Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Treba je bilo narediti servis na 30 000 km.

Material:

4 l olja Motul 5100 =9.200 SIT

oljni filter =2.000

4 svečke =6.240

zračni filter =7.261

delo =3.000

========================

skupaj =27.701,00 SIT

Nastavljeni so bili tudi ventili in uplinjači.

Sedaj pa gaaaaasaa

:naughty: :yea2: :kva2: :yea2: B) B)

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nastavljeni so bili tudi ventili

Ventilov ti 100% niso štelal, kvečjemu pregledal.

Drugače je pa cena ugodna B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

delo =3.000

a ti ljudje zastonj delajo al kaj ... sej ne morejo obstat s takšnimi cenami :o :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventili SO BILI nastavljeni, ker sem bil ves čas servisa zraven. Servis je trajal od 15.00 do 19.00 ure.

Cena je definitivno ugodana. Saj ni obvezno, da ti zakasirajo "U IBER" ALI NE? :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A, pa tudi deli so bili povsem novi, tovarniško zapakirani s Suzuki znaki. :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventili SO BILI nastavljeni, ker sem bil ves čas servisa zraven.

A so odmične ven pobral pa ploščice menjal :blink:

Ploščica je okol jurja komad, rabiš jih pa šestnajst (za primerjavo recimo).

Pa itak do 50-60k km nimaš kej ventilov štelat. Res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je moj mehanik letos ventile "naštelal" (32Kkm) - je bilo slišati tao, da jih je bilo treba štelat. Ko sem hladnega vžgal je laufal kot kak star diesel. "Majster" je odpru mašino, neki štelal.... rezultat je še slabši!!!! :angry: :cry: Sedaj pri zagonu hladnega motorja ropoče kot kakšen traktor. Ne vem kaj naj naredim, uradni servis? Motor gre drugače fantastično, in tudi klenkanje preneha, ko je mašina ogreta. A je mogoče, da je kaj drugega narobe z mašino. Aja, pa še to: nekaj je tudi po frgazerjih brožal, pa se ni nekako znjdu.... Kaj storiti?

Za informacijo, motor leti res kot sneta sekira, do konca po števcu in še malo čez (260Kmh - seveda ni realno, ampak... )

Hvala za konstruktivne odgovore,

RK

p.s.

Če ventili niso pravilno nastavljeni, a je lahko z mašino kaj narobe (če npr. prevozim 1000, 1500 km?

Popravljeno . Popravil RoadKill
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men superca po nastavitvi tut ruži ko ducati, a čez kakih pet minut, ko se segreje ruženje poneha. To pomeni, da imajo ventili dovolj lufta in če segret normalno laufa, ti samo po gasu :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dan prej, sem zvečer pripeljal motor, da se je ohladil, da je bilo mogoče lepo nastaviti ventile, ki se praviloma nastavljajo na hladnem motorju.

Bandit nima ploščič za nastavljanje ventilov, pač pa se to dela z viličastim ključem in enim posebnim orodjem (ala "firkant"). Odmične gredi se ni treba nič dotikati, samo pri nastavitvi je treba malo premakniti zadnje kolo, da se odmični gredi (sta namreč dve) postavita v pravi položaj.

Motor povsem tiho deluje hladen in topel, ni nobene razlike. Pri nastavitvi je bilo ugotovljeno, da je bil eden "stisnjen", trije pa malo preveč "odprti", ostalih 12 je bilo tam, kjer morajo biti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes kupil še originalne zavorne ploščice (SGP - Nissin). Cena za komplet (4ploščice) - 21.000 SIT. Viva dr. Tomaž.

Sedaj je komplet porihtan - 100% :OK: :OK: :OK:

Se vidimo na cesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

??????? cena originalnih za par (en disk) je v AUT € 67.-. kako/kdo/kje prodaja originalne dele tako poceni? jsssssstttttt tttuuuuuuuutttttt!

ker po spremljanju obrabe SBS ploscic so originalne boljse, ucinkovitost nekje enaka; original zdrzale 30k+ km, SBS trenutno 2/3 porabljene in 15k+ km. naslednje bodo najbrz Lucas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tud čaka zdej 1 servis in sm naročen pri dr. Barboriču. :P

Kaj in koliko se bo zgodilo vam sporočim

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjal tudi ploščice (zavorne). Včeraj kratek preizkus cca. 150 km. Vse OK. Tudi diski so malo bolj čisti sedaj (bolj se svetijo) :OK: :OK: :OK:

Zdržale so točno 30 kkm. Mehanik je ob menjavi dejal, da bi vzdržale vsaj še 3 - 4 kkm.

Tastare so ostale v garaži, ker imajo še nekaj "mesa" cca. 1 mm, vendar so svoje oddelale, saj jim nisem več zaupal 100%. Za "mušter" kaj je treba nabaviti (če bi slučajno pozabil - EMŠO, kaj čemo :hmm: ), če ne za nič drugega.

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No pa sem ga imel tudi jaz na servisu!

Olje,filter,delo...........15.000 sit pri atu Barboriču. Vse pogledal,zategnil,zrihtal.

Takoj naslednji dan sel na morje do Murtra. Povprecan poraba tja in nazaj 5,8l :naughty: ,sam nikol vec kot 130 po AC-ju.

Ko pa pridem nazaj pogledam v okonček za olje in se začudim. Pred odhodom polno,sedaj okoli sredine!!! Halo,to ga je popilo cca 3-4 dcl. Klical Barboriča in pravi da je to zato ker imam odprti ''ror'' in ga zato malo bolj popije. Sam ne vrjamem,ker ima kolega prav takega pa mu ne papa niti kapljice.!!!

A se komu kaj sanja!!?? Pa sem ga vprasal ce je to zaradi napak na valjih,pa je rekel da so to napoako odpravili.....

lp

P.S. Drgač je pa to pravi motocikel za potovat,bejbika gor in se polno prtljage pa sm se pelu ko profesor.....

Popravljeno . Popravil Mih'c
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni...

Prijatelj je pred priblizno enim mesecem kupil Bandita 1200s letnik 2000 in po par dnevih voznje ugotovil da mu nekaj zacenja ropotat v motorju....ugotovili so, da mu je sel napenjalec verige in ga menjali.....Problem je pa ta da mu se vedno nekaj ropota in je sum da se je zje..l kaksen lezaj ali pa kaj podobnega....

Zato naprosam nekoga,ki bi imel v PC-ju servisni prirocnik v angleskem ali italijanskem jeziku da mi ga tako ali drugace lahko poslje ali da link,kjer bi ga lahko pobral dol iz neta...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam manual za model MK I, celoten, knjga obsega 200 + strani in ga nimam v digitalni obliki. Pošlji mi PM, pa se dogovorimo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, klinc pa motorji, katerih vzdrževanje je kao poceni... Včeraj prpelal s servisa na 24000 (v resnici 26000, ker smo malo prekoračili interval na dopustu). Menjani zobniki, veriga, zavorne ploščice, olje, filter za o., svečke. Končni rezultat= 107 tisočakov. :wacko: Za umret! Najbolje, da kar vrnem tablco in hodim peš. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

menjava veriga in verižnikov na 26k km ... čudno :hmm: ... kar malo prezgodaj glede na tvoj način vožnje in da je 4-valjnik ...

Koliko si pa 6000km servise plačeval do sedaj ?

P.S. je pa 107k SIT na 26k km približno desetina stroška kilometra tvojega motorja. Se ti še vedno zdi veliko ?

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče verige na Banditu naj povem, da sem svojo zamenjal nekje na 21 do 22 kkm. Motor ima zelo "hud" navor, tako da mene nič ne čudi menjava verige pri teh kilometrih.

Možna rešitev je da se namesti nekoliko "močnejša" veriga in je potem nekaj časa mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj bi bilo prehitro menjavanje verige na 26.000 km, dva prijatelja sta imela KLE 500, vozila sta izključno po cesti in sta verige menjavala na 18 - 22kkm. Pa motor nima niti pol navora oz. konjev.... Meni se ne zdi hitro, bom zelo vesel če bo moja tolko zdržala. Glede cene pa poglej kaj vse si menjal. Če gre stroške malo razdelim.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regina komplet za Bandita 1200 je 40.000 SIT (Motorjet). Zavorne ploščce original so ponavadi s faktorjem 2 napram npr. Lucas ploščicam. 4l olja je tam 8.000 SIT, oljni filter 2.000 SIT, svečice tudi niso zastonj. Zavorna tekočina, malo dela pa smo tlelele.

Sam poskušam večino delov popreje kupiti sam kot alternativo originalnim nadomestnim delom. Le tisto, kar ne dobim ali ni preverjene kvalitete, gre original tovarniško na moped. Tudi tisto, kaj bomo "šravfali" je usklajeno z mehanikom. Pri motociklu ne verjamem v kategorijo "uradni servis na xy kilometrov". Verjamem pa v pregled strokovnega očesa in argumentacijo, zakaj kaj ne bi bilo v redu.

Prihranki so očitni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!