Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

efo, prva uradna enourna testna voznja opravljena. glede na to, da ze porocam tukaj je bila tudi uspesno opravljena.

(vsi podatki za GSF 1200 S,´01. voznik 185 cm/100 kg)

sipa: mra-touring model lahko samo priporocam. ~ 7 cm visja od originalne. veter lepo usmerja preko ramen in celade, ob strani vratu imam obcutek malce vecjega upora vetra, a nic tragicnega ali motecega. piska in sumi znatno manj.

wilbers amortizer: z nastavljivim preload in damping je svetlobna leta boljsi od originala. kot ficek in mercedes, skoraj ni primerjave, ceprav (skoraj) idealne nastavitve se nisem nasel. ovinke, v katerih je prej cel motor zvijalo sedaj prepeljem v skoraj popolnem miru. nervozno zapestje nima skoraj nobenega vpliva na izbrano linijo. motor se tudi precej manj posede, ko se vsedem nanj (custom made vzmet).

vilice z wilbers fedri in oljem: trenutno se iscem "tisto" nastavitev. prvi vtisi vec kot pozitivni, ceprav ni take razlike kot pri amortizerju. vseeno priporocam zaradi homogenosti paketa. posedanja tudi tukaj skoraj ni vec, komfort izboljsan, ceprav se se vedno cutijo udarci, ko zapelje preko roba v voziscu. kot receno, se iscem "tisto" nastavitev.

pletene zavorne cevi lucas: a prej sem sploh imel zavore?! ni primerjave. kristalno transparenten obcutek za tocko, ko zacnejo bremze prijemati, doziranje se dramaticno izboljsa, en prst za stoppie zadostuje. samo ne tega delati pred prehodom za pesce, ko gre stara omica prek. :grrr

LSL crash pads: nisem sprobal.

ko & ce bo vec spoznanj bom probal porocati. vse dele lahko samo priporocam.

and tha... tha... tha that´s all folks. B) me very :D indeed.

Objavljeno

Ice, kolk je pa cena za tele pletene zavorne cevi? Banditove bremze bi glede na velikost lahko bile bolj odzivne, pa bi mene tudi zanimala izboljšava. Vse ostalo je pa trenutno še nedosegljivo. aha mogoče crash padsi, ampak mi bolj dišijo cevi.

Objavljeno

lucas cevi: € 133.- in zavorna tekocina DOT 5.1 € 5,12.

LSL crash pads: € 60.- in mounting kit € 50.-.

oboje including DDV.

Objavljeno

danes spet malce testiral novosti.

set up popravljen (thanx ike), eksperimentiranje se nadaljuje. smer jasna, nacin uspesen. samo se cas in freme. BTW nova guma se pozna. :grim

sipa fenomenalna; do 180 skoraj ne cutis vetra, pri visjih hitrostih zacne rahlo butati v prsa (zakaj v prsa in ne visje?! strange). zvok vetra obcutno manj glasen, predvsem nobenega visokofrekventnega piskanja vec. B)

sedez: po dobrih dveh urah sedenja zacnes komaj cutiti, da ne sedis doma na kavcu. pred predelavo sedeza se je po prve pol ure ze zacelo drsenje levo/desno, naprej/nazaj. ena najboljsih investicij sploh, to customiziranje sedeza. :OK:

zavore: sama hvala. da best. pa sem samo cevi in tekocino menjal. odziv, doziranje, obcutek kot noc in dan proti originalnim (gumijastim) cevem.

Objavljeno
sipa: mra-touring model lahko samo priporocam. ~ 7 cm visja od originalne.

tudi sam se odločam za nakup omenjene šipce samo model mogoče drugi(sport)...a lahko zaupaš kje si kupil in koliko stane za tvoj motor....hvala

Objavljeno

louis, € 76.- inkl. MWSt.

Objavljeno
sipa fenomenalna; do 180 skoraj ne cutis vetra, pri visjih hitrostih zacne rahlo butati v prsa (zakaj v prsa in ne visje?! strange).

sedez: po dobrih dveh urah sedenja zacnes komaj cutiti, da ne sedis doma na kavcu. pred predelavo sedeza se je po prve pol ure ze zacelo drsenje levo/desno, naprej/nazaj. ena najboljsih investicij sploh, to customiziranje sedeza. :OK:

ad1) Buta ti v prsa in ne v glavo zaradi zračnih zavihkov, ki se delajo zaradi povišane šipe. Od vrha šipe strmo dol in nazaj. Meni to počnev glavo pri 130 km/h in če dvignem rit za cca 12 cm, je OK. Nižal bom šipo ali čudna so pota aerodinamike.

ad2) Nisem zatonj smetil po forumu glede zicov, a nedane? :grim

Objavljeno

ad 1. vem. strange zato, ker tega zaradi odprtine v spodnjem delu sipe naj ne bi bilo. ali pa bi se bolj butalo, ce tiste odprtine ne bi bilo. whatever, mene ne moti, niti pri 200+. :huh: :)

ad 2. o predelavah sedezev imam malo biblioteko doma. zacetki nekje 1991. ;)

Objavljeno

cudne stvari se dogajajo v dezeli danski...... :wacko:

da mi po montazi sipe bandit pije manj pri vecji povprecni hitrosti?! bo potrebno opazovati. :hmm:

Objavljeno
cudne stvari se dogajajo v dezeli danski...... :wacko:

da mi po montazi sipe bandit pije manj pri vecji povprecni hitrosti?! bo potrebno opazovati. :hmm:

Kaj se čudiš ko picek glisti..... Z šipo si boljši aerodinamični komplet kot pa brez, verjetno je prej zrak vrtinčlo in in nabijalo v vseh kotičkih okoli tebe, zdaj si pa speljal vse v en kanal, zrak "teče lepše". Ampak do izraza to pride pri višjih hitrostih, vsaj po mojem...

LP Bajsi

Objavljeno

khem....... ne vem no.... nekaj JE cudno v dezeli danski... al je bla kranjska?! whatever.... po ekstenzivnem testiranju ta vikend (1264 km v 20 urah) je vseh modifikacij rezultat sledeci:

- vzmetenje: cista 10, brez bi jebal jeza 100/uro. drasticna sprememba glede obcutka oprijema koles predvsem na mokri podlagi. komfort po slabih cestah (katere v CRO in juzni SLO ne primankuje) se povisa ze skoraj eskponencialno zaradi mozne mehkejse nastavitve celotnega vzmetenja. vredno vsakega centa.

- sipa: aaahhh..... kaksno udobje. tudi dezna zascita je drasticno boljsa, ceprav mi se ni cisto jasno zakaj je tank torba sedaj bolj mokra kot z originalno sipo (ja, aerodinamika itd. samo vseeno, jaz bi to bolj podrobno rad vedel. obremenjujem se pa ne s tem).

- sedez: rit oz. del nog takoj pod ritjo zacel boleti sele po 1.200 km! original sedez sem zacel cutiti ze po 400-450 km.

- pletenice: po 800 km si vesel, da ti ni potrebno zvijati zavorne rocice, da bremza prime.

- crash pads: se vedno netestirani (upam, da ostane tako *tok tok tok*).

naslednja modifikacija: elektronski vbrizg goriva. je jeba, ko ti zacne v nalivu na 1.200 m.n.m. motor cukati in pljuvati, ker pride voda v filtre. :grim

BTW: ce se kdo poda na tako pot naj najprej dodobra ocisti zracni filter. predvsem pri dynojet stage III se pozna.

Objavljeno

Suzie Q ima sedaj 41k km. sem menjal olje in filter; mineralno castrol GTX3 15w-40 menjal z na sintetiki baziranim castrol GPS 15w-50. najbrz to pomeni polsinteticno.

ker je bilo veliko govora, da sintetika ne dene bandit sklopki veliko dobrega me malce "zvija v crevah". po prvih 1,5k km je se vse v redu oz. se ni opaznih nobenih zdrsov sklopke.

druga stvar glede mazanja verige: nekako cista sama grafitna mast ni ravno "tisto ta pravo" navkljub odlicnim indikacijam pred 8k km. sem zacel malo kombinirati sprej z mastjo oz. mast z sprejem in so se indikacije odlocno spremenile na bolje. problem je bil, da nekako manjka podlaga za mast na clenkih verige (prehitro postanejo suhi). v zglobih samih ni bilo nobenih problemov (vedno lepo vlazni in mastni) vendar so bili nalezni cleni (tisti okrogli valcki, katere zobnik lovi) bolj suhi kot vlazni. zobnik sam pa spet vlazen.

bom sedaj probal zgoraj opisano varianto, glede na lanske rezultate sem optimisticen.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo eno vprasanje:

Moj bandit ima dobre 30kKm prevoženih in zdi se mi (tako se sliši), kot bi bili ventili malce razglašeni... Pa me zanima, kje v Sloveniji bi to kvalitetno in poceni naredili. Se pravi nastavitev ventilov + frgazerjev + reden servis.... Sicer pa bo to prvo nastavljanje ventilov in me zanima ali je lahko tudi prepozno - what can go wrong...? če niso ventili pravočasno nastavljeni?

lp, RK

Objavljeno

Ja ne sme ti jih stisnit oz zabit in to je najhujše kar se ventilov tiče.No vsaj ponavadi ti jih stiska ,čeprav zadnjič ko sva jih s kolegom štelala na mojmu KTM-u so bili pa raztegnjeni ,kar baje ni čisto običajno(sploh za enocilindraše) :blink: Kdaj si jih pa nazadnje štelal??

Objavljeno

trenutno ima Suzie Q ~42k km in ventili se niso bili nastavljeni, samo kontrola pri prvem servisu (1.200 km). slisi se jih tudi ne.

Objavljeno

Ice na koliko km pa naj bi se ventile nastavljalo uradno po servisni knjižici??Me zanima samo tako da primerjam z enoclinidrašim kjer more bit kontrola dokaj pogosta(uradno na 6k,obvezno na vsak drugi servis).

Objavljeno

12k "inspicirati in po potrebi nastaviti" (orig. citat fahrerhandbuch GSF 1200 S, ´01).

Objavljeno

Na mojem ventili še tudi niso bili nastavljeni. A ni na 18Kkm predpisan interval nastavljanja ventilov?

Lp, RK

Objavljeno

za pre-2K model ne vem, za K1 je na 12k, 24k itd.

Objavljeno

Tudi za model MK1 je interval nastavitev ventilov na 12 k km.

Objavljeno

Hola!

V zadnji številki Motorrada (11/2004, 7.5.2004) je Top-Test tega motorčka, v glavnem same pohvale (dosegel je skupno 657 točk), vmes pa tale zanimiva slikca: čeprav je sicer prav fajn za ovinke, je zadeva na meritvah v desno takole hudo nasedala :) ... v glavnem, huda slikca B)

post-4-1084880176.jpg

Objavljeno

Uf, jest sem pa mislil, da z novimi dunlopkami že kar dobro polagam. :hmm:

Objavljeno

Eh, BTW, a je kdo opazil, kako grde lonce imajo letošnji modeli banditov? Navadna piksna. :BUA: A je to zaradi strožjih ekoloških predpisov al so pogruntali kaj novega?

Objavljeno
Eh, BTW, a je kdo opazil, kako grde lonce imajo letošnji modeli banditov? Navadna piksna. :BUA: A je to zaradi strožjih ekoloških predpisov al so pogruntali kaj novega?

...ja cenejšo verijanto za isti denar...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!