Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

po menjavi olja (castrol, mineralni GTX3 10W-40 za polsinteticni GPS 15W-50) se je tudi "poraba" olja zmanjsala (?!) z ~0,2 l/3-4000 km na ~0,1 l/4000 km. problemov trenutno se vedno nobenih z sklopko, vsaj pri mojem stilu voznje ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa samo neki zanima?

A res pride drugo leto vn novi B12?

Namrec ravnokar sem vplacal novega pri Barboricu....pa.....

Sm se pa premislil in namesto nove FZ6,ki sem jo vozil vceraj in me rahlo razocarala,vzel kar B12 naked z sipco,nek novo od Kappe.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da bi naj drugo leto prisel novi B 12 je verjetno iz vec razlogov. stare zaloge se prodajajo za cene, da se lahko ali smejes (ce kupujes) ali jokas (ce ze imas). videl sem tudi nekaj fotomontaz; govori se tudi o verziji s predelanim agregatom kilo-gixxerja. dosedaj se spekulacije na vec ali manj trdni osnovi. v bistvu ne ve se nihce nic konkretnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa samo neki zanima?

A res pride drugo leto vn novi B12?

Namrec ravnokar sem vplacal novega pri Barboricu....pa.....

Sm se pa premislil in namesto nove FZ6,ki sem jo vozil vceraj in me rahlo razocarala,vzel kar B12 naked z sipco,nek novo od Kappe.

LP

Pametno Polde!!! :OK: Mislim Mih'c, jebeš kričečih 600 kubov trendi zapakiranih, :zzz: če lahko voziš motor ki se je dokazal, preizkusil, bil, je in bo priljubljen in ne bo nikoli iz mode, ki ti postreže z 120KM in obilo navora že iz nizkih obratov :OK: in ne zgolj nad 9000RPM. Nisem nastrojen proti FZ6 ampak proti velikim štiricilindrašem pa še naked povrhu nima šans. Slaba stran je registracija. :BUA:

Glede 1000 iz GSXR za drugo leto pa Hold your horses in nobena župa se ne poje tak vroča kot se skuha, ogromno stvari obljubljajo in špekulirajo, na koncu pa nič iz tega. Moje skromno mnenje je da bodo za osnovo vzeli motor od 1000, ga malo navrtali (al karkoli že), mu odvzeli moči, dodali navora pri nižjih obratih in predvsem upali na dober rezultat pri ekologih (Euro3). :topic: Za primerjavo 1,4 pri golfu in 1,6 motorja imata tudi isto osnovo oz. je 1,4 izpeljanka iz 1,6 pa pomislite na razlike pri karakterju. Še bližje so primerjave med Hornet :yea2: in CBR, FZS :yea2: in R1 itd.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj naj rečem. Upam da bo izpolnil vsa moja pričakovanja.

Ja se pa strinjam da je registracija slaba stran tega motorja,ker je res rahlo visoka. :wacko:

Napisal si 120 konjskih sil,kako jih pa dobis toliko ce smem vprasat? Oz. kaj se najbolj splaca naredit,da jih vsaj mal pridobiš?

A je imel kdo ze kaksno izkušnjo z zamenjavo zavornih cevi? Plastične s kovinskimi....

Hvala

LP

Popravljeno . Popravil Mih'c
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vsa tvoja vprašanja ti bo ICE znal zelo dobro odgovoriti, o moči pa toliko v Nemčiji se prodaja 98KM različica, ki je natestu pridelala na meritvi 116KM, v Sloveniji imamo odprte in s tem močnejše različice, kolko pridelajo na prufštandu ti ne znam povedat, vsekakor ne manj kot nemške, ki so mimogrede opremljene še z katalizatorji. Dodaj še drug izpuh in Voila! Če prelistaš malo nazaj boš videl da je ICE opravil zelo podroben test svojih predelav na B12, med drugim tudi tiste za katere se ti zanimaš.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vsa tvoja vprašanja ti bo ICE znal zelo dobro odgovoriti, o moči pa toliko v Nemčiji se prodaja 98KM različica, ki je natestu pridelala na meritvi 116KM, v Sloveniji imamo odprte in s tem močnejše različice, kolko pridelajo na prufštandu ti ne znam povedat, vsekakor ne manj kot nemške, ki so mimogrede opremljene še z katalizatorji. Dodaj še drug izpuh in Voila!

LP Bajsi

Odprte različice??

Koliko sem jaz bral pri kolegovi homologaciji,ki ga je dobil danes,mu pise da ima 72 KW kar znese 98 km. To pa je cist klasična....

Ja vem pa da ima katalizator in ciscer je vdelan kar v lonec sam,tko da se bo definitivno zamenjal.... :D

Hvala za vse

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmm.... ker je to nekako "moja" tema vem, da sem ze kar nekaj napisal okoli B12. preberi. ce je se kaj nejasno vprasaj. :)

s hlajenjem ni bilo se nikoli problemov pri teh masinah, razen ce so bile ekstenzivno "napihnjene", kar s serijskim agregatom ni imelo vec veliko skupnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S hlajenjem ima največ težam samo voznik. V poletnih dneh na križiščih zna biti zadeva kar vroča - pa ni panike. Na kakšnem vodno hlajenem se ti pa ventilator vžge in ti vroč luft v telo PUHA. Da bi se pregrevala mašina še nisem slišal. Kot je rekel ICE mogoče kakšna povrtana turbo NOS varianta, katere lasnik ni povečal kapacitete hlajenja.

Bandit je vsekakor dober nakup.

lp, RK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE....

A mogoče veš kje bi dobil kakšne lepe box ''štange'' ki niso pre-drage.

To kar sem jaz gledal je vse okrog 30k,od LSL (loius) crash bunke pa mi niso kaj pretirano vsec!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

THNX

Sicer ni nikjer nc napisano za Bandita,ampak vseeno...

Kaj pa je bolje bunke al ''štange''?

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

chrash pads ne ovirajo pri voznji skozi ovinek, chrash bars lahko pri ekstremnem nagibu drsajo po tleh (= very unsafe). odvisno od modela, gum itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE,samo eno vprasanje,ki sicer nima nobene veze,ker konec koncev sploh ni pomemben

Kakšne pospeške ima B12N-serijski?

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kake bremz ploscice imate kaj na B12? Jaz mam trenutno Nissinove plave in sem blazno razocaran z njimi, tako da bom naslednjic raje vzel kar originalne, jebes tistih nekaj jurjov gor ali dol, so bile originalne 100x boljse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ mihc: serijsko naj bi sel nekje 3,6 sec 0-100. v glavnem se 911 lahko bp stegnes do 100.

@ king4ever: SBS so nasledile goldfren (blazno razocaranje + da so te bile totalno napacne kljub katalogu!), goldfren pa originalne. z SBS trenutno zadovoljen - I´m still alive, ain´t I. naslednje bodo najbrz lucas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE a mi ti lahko poveš kako je z utekanjem tega motorja.

Vsak mi drugače pove. U Navodilih piše nekaj,serviser je rekel malce drugače.

A drži do 800 km max. 5000 obratov do 1600 km pa 8000 obratov in servis?

Hvala vnaprej

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem kupil zdej novega B12 N sem si hotel prebrati tudi knjizico z navodili. Glej ga zlomka samo v nemščini je!!

A ima mogoce to knjigico v slovenskem jeziku,da si jo skopiram?

Hvala

LP

Popravljeno . Popravil Mih'c
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje....

Montiral sem nove ''žmigavčke'',ki imajo manjšo porabo elektrike kot originalni,pa mi sedaj zadnja luč vključno s tablico ob vklopu žmigavcev istočasno-izmenično utripa!Žmigavčki so bili pravilno zvezani z ''banacami'' in ne kar po domače :)

A mogoče ve zakaj in kako to napako odpraviti.??!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

narobe si vezal. ce bi res imeli samo manjso porabo elektrike bi ti hitreje utripali in ne da ti luc utripa zraven. tudi Suzie Q ima druge zmigavce montirane in nikdar ni trpela tega problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!