x8r-x Objavljeno Marec 3, 2002 Deli Objavljeno Marec 3, 2002 Na svoji hondi bom zamenjal enih par delov. Rabil bi kak nasvet, kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
YZFgeorge Objavljeno Marec 3, 2002 Deli Objavljeno Marec 3, 2002 quote:kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača 1. Najbolje je zamenjat skuter 2. Ne splača se metat not toliko denarja za tistih nekaj km/h. Bo potem namesto 71km/h potem šibal 75km/h? So what? Accelerate 'till you see God ....then brake. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x8r-x Objavljeno Marec 3, 2002 Avtor Deli Objavljeno Marec 3, 2002 quote: quote:kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača 1. Najbolje je zamenjat skuter 2. Ne splača se metat not toliko denarja za tistih nekaj km/h. Bo potem namesto 71km/h potem šibal 75km/h? So what? Sej po eni strani imaš prav. Ampak sem ravnokar naredil izpit za 125ccm in bom kar počakal do 350ccm. Nebi rad kupoval 125ccm. Bom raje zdržal še dve leti s skuterjem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Marec 3, 2002 Deli Objavljeno Marec 3, 2002 Kupi 70 ccm kit (cilinder, bat, kapa), uplinjač (obvezno takega, da ti bo ostal originalni avtomatski čok) in pa zobnike predležja za podaljšanje prestavnega razmerja. Tak set da zelo velik efekt in na zunaj ni opazen. Za cestno rabo nikar ne menjaj izpuha, ker s tem popolnoma podreš režim delovanja variomata in avtomatske sklopke, česar pa sam skoraj ne moreš zrihtat (nujno rabiš pnevmatsko pištolo in pa set različno težkih valjčkov in različno močnih vzmeti sklopke, pa še kup drugih stvari). Če še nimaš deblokiranega, se obenem odstrani blokada. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jason Objavljeno Marec 3, 2002 Deli Objavljeno Marec 3, 2002 Za x8r-x: Če si pravkar naredil izpit za 125, pa razmisli o 125 skuterju. Sploh niso tako dragi v primerjavi s 50 kubičnimi. Mogoče te predelava pride dražje kot pa zamenjava za 125. Pa še čisto legalno bo vse. Kaj pa veš kaj bo potem, ko bo treba tudi 50ccm skuterje registrirati. Ni nujno, ampak lahko pa da bodo s predelanimi težave. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jero Objavljeno Marec 3, 2002 Deli Objavljeno Marec 3, 2002 Men se tud zdi boljš da se znebiš skuterja in nabaviš resnejši moped, pa tud če 125. Boljši je od skuterja v vsakem pogledu pa še mal prakse si nabereš za težji bajk. Eat my dust!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Marec 3, 2002 Deli Objavljeno Marec 3, 2002 quote: Ni nujno, ampak lahko pa da bodo s predelanimi težave. Skuterjem (kolesa z motorjem) bodo na tehničnem pregledu obvezno merili končno hitrost. Brrrm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno Marec 3, 2002 Deli Objavljeno Marec 3, 2002 po oglasniku imaš polno MZ 125 zadev. Predelat se da dobr zadevo pa pocen so. Sicer pa poglej cene kakšne starejše NSR, mito, TZR,... Mislim da bi dal glih ene tolk za sesalo. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomosaki Objavljeno Junij 17, 2002 Deli Objavljeno Junij 17, 2002 Na svoji hondi bom zamenjal enih par delov. Rabil bi kak nasvet, kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača. Najprej menjaj elektronski omejevalnik obratov, drugače tudi 70ccm nebo pripomoglo nič. Honde so svinjsko zablokirane in najprej je potrebno seči po tem. To je ena taka majhna skrinjica, ki jo je treba zamenjat. Sej na netu je dosti napisanega o friziranju X8R-a. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x8r-x Objavljeno Junij 17, 2002 Avtor Deli Objavljeno Junij 17, 2002 Jaz sem na tem omejevalniku odrezal neko žičko. Je to dovolj? Al ga morem menjat s kakšnim od malossi-ja al kaj podobnega? :D No za enkrat sem zamenjal prenose, karburator (19mm), variator, kit 70ccm (ghisa) in sklopko (vse od malossi-ja) . Je to naslednji korak? Končna hitrost motorja je zdaj 90km/h. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomosaki Objavljeno Junij 17, 2002 Deli Objavljeno Junij 17, 2002 Ja ni kaj. Najprej ti moram čestitat, ker ti je uspelo Exciterja tako dobro sfrizirat, vendar bi moral it več. Pomoje bo res potrebno kupit novo elektronsko blokado obratov, ker ti odpre mašino, dostopno do 17.000 obratov (skoraj dirkalno). Glede tistih skeptikov, ki mislijo, da Exciterji slabo letijo, naj jim povem, da ima X8R najbolj točen števec med skuterji in ne laže. Ful bi rad enkrat vidu tega tvojega X8R-ja ko bo sporihtan, ker je, vsaj meni, en od lepših skuterjev. Dosti sreče pri nadaljnem friziranju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x8r-x Objavljeno Junij 18, 2002 Avtor Deli Objavljeno Junij 18, 2002 Tnx. Meni je motor tudi zelo všeč. :D Pol bom zamenjal še to, pa ti bom napisal kako gre, ok? Škoda, da ima števec samo do 90km/h :D Auspuha (izpušnega sistema) pa ne bi menjal. Drugače ga pa lahko prideš tudi pogledat... :twisted: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x8r-x Objavljeno Junij 18, 2002 Avtor Deli Objavljeno Junij 18, 2002 No, šel sem do serviseja pri katerem sem motor friziral. Ta poseg mi je odsvetoval. Pravi, da je enkrat to naredil na zip-u in da mu je motor prišu na take obrate, da mu je dobesedno razcefralo sklopko. In da ta poseg naj ne bi bil dober za moj motor. Kaj praviš na to Tomosaki? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Junij 18, 2002 Deli Objavljeno Junij 18, 2002 Pomoje bo res potrebno kupit novo elektronsko blokado obratov, ker ti odpre mašino, dostopno do 17.000 obratov (skoraj dirkalno). Sem mislil, da se v temi o skuterjih ne bom več oglašal, ampak tale je pa prehuda. Kje si našel 17000 obratov, me pa res zanima? Mi smo cel vikend švicali v Luciji in nas je zelo skrbelo kako bo DIRKALNI skuter prenesel 14500 obratov (seveda z veternico na variomatu!!!), ti pa omenjaš 17000 obratov kot skoraj dirkalne - zakaj nisi prišel na dirko, saj bi "raztural"??? :evil: :evil: :evil: :?: :?: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomosaki Objavljeno Junij 18, 2002 Deli Objavljeno Junij 18, 2002 Ja tip je mel prav. Hm, da premislim, kaj bi se dalo nardit. To, da bi naredil ta poseg, ki sem ti ga omenil prej sem zasledil na eni strani in je en tip mel predstavljeno (FUL DOBRO) friziranje X8R. Baje mu je na koncu letel 140km/h. Veš kaj mi povej, kdaj si menjal jermen nazadnje? Mogoče je to vzrok, da ga je "pojedlo" pa skuter ne leti tolko, kot bi moral. Kaj pa Roman misli o tem? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomosaki Objavljeno Junij 18, 2002 Deli Objavljeno Junij 18, 2002 Ja Roman, ne se zdaj razburjat. To nisem jaz naredil, niti nisem sprobal tega, vidu pa sem v katalogu od Malossija in na netu, da ti lahko odpre do 17.000 obratov. Mislim, da je bilo tudi v Motopulsu veliko napisanega o tem, ko je bilo tekmovanje z zipi 70. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Junij 18, 2002 Deli Objavljeno Junij 18, 2002 Ja Roman, ne se zdaj razburjat. To nisem jaz naredil, niti nisem sprobal tega, vidu pa sem v katalogu od Malossija in na netu, da ti lahko odpre do 17.000 obratov. Mislim, da je bilo tudi v Motopulsu veliko napisanega o tem, ko je bilo tekmovanje z zipi 70. Potem pa drugič navedi vir podatkov, da ne boš sam izpadel bedak. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Junij 19, 2002 Deli Objavljeno Junij 19, 2002 Potem pa drugič navedi vir podatkov, da ne boš sam izpadel bedak. Skuterji se ne vrtijo 17000 obratov, pa če se Sandro (Malossi) razpoči - se pa opravičujem za grob nastop (ura je bila pozna - ups, zgodna, pa... :wink: ). No sedaj pa nazaj v skutersko ilegalo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x8r-x Objavljeno Junij 19, 2002 Avtor Deli Objavljeno Junij 19, 2002 Ne, jermena še nisem menjal. Skuter ima pa 6500km. :roll: Mi prosim poveš na kateri strani si zasledil te podatke? (140km/h) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomosaki Objavljeno Junij 19, 2002 Deli Objavljeno Junij 19, 2002 Roman ni problema :D Bom probal poiskat tale Motopuls pa ti bom skeniral vsebino. Lahko, da so se zmotli (ker ti verjamem), ampak tudi od drugih sem dobival neke take podatke. Vse skupaj je sicer "baba čula nič rekla" ampak ok. Sprobal nisem. X8R-S, stran se je imenovala x8r.homepage.com. Sedaj je ni več, obstoja pa ena druga v nemščini www.x8r-tuning.de/ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x8r-x Objavljeno Junij 20, 2002 Avtor Deli Objavljeno Junij 20, 2002 Škoda, da so vse strani v nemščini. :D Kaj pa misliš glede jermena, bi ga blo treba zamenjat po 6500km?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomosaki Objavljeno Junij 21, 2002 Deli Objavljeno Junij 21, 2002 Težko bi ti rekel, ker se obraba jermena poveča, če je motor friziran. Najboljše, da zmeriš njegovo debelino (predvsem na notranji strani, kjer so zobci) in da potem zmeriš še dimenzije novega jermena. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mare20 Objavljeno Junij 21, 2002 Deli Objavljeno Junij 21, 2002 jermen se načeloma menja(recimo deblokiran motor pa drugi izpuh) pri 16.000. Mogoče ti ga prej utrga :D enmu kolegu ga je pa ni blo panike ker ni blo druge škode. Lahko pa jermen začne tudi drset ko nabiješ gas - spet en primer pr drugemu kolegu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x8r-x Objavljeno Junij 21, 2002 Avtor Deli Objavljeno Junij 21, 2002 Ja, sej dvomim da bi bil jermen za zamenjat. Možno pa je tudi to. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dunker Objavljeno Junij 22, 2002 Deli Objavljeno Junij 22, 2002 Fantje (in dekleta) ne bi rad načenjal nove teme zaradi enega samega vprašanja, zato ga bom postavil kar tukaj, čeprav ni ravno tuning skuterja. Gre se za Peugeot Speedfighta 2: Približno koliko stane stransko stojalo (ker zgleda full lepo če je motor nagnjen na mestu); A se da kaj določati pod kakšnim kotom naj bo nagnjen (ker mora biti kar precej zaradi lepšega izgleda in boljšega feelinga); A je mogoče, da bo zaradi njega zalaganje oteženo (da bi npr. toliko štrlel pri strani proti tlom); Pa še bedarija: ali ima toliko kg, da bi lahko negativno vplival na končno hitrost švohotnega skuterja (vendarle se pri 4'1 KM pozna vsak kilogram...) Hvala lepa, Anže Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se