Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Zopet moraliziranje. :angry:

Zakaj?

Nisem imel namena moralizirati.

Imam pa pomisleke zaradi:

- teže motorja (236 kg suhe oziroma okoli 250 kg z oljem in bencinom)

- neokretnosti motorja na mestu

- nekoliko slabše vodljivosti pri nižjih hitrostih (glej zgoraj)

- nekoliko slabšega vzmetenja, ki v začetku (spoznavanju motorja) lahko pomenijo dodatne težave pri privajanju,

- ……

Sicer pa ta motor ni nič boljša ali slabša izbira kot naprimer BMW 1150 ali kateri koli drug večji touring motor.

Trdno sem prepričan, da obstajajo motocikli, ki začetniku (tistemu, ki si prvič omisli motor) nudijo »lažje« učenje ter varnejši vstop v svet motociklov.

Sicer pa B 12 je itak najboljši :yea2: :yea2: :yea2: :OK: :OK:

Objavljeno
- teže motorja (236 kg suhe oziroma okoli 250 kg z oljem in bencinom)

- neokretnosti motorja na mestu

- nekoliko slabše vodljivosti pri nižjih hitrostih (glej zgoraj)

- nekoliko slabšega vzmetenja, ki v začetku (spoznavanju motorja) lahko pomenijo dodatne težave pri privajanju,

Meni se zdijo ti pomisleki povsem na mestu. Natancno zato nisem kupil B12 (teza, zavore, okvir, slab finis - po postih na tujih forumih).

Je pa verjetno kar precej motorja za svoj denar, verjamem, da je precej neunicljiv in da se ga da kar krepko predelati.

Objavljeno
P.S.

YAMAHA ima servise na 10000km, SUZUKI pa na 6000 km. Pa je res SUZUKI boljši.....

To je komercialni trik - zgubo zarad nizje prodajne cene pokrijejo s servisi pa je .)

Objavljeno

Sam za info. V franciji letos prodajajo Bandita 600 in 1200 v novih barvnih kombinacijah. Cena ostaja enaka. Pri nas verjetno nič ne vedo o tem. <_<

post-4-1079303560.jpg

Objavljeno
Sam za info. V franciji letos prodajajo Bandita 600 in 1200 v novih barvnih kombinacijah. Cena ostaja enaka. Pri nas verjetno nič ne vedo o tem.  <_<

Uuuu, je pa to meni všečna barvna kombinacija.... :yea2:

Pa saj bi bil z BN 6 čisto zadovoljen(pešsenedamotoriratpress)..... sezona pa pred vrati. :huh: :angry:

@ ostali: pa daj nehajte s temi jajci KAJ je boljše! Nekateri ste ze prav tecni. Kot, da ste v peskovniku v vrtcu: "moj Vinkovič je boljši kot tvoj Zetor" :lol1: :? :yea2: :naughty: :doze:

Važno je da sploh kaj imate.

Objavljeno
Glede na to, da pri motorju prestavljaš vsakih nekaj sekund, je slab menjalnik velik minus... :BUA:

...in, da se še malo dotaknem SUZUKIJA, dober menjalnik velik plus! :notworthy:

Eh, vsakih nekaj sekund? Pri B12, o njem je v tej temi sicer govora, čeprav po zadnjih postih ni videti, prestavljaš v precej daljših intervalih. Živalski navor rulz. :yea2:

Objavljeno

the beast is alive again.

Objavljeno
Živalski navor rulz. :yea2:

Ne vozim B12 ampak podobno zadevo in se kar strinjam, recimo od 60 kmh navzgor v 5. komot hitrejši od ostalega prometa, v moto družbi ista fora, če pa pubeci šaltajo pa je treba it po 4.. Te pa gre!

LP Bajsi

Objavljeno

Letos sem naredil že kar nekaj kilometrov in opažati sem pričel naslednje: motor je vsako leto mehkejši - je to možno? Ali je to samo posledica branja ICEovih postov o wilbers zadevah? Pa brez zafrkancije, zadnji amortizer je do kraja našpanan, sprednje vilice pa na drugi stopnji (če je tretja stedina), pa je vse skupaj kot en špaget. V čem je fora? Ko sem motor kupil se mi je zdel celo trd in nisem razumel komentarjev, češ da je bandit pre mehek.

Hmmm :hmm:

In še nekaj, koliko pa stane okvirno kakšen malo boljši zadnji amortizer, a je možno menjat samo vzmet - se to splača?

lp, RK

Objavljeno
Letos sem naredil že kar nekaj kilometrov in opažati sem pričel naslednje: motor je vsako leto mehkejši - je to možno?

Seveda je! Vzmet se stara, olje se stara, ... .)

Pridejo leta, ko začno nekdaj trde stvari postajati mehkejše. :lol1:

Objavljeno

s casom postane vse mehko - je ze premza razlozil. :grim tudi navadil si se ze motorja in ga bolj "meces" iz ovinka v ovinek. fora je v relativno cenenih komponentah. za 100 kg evropejce pac niso narejene. ;)

kar si opisal je skoraj identicen set-up mojega bandita. zato sem se tudi odlocil za menjavo, ker v dvoje je konec z uzitkom.

menjaj olje v vilicah z gostejsim oljem; efekt ne bo ne vem kaj, mogoce se povrne vsaj prvotni obcutek. lahko se vstavis eno podlosko debeline mm ali dva na fedre v vilicah. dodatno "napete" (i.e. stisnjene) fedre. pozna se, ampak....

za resno izboljsanje vilic pomagajo samo progresivne fedre z ustreznim oljem. pika. izbiras lahko od ugodnih do svinjsko dragih; cisto po zelji, okusu in denarnici.

samo vzmet amortizerja se npr. pri serijkem B12 amortizerju ne izplaca menjati zaradi kvalitete samega amortizerja. imas dobro vzmet, dusilec je pa dotrajan. po moje nesmisel.

dodatna moznost je dvig zadnjega konca za 3-5 mm, pri cemer moras paziti, da ne dvignes prevec, drugace motor ne obstoji na centralnem stojalu (guma se dotika tal ali motor celo stoji na gumi in ne na stojalu).

kvalitete amortizer brez nekih nastavitvenih moznosti je v AUT ~ € 300-400.- inkl. DDV, v D nekaj cenejsi.

Objavljeno

Hello!

Na mojem banditu 1200S letnik 02 imama s kolegom namen jutri menjati svečke. če je že kdo to delal sam, naj mi prosim samo napiše kako je najažje vzete dol bencinski tank, ker je do svečk preklemano težko prit. Tank sem že danes izpraznil, zato me zanima kako je pol najlažje odklopit one šlaufe od pipice. Upam na kak konkreten nasvet.

lp mitja

Objavljeno

tank lahko vzames dol poln, pol poln ali prazen. razlike nobene, razen v tezi. tisti tri kaplje stecejo iz pipe same in ne iz tanka, saj membrana v pipici tesni.

odmontiras ga naslednje:

- zic dol

- vse kar imas na tanku dol

- dva vijaka na zadnjem delu tanka odvijes; pazi na gumijaste podloske, se rade "skrijejo" kje v motor

- odvijes krizni vijak v rocki pipice. ta mora dol, drugace ne dobis tanka dol.

- zascitis okvir za tankom s krpo ali podobnim (praske)

- tank potegnes nazaj proti zicu. gre relativno tezko, ker je na sprednjem delu nataknjen na dve gumijasti bunki. samo potegni in pazi na praske.

- dvigni tank toliko, da prides z roko pod njega in da vidis kje so cevke za bencin (debela) in podtlak (tanka)

- z roko ali kombinirkami primi objemko in stisni tako, da jo spravis z trdega dela nizje na cev

- podtlacno cevko lahko samo potegnes dol ali pa enako kot za bencinsko cevko

- se eno stikalo je tam, za stanje bencina v tanku. japonski standard, varovalko stisnes in potegnes narazen. gre z eno roko.

- tank das na stran (na debelo krpo ali podobno). jaz ga vedno obrnem na bok.

sedaj pa odvisno: ali imas se sekundarni zracni sistem ali ne. ce nimas je lazje, je vec prostora. postopek je pa enak. svecke je najlazje jemati dol z prilozenim kljucem v original orodju; lepo drzi svecko, ker je noter gumijasta manseta ki jo prime.

postopek je opisan in sproban za GSF 1200, ´01.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

letosnji prvi posegi uspesno zakljuceni. test ko bo cas in vreme.

Objavljeno

vceraj vgradil wilbers amortizer (slaba urca dela) in mra-touring sipo (20 min); danes lucas "pletenke" (ojacane zavorne cevi) z lucas DOT 5.1 tekocino (sem mislil da je drazja :D ) in LSL crash-pads. za crash pads porabil celih 5 min :huh: (hvala bogu za industrijski fen, drugace lahko zglodas tiste sraufe), za pletenke pa skoraj uro in pol kljub mighty vac-u. :grrr BTW plastik nisem snel.

cakajo se wilbers fedre, vendar to nekako cincam, ker je potrebno sneti vilice. suzuki namrec ni namestil vijaka za spustiti olje iz vilic. :BUA: pa je potrebno sprednji del motorja podpreti/obesiti/pustiti levitirati, sneti vilice, jih odpreti in obrniti da stece olje ven. butasta fora, but what shells..... tudi to bo, upam, se ta teden.

and then :devil:

sedez je ze bil predelan pred mesecem in dnevom. ;)

Objavljeno

Ded je izvedo optimalizacijo B12 po receptu Motorrada, v Nemčiji jako priljubljena zadeva, bicikl pa se s takim posegom znebi skoraj vseh slabosti, ki mu jih testniki očitajo. Manjka ti še samo opcijski ABS pa maš allrounderja vseh allrounderjev. Švabi so malo razočarani nad prodajo B12 z ABS...... I wonder how much does it cost :hmm:

LP Bajsi

Objavljeno

Hmmmm...... bi bilo dobro sprobat, kakšna je razlika, ko se vse to namesti na mofo :hmm: :hmm: :hmm:

ali pa vsaj slišat podroben report o tem :hmm: O:-) :notworthy:

Objavljeno
... nekako cincam, ker je potrebno sneti vilice. suzuki namrec ni namestil vijaka za spustiti olje iz vilic. :BUA: pa je potrebno sprednji del motorja podpreti/obesiti/pustiti levitirati, sneti vilice, jih odpreti in obrniti da stece olje ven. butasta fora, but what shells.....

Nisi edini nesrečnik v tej zadevi. Sva dva, le s to razliko, da jo je meni zakuhala Showa.

Objavljeno

Hudiča, a vam je težko 4 vijake odvit, pa vilce dol vzet. :huh:

Kak lesen kloc za podšprajcat se pa tud najde. :)

Objavljeno

@ premza: vijakov je 6, klocne imam, podprl sem tudi ze, raz- in sestavil enako. torej to cut a long story short........ it´s done. vse namontirano. trenutno samo se casa zmanjkuje. in seveda test. (upam, da se se kaj beremo naslednji teden, da ne bom O:-) )

aja, samo za vilice jih je 6, potem se celjusti (4), blatnik (4), os (3), vilice same (4), drzaja zavornih cevi (2), itd... .)

@ ceco: ne bos verjel, showa it is here as well. :BUA:

Objavljeno
@ premza: vijakov je 6, klocne imam, podprl sem tudi ze, raz- in sestavil enako. torej to cut a long story short........ it´s done. vse namontirano. trenutno samo se casa zmanjkuje. in seveda test. (upam, da se se kaj beremo naslednji teden, da ne bom  O:-) )

aja, samo za vilice jih je 6, potem se celjusti (4), blatnik (4), os (3), vilice same (4), drzaja zavornih cevi (2), itd... .)

A ti olje v vilicah menjaš, al delaš generalko sprednjega konca :?

Objavljeno

zlajfek, ce bi prebral gornje poste bi vedel, da kaj vse sem menjal. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!