Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

:eek: A ga kaj naviješ v obrate, a voziš samo do 7.000 - pa čisto resno te sprašujem.

Men se zdi, da ko sem dala nov avspuh gor (Wings) mi je nekaj časa še malo manj pil kot ponavadi, potem pa je kar naekrat začel lokat kot najhujši lokalni pijanček.

:eek: Pri tvojem stilu vožnje je 7l/100km čisto OK. :)

Meni je moj enkrat spraznil tank do rezerve (cca. 13l) v 100km... Na Grobniku.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: Pri tvojem stilu vožnje je 7l/100km čisto OK. :)

Meni je moj enkrat spraznil tank do rezerve (cca. 13l) v 100km... Na Grobniku.

D.

O.k., bom nehala :closedeyes: ; sm začela notr točit 100 oktanskega, pa je vse skupaj že itak dražje, ampak glede na to, da se ne vozim prav veliko (letos cca 3.500 km) bom že nekak preživela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pije okoli 6 l na 100km, navadno še kakšen dl manj. Pa gre kar precejkrat nad 8000-9000 rpm.. Sem kar zadovoljen s porabo. Pije pa tudi več, če je stalno na obratih, to je pa itak razumljivo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.k., bom nehala  :closedeyes: ; sm začela notr točit 100 oktanskega, pa je vse skupaj že itak dražje, ampak glede na to, da se ne vozim prav veliko (letos cca 3.500 km) bom že nekak preživela.

100 oktanskega pa res nima nobenega smisla tankat... Je dražji in počasneje gori (kar bi lahko pomenilo tudi slabše izgorevanje in zato slabši izkoristek).

Raje tankaj cenejši bencin, pa se manj sekiraj zaradi visoke porabe. :)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no.. js sm pa danes naredu 380km do rezerve :eek: :D :D split - crikvenica.... vožnja do 120kmh :doze:

če ne pa za nabirat adrenalin porabiš minimalno 7L+ na 100km.... je res motobaby???? :D :D .)

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no.. js sm pa danes naredu 380km do rezerve :eek:  :D  :D  split - crikvenica....  vožnja do 120kmh :doze:

če ne pa za nabirat adrenalin porabiš minimalno 7L+ na 100km....  je res motobaby???? :D  :D  .)

Po mojem 280 in ne 380 - to bi ti pil 4 litre; haloooo :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) res.. brez heca..... vožnja do 5000 obratov.. brez agresivnih prehitevanj in pospeševanj....

to razdaljo sm prevozu brez tankat.... :D

sicer pa za 1050km, 3x tankal... povprečje rata 5,2L .) potovalna mašina!! :D

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek: A ga kaj naviješ v obrate, a voziš samo do 7.000 - pa čisto resno te sprašujem.

Men se zdi, da ko sem dala nov avspuh gor (Wings) mi je nekaj časa še malo manj pil kot ponavadi, potem pa je kar naekrat začel lokat kot najhujši lokalni pijanček.

Ja ga mal, sam ga mal cuvam, sam sej baje suzukiji itak pijejio mal manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če kdo ve, kje bi se dal dobit tole na spodnji slikci ali pa če ve, kdo v slo bi znal narediti kaj podobnega iz aluminija. Mogoče kake ročke za sopotnika.

GT250rack.jpg

Po možnosti v okolici lj ali ce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pije med 4,8-6l na 100 prevozenih km. Povprecna poraba pa je okol 5,3l na prevozenih 100km.

Cez 6 litrov nism nikol prisel (pa wingsa mam gor), pa sem ga zgal ko vola. Ceprav mi je na zacetku pil nekoliko vec (cas upeljevanja motorja) ,pa so mi na servisu sinhronizirali vplinjace in sedaj zakon glede porabe :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLIK

Da se malo pohvalite, ker je tema zelo živahna, o Hyosungih mislim, verjamem da ste več na motorju kot na netu in bi bilo zanimivo videti vse tiste ki so napovedovali propad po prvi sezoni in podobne katastrofalne zadeve...

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi jezi ta zračnost v krogličnih zglobih prestavne ročice, vendar kar malo dvomim, da bi mi kakšen serviser to porihtal pod reklamacijo....

Kaj si ti uredil pri serviserju?

A kdo ve kje bi dobil par krogličnih zglobov take velikosti? Sem že malo spraševal pa zaenkrat še nič koristnega...

FYI

Zglobni ležaji skupaj z ohišjem 6mm/M6 se dobijo pri Tinexu v Šenčurju, so vrhunski, a malo dragi (4kSIT/kom). Se pa dobijo z levim in desnim navojem, tako da bi morala stvar pasat kot ata/mamo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem s tem Husotom iz dneva v dan manj zadovoljen! Da ne govorimo o tem, da se zadeva s tresenjem prve zavore še kar vleče, kljub dopisom serivserju, uvozniku, zavodu za varstvo potrošnikom.. :BUA:

No pa to niti ni tak problem. Zadnjih 1000km sem opažal, da menjalnik postaja čedalje bolj trd. V ler motocikla med delovanjem sploh ni moč več spravit. Tudi prestavljanje na mestu pri prižganem motorju je praktično nemogoče. Moraš skor stopit na šalthebl za gre iz druge u prvo. Sklopka kljub temu da je do konca našponana, oz kolikor se pač da to nastavit na ročici, sploh ne spusti, ampak motor kljub do konca stisnjeni sklopki kar leze naprej. Mašina je pa začela spuščati nek čuden zvok, ne glede na to, ali je v prestavi ali v prostem teku.. Vse to, razen bolj trdega menjalnika se je začelo dogajati na poti iz Vira. Tako da sem motor ko sem prišel domov le zaparkiral in sedaj pa čaka na servis.. :BUA:

Ne vem kolikokrat sem že to rekel, pa vseeno.. Mar bi ostal pri Kawasakiju! :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj je narobe z zavoro?????????? kako trese???

serviser ti lahko takoj preveri če je zvit kolut, če je vse vredu s polščicami, .....

pojdi k nekomu ki se razume na šraufanje!!!!!!!! če boš pisal razne dopise se ne bo nič samo popravlo!!!!!!!!!!!! :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšna sreča da nisem kupil husota danes sem se peljal z enim ki ima prevoženih 8 tisoč km mislim da slabšega motorja še nisem vozil katastrofa ne potegne cuka trese belanco ko mu vzameš gas poka in cuka menjalnik tako trd da me boli palec na nogi v ovinek se pelje zelo slabo moje mnenje mislim ta ta motor sploh ni uredo žal :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem s tem Husotom iz dneva v dan manj zadovoljen! Da ne govorimo o tem, da se zadeva s tresenjem prve zavore še kar vleče, kljub dopisom serivserju, uvozniku, zavodu za varstvo potrošnikom.. :BUA:

No pa to niti ni tak problem. Zadnjih 1000km sem opažal, da menjalnik postaja čedalje bolj trd. V ler motocikla med delovanjem sploh ni moč več spravit. Tudi prestavljanje na mestu pri prižganem motorju je praktično nemogoče. Moraš skor stopit na šalthebl za gre iz druge u prvo. Sklopka kljub temu da je do konca našponana, oz kolikor se pač da to nastavit na ročici, sploh ne spusti, ampak motor kljub do konca stisnjeni sklopki kar leze naprej. Mašina je pa začela spuščati nek čuden zvok, ne glede na to, ali je v prestavi ali v prostem teku.. Vse to, razen bolj trdega menjalnika se je začelo dogajati na poti iz Vira. Tako da sem motor ko sem prišel domov le zaparkiral in sedaj pa čaka na servis.. :BUA:

Ne vem kolikokrat sem že to rekel, pa vseeno.. Mar bi ostal pri Kawasakiju!  :angry:

Ja pri meni je zelo podobno, samo da zavora ne trese, ampak sprednja sploh ne prime dobro oz. jo moram stisnt zelo pošteno če hočem da sploh zavira. Ploščice pa ne vem točno katere bi bile najbolše, da se ne bojo znucale v 6000km...??? :blink: Drgač menjalnik na mestu res ne moreš šaltat pri prižgani mašini. Še posebej trdo in težko gre v ler na mestu. Sem se pa že navadil, da predno se ustavim zašaltam v ler in potem zabremzam do konca da se ustavim, samo mi je bedno, ker moraš biti kar natančen, da ujameš tisti bogi ler. Če pa mašina ni prižgana, pa v ler skoči takoj in čisto mehko. Zdej ne vem, če nej še 1x serviserju morim za to, ker mi je že 6. prestavo porpavlu. Mi je pa serviser zamenju olje pri 3800 sam prej sm mel noter motul, sedaj pa ne vem kwa je... Pomoje en valvoline. Drgač pa zdele bo druga menjava olja in mi mašinca dela super. :OK:

Se da nastavitev uplinjačev dati v garancijo? Ker pokanje se je pojavljalo že pri novem iz trgovine... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuki je potem samo en problem, Suzuki dela kot urca, mogoče pa uvažajo tiste mašine ki so neprimerne za Suzuki-beri z tovarniškimi napakami :lol1:

LP

comet tudi dela kot urca..... .) trije primerki imajo konstantno težave in nabijajo tukaj na forumu svojo žalost...... :cry:

žalostno je da si v celi sloveniji ne morejo poiskat serviserja, ki bi jim zadevo popravil.... sramota......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prednja bremza res ne, ima pa menjalnik, ker mi je mehankar 6. prestavo že popravlu. Ta sedaj dela, ne gre pa več v ler.

In suzuki izvaža mašine za hyosung, kar tudi piše na njihovi strani in se mi ne da še 1x dokazovat.

Bejž stran od Ljubljanskega mehankarja! Saj oba veva za koga gre!

Menjalnika nista bila sposobna nastaviti že pri Aquilah in očitno se tega tudi še sedaj za kometa nista navadila.

Primer: Menjalnik je deloval brez problema (pustimo občutljivost menjalnika in sklopke za različne vrste olj), po razstavitvi agregata zaradi okvare na drugih delih, ni nikoli več deloval OK! Kajti potrebno ga je prav nastaviti. Enostavno ne znajo! Pri skuterjih jim tega pač ni treba!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem tudi nekaj kilometrov naredu z tem mopedom.. sej, zame teče zelo mirno, uglajeno, ne poka, pa malček težak se mi je zdel.. vozim pač drgač čisto eno drugo sorto mopeda ki je dosti bolj nemirna, pokajoča in vibrirajoča po cesti... nekaj drugega me moti: moped pri 6kkm ne bi smel imet prežgan avspuh, mašina ne bi smela puščat olja, vse kontrolne lučke bi tudi morale delat. pa popolnoma nov huso je bil zraven. podobni problemi, pa da ne zavor omenjam.

Moje mnenje je, da je moped res poceni, ma vseeno bi vse moralo delat brezhibno, pa brez puščanja. Sam si ga ne bi kupil. Pa brez zamere, lastniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislis, da je mogoce to kej povezano s tem, da si ga takoj na polno zgal? Sam vprasam.

Prvih 1500km sploh ni vidu 7000 obratov. Bolj težko sem ga na polno žgal. Je pa šel pri 650km že na avtocesto pa še to samo do 120-130km/h in 17km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucas ponuja tele ploščice za Husota: MCB525

Ni mi sicer čisto jasno ali se jih dobi samo v standardni različici ali tudi sinterne in ali sinterne sploh pridejo v upoštev za take diske.

V legendi je sicer več variant KLIK, samo se mi zdi (glede na cene) da je samo organska varianta možna.

Moram še kakšne druge izbrskat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so zdej 4 obloge al samo 2 za en disk?? In so prednje in zadnje enake??? (verjetno ne, če je manjši disk?)  :hmm:

so!!!!

čeljust je ista!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lucas ponuja tele ploščice za Husota: MCB525

Ni mi sicer čisto jasno ali se jih dobi samo v standardni različici ali tudi sinterne in ali sinterne sploh pridejo v upoštev za take diske.

V legendi je sicer več variant KLIK, samo se mi zdi (glede na cene) da je samo organska varianta možna.

Moram še kakšne druge izbrskat.

LP

Men bo zdj serviser zamenju ploscice z lucasovimi pa vam povem kako se unesejo ce bo ok? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!