Skoči na vsebino

Skuter tuning!


x8r-x

Priporočene objave

Mogoče samo še eno stvar...

Poglejte, moj skuter ima do določenega števila obratov neko povsem zamorjeno obdobje. V praksi to pomeni, da do 10km/h potrebuje 2 sekundi, do 50km/h pa naslednje 3s... Če speljujem v klanec, je še slabše... Dokler se ne navije, se komajda premika. Če pa je klanec tako strm, da z začetno (NE)močjo niti speljat ne more, pa mi ni rešitve...

Ko sem menjal valjčke z originalnih pribl. 8g na Polini 6,4g je bilo mogoče celo nekoliko slabše. Morda je skuter potegnil še nekoliko pozneje...

Zdaj pa razmišljam da bi dal noter 9,9 g valjčke.

Tomosaki, Roman in vsi ostali, kaj mislite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dunker - po mojem mnenju je sklopka. da ne boš menjaval cele probaj popravit to s tistimi malimi fedrcami ki majo neke kaveljčke na koncih se mi zdi. jutri peljem na servis če bo čas. vam sporočim rezultate in pa pogledam še za tiste okrasne ročke :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno ti res sklopka prime pri premajhnih obratih (pri dirkalnih zgrabi šele nad 7000 obrati) in to lahko rešiš z menjavo vzmeti (3 majhne) na sklopki, samo potem se ti pa lahko zgodi, da ti bo začel variomat delovat še preden bo skuter speljal in bo spet slabše potegnil - to pa rešiš s tršo povratno vzmetjo, samo potem bo treba pa spet valjčke menjat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bad news :( po besedah tunerja iz servisa: tista vzmet ma isto funkcijo kot valjčki in je njeno menjavanje metanje dnara stran razen če se ne da z valjčki nastavit. torej ne menjavat ker ne pridobiš nič. drugače je na aeroxu. tam se zadnja vzmet baje hitro obrabi in ni druge rešitve kot menjava. zdaj sem namontiral 5 gramske valjčke (prej so bli 6 ampak je bla embalaža od 2 gramskih zato sem zajebo :D ) in zdaj so pospeški boljši končna pa ista kot pred menjavo jermena. jas torej z menjavo jermena nisem pridobil nič ker sem moral dat lažje valjčke not in sem stran vrgo 7k. vi se pa odločte. aja sklopka ne da pospeškov ampak samo določa pr kerih obratih bo skuter zategno iz mesta. logično?(ko prime, prime in potem ni več nobene druge funkcije kot da drži)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja sklopka ne da pospeškov ampak samo določa pr kerih obratih bo skuter zategno iz mesta. logično?(ko prime, prime in potem ni več nobene druge funkcije kot da drži)

Poenostavljeno rečeno je res tako, v praksi je pa malo drugače. Recimo (čisto hipotetično), da skuter najbolje vleče pri 5000 obratih, sklopka ti pa prime pri 1200 obratih, kjer je moči komaj za vzorec. S to močjo mora skuter in voznika premakniti z mesta in med vožnjo doseči potrebne obrate, kjer začne svojo vlogo (vzdrževanje obratov v območju kjer ima agregat največjo moč) odigravati variomat. Tudi povratna vzmet in valjčki nimajo iste funkcije, ampak to je pa predolga zgodba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, kaj bi moral naredit da bi mi skuter speljal pri višjih obratih - tako da bi zaobšel tisto območje nemoči v nizkih obratih... A na to vplivajo vzmeti sklopke?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm - še nekaj!

Kaj pa če bi dal noter naprimer 9'9 gramske valjčke? Motor bi se kasneje zvrtel, pri višjih obratih, a ne?

Ampak, ali bi bili potem slabši pospeški naprimer od 40 do 60?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko jas vem se bolj zavrti z lažjimi valjčki. če boš pretiravo s težo ne bo skuter nikam šou in v brek ne boš prišo več kot 30 pa tudi stegnlo bo slabše kot čebela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, glede valčkov še zdaj skoraj ne razumem zakaj se gre ( :D ). Jaz imam noter 7g malossijeve valjčke in sem zadovolen tako glede pospeškov kot končne hitrosti. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, in z vami naj si človek pomaga?!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Zezam se, prov fejst fantje ste! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni zato, sej v bisvu vem za kaj naj bi se šlo. Ampak eden ti pove tako drugi drugače... Pomoje moraš valjče samo provat. Tiste s kateremi ti motor najbolje šiba ter ima najboljše razmerje med hitrostjo in pospeški, tiste pustiš noter. :D :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, ti imaš noter MHR ali GHISIN kit?? Misliš da je MHR res tako občutljiv kot pravijo? Kaj bi bilo potrebno zamenjat kadar imaš noter aluminijev kit (gred motorja,...? :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, ti imaš noter MHR ali GHISIN kit?? Misliš da je MHR res tako občutljiv kot pravijo? Kaj bi bilo potrebno zamenjat kadar imaš noter aluminijev kit (gred motorja,...? :roll:

En tip si je dal noter aluminijev kit, ampak gredi motorja ni menjal. Pametnjakoviču ne bom, ker nevem, ampak pomojem ni treba. Je pa res da ima tisti aluminijev kit ful mehke in zglajene kanale, ker na mojem so recimo zelo hrapavi proti tistemu. Jast mam obični malossijev kit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker jaz sem našu kupca za moj "običen kit". Pa bi si ga zamenjal za aluminijevega. Kaj misliš na to, bi blo pametno to naredit?? :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ni zato, sej v bisvu vem za kaj naj bi se šlo. Ampak eden ti pove tako drugi drugače... Pomoje moraš valjče samo provat. Tiste s kateremi ti motor najbolje šiba ter ima najboljše razmerje med hitrostjo in pospeški, tiste pustiš noter. :D :wink:

Ja sej to je ta šmorn. Zato, ker mamo vsi drugačne izkušnje. Teoretično bi pri manjših obratih težji valjčki povzročili enako centrifugalno silo kot lažji valjčki pri višjih obratih. Tudi jast imam vsakič druge valjčke noter, čim ugotovim, da s starimi ne gre več tako kot bi želel. To ni nujno, da potem dam težje noter. Včasih dam tudi lažje. Včasih kombiniram. Skuter je pač prevozno sredstvo s paranormalnimi izpadi. :D

Nekdo pa se je pritoževal, da z jermenom ne pridobi končne hitrosti. Praviloma bi mogu. Moraš pa pogledat v čem je razlika med starim in novim jermenom. Če je razlika samo za en milimeter, potem je jasno, da ni efekta. Poglej tudi notranji in zunanji rob jermena. Jast sem imel na starem jermenu notranji rob za 4 milimetre manjši od novega pa je blo za 15 kilometrov na uro razlike.

Dunker je napisal da mu skuter ne vleče v breg. Tudi sam sem imel enak problem. Vbistvu mi skuter sploh ni potegnil v breg. Pol sicer nevem, kaj sem naredil, ker je dolgo nazaj, ampak sklopke nisem menjal (mislim, da so bli valjčki al pa fedra). Bi se pa pomojem dalo to uredit tudi s sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker jaz sem našu kupca za moj "običen kit". Pa bi si ga zamenjal za aluminijevega. Kaj misliš na to, bi blo pametno to naredit?? :roll: :wink:

Stroški bojo dosti večji, ker je Alu kit bolj "strupen" in pač zahteva večje obrate. Premo sorazmerno pa se poveča obraba posameznih delov. Tisti tip, ki ga ima v Apriliji na vsake dva dni pride kupit nove valjčke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, kolko mm ima nov jermen? Moj ima "zobke" dolge priližno 3mm. Je to že obrabljen? :roll:

Ok, pol kita ne bom zamenjal. Bom obdržal tega. Samo na pospeških ga hočem malo izboljšat. Hitrost mi je dovolj dobra. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki, hvala za namig. Še nekaj - z original valjčki okrog 8 gramov se je najprej komaj premaknil (do 5km/h), potem pa potegnil. Z valjčki 6'4 grama se komaj premakne do 10 km/h, potem pa potegne in to močneje kot prej. Torej je tisti začetek z lažjimi valjčki še slabši...

Kaj pa če bi dal noter 9'9 gramske valjčke? Misliš da bi motor prišel do dovolj visokih obratov še preden bi speljal in bi vse poteklo lepo? In še nekaj - ali bi se z 9'9 grama že zares počasi navijal npr. od 40 do 60 ali ne bi bilo večje razlike?

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi imate ful teh problemov z valjčki. Meni so jih kombinirali na servisu. Motor mi pa lepo vleče od začetka, pa do konca. Boo. :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej če boš dal pretežke valjčke boš dobo moč komaj pri visoki hitrosti. v klanec bo itak katastrofalno, in pojavila se bo luknja. recimo jas sem jo imel med 50 in 70. ko sma bla dva na skuteru je redko prišel do 70, če pa je pa je pol zelo dobro vlekel naprej. ampak verjemi da imaš raje pospeške kot pa končno za ceno pospeškov. vendar mislim da je za tvoje težave kriva sklopka ki pomoje prime prehitro in to takrat ko še skuter nima obratov. zalo bi blo po mojo boljše najprej menjat vzmeti v sklopki če ti od 10 naprej dobro potegne.

p.s. odloči se kaj boš naredo in to neredi. ne pa da že več kot mesec jamraš o tem in ne narediš nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, sj ravno to je hudič, da ne vem kaj narediti...

Dobro, bom že nekako uštimal zadevo.

Prav lep pozdrav vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!