Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Jeseni kupil GSF 1200S za 1.820.000sit (redna cena 1.960.000 - 100.000 jesenski popust - 40.000 popust dilerja ) in bil ful vesel , da sem ga ugodno dobil.javascript:emoticon(':)')

smilie

Letos pa redna cena:- za GSF 1200S 1.807.000sit ,

- za GSF 1200S aniversarij 1.827.000 sit

Odar je ful znižal cene , tako da se ga še bolj splača kupit , ker je res hud motorjavascript:emoticon(':OK:')

smilie

post-2928-1108190407_thumb.jpg

Objavljeno

Hud udarec konkurenci! Osebno bi se odločil za 1200S aniversary.

LP Bajsi

Objavljeno

Naked model je pa: "GSF 1200 BANDIT 1.662.000 SIT" :OK:

Objavljeno

Za koliko bi cenili ohranjenega bandita 12, letnik 00-01, približno?

Jaz več kot 1.1 mio sit ne bi dal zanjga .)

Namreč v nemčiji so se novi prodajali po 4.990 eur , res da stari letniki ampak vseeno :)

Objavljeno

Samo v vednost!

Bandit 1200 N l.04 cca 1.5 mio SIT :blush:

LP

Objavljeno
Moj novi lopov,trenutno se na njega montira nov športni ipuh in špotno-mali-karbonsko beli smerniki  :yea2:

Oj pol je tvoj tist Bandit v Žužiju v salonu? Sm šu prejšn tedn tja pogledat v salnoček pa sm vidu glih istega kot je tvoj v galeriji!

Kaj maš v namenu nabavt, če seveda je tvoj?

lp

Objavljeno

Ja je moj u Žužiju :)

Bom nabavu tega novga Limited Edition 1200 S. Motor je zakon sam k na slečenem mal preveć piha :angry:

Kokšna pa je cena gor?

LP

Objavljeno

Vem, da je 2004 letnik, ko sm ga spraševal, če bo kej novejši oz drugačnejši letošnji model, za ceno točno ne bi vedel sam mislm, da je okoli cca 1,5 mio!

To je blo prej predn sm zvedu, da je tvoj, spoznal sm ga po žmigavcih, pa sm se spraševal pa to sem že nekje videl in pol mi je kapnilo, da iz galerije! "karboski mali žmigavci"

Ta limited je fajn vsaj 1200ZS model maska naredi svoje, čeprov mi je nekako lepši naked :wub:

P.S. sm še mal v dvomih S or no S

lp

Objavljeno

Na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)-u se en star prodaja!

GSF 1200

Cena? Eno malenkost dražji je od novega! :kva2:

Dajte se prodajalci malo zresnit... :lol1:

Objavljeno

Ja mogoce res nekateri pretiravjo pri cenitvi svojih ''ljubljenčkov'' :P

Nofrus N je res malo bolj brutalen S pa je za moje pojme bolj uporaben. Sta pa oba lepotca,sploh pa s to limited barvo :D

lp

Objavljeno

ne morem verjet, kako so spremenili cenovno politiko...vcasih je bil suzuki drag kot zafran, tako da ga je malokateri sploh pogledal...ja cajti se spreminjajo na bolje :D Kaj se ze ve kaj o prenovi tega modela? Sem pricakoval, da bodo tega tudi prenovili, tako kot bandita 600.

Objavljeno

Mogoče je tudi vzrok popustov, saj je možno, da letos prodajo vse in tudi zadnje modele le teh in tako začno naslednje leto (2006) s prodajo Bandita v popolno novi luči!

lp

Objavljeno

Ja pomoje bo to!

Ker ta model z rahlimi modifikacijami je ze zelo dolgo na trziscu. Sam ce ga bojo samo tako malo spremenili kot so 600,potem to ni najboljsa poteza.

Bo Bandit 1200 ostal klasika ki ji ni para. :OK:

lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav,

kot vidim po teh 40 straneh teme o banditu 1200, ga vozite večinoma izkušeni mački z veliko kilometri za sabo. Ker se odločam za prvi pravi "resen" motocikel (do zdaj 2 leti virago250 in 2 leti ER5) in ker sem star že preko 30 (kar naj sicer ne bi bil kakšen hud podatek, pa vendar "starost-mudrost" pravijo naši bivši bratje), je v ožji izbor prišel tudi ta. (sploh z novo cenovno politiko suzukijevega uvoznika)

Zdaj pa me zanima po vaših izkušnjah ali je ta motor primeren za voznika z izkušnjami kot sem jih naštel v zgornjem odstavku ali pa je bolje če si omislim kaj drugega (beri lažjega) npr. Fazer, Z750, Hornet 600/900; vsakem primeru mi je všeč naked varianta.

Zanima me tudi kako je motor vodljiv pri nižjih hitrostih po mestu, (glede na težo) kako v ovinkih, po ravnini pa so si itak več ali manj vsi podobni.

V glavnem povejte mi s kakšnega motorja ste presedlali na bandita 1200, občutki glede na prejšnji motor oz. če je bil mogoče komu to celo prvi motor.

Lp

Popravljeno . Popravil lojzeboy
Objavljeno
GSF 1200 BANDIT  1.662.000

GSF 1200 Z BANDIT (ANIVERSARY)  1.682.000

a je teh 20 jurjev samo za barvo al še kaj ?

Objavljeno
Lep pozdrav,

kot vidim po teh 40 straneh teme o banditu 1200, ga vozite večinoma izkušeni mački z veliko kilometri za sabo. Ker se odločam za prvi pravi "resen" motocikel (do zdaj 2 leti virago250 in 2 leti ER5) in ker sem star že preko 30 (kar naj sicer ne bi bil kakšen hud podatek, pa vendar "starost-mudrost" pravijo naši bivši bratje), je v ožji izbor prišel tudi ta. (sploh z novo cenovno politiko suzukijevega uvoznika)

Zdaj pa me zanima po vaših izkušnjah ali je ta motor primeren za voznika z izkušnjami kot sem jih naštel v zgornjem odstavku ali pa je bolje če si omislim kaj drugega (beri lažjega) npr. Fazer, Z750, Hornet 600/900;  vsakem primeru mi je všeč naked varianta.

Zanima me tudi kako je motor vodljiv pri nižjih hitrostih po mestu, (glede na težo) kako v ovinkih, po ravnini pa so si itak več ali manj vsi podobni.

V glavnem povejte mi s kakšnega motorja ste presedlali na bandita 1200, občutki glede na prejšnji motor oz. če je bil mogoče komu to celo prvi motor.

Lp

noja, navor in moc te bosta sprva prestrasila, ce bos enako obracal plin kot pri ER-5. .)

masina zvezno vlece od 2000/min, pri 3000/min zadiha prvic, pri 4500/min se sprosti, pri 6000/min zadiha drugic, pri 7500/min imas probleme, pri 8500/min imas resne probleme in pri 10.900/min se "zaleti" v blokado. ne da sem bil velikokrat nad 7000/min, enostavno ni potrebe.

4500/min = 120/130 km/h, odvisno od prenosov. 10.900/min = 230 km/h. priblizno.

240+ kg bos vsekakor cutil v mestu. predvsem ker je tezisce visje od ER5 in viragota. z malo vaje in telesne telovadbe pa ni niti najmanjsi problem se zelo hitro premikati med kolonami. relativno siroko krmilo je odgovorno za relativno majhne potrebne impulze pri manevriranju pri nizkih hitrostih.

serijsko vzmetenje je, vsaj v mojem primeru in za mene, srednja zalost (spredaj in vzadaj je pri suzie q. ze eno leto montirano technoflex vzmetenje, ki je kar nekaj razredov nad serijskim) medtem ko je lucky mogoce se zadovoljen, glede na to kako nalozi svojega bandita. :naughty:

to serijsko vzmetenje je tudi krivo za relativno nemirno obnasanje B 12-tke v hitrih ovinkih; navadi se na zibanje in zvijanje pri LS nacinu voznje. technoflex odpravi vsaj tisto zibanje, medtem ko bi bilo za odpravitev zvijanja potrebno nekaj varilnih del okoli glave in strani okvirja.

razlika med hornet 900 in B 12 niti ni tako ogromna, tistih nekaj kp-m navora, prednost hornete pri tezi in seveda sodobnejsi in s tem trsi okvir; kar pa ni vedno najbolje ali prednost. :)

Objavljeno

Ice ti je pojasnil vse okoli voznih lastnosti, tukaj nimam kaj dodati, saj se popolnoma strinjam z njim. Vedenje povprečnega vzmetenja je tudi mene začelo motiti, ampak ker zaenkrat ni denarja za podobne predelave, ko si jih je omislil Ice, moram biti zadovoljen s tem, kar imam. In to vsekakor ni malo.

Sicer pa sem jaz nekako podoben primer, kot ti, Gregas. Začel sem z viragom 250, čez dve leti zamenjal za virago 535, nato pa po dveh letih prestopil v resen razred na bandita 1200. Zdaj ga imam skoraj natanko dve leti, in ga ne zamenjam. Pa ne zato, ker ni denarja za drugega, ampak ker mi nudi vse, kar od motorja hočem. Vsakodnevno prevozno sredstvo za v službo (mestna vožnja ni nikakršen problem, teža je, takoj ko se motor premakne, zanemarljiva - stvar navade in izkušenj), odličen potovalnik (250 litrov prtljažnega prostora, prezkušeno pred dvema letoma, pa nikoli več), zabaven in močan stroj, ko te je volja. Poleg tega porabi zelo malo (5,5 - 6 l), če voziš umirjeno kakor jaz (Hotschko pravi, da stojim v ovinkih, kadar pade mimo), z lahkim zapestjem tudi gum ne nuca preveč (original macadam 17.000 km, zdaj dunlop 220 12.000 km, pa bo še za nekaj tisoč).

Niso pa z B12 sami plusi. Vsekakor je motor zastarel, zanesljiv, zdržljiv, vendar zastarel. Tudi vzdrževanje ni tako poceni, kot se govori (pri 26.000 km menjal prednje zavorne ploščice, pa ves pogonski del -veriga, zobniki, plus običajen servis= 107.000 SIT) Ampak zdaj sem najbrž miren za dve leti. Mene je tudi dolgo zajebaval s cukanjem, ki je bolj posledica moje občutljivosti, kot česa drugega. Je pa motnjo Barborič po dve poskusih uspešno odpravil. No ja, po servisu se itak nekaj časa zmeraj full lepo pelje.

Skratka, da ne bom dolgovezil, .) , za toliko, kot ga ponujajo danes, bi ga še enkrat kupil v posebni barvni različici. Preprosto nima dostojne konkurence. Če se pa lahko stegneš prek 2 mio, so pa stvari bolj odprte.

Objavljeno

V marsičem se z Ice-om in Luckyem strinjam. Vse o vzmetenju drži, vendar se težave pojavijo šele, ko se motorja "do dobra navadiš". Če nisi preveč občutljiv in zadevo "ignoriraš" se da kljub vsem slabostim solidno peljati.

Glede cen vdrževanja, nimam nekih posebnih težav, pa tudi cenovno se mi ne zdi nič pretirano, pa servisiram na istem servisu kot Lucky ?!

Kar se tiče agregata, je mogoče res nekoliko "zastarel", vendar osebno menim, da je to prej prednost, kot slabost. Vsa silna elektronika na motorju je super zadeve, dokler dela. B 12 je eden redkih motorjev, ki ga lahko popravlja mehanik, ne računalničar. Vzami kakor hočeš, jaz sem zelo zadovoljen in ob temeljitem premisleku, ne bom zamenjal motorja, ker bi moral preveč doložiti in ne bi pridobil veliko.

Objavljeno

Pa še o teži.

Motor je za "velike" fante, take, ki ga lahko porinejo tudi malo po klancu navzgor .) .)

Ko se ga navadiš, pa malo potreniraš po poligonu med stožci, je krotek kot ovčka.

Pa srečno izbiro.

Objavljeno

kiha, dela, brunda, poje. Suzie Q is alive again. :afro1:

Objavljeno

...pi*** pa kva me rajcate s temu Banditam :D

...začel sem resno razmišljat,da bi iz Nemčije pripeljal kakšnga 1200N,...gor so dokaj poceni... Mislim motor mi je maximalno všeč že nekaj časa, pozicija na motorju mi še zmeraj daleč najbolj odgovarja od vseh motorjev :)

...sam neki me zanima, a je možno to mašino predelat na GSXR-ja 1100, tko odmične mislim, pa frgazarji,.....da bi pridelal nekaj konj :)

Aja pa kaj menite o stopalkah za voznika,..meni namreč niso dale kakšnega zaupanja, ker so popolnoma "gumijaste" ,ko dam nogo gor se kar ukrivijo :blink:

lp cagiva

Objavljeno

Stopalke so gumijaste zato, ker imajo gumijasto podložko, da se vibracije ne prenašajo na noge(neki tacga), rešitev = menjaš stopalke

Objavljeno

ena od prednosti gixxer derivatov: skoraj vse je mozno medsebojno zamenjati, dodelati itd. med razlicnimi verzijami tega agregata (gsx-r/gsx-f 1100, gsf/gsx 1200). odmicne gredi, vplinjaci, airbox, elektronika delno, izpusni sistemi, oljne posode itd.

B12 z odmicnimi gredmi, izpusnim sistemom in vplinjaci od gsx-r 1100 sploh ni taksna redkost. samo odzivnost pri nizkih obratih je potem slabsa zaradi "spicaste" karakteristike masine.

stopalke bos pa cenil, da so vpete v to gumo; po skoraj 50k km z serijskimi stopalkami nimam nobenih problemov z njimi. in kar dostikrat stojim na njih.

Objavljeno

GSX-R 1100w ima ~125km na zadnji koli, tvoj bandit, ice, jih ima pa okol 120, če se ne motim.

Se mi zdi bolj preprosto in cenejš predelat obstoječo mašino, kot vgrajevat stvari iz gsxr-a.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!