbe, privarčuješ na kilogramih, na teži, na okretnosti, in glede na velikost tvojega motorja ti bo prav prižla nizka teža in manjši vetrni upor kot pri škatlasti izvedbi. 36 L kovček na 125 bo proporcionalno videti malo smešnno veliko. Če boš prevozil evropo s tem motorjem, boš verjetno 90 % + na asfaltu, tako pot ti zdržijo mehke torbe, katere kupiš za 100€, pa četudi jih potem vržeš stran, vendar ti jih ne bo treba. NAmesto top casea daš gor tubo, in tank torbo. Dejansko te vse skupaj stane 100€ v Louisu. In verjemi da je dovolj dobro narejeno. To je pač en nasvet, kako ga boš upošteval pa je na tebi in tvoji denarnici.
Lowrenc Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Zdravo mojstri-rokodelci! Moram priznat, da še nisem prebral cele teme in vas prosim za hiter odgovor... Koliko so običajno debele stene na teh ALU-kufrih? HVALA!
Ni3ous Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Zdravo mojstri-rokodelci! Moram priznat, da še nisem prebral cele teme in vas prosim za hiter odgovor... Koliko so običajno debele stene na teh ALU-kufrih? HVALA! NAjveč 2 mm.
suhi Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Jz sm končno dokončal vse, samo še 2 kabla zadnjih žmikučkov morm lepo napeljat, da ju vremenske prilike in neprilike ne bojo uničli pa je pripravljen za na pot Danes prlepim samo slikco profi narjenih nosilcev za Trax kufre, nasledn vikend če bo vse po sreči pa prlimam vse - pol pa sledi pošteni test ride, juhuhu. aja Lowrenc moji Trax so 1.5mm debeli, Alposovi se mi zdi da so 0.8mm, vsi Zega kovči so prav tako 1.5mm - smem vprašati zakaj sprašuješ? Pa menda ne misliš celih delati sam? ajd
Ni3ous Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Alposi so 1,2 mm(kao ta močni za motor) ostali njihov program paverjetno res 0,8mm.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se