Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Na svoji hondi bom zamenjal enih par delov. Rabil bi kak nasvet, kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača.

Objavljeno

quote:kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača

1. Najbolje je zamenjat skuter

2. Ne splača se metat not toliko denarja za tistih nekaj km/h. Bo potem namesto 71km/h potem šibal 75km/h? So what?

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Objavljeno

quote:

quote:kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača

1. Najbolje je zamenjat skuter

2. Ne splača se metat not toliko denarja za tistih nekaj km/h. Bo potem namesto 71km/h potem šibal 75km/h? So what?

Sej po eni strani imaš prav. Ampak sem ravnokar naredil izpit za 125ccm in bom kar počakal do 350ccm. Nebi rad kupoval 125ccm. Bom raje zdržal še dve leti s skuterjem.

Objavljeno

Kupi 70 ccm kit (cilinder, bat, kapa), uplinjač (obvezno takega, da ti bo ostal originalni avtomatski čok) in pa zobnike predležja za podaljšanje prestavnega razmerja. Tak set da zelo velik efekt in na zunaj ni opazen. Za cestno rabo nikar ne menjaj izpuha, ker s tem popolnoma podreš režim delovanja variomata in avtomatske sklopke, česar pa sam skoraj ne moreš zrihtat (nujno rabiš pnevmatsko pištolo in pa set različno težkih valjčkov in različno močnih vzmeti sklopke, pa še kup drugih stvari). Če še nimaš deblokiranega, se obenem odstrani blokada.

Objavljeno

Za x8r-x:

Če si pravkar naredil izpit za 125, pa razmisli o 125 skuterju. Sploh niso tako dragi v primerjavi s 50 kubičnimi. Mogoče te predelava pride dražje kot pa zamenjava za 125. Pa še čisto legalno bo vse. Kaj pa veš kaj bo potem, ko bo treba tudi 50ccm skuterje registrirati. Ni nujno, ampak lahko pa da bodo s predelanimi težave.

Objavljeno

Men se tud zdi boljš da se znebiš skuterja in nabaviš resnejši moped, pa tud če 125. Boljši je od skuterja v vsakem pogledu pa še mal prakse si nabereš za težji bajk.

Eat my dust!!

Objavljeno

quote:

Ni nujno, ampak lahko pa da bodo s predelanimi težave.

Skuterjem (kolesa z motorjem) bodo na tehničnem pregledu obvezno merili končno hitrost.

Brrrm

Objavljeno

po oglasniku imaš polno MZ 125 zadev. Predelat se da dobr zadevo pa pocen so.

Sicer pa poglej cene kakšne starejše NSR, mito, TZR,... Mislim da bi dal glih ene tolk za sesalo.

LP

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno
Na svoji hondi bom zamenjal enih par delov. Rabil bi kak nasvet, kaj bi bilo bolje zamenjat in kaj se ne splača.

Najprej menjaj elektronski omejevalnik obratov, drugače tudi 70ccm nebo pripomoglo nič. Honde so svinjsko zablokirane in najprej je potrebno seči po tem. To je ena taka majhna skrinjica, ki jo je treba zamenjat. Sej na netu je dosti napisanega o friziranju X8R-a.

Objavljeno

Jaz sem na tem omejevalniku odrezal neko žičko. Je to dovolj? Al ga morem menjat s kakšnim od malossi-ja al kaj podobnega? :D No za enkrat sem zamenjal prenose, karburator (19mm), variator, kit 70ccm (ghisa) in sklopko (vse od malossi-ja) . Je to naslednji korak? Končna hitrost motorja je zdaj 90km/h.

Objavljeno

Ja ni kaj. Najprej ti moram čestitat, ker ti je uspelo Exciterja tako dobro sfrizirat, vendar bi moral it več. Pomoje bo res potrebno kupit novo elektronsko blokado obratov, ker ti odpre mašino, dostopno do 17.000 obratov (skoraj dirkalno). Glede tistih skeptikov, ki mislijo, da Exciterji slabo letijo, naj jim povem, da ima X8R najbolj točen števec med skuterji in ne laže. Ful bi rad enkrat vidu tega tvojega X8R-ja ko bo sporihtan, ker je, vsaj meni, en od lepših skuterjev. Dosti sreče pri nadaljnem friziranju.

Objavljeno

Tnx. Meni je motor tudi zelo všeč. :D Pol bom zamenjal še to, pa ti bom napisal kako gre, ok? Škoda, da ima števec samo do 90km/h :D Auspuha (izpušnega sistema) pa ne bi menjal. Drugače ga pa lahko prideš tudi pogledat... :twisted:

Objavljeno

No, šel sem do serviseja pri katerem sem motor friziral. Ta poseg mi je odsvetoval. Pravi, da je enkrat to naredil na zip-u in da mu je motor prišu na take obrate, da mu je dobesedno razcefralo sklopko. In da ta poseg naj ne bi bil dober za moj motor. Kaj praviš na to Tomosaki?

Objavljeno
Pomoje bo res potrebno kupit novo elektronsko blokado obratov, ker ti odpre mašino, dostopno do 17.000 obratov (skoraj dirkalno).

Sem mislil, da se v temi o skuterjih ne bom več oglašal, ampak tale je pa prehuda. Kje si našel 17000 obratov, me pa res zanima? Mi smo cel vikend švicali v Luciji in nas je zelo skrbelo kako bo DIRKALNI skuter prenesel 14500 obratov (seveda z veternico na variomatu!!!), ti pa omenjaš 17000 obratov kot skoraj dirkalne - zakaj nisi prišel na dirko, saj bi "raztural"??? :evil: :evil: :evil: :?: :?:

Objavljeno

Ja tip je mel prav. Hm, da premislim, kaj bi se dalo nardit. To, da bi naredil ta poseg, ki sem ti ga omenil prej sem zasledil na eni strani in je en tip mel predstavljeno (FUL DOBRO) friziranje X8R. Baje mu je na koncu letel 140km/h. Veš kaj mi povej, kdaj si menjal jermen nazadnje? Mogoče je to vzrok, da ga je "pojedlo" pa skuter ne leti tolko, kot bi moral. Kaj pa Roman misli o tem?

Objavljeno

Ja Roman, ne se zdaj razburjat. To nisem jaz naredil, niti nisem sprobal tega, vidu pa sem v katalogu od Malossija in na netu, da ti lahko odpre do 17.000 obratov. Mislim, da je bilo tudi v Motopulsu veliko napisanega o tem, ko je bilo tekmovanje z zipi 70.

Objavljeno
Ja Roman, ne se zdaj razburjat. To nisem jaz naredil, niti nisem sprobal tega, vidu pa sem v katalogu od Malossija in na netu, da ti lahko odpre do 17.000 obratov. Mislim, da je bilo tudi v Motopulsu veliko napisanega o tem, ko je bilo tekmovanje z zipi 70.

Potem pa drugič navedi vir podatkov, da ne boš sam izpadel bedak.

Objavljeno
Potem pa drugič navedi vir podatkov, da ne boš sam izpadel bedak.

Skuterji se ne vrtijo 17000 obratov, pa če se Sandro (Malossi) razpoči - se pa opravičujem za grob nastop (ura je bila pozna - ups, zgodna, pa... :wink: ). No sedaj pa nazaj v skutersko ilegalo.

Objavljeno

Ne, jermena še nisem menjal. Skuter ima pa 6500km. :roll: Mi prosim poveš na kateri strani si zasledil te podatke? (140km/h)

Objavljeno

Roman ni problema :D Bom probal poiskat tale Motopuls pa ti bom skeniral vsebino. Lahko, da so se zmotli (ker ti verjamem), ampak tudi od drugih sem dobival neke take podatke. Vse skupaj je sicer "baba čula nič rekla" ampak ok. Sprobal nisem.

X8R-S, stran se je imenovala x8r.homepage.com. Sedaj je ni več, obstoja pa ena druga v nemščini www.x8r-tuning.de/

Objavljeno

Škoda, da so vse strani v nemščini. :D Kaj pa misliš glede jermena, bi ga blo treba zamenjat po 6500km??

Objavljeno

Težko bi ti rekel, ker se obraba jermena poveča, če je motor friziran. Najboljše, da zmeriš njegovo debelino (predvsem na notranji strani, kjer so zobci) in da potem zmeriš še dimenzije novega jermena.

Objavljeno

jermen se načeloma menja(recimo deblokiran motor pa drugi izpuh) pri 16.000. Mogoče ti ga prej utrga :D enmu kolegu ga je pa ni blo panike ker ni blo druge škode. Lahko pa jermen začne tudi drset ko nabiješ gas - spet en primer pr drugemu kolegu.

Objavljeno

Ja, sej dvomim da bi bil jermen za zamenjat. Možno pa je tudi to.

Objavljeno

Fantje (in dekleta) ne bi rad načenjal nove teme zaradi enega samega vprašanja, zato ga bom postavil kar tukaj, čeprav ni ravno tuning skuterja. Gre se za Peugeot Speedfighta 2:

Približno koliko stane stransko stojalo (ker zgleda full lepo če je motor nagnjen na mestu);

A se da kaj določati pod kakšnim kotom naj bo nagnjen (ker mora biti kar precej zaradi lepšega izgleda in boljšega feelinga);

A je mogoče, da bo zaradi njega zalaganje oteženo (da bi npr. toliko štrlel pri strani proti tlom);

Pa še bedarija: ali ima toliko kg, da bi lahko negativno vplival na končno hitrost švohotnega skuterja (vendarle se pri 4'1 KM pozna vsak kilogram...)

Hvala lepa, Anže

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!