biker77 Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 DeX sraufanje d.o.o. odpira svoja vrata :DDanes bil pri kymcootu v Ribnici, kjer sva usposobila njegovega cometa. Kupil je namrec paden motor, s polomljenim menjalnikom. Na sreco ni bilo nicesar hujsega, le snet mehanizem, ki premika zvezdo, tako da se je dalo na hitro porihtat :) Je pa zanimivo to, da sva ob tem ko sva menjala se olje in ocistila tisto mrezico za opilke pod masino tam nasla se delcek zobnika iz menjalnika.. Glede na to da je samo eden, zobniki v menjalniku pa imajo vsak po 4, se ni neke panike.. Motos sva sprobala, menjalnik lepo dela, vse brzine, se pa ob tem clovek uprasa kako je mozno da so ti korejcki res uporabili tako slabe materjale, da se kar vse lomi.. Ce se ne motim je bil podoben primer objavljen tu na forumu tudi lansko leto. Ko je nekdo nasel delcek zobnika pri menjavi olja.. Skratka nad Hyosungom sem iz dneva v dan bolj razocaran, sem res mislil, da sem svojega prevec priganja da je sel zobnik, pa kot kaze ni ne prvi ne zadnji. Je bilo pa vseeno super spoznat novega motosvetovca :OK: :OK: Kymcoo, ti samo cimprej zrihtaj do konca, da gremo mal preluftat te nase korejcke :D Pa hvala za gostoljubje PS. Moker nisem bil skor nic :OK: Slike sledijo, takoj ko popravijo server od Gmaila :D dons sm s sodelavcem govoru k ma tut tega korejčka.. pa zgleda da mal vas bere ker je reku da bi rad zamenjal ker ga je strah da mu kak ventil prleti v rit :rolleyes: a je res tko slabo vse al kaj?
Jure Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 a je res tko slabo vse al kaj? Cisto kratko in jedernato.. JA! Vsaj kar se tice kvalitete. Saj ne recem, motor se pelje dobro in vse, sam zanesljivosti pa ni. Ce se ti bo dalo lahko malce preberes to temo, ti bo takoj vse jasno.. Jaz pa ne bom se enkrat razlagal kaj vse sem moral ze rihtat, ker nimam casa do zjutraj :D No se kot zanimivost. Zacasno je pri meni spravljen se kolegov Comet, se v garanciji. Oziroma trenutno je spet na servisu.. Ze drugic je namrec potrebno zamenjat digitalni stevec, ki je spet popolnoma crknil, menjalo se bo tudi regler, ker je sel rakom zvizgat, prav tako pa se je ze dvakrat rihtalo glavo in ventile na prednjem cilindru, ker je sesulo.. Aja vodno pumpo je tudi menjal, sesalna kolena so popokala.. Ampak to je itak klasika. Sedaj ko bo vse to postimano in zamenjano bo mogoce se normalno delalo.
biker77 Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 Cisto kratko in jedernato.. JA! Vsaj kar se tice kvalitete. Saj ne recem, motor se pelje dobro in vse, sam zanesljivosti pa ni.Ce se ti bo dalo lahko malce preberes to temo, ti bo takoj vse jasno.. Jaz pa ne bom se enkrat razlagal kaj vse sem moral ze rihtat, ker nimam casa do zjutraj :D No se kot zanimivost. Zacasno je pri meni spravljen se kolegov Comet, se v garanciji. Oziroma trenutno je spet na servisu.. Ze drugic je namrec potrebno zamenjat digitalni stevec, ki je spet popolnoma crknil, menjalo se bo tudi regler, ker je sel rakom zvizgat, prav tako pa se je ze dvakrat rihtalo glavo in ventile na prednjem cilindru, ker je sesulo.. Aja vodno pumpo je tudi menjal, sesalna kolena so popokala.. Ampak to je itak klasika. Sedaj ko bo vse to postimano in zamenjano bo mogoce se normalno delalo. sej berem..pa kar ne morem vrjet..oziroma lahko ker mam eno mal starejšo husqvarno doma k ma take "probleme"..oziroma je nimam ker je že več kot mesec na servisu :whistle: proklet suzuki kako licenco jim je prodal..
Jure Objavljeno Avgust 7, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2007 (popravljeno) No potem ves kako neprijetno je imet tak motor.. Skoda skratka, motor ni slab, samo kvalitete ni. Vsekakor upam, da bodo korejcki izbrali drugacno taktiko in raje uporabili malce boljse materiale v prihodnje in zaceli delat normalne motorje, ki bodo delali.. A je to normalno, da se manj kot 2 leti stari cometi, se v garanciji prodajajo za dobrih 2k eur.. To je 40 % cene :wacko: :wacko: Kupi kdo Cometa? :naughty: Tudi menjava za japonca pride v postev :D Popravljeno Avgust 7, 2007. Popravil DeX
Jure Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 Slike sledijo, takoj ko popravijo server od Gmaila :D Sraufanje pri kymcootu:
ICE_MAN Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 Fantje a ste razlog za ruženje pri sklopki že najdl? A je košara sklopke kaj ohlapna na osi. So kakšne poškodbe znotraj sklopke?
ICE_MAN Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 (popravljeno) Men motor sedaj kar lepo dela nimam kaj rečt. Bremze so porihtane (stahlflex + AP Racing ploščice), šele sedaj primejeo tako kot se zagre. V motorju menjane dize 142,5 (Mikuni oznake) da motor več ne teče tako na suho, blokiran AIS, menjan izpuh, enkrat si morem še vzet čas da zamenjam prvi zobnik (14 zob). Pravijo da to kar izboljša preformance in da končna hitrost ne trpi bistveno (210km/h) saj huso pod originalom ne more prevrteti 6prestave do max. Je pa ena stvar pomoje da so ti motorji zelo občutljivi na mrzlo tišanje. Štos je pa v tem da se motor zelo počasi segreva oz ko je na števcu že ok temp se orng odpre ventil in večina folka pelje takrat že na full takrat pa šok za mašino, ko priteče čisto mrzla voda iz hladilnika v mašino. Jaz vedno vozim počasi dokler se drugič ne pade temp. Potem se to ne dogaja več in temperatura ne niha več. Popravljeno Avgust 8, 2007. Popravil ICE_MAN
kymcoo Objavljeno Avgust 8, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2007 ja dex to si lepo napisal,bil sem zelo vesel, ko si se oglasil in mi poštimal mašinco :worship: :worship: ampak sem kmalu doživel mrzu tuš,ko sva spodaj odprla ,......delček zobnika, :kva2 :devil: :topic: : ......prva misel ob pogledu na delček z odprtimi usti in očmi :eek: ,....MATER JIM ,...in ti korejci!!!!!! :BUA: še pelal se nisem pa tako sranje ,..sem že študiral,kaj vse to potegne spet za sabo :slap: ,.....uff,no ampak ok izkazalo se je za so brzine zaenkrat ŠE uredu(ZAENKRAT)in da se bom vsaj malo peljal. Upam da se bo dobro izteklo in da bo O.K.kaj dlje časa ???? Uglavnem vsako furo me bo spremljal slab občutek,...... škoda pa tok lepo se pelje :( Dex še enkrat hvala pa se kaj vidmo ,a ne? (ob prilki)
Sh4doW Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Je pa ena stvar pomoje da so ti motorji zelo občutljivi na mrzlo tišanje. Štos je pa v tem da se motor zelo počasi segreva oz ko je na števcu že ok temp se orng odpre ventil in večina folka pelje takrat že na full takrat pa šok za mašino, ko priteče čisto mrzla voda iz hladilnika v mašino.Jaz vedno vozim počasi dokler se drugič ne pade temp. Potem se to ne dogaja več in temperatura ne niha več. Mmm... nekak nimam zjutrej časa do šihta čakat, da se motor ogreje, sploh ker mam do tja (odvisno od vožnje) 12-15 minut... Anyway, samo enkrat sem doživel, da je temperatura prišla do rdečga polja, pa še takrat zato, ker mi je 3/4 tekočine steklo iz hladilnika in mašine, sicer pa temperatura ne pride niti do 1/4 kazalca, ne glede na to kako dolgo se vozim (ponavadi okol 5-6k rpm). Kar me zanima, glede na to kar si napisal, je sledeče... kako naj si predstavlam "šok za mašino", in kakšne so lahko posledice.. iskal sem po parih temah v forumu, pa na žalost nisem našel nič, ker sploh ne vem v kakšnem kontekstu naj omenjeno iščem. Maš mogoče kakšne povezave, oz. se ti da malenkost bolj razložit? Pa še nekaj, zaug (čok?) - ja/ne/zakaj sploh? Namreč, odkar mi je začela sklopka ružit sem ga čist prenehal uporablat, ker je totalno nadležno! Raje držim ročko za gas, da motor ne crkne, kot pa da zadeva nemarno ropota pri speljevanju. Ma mogoče zaug še kakšno drugo funkcijo, kot to da motor ne crkne dokler je mašina mrzla? p.s. danes na poti domov, sem v Podpeči videl rumenga GT650-R in njegovga kolega ob cesti (verjetno sta bila namenjena na Rakitno).. upam, da ni blo kaj narobe :?
Cash Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 (popravljeno) Ne, zauh nima nobene druge funkcije, poleg te, da motor ne crkne, dokler je mrzu. Popravljeno Avgust 14, 2007. Popravil Cash
ICE_MAN Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Mmm... nekak nimam zjutrej časa do šihta čakat, da se motor ogreje, sploh ker mam do tja (odvisno od vožnje) 12-15 minut... Anyway, samo enkrat sem doživel, da je temperatura prišla do rdečga polja, pa še takrat zato, ker mi je 3/4 tekočine steklo iz hladilnika in mašine, sicer pa temperatura ne pride niti do 1/4 kazalca, ne glede na to kako dolgo se vozim (ponavadi okol 5-6k rpm). Kar me zanima, glede na to kar si napisal, je sledeče... kako naj si predstavlam "šok za mašino", in kakšne so lahko posledice.. iskal sem po parih temah v forumu, pa na žalost nisem našel nič, ker sploh ne vem v kakšnem kontekstu naj omenjeno iščem. Maš mogoče kakšne povezave, oz. se ti da malenkost bolj razložit? Men motor se ponavadi segreje malo pod polovico temp skale, če je vreme ok 25 stopinj+, če je hladneje npr pod 10 stopinjami se motor ogreje do cirka 1/4 skale. Glede pregrevanja ni problemov vsaj pri meni, sem na črni gori stal na meji kakšnih 20min pa že prej je bil motor zelo vroč saj je že do tja prevozil 800km pri 30 stopinjah+ brez postankov razen tankanja. Morš pa pazit na nivo vode v hladilniku, saj je senzor za ventilator pri starih modelih čisto zgoraj in ga mora dosegat hladilna voda. Pri poznejših letnikih 2005, 2006... so to spremenili in dali ta senzor na sredino. "šok za mašino" ---> kaj se zgodi če ob ekstremu poliješ razžarjeno kovino z mrzlo vodo "poči". Seveda v motorju ni nikoli takšnega ekstrema je pa naprimer teperaturna razlika med vodo v kilerju in vodo v cilindru tudi do 80 stopinj celzija. Kot šok mislim da je to da priteče v cilinder ki je naprimer že ogret na 100 stopinj priteče nova voda iz hladilnika ki ima 20 stopinj ali manj. Hmm posledice to verjetno nihče točno ne ve, sprememba strukture materiala, možne mehanične okvare (ventili, cilinder...). Sej stvar ni tok huda sam pazite na svoj motor, pač tale Hyo ni tok kvalitetno narejen in tudi materiali niso na nivoju tko da ga je treba mal pazt pregledovat pa gre. Ko se vozte z mrzlo mašino je pač ne terajte tolko cajta dokler se kazalec za temp drugič ne vrne na delovno temp, potem se stvar normalizira.
simonsi Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 "šok za mašino" ---> kaj se zgodi če ob ekstremu poliješ razžarjeno kovino z mrzlo vodo "poči". Seveda v motorju ni nikoli takšnega ekstrema je pa naprimer teperaturna razlika med vodo v kilerju in vodo v cilindru tudi do 80 stopinj celzija. Kot šok mislim da je to da priteče v cilinder ki je naprimer že ogret na 100 stopinj priteče nova voda iz hladilnika ki ima 20 stopinj ali manj. Malo pretiravaš s temi temperaturami. Voda v hladilniku se kljub zaprtemu termostatu pasivno ogreje in termostat se ne odpre takoj na polno, ampak bolj počasi. Pa analogni števci temp. imajo razpon 20-30 stopinj in merijo temp. vode v hladilniku.
MarduK Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 (popravljeno) Malo pretiravaš s temi temperaturami. Voda v hladilniku se kljub zaprtemu termostatu pasivno ogreje in termostat se ne odpre takoj na polno, ampak bolj počasi. Pa analogni števci temp. imajo razpon 20-30 stopinj in merijo temp. vode v hladilniku. hmmm...mnja. Temperaturna razlika ne more biti tako velika, pa če je temperatura vode v kilerju 130 stopinj, pri cilindrih pa 0 stopinj, in tudi če bi se termostat odprl takoj na polno, se voda zmeša počasi (pa tudi če bi bila sprememba temperature nenadna ni problema glede tega sploh). Ti materiali pokajo pri precej višjih temperaturnih razlikah (beri-pokanje se lahko pojavi pri kaljenju, pa še to le izjemoma...kdor ima kaj pojma glede tega že ve o čem govorim in kakšne so temperature tam ). Glede tega se sigurno ni za bat, oz. to ni razlog za probleme pri Husotu... Popravljeno Avgust 15, 2007. Popravil MarduK
Jure Objavljeno Avgust 15, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2007 Bi se nekako strinjal s simonsijem in MarduKom, tudi jaz mislim, da to ni vzrok, da se hyosung tako kvari.. Pac slaba kvaliteta, slabi materiali, povrsno narejeno. In je kar je. Malo denarja malo muzike.. Sicer verjamem, da ste nekateri akterji te teme bolj zadovoljni s Cometom kot jaz, prav tako je tudi dejstvo, da se niso vsi cometi tako kvarili. Ampak kar sem videl pri svojem, pri sosedu in pri se enem drugem kolegu, me ne navdusuje ravno... Pri vseh treh so se pojavile iste tezave. Vodna pumpa sla, sesalna kolena sla, regler sel, sklopka ruzi in zajebava, ter se par drugih stvari. Prav tako je obema (pri kolegovem in sosedovem) polomilo ventile in razbilo prvo glavo. Enemu kar 3x. Ok razumem enkrat, pac je bila serijska napaka, ne razumem pa zakaj potem se 2x. Pa je bil motor "strokovno" popravljen na pooblascenem servisu. Halo, 3x polomilo ventile v 20k km. Kje se vidis to. Pa je bil ravno ta Comet od vseh treh najbolj zmerno in lepo vozen. Je pa res, da nista imela zaprtega AIS sistema in vecjih diz.. Meni zaenkrat se vedno kar dobro spila vse skupaj, kar se tega tice. Kot kaze te "obvezne" naknadne domace predelave le koristijo. Skratka ce bodo korejcki malo izboljsali kvaliteto, zna bit Comet super motor.. Do takrat pa je pac potrebno vzeti v zakup tudi sraufanje :)
ICE_MAN Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Prvotni problem je slaba kvailiteta. Ampak pri meni ko prvic motor doseze delovno temp se termostat odpre na polno in temperatura iz normalne delovne temp pade na čisti min (cold--> do konca skale dol), v kombinaciji z slabo kvaliteto materialov in takih stvari + eksplozije v izpušnih krivinah + suha izgorevalna zmes prinese probleme.
ICE_MAN Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Malo pretiravaš s temi temperaturami. Voda v hladilniku se kljub zaprtemu termostatu pasivno ogreje in termostat se ne odpre takoj na polno, ampak bolj počasi. Pa analogni števci temp. imajo razpon 20-30 stopinj in merijo temp. vode v hladilniku. Nikoli nisem reku da bo cilinder poču, reku pa sem da ni to ok za material. Temp pri husotu se meri v kolektorju med cilindroma.
Moto Mirko Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Nikoli nisem reku da bo cilinder poču, reku pa sem da ni to ok za material. Temp pri husotu se meri v kolektorju med cilindroma. ja to maš pa prov
Robertos664 Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 meni pa temperatura nikoli ne pade potem več tako nizko. samo do 3.črtice pol pa gre nazaj na 4. sem pa blokiral včeraj AIS. jutri montiram Wingsa (hvala DEX) pol pa samo še večje dize po prvem servisu. lp robi
ICE_MAN Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 (popravljeno) Wings ne dela več rorov za Husota. Zadnjič sem dal gor spredaj manjši zobnik 14 zobov (15 org). In se res pozna bolj kot Wings in bolj kot večje dize + predelan filtr. Končna z vsemi temi modifikacijami je samo 200km/h in to pri 10000 rpm/min v 6ti prestavi. Šlo je tud 210 po klančku dol vendar je bila 6ta prestava že v rdečem polju na 10700 rpm/min. Skartka zgubu sem cirka 10-15km končne hitrosti vendar je motor bistveno odzivnejši, odlično za kratke ovinke. Z vsemi predelavami ki jih mam motor sedaj res :winkiss: - Wings - močno večje dize - dodelan zračni filter - dvignjen tank za boljši dotok svežega zraka - 14 zob zobnik (spredaj) - blokiran AIS - spredaj opletene lajtnge - AP Racing hard sintred ploščice Popravljeno Avgust 16, 2007. Popravil ICE_MAN
Robertos664 Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Wings dobim malo rabljen :naughty: . se mi ne gre toliko za moč kot za zvok. kako si dvignil tank? pa kje si dobil opletene lajtunge? je 50Eur za 1m lajtunge dosti?
NejcZ Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Wings dobim malo rabljen :naughty: . se mi ne gre toliko za moč kot za zvok. kako si dvignil tank? pa kje si dobil opletene lajtunge? je 50Eur za 1m lajtunge dosti? Ko sem nazadnje kupoval, sicer za skuter sem tudi dal nekaj takega, tako da po mojem ni dost.. oz je preveč, sam jebi ga, pač stane :D
ICE_MAN Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 (popravljeno) Wings dobim malo rabljen :naughty: . se mi ne gre toliko za moč kot za zvok. kako si dvignil tank? pa kje si dobil opletene lajtunge? je 50Eur za 1m lajtunge dosti? Glede moči je z wingsom tako da v spodnjih do srednjih obratih nekaj pridobiš medtem na koncu pa nekoliko moči zgubiš. Tank sem dvignil za okoli 7mm, pač ga podložiš na straneh ter zadaj tam kjer pride prišravfan. Spredaj je stvar nekoliko bolj zakomplicirana. Lajtnge sm kupu pri Prit d.o.o. v Lj pač ti jih naredijo po meri. Sama cev ni draga svinsko dragi so priključki (npr 2500-5000sit / kos). Jst sm takrat dal za uspredi okol 19K sit. Problem filtra pri vsakem motorju brez ram-aira je topu zrak ki ga nagreje mašina. Sem razmišljal da bi iz poliestra naredil nekaka 2 tunela da bi uvedel svež mrzel zrak pred zračni filter. Moj namen ni narest ram-air saj tuki se s silo polnijo zračni filtri, namen je samo ohladitev zraka ki ga sesa motor. Popravljeno Avgust 16, 2007. Popravil ICE_MAN
simonsi Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Če je zunaj vroč pa soparen zrak, ti tisti kanali čisto nič ne pomagajo. Rajši se pojdi peljat na ac sredi noči in sredi dnevne pripeke, da boš videl če je sploh kaj razlike s hladnejšim zrakom.
danci1973 Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Če je zunaj vroč pa soparen zrak, ti tisti kanali čisto nič ne pomagajo. Pomagajo - brez njih v motor pride še bolj vroč zrak. ;) D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se