Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Touratechov nosilec je narejen tako, da je potrebno kufer razat.

Zdravo, mislim da pri touratech ne bi bilo potrebno nič rezati. Spodaj je slika. Kaj meniš?

post-16651-1229348319_thumb.jpg

Objavljeno
Ima kdo na benflnu 1200 in katero dimenzijo?

Jaz ti predlagam z leve (auspuh) alu zaboj C36: dolžina - 45,5 cm, širina - 23,5 cm; višina 35 cm

na desni pa zaboj C41: dolžina - 45,5 cm, širina - 26,5 cm; višina 35 cm.

Jaz imam na obeh straneh C41, sam mi na desni strani na kaksnih hardih drsa po tleh.

Pa se malenkost presrok sem, ce bi me hotli policaji j.....

Objavljeno
Zdravo, mislim da pri touratech ne bi bilo potrebno nič rezati. Spodaj je slika. Kaj meniš?

ja res...na tvojmu suzukiju gre mimo, tako da je OK...

Objavljeno (popravljeno)
Zdravo, mislim da pri touratech ne bi bilo potrebno nič rezati. Spodaj je slika. Kaj meniš?

Jaz ti predlagam, da vzames od SW Motecha (glej prilogo). Imajo eno dobro lastnost, zelo enostavno jih poberes dol kadar jih ne rabis.

Cena pa je tudi za ene 40€ nizja kot od Touratecha...

Ce te zanima kontakt za SW Motech v SLO mi pisi na zasebna sporocila pa ti sporocim.

swmotech_kft_05_294_200.pdf

Popravljeno . Popravil bica
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dve varianti s čim zaklenit ALPOSOVE Alu kovčke.

Meni je boljša na številke. (ne moreš izgubit ključa) ....hm kaj pa spomin :krneki: .

post-7865-1230046894_thumb.jpg

post-7865-1230046921_thumb.jpg

Objavljeno
Dve varianti s čim zaklenit ALPOSOVE Alu kovčke.

Meni je boljša na številke. (ne moreš izgubit ključa) ....hm kaj pa spomin :krneki: .

Številčnica je pa v temi lahko sranje :headbang: :headbang:

Objavljeno

Kaj boš to zaklepal :whistle: kdo ti pa bo ta pleh ukradel... :yea1:

Objavljeno
Dve varianti s čim zaklenit ALPOSOVE Alu kovčke.

Meni je boljša na številke. (ne moreš izgubit ključa) ....hm kaj pa spomin :krneki: .

Živjo, Kje se pa dobi spodnja (integrirana) ključavnica? Sem jo že iskal po raznih trgovinah, a brez uspeha...

lp,

Borut

Objavljeno
Živjo, Kje se pa dobi spodnja (integrirana) ključavnica? Sem jo že iskal po raznih trgovinah, a brez uspeha...

Probaj v Merkurju, tam prodajajo tudi Alposove gajbice. Sigurno pa jih dobiš direktno v Alposu.

lp

Objavljeno

Meni bolje služijo klasične "obešenke". Do sedaj sem uporabljal navadne na ključe, vendar je težko dobiti dve na isti ključ. Tako da dom v prihodnje nabrž uporabljal tiste iz slike na številke (številke nastaviš sam po želji). Orginalne se pa "dobijo" - kupijo v Alposu. So pa te ključavnice bolj tako tako za poštenjake.

Sicer, če bi se nekdo odločil, da ti sprazni kovček tudi obešanka najbrž ni ravno nek problem.

bmwslo - temo prežene Tikka.

motoristek - pleha ne kradejo, tisto kar je v njem pa mogoče koga zanima.

LP, in vesele praznike vsem, ki to preberejo.

Objavljeno
Meni bolje služijo klasične "obešenke". Do sedaj sem uporabljal navadne na ključe, vendar je težko dobiti dve na isti ključ. ...

V Titanu ti jih naredijo kolikor hočeš na isti ključ. Po novem pa menda tudi tahitri ključavničarji v raznih trgovskih centrih nudijo to uslugo. Vsaj meni je zadnjič eden od njih naredil cilindrični vložek za vrata po mojem ključu, za obešanko pa nisem spraševal.

Objavljeno

Za dobavo ključavnic se obrni na Metalika Kacin v Žireh, jaz sem tam nabavljal pa je kar v redu in tudi hitri so.

Je pa razlika če naročiš v Žireh ali v šaferju (piši kao što govoriš) Je leteči naročal prek kataloga in je tako da se pri ključavnicah iz Žiri ključ ne da vzeti ven ko je ključavnica odklenjena ampak moraš ključavnico obrniti v zaprt položaj šele nato gre ključ ven, pri drugem pa lahko ključ potegneš ven v vsakem položaju in tudi zaponko zapiraš brez da bi kufer zaklenil, je dobro al pa ne! ( kufer je odkljenjen ko je zaprt, tresljaji, izgubljeni pokrovi so se tudi že dogajali...!)

Drgač pa bolj podpiram sistem ključavnic in ne obešank! :worship:

Objavljeno

Zdravo , že nekaj časa mi hodi po glavi, da bi namontiral stranske Alposove kovčke, zato sem predelal to temo od začetka do konca, vendar nisem nikjer zasledil o nosilcih za TDM-a 900, baje je potrebno pri originalnih nosilcih prestavljati zadnje smerokaze, kar mi ne diši preveč. Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Dobrodošla bo vsaka informacija. Aja še to, nameravam jih izdelati sam iz nerjavečega jekla ( beri rostfrej) fi 12 mm, pa me zanima ali je to primeren material, ker kot je znano velikih vibracij ne prenaša preveč dobro. Vaša mnenja!!!?? :?

lp

Objavljeno

Hi! Muki moj "glas" gre navadni cevi jaz sem uporabil hidravlično debelostensko cev brez šiva debeline cca14mm. Če boš uporabil RF ni potrebno barvanje na probleme si pa že nakazal sam pa tudi teža palice je precej večja. Če se ti slučajno na poti zgodi da poči navadna kovinska cev ti jo zavari soraj vsak z RF bo pa sigurno problem.

ps, cevi sem kupil tule http://www.hidravlika.si/kontakt.html

Objavljeno

RF sem omenil samo zaradi tega, ker imam takšen material doma. Bolj me skrbi sam izgled motorja, da ne bo čudno izpadlo, ker kakor sem videl po vaših fotografijah imate vsi tipične endure, kar pa moj moped ni. Mogoče na koncu ne bo tako slabo. Ali za koga veste, da ima podoben motor in takšne kovčke gor in kako zgleda vse skupaj :rolleyes:

lp

Objavljeno (popravljeno)

Če te skrbi izgled motorja, pusti takšnega kot je! Če pa nameravaš z njih kam dlje in za več dni je pa po moje uporabnost pomembnejša od izgleda. Upam, da sem povedal vse.

post-7865-1230231976_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Moped na sliki ni tipična endura o "lepoti" pa sodite sami, meni je pa vseeno služilo super!

post-7865-1230232085_thumb.jpg

Objavljeno
Če te skrbi izgled motorja, pusti takšnega kot je! Če pa nameravaš z njih kam dlje in za več dni je pa po moje uporabnost pomembnejša od izgleda. Upam, da sem povedal vse.

@MiNa imaš prav glede uporabnosti,samo roko na srce, dobr si ga naložu. Skrbi me sam položaj kovčkov(zaradi sopotnika/ce).Kot verjetno veš ima TDM velike izpušne lonce in da nebi prišla previsoko. Potem bi me moja boljša polovica živega požrla, ker nebi mogla udobno sedeti, saj je kot vemo na daljši vožnji zelo pomembna sama udobnost sedenja. Nič rad pa nebi žagal kovčkov zaradi avspuhov :unsure:

lp

Objavljeno
Zdravo , že nekaj časa mi hodi po glavi, da bi namontiral stranske Alposove kovčke, zato sem predelal to temo od začetka do konca, vendar nisem nikjer zasledil o nosilcih za TDM-a 900, baje je potrebno pri originalnih nosilcih prestavljati zadnje smerokaze, kar mi ne diši preveč. Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Dobrodošla bo vsaka informacija. Aja še to, nameravam jih izdelati sam iz nerjavečega jekla ( beri rostfrej) fi 12 mm, pa me zanima ali je to primeren material, ker kot je znano velikih vibracij ne prenaša preveč dobro. Vaša mnenja!!!?? :?

lp

poglej kako so narejeti tile http://www.sw-motech.de/anbauanleitungen/kft_06_135_100.pdf

Objavljeno
Zdravo , že nekaj časa mi hodi po glavi, da bi namontiral stranske Alposove kovčke, zato sem predelal to temo od začetka do konca, vendar nisem nikjer zasledil o nosilcih za TDM-a 900, baje je potrebno pri originalnih nosilcih prestavljati zadnje smerokaze, kar mi ne diši preveč. Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Dobrodošla bo vsaka informacija. Aja še to, nameravam jih izdelati sam iz nerjavečega jekla ( beri rostfrej) fi 12 mm, pa me zanima ali je to primeren material, ker kot je znano velikih vibracij ne prenaša preveč dobro. Vaša mnenja!!!?? :?

lp

Glede RF si ne delaj problemov, če je to polni material. Zvare in spoje pri varjenju lepo pretopi in zapolni, tako boš imel dovolj močno konstrukcijo. V slučaju kakšne okvare (če slučajno poči), daleč od domačih mojstrov, pa ti lahko vsak malo boljši šlosar povari tudi z navadno elektrodo ali CO2, če ni drugega. Sicer, estetsko to ne bo, bo pa držalo.

Če pa imaš tankostenske cevi iz RF, je pa bolje,da ta projekt opustiš, če nimaš za to preve tehnologije. TIG- varjenje. Vsakakor bodo ti zvari zelo tanki in temu posledično podvrženi deformacijam in pokanju.

Glede same pozicije kovčkov, pa posedi sopotnico na zadnji sedež, kot bi sedela med vožnjo in skupaj ugotovita koliko prostora potrebuje, da je komot in da je kufri ne ovirajo. Pomagaj si s podkladanjem le teh, ujemi nagib, linjo, in ko bodo v predvideni bodoči poziciji si pomagaj še s kakšno fotko.

Lp, pa veloko zabave Regi.

Objavljeno

Za določanje pozicije priveži kufre na motor ter posedi nanj sopotnico pa lahko skupa ugotovita kako in kaj!

Je pa sigurno bolje daso kufri bolj naprej kot nazaj (težišče)!

Srečno :whistle:

post-9752-1230292055_thumb.jpg

Objavljeno

Hvala vam za pomoč in mnenja. Najbolje bo, da pljunem v roke in se podstopim same izdelave, potem pa, kar bo pa bo. Hotel sem najprej malo predebatirati o tej stvari, potem dati na papir in šele nato začeti izdelavo. Kakor vidim, da večina inprovizira in ni točnega recepta. :hmm: :)

BTW imam poln poliran material.

lp

Objavljeno

Improvizacija :worship: . Takole zgleda pa na mojem trenutnem motorju. Kot sem v enem od postov napisal sva s kolegom zadevo montirala tik pred odhodom v Ukrajino pa je stvar 100% odslužila.

Za PIR pa ni nikol prepozno pa prehitro tudi ne :whistle: !

post-7865-1230309451_thumb.jpg

Objavljeno

Za PIR pa ni nikol prepozno pa prehitro tudi ne :whistle: !

Objavljeno

Sicer totalno :topic: , vendar če tvoja hoće prtljago plus luksuz, razmislita o še enem motorju, katerega bo vozila sama z vsem, kar potrebuje. Če te ima rada in te ne pusti pecat, ji tudi lotosov položaj nad kufri ne bi smel delat problema. Lahko pa kupiš BMW. (Ubijte me, ampak testirano-tudi najslabši/najstarejši ustreza).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!