rot Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Dizli se razvijajo :naughty: @rot saj bodo bencinarji ostali tako,da...izbira pa prav,da je :whistle: Jasno, da se dizli razvijajo in to s pomočjo turbin in hlajenega zraka ( intercooler ). Ti si pa primerjal atmosferske bencinarje z turbinsko gnanimi dizel avti. Daj mi najdi par primerjav, ko ima dizel motor brez turbine enake konje, kot bencinar pri enaki prostornini. Hočem ti povedat, da ima bencinar z turbinami in intercoolerji dosti večji potencial glede konjenice. Toliko o razvijanju dizlov. In vsaj jaz sem pri določenih znamkah športnih avtomobilov za bencin. No, pa da ne pozabim, pri motorjih tudi. :)
Tomozuki Objavljeno Marec 22, 2009 Opozori Objavljeno Marec 22, 2009 Jaz sem mislil, da bom še kake slike videl, ne pa 3 strani nevmesnega nakladanja, zakaj bencinar ne in dizl ja...
Cartman Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Zato ker je to bullsit. Še lep čas bo minil preden bojo 911 in Lamboti in Astoni in Jaguar XK in podobni dobili dizl! Seveda bi bilo smešno če ga ne bi slej ko prej dali v R8, je le nek smešn Audi, v katerem pač mora bit dizl - zakaj, še sami najverjetneje ne vejo :( LeMan s serijsko proizvodnjo le nima toliko skupnega, kot to misliš ti. Za ostale se bomo pa še načakali, verjemi negirajoči Sesir. Delnice nimajo veze z 911, za Čajena se pa res nekaj govori...a Čajen je 911, športen avto? seat je v WTCC 2oo8 pomendral vse bencinarje. brez kančka dvoma je bil leon TDI najbolši avto na pisti. predvsem po ravnini je stvar letela napram bencinarjem. AMPAK jaz sem se na začetku te debate obregnu ob figuro, ob izgled, ob smisel niti ne. Alfa Romeo ni Aston ni XK. Ni Lambo. (btw to sploh niso avti ampak ene sorte paritveni lišp, pavji rep) AlfaRomeo je znamka ki je poosebljala športno eleganco. in dizel ni niti malo eleganten. in v primerjavi s top bencinarji zelo švoh športen. Ergo: alfa takrat ni ne elegantna ne športna. Dizl, če sm mal žleht, je blesav bukostvor ki je funkcionalen zaradi bolšega izkoristka energije. po moje tud rahlo precenjeni. Razviajjo se, to je res, AMPAK, začel se je tud razvoj prisilno polnjenih bencinarjev, ki je bil, roko na srce, precej zanemarjen, a ne? @Brummer: a je opel ampera isto kot chevrolet volt?
Ice Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 ....za cayene.V katerega prihaja dizel motor ce se pravilno spominjam, za ca. € 58.000.- ze pri vasem prijaznem (aut) porsche-dealerju. :) Jaguar bo takoj,ko bo Ford sposoben izdelat konkurenčen dizel-ne kubiki in moč ampak teža...! kolikor me spomin zopet ne base, je v novem XF ze nov jaguarjev dizel (ford no more master of jag. the new boss is tata of india). Še posebnost na sejmu OPEL AMPERA,ki gre baje 2010 v serijsko proizvodnjo. upajmo, da za manj kot kolportiranih € 35.000.- za nemski trg. jih bodo bolj malo prodali. Jasno, da se dizli razvijajo in to s pomočjo turbin in hlajenega zraka ( intercooler ). Ti si pa primerjal atmosferske bencinarje z turbinsko gnanimi dizel avti.Daj mi najdi par primerjav, ko ima dizel motor brez turbine enake konje, kot bencinar pri enaki prostornini. Hočem ti povedat, da ima bencinar z turbinami in intercoolerji dosti večji potencial glede konjenice. Toliko o razvijanju dizlov. in pri porabi je potencial premosorazmerno enak. :wacko: Jaz sem mislil, da bom še kake slike videl, ne pa 3 strani nevmesnega nakladanja, zakaj bencinar ne in dizl ja... in ? saj je avto-del foruma. :P
danci1973 Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 in ? saj je avto-del foruma. :P Vseeno je to 'galerija', pa naj si bo avtov ali traktorskih derivatov... ;) Pa da ne bom čisto off-topic - tole plavo zadevo v ospredju bi imel raje kot kateregakoli dizla na tem svetu (seveda z volanom na pravi strani): Saj tega se tudi ne bi branil: D.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Vse super. Teli dizli z turbinskim polnenjem so čist super zadeva. Samo, da jih pa želijo že v vse športne avtomobile ugrajevat, se mi pa malo mimo vse skupaj zdi. Sej Lamborghini že ma dizle v ponudbi!
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 (popravljeno) V bistvu so dizli pri istih konjih že hitrejši,da ne govorimo o manjši porabi!Težko je zdaj najdit enaka avta z enakimi konji.Ampak naprimer audi a6 2.4 130kw ima 8,9sek in gre 231km/h audi a6 2,7 tdi 132kw ima 8,1sek in gre 230km/h a8 4,2tdi(240kw) pa je celo pri manj konjih hitrejši od 4.2(257kw) bencinarja! 5,9sek,6,1sek! Dizli se razvijajo :naughty: Razvijajo se sam zato, ker se na dolgi rok bolj splača tovarnam to ... ker prodajo več turbin pa blokov pa tega :naughty: pa še v štartu lahk več pokasirajo. Razlika pri avtu je pa ... hmm ... na 200.000 kilometrov, če je poraba dizla 6, bencinarja pa 8 na 100 km ... pri ceni 1 evro za liter goriva ... cirka 4000 evrov .... in če je v štartu dizel za 2,5 jurja dražji do bencinarja ... pa če morš vmes še kako turbino kupit novo ... pa mogoče je še kaj, česar ne vem jst tukaj iz glave ... Heh ... ful se pozna!!! :naughty: Dizli so predvsem 'marketinško razviti' :-) Morda bo kdo od mehanikov pa še bolj znal povedat, kolk so izpušni sistemi za dizle dražji/cenejši/preprostejši/kompliciranejši? Da o teži mašin ne govorimo ... pa o nagravžnem zvoku ... pa o tem, da rabijo 15 minut, da se ogrejejo sploh ... Popravljeno Marec 23, 2009. Popravil mashina
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 (popravljeno) PS: glavno, da papagaji ponavljajo, kako je dizl poceni pa eko pa ne vem kaj še vse ... to ponavljajo uporabniki, ki so slišali od novinarjev/medijev ... ki so slišali ... hehe ... od marketing departmenta v koncertu Audi/VW? Juhu!!! Kdo bi si mislil, da lahko cela prihodnost razvoj avtoindustrije bazira na uspešnosti Golfa I dizlaša :naughty: Popravljeno Marec 23, 2009. Popravil mashina
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Aja, pa še prispevk za galerijo - nekoč je bilo obilo veselja z gokartom v ozadju ... in gruntam, da bi ga imel še kdaj za po mestu švigat :-) Peug S16, the very useful city car :-) PS: oseba v ospredju pa se ravnokar pripravlja pa drugo samostojno 'vožnjo motorja', kakor se je reklo tistemu učenju speljevanja in zavijanja v ovinke na parkingu pred Cityparkom (ko še ni blo garažne bajte tam). Memories, sweet memories ...
rot Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Sej Lamborghini že ma dizle v ponudbi! Evo,tisti ki hočejo imeti Lamborghinija v dizelski različici, si lahko izberejo malo drugačno karoserijsko izvedbo :lol1: In kot je že napisano, dizel je že v štartu dražji, ker je tako hudičevo ekonomičen, ko pa pride na vrsto vzdrževanje, je pa dosti manj ekonomičen za lastnikovo denarnico, kot bencinar. In na koncu, se zna računica o ekonomičnosti, prevesiti na stran bencinarja.
Ice Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 In kot je že napisano, dizel je že v štartu dražji, ker je tako hudičevo ekonomičen, ko pa pride na vrsto vzdrževanje, je pa dosti manj ekonomičen za lastnikovo denarnico, kot bencinar. In na koncu, se zna računica o ekonomičnosti, prevesiti na stran bencinarja. samo eksemplarno za vse ostale......... ti to iz izkusenj ali "citiras" podobne znalce a la tiste iz mashin-posta ? do danes 250k+ km z istim HDI-dizlom brez problema. se vedno vse original. z rednimi servisi. ok, razen jermena, oljnega fltra, olja, par razteznih cepkov na bloku masine, nekaj kablov, zracnega filtra..... sem se kaj pozabil ? :hmm: pred tem z dvemi drugimi TD 300k+ km. podobni "problemi" kot s HDI. ali samo ne znate upravljati z in vzdrzevati masine ?! (legitimno vprasanje, ko slisim kaj vse je ze komu crknilo oz. kaj je sosedovemu bratu sestri svaka necakinjine prijateljice fantu.......). ce das opici v roko bencinca ali dizla je lahko rezultat enak. .) dizla vozim zaradi navora in manjse porabe, ne zaradi estetske in/ali akusticne (ne)vrednosti agregata. mogoce sem malce cudaski. :doze:
rot Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 samo eksemplarno za vse ostale......... ti to iz izkusenj ali "citiras" podobne znalce a la tiste iz mashin-posta ? To ti pa lahko povem iz lastnih izkušenj. Dizel je čisto super zadeva za vožnjo, ne pa za tiščat, za kar so namenjeni športni avti, ki imajo po večini ugrajene bencinske motorje. Sam sem do sedaj imel Porsche 911, Nissan Z350, Audi S4 in med drugim tudi nekaj turbodizlov. No in ko že govorimo o športnih avtomobilih in kako bi bilo fino imeti take avte z dizel motorji, ker so po moči skoraj enakovredni ( enaka prostornina , samo da je bencinski agregat atmosferski, dizel pa prisilno polnjen z hladnim zrakom) ali celo močnejši in varčnejši, naj povem, da ko sem Nissana tiščal in z njim naredil okoli 45000 kilometrov, na 35000 km podlage ( kupil rabljenega ), ni bilo kakih večjih izdatkov, razen menjav zavornih ploščic in pa samih servisov. Kolega pa je imel takrat BMW 5 3.0d in ravno tako veselo tiščal gas, pa mu je šla pri 70000 km. turbina. Drugače, pa sem tudi sam imel težave pri dizlih, zaradi (tiščanja) športne vožnje ( passat 1.9 tdi - odpovedala turbina, Audi A4 1.9 tdi pravtako ). Se pa lepo pokadi iz izpušne cevi :smoke:
sesir Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Razvijajo se sam zato, ker se na dolgi rok bolj splača tovarnam to ... ker prodajo več turbin pa blokov pa tega :naughty: pa še v štartu lahk več pokasirajo.Razlika pri avtu je pa ... hmm ... na 200.000 kilometrov, če je poraba dizla 6, bencinarja pa 8 na 100 km ... pri ceni 1 evro za liter goriva ... cirka 4000 evrov .... in če je v štartu dizel za 2,5 jurja dražji do bencinarja ... pa če morš vmes še kako turbino kupit novo ... pa mogoče je še kaj, česar ne vem jst tukaj iz glave ... Heh ... ful se pozna!!! :naughty: Dizli so predvsem 'marketinško razviti' :-) Morda bo kdo od mehanikov pa še bolj znal povedat, kolk so izpušni sistemi za dizle dražji/cenejši/preprostejši/kompliciranejši? Da o teži mašin ne govorimo ... pa o nagravžnem zvoku ... pa o tem, da rabijo 15 minut, da se ogrejejo sploh ... Spet nabijaš poste in pišeš bedarije! Turbine "crkujejo"na alfah(kjer itak vse :whistle: )bloki?Ne bi vedel,da je mel kdo probleme!Ker so tud mašine toliko močnejše!Imamo in imajo prijatelji na tdi motorjih veliko kilometrov pa "nobenih" problemov!Bmw dizel enako!Kar pa za bencinarje ne morem rečt!Tud za rabljen avto potem več dobiš in lažje prodaš! Še američani priznavajo,da so dizli bolj vzdržljivi! Te tvoje porabe so :rolleyes: in niso v enakem rangu avtomobila! Npr: Audi a3 tdi pije 5,6 a3 1,6 bencinar slabih 10L (stari model) bmw 320D pije 5,5 320i bencinar pa 10L Za ta dva modela lahko trdim,ker smo si jih lastili!Za druge ne bom pisal,ker vem samo kar je kdo povedal! Verjemam,da se tistim,ki delajo malo kilometrov ne splača imet dizla,drugim pa...(prijatelji delajo tudi do 100,000km letno) Imamo tdi že 12leto in je prvi izpuh.Na novejšem bencinarju pa smo ga morali menjat že pred 3leti! Servisiranje je cenejše!(kasnejši intervali)Pa še "svečke" ni potrebno tolk pogosto menjat! Ogrejejo pa se vsi dizli pri hiši prej kot clio bencinar,tako da...
LooLekSLO Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 evo ga prasca To anteno imaš samo nalepljeno plastiko ali je resnično antena? Kakšne imaš gume gor?
Fritz Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 dizla vozim zaradi navora in manjse porabe, ne zaradi estetske in/ali akusticne (ne)vrednosti agregata. mogoce sem malce cudaski. :doze: Nisi (D5 press), čeprav ima delno tud machinist prav. Imaš pa popolnoma prav glede vzdrževanja. Če mašino pravilno in redno vzdržuješ, potem je verjetnost, da bo šlo kaj narobe precej majhna.
fp4492 Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 bmw 320D pije 5,5 Ja, če se voziš vsak dan 120 po tempomatu po avtocesti Če pa dodaš malo mestne vožnje, pa se hitro poveča vsaj na 7 litrov.
sesir Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 (popravljeno) Ja, če se voziš vsak dan 120 po tempomatu po avtocesti Če pa dodaš malo mestne vožnje, pa se hitro poveča vsaj na 7 litrov. L.02 z 150konji pije povprečno 5,5!Tudi pod 5,če resnično paziš!Ni moj tako,da kot ga vozi lastnik mu pije vedno na board 5,4 do 5,6L.Ga pa res ne tišči,vendar tako zlo počasi pa ne!Tempomata pa nima! l.05 z 163 konji pa je zadnjič kazal pri malo bolj živahni vožnji 6,3L 330D l.01 184konjev mi je pil z tempomatom dolga pot 6L.Dokaj hitro vožnjo po cesti pa 8L. Zdaj jz tu glih nisem neki preverjal v nulo,vendar mislim,da ta poraba,ki piše na board drži! In ja za tiste,ki imate denarja in radi divjate z avti so sigurno boljše bencinarji! Popravljeno Marec 23, 2009. Popravil sesir
suhi Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Drugače, pa sem tudi sam imel težave pri dizlih, zaradi (tiščanja) športne vožnje ( passat 1.9 tdi - odpovedala turbina, Audi A4 1.9 tdi pravtako ). Se pa lepo pokadi iz izpušne cevi :smoke: In to se je dogajalo v precejšnih primerih! bmw 320D pije 5,5 320i bencinar pa 10L Kak bullšit je pa tole!!! JAO! pol manj bo pil isto konjski in 2.0 avto ali kaj? Ti jih tud pokaš. Pri identični vožnji je že res da približno enako močan dizel pije okoli 20% manj na pa pol manj! Daj no bodimo realni. Veliko smo se že vsi vozili, pa ne bomo zdaj tu ga srali. Najbolje da napišeš da če ekonomično voziš, ti iz mašine v rezervoar bencin nazaj teče :headbang: JAO.
fp4492 Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 L.02 z 150konji pije povprečno 5,5!Tudi pod 5,če resnično paziš!Ni moj tako,da kot ga vozi lastnik mu pije vedno na board 5,4 do 5,6L.Ga pa res ne tišči,vendar tako zlo počasi pa ne!Tempomata pa nima! Po BC-ju poraba laže nekaterim tudi za 1l. Najslabše je, da se na tej seriji ne da nastavljati korekcijskega faktorja, ki bi popravil prikaz na BC. Meni sedaj v 3000 km pretežno mestne vožnje (je pa res, da je bila zima in zimske gume) porabi 7l. Za porabo 5.5 l/100km bi moral delati relacije in še bolj paziti kot sedaj. Ne rečem, da ni mogoče, ampak to ni povprečna poraba. In v takem primeru bi moj prejšnji 318 i tudi porabil okrog 8l (prej manj kot več). Tako da, buče prodajat kako lahko 170 konjskega dizla pri Alfi (oz. 150 pri bmw) priganjaš do nezavesti in ti bo porabil 6l, je kratkomalo smešno. Edina res velika razlika v porabah med dizlom in bencinskim motorjem (normalnim okrog 2.0, ne 1.2) je po mojih izkušnjah v mestni vožnji.
Lencdo Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 tema galerija...miselno kot slike pripopane, pomoje a ne??? no tud galerija nabijanja ni slaba;)
oks Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Evo,tisti ki hočejo imeti Lamborghinija v dizelski različici, si lahko izberejo malo drugačno karoserijsko izvedbo :lol1: In kot je že napisano, dizel je že v štartu dražji, ker je tako hudičevo ekonomičen, ko pa pride na vrsto vzdrževanje, je pa dosti manj ekonomičen za lastnikovo denarnico, kot bencinar. In na koncu, se zna računica o ekonomičnosti, prevesiti na stran bencinarja. Kdor gleda na ekonomičnost in denarnico nima motorja in ne hodi z avtom v trgovino pa na morje na kufe in gleda kaj bo dal v usta itd....... do neskončnosti
sesir Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 Kak bullšit je pa tole!!! JAO! pol manj bo pil isto konjski in 2.0 avto ali kaj? Ti jih tud pokaš. Pri identični vožnji je že res da približno enako močan dizel pije okoli 20% manj na pa pol manj! Daj no bodimo realni. Veliko smo se že vsi vozili, pa ne bomo zdaj tu ga srali. Najbolje da napišeš da če ekonomično voziš, ti iz mašine v rezervoar bencin nazaj teče :headbang: JAO. Pišem o 320D,ki ima 4cilindre,opremljen s skupnim vodom druge generacije! 320 bencinar pa ima 6cilindrov (takrat,še ni imel valvetronic motorja)!In razlike v porabi je pri teh letnikih je 4litre! Sem šel še po tovarniških podatki gledat in je razlike 3,3L. S tem,da mislim,da so podatki za dizle bolj točni :whistle: oz. manj odstopajo :whistle: Po BC-ju poraba laže nekaterim tudi za 1l. Najslabše je, da se na tej seriji ne da nastavljati korekcijskega faktorja, ki bi popravil prikaz na BC. Meni sedaj v 3000 km pretežno mestne vožnje (je pa res, da je bila zima in zimske gume) porabi 7l. Za porabo 5.5 l/100km bi moral delati relacije in še bolj paziti kot sedaj. Ne rečem, da ni mogoče, ampak to ni povprečna poraba. In v takem primeru bi moj prejšnji 318 i tudi porabil okrog 8l (prej manj kot več).Tako da, buče prodajat kako lahko 170 konjskega dizla pri Alfi (oz. 150 pri bmw) priganjaš do nezavesti in ti bo porabil 6l, je kratkomalo smešno. Edina res velika razlika v porabah med dizlom in bencinskim motorjem (normalnim okrog 2.0, ne 1.2) je po mojih izkušnjah v mestni vožnji. Kot sem napisal za bmw320d govorim po BC,ker ga ne vozim sam! Kje pa je kdo napisal kaj o priganjanju do nezavesti?Za priganjat so motorji.Avto je prevozno sredstvo!
Cartman Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 (popravljeno) če sem še jaz malo pameten. . . za primerjat nimam BMWjev al pa alf, ampak le službenega Kangooja. na avtocesti je 1.4 bencinar pil okrog 10, 1.5 t-mnogočrk-di pa dobrih dobrih sedem. po pravici povedano, razlika ni velika. pa še benzinar se je lepše vozil. ko se AC konča in začne regionalka, al pa kake alpske ceste, in je vožnja bolj jajčarjenje, takrat pa dizelček pije občutno manj. morda tudi samo 5l AMPAK to ni vožnja, je cjazenje. če BMW nardi tak motor da pije manj in gre dvesto, sam respect lahko rečem. Verjel pa nebom, dokler se nebom šu pelat. . . in tankat. Sicer pa, je BMW iz iste zgodbe k Alfa. oziroma svet je res u kurcu. dizle nej majo volcvagni audiji in mercedesi ne pa Alfe in BMWji in Subaru!! ko bo takale zadevca kot na sliki pila 12, bom plohiral, da bo žrla 15, samo da bom vedu zakaj hehe :D :D :D :D Popravljeno Marec 24, 2009. Popravil Cartman
Tomozuki Objavljeno Marec 24, 2009 Opozori Objavljeno Marec 24, 2009 in ? saj je avto-del foruma. :P Če bi pa pod ukradenimi motorji napisal kakšen stavek več kot to, kaj je bilo ukradeno, bi pa takoj šel v koš :) Dvoličnost... eh, ja...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se