Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Zvezal sem prav,sej nikakor ne moreš narobe zvezat. Kako pa bi lahko narobe zvezal? Ce zvezes narobe potem ''žmigavček'' ne dela!!

lp

Objavljeno

in kako ti lahko potem zadnja luc utripa? :?

Objavljeno

Ne vem ni mi jasno,ker sva kolegu tudi enako zvezala in tudi njemu utripa. Pa sva njemu tud prav zvezala.

Ne vem res ne..... :? Čudno je vse skupaj!!

LP

Objavljeno

ce nisi kabla za zadnjo luc zraven zvezal mi prosim razlozi kako je nekaj takega mozno. ali slucajno kje poltergeist okoli skace?

ce drugace ne ves, imas pri "bedienungshandbuch" (baje imas nemsko verzijo) na zadnji strani elektricno shemo.

Objavljeno

Nisem zvezal!! Valda ne,ker sem direktno na originalne konektorje priklopu! Na mojih nemskih navodilih ni elektricne sheme! Ej ne vem res ne,100X sm vse prekontroliru pa mi se ni jasno!

LP

Objavljeno (popravljeno)

Spet 1 vprasanje:

Moj B12 ko mašina še ni segreta močno trokira.!! .) A je to normalno in bo delalo skoz al samo v fazi utekanja.? (mam šele 550 km)

Na servisu so mi rekli naj počakam do 1 servisa in da bomo pol poogledal,če bo še delalo!

ICE ??

LP

P.S. Morm pa rečt,da sem zelo navdušen nad motorčkem,v primerjavi z FZS600 ki sem jo mel prej...mah se sploh ne more primerjat 100x bolsi

:OK:

Popravljeno . Popravil Mih'c
Objavljeno
Ne vem ni mi jasno,ker sva kolegu tudi enako zvezala in tudi njemu utripa. Pa sva njemu tud prav zvezala.

Ne vem res ne..... :? Čudno je vse skupaj!!

LP

Preveri maso (-) .

Objavljeno

Delovanje motorja (mašine) pri B 12

Pri hladnem motorju, brez "čoka" se motor nekoliko "zaletava", kar je posledica prostornine motorja (1200 - pač ni mlinček za kavo :OK: ) in ni napaka. "Zaletavanje" mine takoj, ko se motor segreje.

Pod zaletavanje mislim "na uho" neenakomerno delovanje motorja, kar seveda ni "trokiranje" - kot bi prekinjal vžig.

Pred vožnjo ga pusti cca. 1 minuto teči v prostem teku (toliko, da si nadaneš opremo), potem pa malo bolj "zlahkega". Ko motor "normalno" prijema "gas" - plin, pa kar veselo na delo.

Pa dobro ga uteči :yea2: :yea2: .

Objavljeno

Mih'c

V drugi temi si napisal, da ti malo več "popije". Kaj to pomeni ???

Moj je sicer model MKI in je povprečna poraba na cesti od 6 - 6,5 litra, če pa malo bolj pritisnem pa tudi kakšen deci več.

Objavljeno

Kot je napisal kp-kp, preveri ozemljitev (maso (-)).

Takole utripanje ostalih luči je tipični znak, da je nekaj narobe s priklopom na maso.

Objavljeno
.......V drugi temi si napisal, da ti malo več "popije". Kaj to pomeni ???

To pomeni da pri 240 že obrnem na rezervo! Pa ga vozim počasi,ker se še uvaja. Izračunal sem si da mi popije nekje 7 al pa 7,5! Mogoče se bo unesel,sam je tud to pomoje zmerno za ta motor....

Hvala.....

Kar se pa mase tiče....je vse OK.sem preveril,tko da mi ni jasno...

LP

Objavljeno

Heh, moj B12 je mrzu siten k sto mater, meni pa cuklja tudi ko je ogret. Ampak smo že ugotovili, da sem takrat jaz bolj siten in mi gre to pač na živce.

Pri 240 daš na rezervo? Jaz nekje pri 250-260 ampak imam potem še cca 4-5 litrov za porabit. Prav ta vikend čez dolomite mi je popil 5,03 litra bencina na sto.

Objavljeno

normalno, ko ga pa tišiš...... .)

Objavljeno (popravljeno)
normalno, ko ga pa tišiš...... .)

Kolikor je treba, da gre do roba. Pa če 20, pa 20. :D

Sicer pa smo še vedno istočasno prilezli do doma. So what's the big deal? :hmm:

Če ga ne bi zadnjih 100 km tišal po avtocesti (do roba, valjda), bi bila poraba pod 5. :kva2:

Popravljeno . Popravil Lucky
Objavljeno
Kar se pa mase tiče....je vse OK.sem preveril,tko da mi ni jasno...

Poskusi takole.

Odklopi novi žmigavček in ga priklopi zgolj na napajanje, odvod elektronov pa izvedi s posebno žičko nekam na okvir motorja ali pa kar tja, kamor je akumulator priklopljen na okvir.

Objavljeno

hladna masina vedno cuka. ce sunkovito odpres plin trokira. ce se prezgodaj zapres choke se to stopnjuje. zdravilo za to zelo enostavno: prvih 3-7 km piano, easy, pocasi, da se masina ogreje.

BTW to ogrevanje masine na mestu je odgovorno za porabe 7,0 in vec litrov. nkdar na mestu neogrevam masine, pac pa prvih par km piano. :) srednja poraba nekje 6,2 na 100, neodvisno ali nalozen ali solo.

z enim tanko redno pridem ca. 280 km in tankam ca. 17-18 l.

na rezervo obrnem nekje med 230 in 250 km. pije med 5,8 in 7,0. big deal.

ce hoces sparat ti lahko dam cifro enga mojstra v blizini mene, ki dela I.E. za bandita. sem ze razmisljal, pa so stroski preveliki zaenkrat.

glede smernikov: pojma nimam kaj in kako si delal, meni se se niti na enem motorju ni pojavil ta pojav. vedno je vse delalo bp, ko sem zamenjal serijske smernike z after market. je pa res, da nikdar nisem nic "klemal", vedno spajkal in izoliral.

Objavljeno

THNX vsem....

Kar se zmigavčkov tiče....ravnokar sem kočal z delom. Ponovno sem jih odklopil od originalnih ''klemc'' in naredil vse z spajkanjem in izolacijo. Probal tud sam plus spelat in minus potem na mesto kjer ga akumulator vleče. In rezultat....Zadnja luč in sprednja pozicijska se vedno utripata izmenično.

Potem sem te iste zmigavčke priklopu na drug motor in tam dela vse ok.

Nato sm originalne zmigavčke dal nazaj in tud dela vse OK.ko pa dam te gor pa začne vse utripat :hmm: :hmm: . Pojma nimam,ampak bom vsaj vedu da je moj :D

Kar se pa mašince tiče,se bom pa počas navadu

LP vsem

P.S.

Danes dobim nov izpuh,tako da bo dala ''zverina'' še malo glasu od sebe,potem pa bo to to!!

Objavljeno

Se že kar malo bojim. :o

Novi žmigavci in utripata prednja in zadnja luč. B)

Kaj vse bo utripalo, ko boš dal novi auspuh gor ... :lol1:

Objavljeno

koliko watt-ov imajo ti tvoji novi smerniki? ker je nekako edina se logicna razlaga, da ti smerniki vlecejo prevec elektrike.

Objavljeno
koliko watt-ov imajo ti tvoji novi smerniki? ker je nekako edina se logicna razlaga, da ti smerniki vlecejo prevec elektrike.

3.5. watow.Krepko manj kot originalni.

Mah ej pojma nimam kaj bi lahko blo.....Tko bom pustu pa je....

Hvala vsem še enkrat.....Če se pa kdo še kaj spomni,z veseljem bom poslušal

LP

Objavljeno

Jest sem pa danes malo opazoval količino zavorne tekočine v rezervoarju in se mi zdi, da še do nedavnega ni bilo videt nivoja, zdaj pa je padu nekje malo nad sredino okenca. Okej, verjetno se po 20.000 km že malo pozna obraba ploščic, ampak za stran še niso, preverjeno. Se pa spomnim, da mi je mehanik dejal, da ne smem dolivati zavorne tekočine, ker je pač to pokazatelj obrabe ploščic in takrat ko da nove not, spet pride nivo na pravo raven. V nasprotnem primeru pa je tekočine preveč. Kaj je zdaj na tem? A ko bo tekočina na LOW, bom vedu da moram ploščice zamenjat? A res ne smem dolivat? Bi psihološki učinek bil zame vsekakor boljši, kot pa da ves čas gledam, kdaj mi bo zmanjkal tekočine.

Objavljeno (popravljeno)

To prvič slišim da ne bi smel dolivati.Sigurno najbolša varianta je da gledaš koliko mm majo ploščice še fore in je to to.Jst bi reku da zafrknit nimaš kaj če doliješ ,edino ko boš dal nove ploščice boš logično malo tekočine odstranil. :)

Popravljeno . Popravil lightning
Objavljeno

lucky, menjaj serviserja molto pronto! ce take klobasa... :blink:

zavorno tekocino lahko vedno dolivas, ce je tekocina enaka tisti, katera je v rezervoarcku ali so obe tekocini vsaj kompatibilni. vecinoma DOT 4.0 ali 5.1. paziti moras, da ne dolijes HD zavorne tekocine, ker je na osnovi silikona. ce se ne motim ima oznako 4.1 in/ali 5.0.

se kako in kaj glede zavorne tekocine:

tekocina se naj menja vsaki dve leti z zavornimi cevkami, ce so te le iz gume (pletenih ni potrebno menjati tako pogosto) ali na 30.000 km. zavorni tekocini DOT 4.0 in 5.1 sta zelo higroskopski, zato s casom pade temperaturni limit, pri katerem ta tekocina lahko pri velikih obremenitvah "zakuha". z dodatkom vlage se ta limit zniza in sposobnost prenosa sile, katero ti izvajas na zavorno rocico se zmanjsa. v ekstremu do totalnega izpada zavor.

torej ti lepo dolij do ca. 5 mm pod zgornji rob rezervoarcka. ali se bolje zamenjaj celotno tekocino. 250 ml ne stane veliko, dela je za ca. 0,5 - 1,0 ure. ce uporabljas mighty-vac si v 20 min gotov. in pazi, da zavorna tekocina ne pride v kontakt z lakiranimi deli.

Objavljeno

ICE 1 vprasanje.

Moj b12 ma zdej cca 900 prevoženih km in zadnjič ''čekiram'' olje in vidm da ga je kar nekaj popilo,ni kritično ampak vseeno. A je to samo v fazi utekanja al bo to skoz to rahlo papalo. Sm bral prejsne poste pa so eni pisal da jim pije drugim spet ne!! :? :?

Drgač pa nekak se kar ne morem navadt na tole cukanje motorja ko je hladen....

Je pa drgač zakon motorček,zdej pa sploh ko ga lahko ze majčkeno stisnem :naughty:

Objavljeno

ne vem kaj naj ti recem. moja je nekaj pila, potem sem zamenjal mineralno olje s polsinteticnim in sedaj manj pije. obstaja sicer se en poznan problemcek (Suzie Q je bila na boku), kateri bi lahko bil kriv za to minimalno porabo. ko & ce zamenjam pokrovcek bom vedel.

zacetni Mk.II so imeli problem (ce bi prebral temo bi vedel), da so ze tovarnisko nekateri "fasali" ovalne bate (napaka dobavitelja batov). popravljeno naj bi bilo pod garancijo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!