Jure Objavljeno Junij 1, 2005 Opozori Objavljeno Junij 1, 2005 Sam to so pa najbolj glupa navodila, kar sem jih kdaj bral.. 1/3 gasa, halo! Z 1/3 gasa se jaz lahko peljem pri 9000rpm! No kakorkoli že, jaz sem nekako prvih 200-300km vozil do 4000rpm, potem pa sem to vrtljaje počasi zviševal.. tja do 1000km. Vmes sem ga tudi kdaj pa kdaj izpostavil malo večji obremenitvi, bolj močen pospešek in višji rpm, predvsem nad 500-600km. Pri 1000km je šlo pa že na polno. Nisem pristaš tega, da se nov motor takoj tišči, vendar še manj pristaš tega, da se ga predolgo ujčka.. Sem pa že takoj pri novemu dal noter boljše olje(Motul) in zamenjal filter.
Tepko Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 Pri vpeljevanju niso tolko pomembni obrati. Pomembna je obremenitev motorja. Torej da ti preobremenjuješ, preveč sergrevaš, itd... Jaz sem samo prvih 100km vozu do 4000rpm, potem pa sem ga dostikrat stisnu do 8000 v pospeševanju, samo nisem ga pa držal na takih obtraih. Za sekundo, mogoče dve je bil, pol pa prestavo višje. Če se pa vozm na relacijo pa itak ne vozm na 7000 ampak na 4000-5000. Pri 800km sem šel že na avtocesto in se pelu do 160km/h. Seveda spet se nism vozu 10km pri taki hitrosti, ampak 1 ali 2 km. Fora pri novem motorju je, da ga ti ne držiš na stalnih obratih in ne na prenizkih. Ker ko povečaš obrate, pritisk v mašini naraste in olje lažje kroži in tudi deli pod pritiskom lažje "nasedajo" drug na drugega. To je pri novi mašini bistveno. Ne smeš pa zdej it motorja tišat in držat na obratih 5 min. Piše v navodilih, da morš motor obremenjevat v zmernih mejah in ga potem razbremenit. Tudi pazit morš na pregrevanje. Men se je ventilator do sedaj samo 1x prižgal. :hmm: Kazalc za temperaturo pa mi ne gre čez polovico. Itak pa poleg mašine imaš tu še gume, ki se prvih 200km ne držijo najbolje. Za vpeljevanje so najboljši kaki klanci in ovinki.
MotoManiac Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 A je že kdo zamenjal originalni zračni filter s športnim npr. K&N zračnim filtrom? :whistle:
Jure Objavljeno Junij 2, 2005 Opozori Objavljeno Junij 2, 2005 To tudi mene zanima.. Imam to v planu že kar nekaj časa, ampak bi vseeno raje prej slišal od koga, ki je to že naredil kako se obnese. .)
hirabbit Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Meni je rekel tusti mož, ki je štelal karburatorje, da je filter enak kot pri SV-ju. Sem pa hotel menjat, ampak je reku, da se glede na povišano porabo ne splača. :hmm:
BAD PIT Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 WRONG Na SVju mam k&N, DynoJET, odstranjen eko ventil, športni izpuh. Poraba se glede na prej ni povečala ampak celo zmanjšala :grim . Posledica teh modifikacij je, da je motor dobil več navora in moči pri nižjih vrtljajih in posledično ga ne sedaj pač vozim v nižjih obratih... ←
Jure Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Meni je rekel tusti mož, ki je štelal karburatorje, da je filter enak kot pri SV-ju. ← Se pravi, da lahko kupim K&N filter za SV-ja in more pašat.. Je kej odvisno za kateri letnik SV-ja?
hirabbit Objavljeno Junij 3, 2005 Opozori Objavljeno Junij 3, 2005 Se pravi, da lahko kupim K&N filter za SV-ja in more pašat.. Je kej odvisno za kateri letnik SV-ja? ← Glej ne me jemat na besedo...on je reku, da po njegovo je enak (zmerili ga nismo, ga je samo pogledal). Najboljše da tvoj filter vzameš ven, ga zmeriš in vprašaš na suzuki servisu (sej to je tik tak narjeno), da ne boš kupil narobe. Kar se letnikov tiče pa ne vem, zna bit edino razlika med starimi modeli (mislim da do 2002) na karburatorje in novimi z el. vbrizgom. Jst se potem nisem spuščal v to, ker sem ga prodal. Za hyosunga itak še nisem zasledil športnih filtrov, tako da druge izbire itak ni :glare:
MotoManiac Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Jst sm v stari temi enkrat dal ene datoteke gor glede tuninga in za ta motor obstaja dynojet dize... in k&n filtri. ← Res? In kako to, da zastopnik za K&N, Jeras iz Domžal ne ve nič o tem ? Kje lahko potem dobim te filtre, če ne pri zastopniku? Imaš mogoče kakšno kataloško številko, PN, karkoli s čimer bi lahko identificiral ta filter za naročilo. (ko sem Jerasu omenil Hyosung, me je vprašal, če je to motor :lol1: )
hirabbit Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 (ko sem Jerasu omenil Hyosung, me je vprašal, če je to motor :lol1: ) ← Resen zastopnik in poznavalec motorjev je ta mož... :BUA:
Jure Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Ampak ni edini. Tudi jaz sem imel že nekaj podobnioh izkušenj, ko sem kaj spraševal za mojega Husota, pa so me samo debelo gledali kaj pri hudiču je Hyosung pa kaj hočem imet.. .)
ICE_MAN Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Kle je datoteka huso tuning Leistungskit_Hyosung01.pdf
motobaby Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Kok vam gre huso??? Men z wingsom gre okol 210, pa se en obcutek mam da je motor mal zgubu moci v obratih s tem rorom, drugac nizjih obratih je pa boljs k prej. Pa se ena stvar zakaj Huso z odprtim rorom stalno nazaj seka ko imas gas spuscen npr tm okol pri 5000 obratih in navzdol zacne sekat pri naprimer 9000 obr pa nikol ne seka k gas zapres. ← Men gre z Wingsom po števcu 220. MOtor s tem rorom dobi na moči, predvsem v nižjih obratih (se kar dobro pozna :OK: ) in pa tudi v višjih, ampak saj v višjih že itak dobro vleče. Zakaj pa poka pa nimam pojma, se ne spoznam tok na tehniko.
Jure Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 koliko ti je pa šel brez wingsa? Da mal okvirno vem kolk se pozna pri hitrosti
Ice Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Kok vam gre huso??? Men z wingsom gre okol 210, pa se en obcutek mam da je motor mal zgubu moci v obratih s tem rorom, drugac nizjih obratih je pa boljs k prej. Pa se ena stvar zakaj Huso z odprtim rorom stalno nazaj seka ko imas gas spuscen npr tm okol pri 5000 obratih in navzdol zacne sekat pri naprimer 9000 obr pa nikol ne seka k gas zapres. ← koliko masina pridobi (ali ne) lahko objektivno pove samo dynamometer. subjektivna opazanja voznikov niso verodostojna, ker se lahko krivulja moci/navora spremeni brez da se na moci kaj pozna. poka ti najbrz, ker mesanica zrak-bencin ni optimalna.
jozicag Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 O ja, WINGS je zakon... :worship: Se kr pozna, sploh pri nižjih obratih. Lp
hirabbit Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 poka ti najbrz, ker mesanica zrak-bencin ni optimalna. ← Potrjujem...spet bo treba štelat karburatorje :P
Jure Objavljeno Junij 8, 2005 Opozori Objavljeno Junij 8, 2005 Jutri dobim Husota iz servisa! :D Sem ravnokar govoril po telefonu s serviserjem. Z menjalnikom ni bilo nič hujšega, nekaj se je snelo in je moral le nazaj v prvotno stanje namestit. Ko sem ga vprašal koliko $$ sabo prinest je rekel 9000sit :OK: :OK: :OK: Donacco rulz! :yea2:
ICE_MAN Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 :OK: :OK: :OK: Donacco rulz! :yea2: ← Se ne strinjam glih najbolj s to trditvijo. Nj on kar veselo sravfa scooterje naprej pa naj resne motorje prepusti komu drugemu. :lol1:
primož Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Men gre z Wingsom po števcu 220. MOtor s tem rorom dobi na moči, predvsem v nižjih obratih (se kar dobro pozna :OK: ) in pa tudi v višjih, ampak saj v višjih že itak dobro vleče. Zakaj pa poka pa nimam pojma, se ne spoznam tok na tehniko. ← Dan Dobr bi bilo na se mal z mešanico zraka in goriva poigrat, oz. kar dize za zamenjat in motor temu primerno nastaviti. Drgač bi pa že menjave svečk pomagale za izboljšanje izgorevanja. lp
primož Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Motor ima 2500km in frgazarji so bli stelani pred 1500km na prvem servisu, svecke so tud nove.....? ← Mehankar bi odgovru pruffstand mislm da se napiše, reče pa pruf štant. Pol pa raj človek vidi da mal poka, sicer za ventile ni preveč dobro, ampak mislim da se da preživet.
Jure Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Se ne strinjam glih najbolj s to trditvijo. Nj on kar veselo sravfa scooterje naprej pa naj resne motorje prepusti komu drugemu. :lol1: ← Jaz sem bil tudi najprej malo skeptičen.. Vendar mi je sedaj že drugič menjalnik poštimal in dela vse tip top. Prvič, ko je menjal zvezdo(serijska napaka) je bil motor porihtan v 3 urah, sedaj ko je pa šlo za padec, pa v nekaj dneh.. Zaenkrat sem čisto zadovoljen. :)
Foggy Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Sicer pa pokanje iz izpuha ni škodljivo, vsak dvovaljnik bo nazaj sekal, največkrat se pojavi ker športni izpuhi, predvsem SLIP-ON ne dihtajo povsem in zaradi vdora zraka vseka. Meni na SV-ju tudi poka ko izpustim gas pri določenih obratih in še vsakemu je , kateri je namestil drug izpuh. Meni se še dopade občasno pokanje. LP
Foggy Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Meni so rekli strici, da prekomerno pokanje na dolgi rok precej škodi motorju.... :hmm: ← Meni recimo če imam dušilec notri skoraj da ne poči, brez dušilca pa seveda večkrat. Razloži v čem bi bilo lahko pokanje napačno, kdo ti je to razložil...To je samo zaradi lonca in kje bi tle motorju škodovalo... LP
mrki Objavljeno Junij 9, 2005 Opozori Objavljeno Junij 9, 2005 Meni tudi z original loncem precej poka. Kako je potem s tem? Škodi ali ne? Foggy tvoj argument da je to samo zaradi lonca in zato ne škodi motorju se mi zdi malo za lase privlečen. Lonec ima lahko zelo velik vpiv na delovanje motorja, kako velik pa mora biti ta vpliv, da motorju škodi je pa druga zadeva. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se