Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Z menjalnikom zelo dolgo nisem imel težav, nato pa se je pri približno 6000 km začelo dogajati, da je metalo iz druge prestave v ler pri močnejšem pospeševanju (skoraj vedno pri prehitevanju), včasih sem našel ler med 5. in 6. prestavo. V garanciji so mi zamenjali zvezdo v menjalniku, vendar se je po tem začelo dogajati, da nisem našel lera (ali pa je trajalo zelo dolgo) dokler je motor delal. V garanciji sem menjal vzvod prestavne ročice, ker je imela preveč mrtvega hoda (pri 10.000 km).

Kot je znano, so lahko problematične zavore zaradi slabih zavornih cevi, ki jih je priporočljivo menjati z opletenimi. Šele potem baje primejo, čeprav večjih težav zaradi zavor nisem imel, ker sem se zavedal njihovih lastnosti  :whistle:

Pokanje iz izpuha, ki gre nekaterim tako na živce, je meni bilo prav všeč in se nisem sekiral. Izpuh s kilometri postaja vse glasnejši, kar je v bistvu plus  :yea2: , vzrok je baje izgubljanje polnila

Na živce pa mi je šlo, da ročica plina takoj prijemlje preveč na polno, saj bi lahko bilo dodajanje plina bolj postopno.

Zaradi vibracij večkrat pregori žarnica zadnje luči (v povprečju na 2000 km)  :wacko:

Jaz sem imel podo9ben problem z menjalnikom. Najprej mi je metal iz 6. potem pa ni hotel v ler. Sedaj dela zaenkrat BP. Kriva naj bi bila sklopka :hmm: :unsure: :wacko:

Zavore mi ni jasno zakwa mi ne delajo. Kolega mi je reku, da je to zarad diskov, ker mam kao preveč že uničenga... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj si pa pol kupoval 'oblečenaga', če ga boš zdaj 'slačil'  :hmm:  :P

Eh, mišljen je samo auspuh... :) Drugo bo itak 'racing plastic'... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

@Danci1973

Videl sem da si se oglasil na forumu www.hyosung-gt650.de in očitno je tvoja nemščina precej boljša kot zarostani ostanki mojih gimnazijskih dni. Na žalost si moram pomagati z Google translate, ki pa prevaja komaj kaj bolje kot jaz.

Nekaj fantov je poročalo, da jim je trgalo ventile. Predlagajo tudi različne rešitve (od nastavitve mešanice do zapore sekundarnega zraka) vendar nič uradnega od proizvajalca. V Sloveniji kolikor jaz vem takega primera še ni bilo, kljub temu, da ima precej motorjev že kar nekaj kilometrov za sabo.

Daj prosim poročaj na kratko kaj si lahko razbral iz teh poročil in kaj misliš (če sploh) ukreniti.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj fantov je poročalo, da jim je trgalo ventile. Predlagajo tudi različne rešitve (od nastavitve mešanice do zapore sekundarnega zraka) vendar nič uradnega od proizvajalca. V Sloveniji kolikor jaz vem takega primera še ni bilo, kljub temu, da ima precej motorjev že kar nekaj kilometrov za sabo.

Daj prosim poročaj na kratko kaj si lahko razbral iz teh poročil in kaj misliš (če sploh) ukreniti.

Zgleda, da tvoje znanje nemščine kar zadošča... :)

Ja, v Nemčiji je bilo že precej primerov (na forumu 6-7), da je GT650 mašina 'zaribala' - točnega vzroka sicer še nihče ne ve, nekako pa je trenutno splošno mnenje, da zaradi prerevne zmesi zraka in goriva, sekundarnega dodajanja zraka v izpušne pline in delno tudi zaradi slabih tesnil pri izpušnih ceveh pride do pregrevanja izpušnih ventilov, kar bi naj povzročilo lom le-teh.

Kot si že sam ugotovil uradnega stališča Hyosung Nemčija oz. MSA še nimata, en motor pa je trenutno v zaribanem stanju pri njih na pregledu.

Sem pa uspel razbrati, da je Hyosung Nemčija vsem uradnim serviserjem poslal navodila, da morajo vplinjače nastaviti tako, da bo zmes bogatejša. V kratkem bom preveril, če so takšna navodila dobili tudi slovenski serviserji...

Jaz imam tako ali tako namen 'tunati' vplinjač, tako da zmes res ne bi smela biti prerevna, verjetno pa bom onemogočil tudi sekundarni vnos zraka v izpuh. Če pa to ne bo dovolj, pa je tu še garancija. :OK:

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danci, sem videl, da si prilepil eno mojo slikico, pa se mi zdi pošteno, da povem, kako sem se peljal... :D

V glavnem: motor je bil meni na pisti prav všeč in z veseljem bi ga vozil še kdaj. :yea2: Seveda potem, ko bosta ojačala zavore... ;) To je bila meni edina taka očitna pomanjkljivost, vse ostalo pa mi je bilo všeč - seveda za denar, ki ga motor zahteva za nakup... Pustimo sedaj motorje 2+ mio SIT... ;)

Lahko drugo leto naredimo malo menjave Huso vs. CBR 600F Gregs Limited Race Edition... :whistle: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jst sm se pa mal pogovoru s šefetom od Hyosunga ... Pravi takole: "naše mašine niso nič Suzuki, to je vse naš razvoj in naše znanje ... je pa res, da je ene par ljudi pršlo k nam iz Suzukija... ampak nič bat - naše ni Suzuki!" ;)

Pol sm pa jst samo še reku: "Ok mistel Miyagi, yor Aquila 650 is veeeeri naaajs... Gooodbaj!"

in sva se razšla ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in delno tudi zaradi slabih tesnil pri izpušnih ceveh pride do pregrevanja izpušnih ventilov, kar bi naj povzročilo lom le-teh.

Tega ne razumem čisto dobro. Na kakšen način naj bi slaba tesnila grela ventile?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tega ne razumem čisto dobro. Na kakšen način naj bi slaba tesnila grela ventile?

Morda ni mišljeno, da greje ventile, ampak da ob sesalnem in kompresijskem taktu tam vdira 'hladen' zrak in je material zato izpostavljen nenehnim temperaturnim nihanjem, zaradi česar se material utrudi? :hmm:

Ali pa morda svež zrak tako blizu izpušnih ventilov še nekoliko vpliva na temperaturo izgorevanja in jo poviša? :hmm:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda ni mišljeno, da greje ventile, ampak da ob sesalnem in kompresijskem taktu tam vdira 'hladen' zrak in je material zato izpostavljen nenehnim temperaturnim nihanjem, zaradi česar se material utrudi? :hmm:

Ali pa morda svež zrak tako blizu izpušnih ventilov še nekoliko vpliva na temperaturo izgorevanja in jo poviša? :hmm:

D.

sej niso iz stekla no... :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima - tukaj piše, kako GT650 doseže 73 konjev na kolesu (63 originalno, faktor 1.158730159 = na motorju 90 konjev)...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi bilo nekaj zame :naughty:

A si mogoče prijavljen na yahooju? Če si, bi se ti dalo poslat temu šloveku mail, pa ga uprašat kje točno je on to nabavil?

Lp, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To bi bilo nekaj zame :naughty:

A si mogoče prijavljen na yahooju? Če si, bi se ti dalo poslat temu šloveku mail, pa ga uprašat kje točno je on to nabavil?

Lp, DeX

Sem že poslal... :naughty: Žal še nisem dobil odgovora, sem pa dobil sporočilo od nekoga drugega:

We are working on a four piston kit that will have braided lines and new remote master cylinder. This will change out everything but the rotors. Will take about 2 hours to install. Should be availible in the next couple of weeks. Will stop a GT650 like a gp bike.

We have air filters, jets, and slip on performance mufflers for GT650's. Avalible soon is a new rear shock, valving and springs for the front forks.

Call (918) 834-0367 if you are interested in any of these products.

Thanks

Očitno je kar nekaj zanimanja za Husote na oni strani luže. Pa v Nemčiji tudi že pripravljajo GT650 cup... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok so pa original dize velke? Pomoje so te okol 10% vecje....sam pol je pa ena velka jeba vse skupaj uglasit da dela tko k je treba.

Sam tesko verjamem da bi blo tok pridobitve s tem iz 79konicev na 90. Pomoje je kaksnih 4-5 konjev realna pridobitev. A je kdo ze probu dobit K&N filter za ta motor?

A se kirmu sanja kaj je to?

> > Under the seat there's a hidden knob....

> >

> > Open the storage bay by inserting the key into the slot on the

> left of the

> > bike behind the seat. Turn key clockwise. Take off passenger

> seat. Reach

> > into hole and pull red knob. The main seat should pop free. Lift

> seat off.

> > Loosen the battery terminals. Remove battery. Under battery bay

> (can't

> > remember how to remove it) there's a knob...it should be set on 75

> from

> > factory. Turn to 95. Refit everything in reverse of disassebly.

> >

> > Now you'll be using 95% of the motor's power instead of the factory

> default

> > of 75%. Enjoy and good luck with the brakes.

Kao da naj bi bil nek gumb oz nekaj podobnega pod akumolatorjem kar naj bi omejevalo moc motorja? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok so pa original dize velke? Pomoje so te okol 10% vecje....sam pol je pa ena velka jeba vse skupaj uglasit da dela tko k je treba.

Sam tesko verjamem da bi blo tok pridobitve s tem iz 79konicev na 90. Pomoje je kaksnih 4-5 konjev realna pridobitev. A je kdo ze probu dobit K&N filter za ta motor?

Iz 63 je dobil 73 konjev na zadnjem kolesu z naštetimi modifikacijami. Nimam razloga, da mu ne verjamem, saj je Huso za doseganje 'eko' norm verjetno res precej 'zaprt' in zadušen.

A se kirmu sanja kaj je to?

> > Under the seat there's a hidden knob....

> >

> > Open the storage bay by inserting the key into the slot on the

> left of the

> > bike behind the seat. Turn key clockwise. Take off passenger

> seat. Reach

> > into hole and pull red knob. The main seat should pop free. Lift

> seat off.

> > Loosen the battery terminals. Remove battery. Under battery bay

> (can't

> > remember how to remove it) there's a knob...it should be set on 75

> from

> > factory. Turn to 95. Refit everything in reverse of disassebly.

> >

> > Now you'll be using 95% of the motor's power instead of the factory

> default

> > of 75%. Enjoy and good luck with the brakes.

Kao da naj bi bil nek gumb oz nekaj podobnega pod akumolatorjem kar naj bi omejevalo moc motorja? :eek:

Jaz vem, kaj je to: cinizem. In ne se trudit z iskanjem skritega gumba.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo kdo imel jajca poročati, ko bo prvi huso s cirka 95 konji na kolesu zaribal v agregatu ... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo kdo imel jajca poročati, ko bo prvi huso s cirka 95 konji na kolesu zaribal v agregatu ... :OK:

HAHAHAHHA :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da bo kdo imel jajca poročati, ko bo prvi huso s cirka 95 konji na kolesu zaribal v agregatu ... :OK:

95 na gredi. In zakaj bi mogu zaribat :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!