Skoči na vsebino

Skuter tuning!


x8r-x

Priporočene objave

Glede stojala ti ne bi znal povedat kolko stane. Tudi jaz si ga bom zdaj enkrat dol gor, tko da bi tudi mene zanimala cena. Mislim pa da ti ne bi smelo to vplivat močno na končno hitrost. Mislim da je to isto kot če nosiš še eno čelado v "prtljažniku". Hitrost se v tem primeru pri meni ne spremeni. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomosaki (in drugi) imel bi 2 vprašanji zate (vas): :D

- čemu pa služijo tiste vzmeti? So različne barve. Se po barvi ločijo v čemu med seboj?

- jaz sem zamenjal primarne prenose. Kaj bi se poznalo, če bi zamenjal še sekundarne. Se sploh lahko zamenja obojne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nekaj glede stojala...

Sem slišal da npr. na Italjet Dragsterja se ga sploh ne da dat, brez da bi plastiko zvrtu itd... A ima kdo kaj informacij v zvezi s Peugeotom Speedfight 2?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede stojala: cene so nekje med 5 in 10k. Na polaganje ne vpliva saj je navadno stojalo nižje in bi prej po onem porajsal. stojalu se načeloma nagib ne da spreminjat, lahko pa ti iz izkušenj poven da bolj dolgo kot ga boš mel, bolj bo nagnjen ker se bo počasi zvijalo. pa še nekaj: ko kupiš stojalo je narjeno tako, da ga porineš in pol skuter nasloniš. ko pa potem skuter dvigneš se stojalo samo zloži. to je kul samo je lahko tudi slabo(malo se nasloniš na postavljeni skuter ki se s tem malo dvigne in stojalo se zloži brez da bi opazil in potem ko se odmakneš skuter kr pade(se je zgodilo dvakrat :D ))to rešiš tako da ono vedro malo raztegneš tako da se stojalo ne zapre samo ampak mu ti pomagaš z nogo.

Glede teže pa se pozna(meni je skuter letel 90, 20kg težjemu kolegu 80, 10kg lažjemu pa 95)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej x8r-x kaj se je spremenilo ko si zamenjal sklopko? kaj pa ko si zamenjal variomat (sem slišal da ti da enakomerne pospeške - a ti jih tuda kaj izboljša oz. ti kaj zviša končno?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, stvar je taka. Moj skuter je kot originalno šel 45km/h. No, kadar sem ga peljal na prvi servis (po 500km), sem reku, da mi skrati vzamejo še blokade ven. In pridem jaz naslednji dan ter mi rečejo, da je skuter elektronsko blokiran in vse kar so uspeli nardit je to, da so mi ga spravli na 55km/h. No jaz se normalno pol vozim približno eno leto do naslednjega servisa (4000km). Tokrat sem ga pa peljal k nekemu drugemu, ker so mi povedali da je ful ok in da zna ta motor tudi odblokirati. Aja, pa hitrost mi je medtem spet padla na 45km/h. In jaz ga lepo pustim tam ter v toku dneva mi serviser sporoči, da imam popolno zjeb** variomat. Na variomatu so mi na prvem servisu zamenjali samo en kos. Ta pa se ni ujemal z originalnim variomatom (zamenjali so tisto šestkotno ploščico, ki pa je bla od neke xy firme). No, tako sem se odloču, da bom zamenjal celoten variomat in sicer malossijevega. Ko mi ga je menjal in skrati dal ven blokade (omejevalce), mi je hitrost skočla na 75km/h. Tako da ti ne bi znal povedat kolko je na to vplival variomat in kolko blokade. :wink:

Glede sklopke pa. Najbolj se mi je opazlo na porabi. S to sklopko sem (ne vem po kakšni teoriji) naredil 25km več. Nekaj pa se je poznalo tudi na pospeških, saj je sklopka lažja kot originalna. To pomeni da se zaradi lažjih sestavnih delov, motor vrti na nekoliko višjih obratih in s tem z nekoliko večjo močjo.

S kombinacijo tega variomata in sklopke imam zelo enakomerne pospeške. Slišal sem tudi, da k temu pripomorejo neke vzmeti, ki so prisotne v tem delu motorja. Ne vem pa za kaj služijo. Čakam na odgovor tomosakija. :roll:

Tomosaki (in drugi) imel bi 2 vprašanji zate (vas):

- čemu pa služijo tiste dva vzmeti? Sta različnih barv. Se te po barvi ločijo v čemu med seboj?

- jaz sem zamenjal primarne prenose. Kaj bi se poznalo, če bi zamenjal še sekundarne. Se sploh lahko zamenja obojne??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nisem tomosaki, ampak bom vseno odgovoril.

V okolici sklopke se nahaja več vzmeti, ki pa, služijo dvem stvarem.

Ena vzmet skrbi za "stiskanje" zadnje jermenice, ostale pa za "zapiranje" sklopke. Vejetno si imel v mislih slednje.

No te vzmeti ti določajo pri kakšnih obratih ti prime sklopka.

Odpiranje sklopke je odvisno od trdote teh vzmeti.

Trdota teh vzmeti pa je označena z barvo.

Torej trše vzmeti imaš, pri večjih obratih ti bo zagrabila sklopka.

Pri nekaterih aftermark, sklopkah pa imaš na njih še uteži s katerimi,

tudi določaš pri katerih obratih ti bo prijela.

l.p. SPIDI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za razlago SPIDI! Čeprav sem mislu na tisto ki je malo večja. Verjetno je to tista za "stiskanje" jermenice. Hvala vseeno. Kaj pa glede prenosov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No se najprej oravičujem če bom tole mal čudno razložil˙(prišel glih z enga partyja).

Secer ne vem koliko ti je poznano, delovanje varijomata in ostale šare, ki skrbi za povezavo motorja z kolesom.

Tista vzme deluje ravno nasproti variomatu. Ko variomat stiska sprednjo jermenico,se jermen pomika proti obodu sprednje jemenice, na zadnji pa proti centru. zaradi tega se zadna jermenica širi in stiska to vzmet. Ko padejo obrati pa ta vzmet poskrbi za obraten proces. Vglane skrbi za to da je jermen vedno napet in da se variomat vedno vrača v prvoten položaj.

Kaj se zgodi če jo zamenješ nebi točno vedel, ker je nisem nikoli menjal.

Sigurno pa jermen bolj drži (težje zdrsne) posledično poveča tudi izgubo moči na prenosih, verjetno tudi pohitri delovanje variomata. Ob menjavi te vzmeti tudi rabiš težje valčke. Barva označuje njeno trdoto (tudi za nepismene mehanike).

Če se ti motor pri končni hitrosti zavrti v xyx obrate, potem je verjetno dobro da menjaš še sekundarne prenose (če seveda obstajajo). To ti verjetno pride v poštev samo če imaš malce zelo navito mašino.

l.p. SPIDI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, kolk olja je normalno da ga pokuri skuter? Jest imam občutek, da sem vesčas na Petrolu in kupujem tisti vijolčni dvotaktol za skuterje...

Za kolk km bi mogl zadostovat pol litra tistga shita?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok. Tnx za razlago SPIDI.

Glede prenosov pa tako. Kaj sem v motorju menjal sem napisal malo nazaj. (kit 70ccm, karburator 19mm, variomat, sklopka in primarni prenosi). No primarne prenose imam od malossija noter. V katalogu od polinija pa imajo še sekundarne prenose za ta motor. Zato vprašam, če bi se dalo zamenjati obojne. :roll:

Dunker : Jaz uporabljam pa Motul 800 za 2t motorje (tko btw je temno rdeče barve :D ). Porabi mi ga približno 1l na 1200km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri dvotaktnih motorjih gre olje v gorivo. Proizvajalec predvidi in določi razmerje gorivo:olje. V svoje papirje poglej, kakšno razmerje velja za tvoj skuter. Potem pa preveri še svoje evidence o porabi goriva /100 km in ugotovil boš koliko olja bi lahko "normalno porabil", pri tem da rezultat +- 10% od predpisane številke ni razlog za paniko.

Če ti ga porabi preveč, ga mečeš stran, premalo pa zna pridelati stroškek zaradi predčasne obnove motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje pri Petrolu pa dobiš tisto Castrolovo vijoličasto olje?

Pri nas ga nimajo nikjer, ga moram kupovati v Intersparu in paziti, da ga ne zamenjam z bučnim oljem za solato :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo ze pr olju.

Aje mozno da bi razlicna olja razlicno vplivala na motor?

Predvsem me zanima razlika med motuli 540-800 in TTS-om.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaaaaaa Motul 800 se uporablja samo za direktno mešanje v gorivo.

Jaz pa uporabljam MOTUL SCOOTER Power 2T liter mi pa zdrži približno 1100 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si ti to slišal?? Jaz dajem tega v skuter že slabi dve leti. Motor pa laufa brez problemov.

Ok, smo malo zalutali. A kdo ve tisto glede prenosov? Ki me ful zanima. :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam skuter Gilera Runner, ki mi je sel cca 5-10 km/h pocasneje, ko sem uporabljal Motulova olja, poleg tega da so bili tudi pospeški slabši. Od vsega zacetka sem uporabljal Castrol TTS, ki pa je drag ko svinja, zato sem rekel, pa ajde, bomo probali Motul, ker cena je precej nizja. Olja nisem mešal.Najprej sem spraznil rezervoarcek od olja in not nalil Motul. Ne vem no, jaz v glavnem nisem bil zadovoljen. Se danes raje dam cca 2.5 jurja za 1.l castrola, posebej sedaj ko je 70 ccm kit gor. Res da je mašina bolj mastna (pri izpušnem konektorju, samo me to ne moti.Res pa je, da je Motul še vseeno dosti dosti boljši od bilo kakšne Petrolove brozge, kajti vlivanje Petrolove brozgice je umor skuterja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na embalaži od MOTULa 800 ti lepo piše "premx only"!

Liter oljia MOTUL SCOOTER POWER stane v redni prodaji okoli 3300 sit za liter. Je pa stoprocentna sintetika.

Ti si verjetno nalil noter neko bučno olje od motula za skuterje. In zato si bil verjetno razočaran.

Meni se pač mutul bolje odbnese od TTS in ostalega olja.

Je pa pri olju zelo pomembno da je čista sintetika.

l.p. SPIDI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede menjavanja olj in tega imam jaz nasledlednje izkušnje. vedno ko se vlil v motor kiro drugo olje, je nekaj časa šel slabše pa je blo čisto vseeno katero(probal sem motul, castrol, fuchs in pa valvoline)vedno je blo isto. ene 100 km je šlo slabo potem pa vredu. najboljše mi gre z motulom. no isto gre sicer tudi s TTS-om ampak je blo vse pr auspuhu okoli mastno. zato sem vprašal serviserja in je reko da to olje ni povsem izkoriščeno razen nad 10.000 obrati. v nasprotnem ne izgoreva v celoti in se ti vse zamaši... to seveda velja za 50ccm skuterje. za večje motorje ne vem. no vglavnem sem ugotovo da motor rabi nekaj časa da se privadi spremembi in zalo ne moreš takoj določit kero olje je boljše. no jas sem sprobo in mi je najboljše z motulom. mogoče pa je na kerem drugem skuteru boljše s TTSom. saj nekdo je že povedal na tem forumu da so mu leovinceja prežagali in spucali ker se je zamašil zaradi TTSa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na embalaži od MOTULa 800 ti lepo piše "premx only"!

Pa res. Veš da nisem šel nikoli za tem. Prav imaš. Misliš da bi zaradi tega blo kaj narobe, če ga uporabljam še naprej? Namreč z njim sem zelo zadovolen.

Ej, sej vem da težim. Ampak bi mi kdo znal odgovorit na tisto vprašanje glede prenosov (primarni / sekundarni). :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, pa ti je SPIDI povedal vse. Sej sem ti hotu sam, pa sem vidu, da je že odpisal (med tem sem bil na morju). Glede sekundarnih pa primarnih prenosov pa nevem nič. Prvič slišim za to. Probaj prašat Romana. Ziher bo vedu kaj nardit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej verjetno bodo to lih zobniki. Ko sem nekaj časa nazaj napisal da sem menjal daljše prenose, sem v bistvu menjal primarni zobnik (malossi). Zdaj pa sem vidu v polinijevem katalogu za moj motor še sekundarni zobnik. Lahko menjam tudi tega? :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej tomosaki eno vprašanje zate: zdaj sem menjal jermen in sem zlo razočaran s pospeški. skuter do 60km/h sploh ne dobi obratov in zato ne stegne nikam. končna je zdaj za 5-10 višja(105-110-nemorem rečt kolko ker mam števec samo do 100). a bi moral menjat tiste fedre ki si jih ti? malo sem gledal okoli in sem našo 3 različne. zdaj pa ti povej kire? daj malo jih opiši (kolko so dolge in široke prbližno, a majo na koncu kaveljčke. a majo funkcijo da nekaj vlečejo skupaj ali da nekaj potiskajo narazen?)

Lp, Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!