Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


mopedfan
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

vse je relativno. z dokaj enostavnimi posegi se da priti do ~130 KM. vse kar pa naj bi bilo nad tem pa so potrebni ali deli iz gixxerja ali after market speed parts.

BTW gixxer-w ima 155 KM na sklopki, tako da ostane ca. 140 KM na zadnjem kolesu. samo je karakterisika agregata obcutno drugaca napram banditu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POzdravljeni pobje! :)

Jst pa mislm da tegale nasga Banditka sploh ni treba kaj prida predelovat. Že v osnovi ponuja veliko, za marsikoga je ze to preveč. :naughty:

Ja pa res, da pa trše vzmetenje in pa teflonske zavorne cevi marsičemu pripomorejo. Moči pa ima zadosti.

Ko sem se pogovarja o motorni predalavi z Barboričem, je dejal da sploh ne vidi potrebe, že če zamenjaš izpuh veliko pridobiš, saj je B12 zaprt preko izpuha!

Jst sem ga in motor res drugače poje :naughty: , pa se lažje zadiha :OK:

LP

Popravljeno . Popravil Mih'c
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s tem vzmetenjem? :?

Pravite, da je mehko. :huh:

A na N ali na S modelu? :unsure:

Kolikor sem bral ima N dosti trše vzmetenje kot S. :hmm:

Pri letošnji ceni tudi meni diši... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem se pogovarja o motorni predalavi z Barboričem, je dejal da sploh ne vidi potrebe, že če zamenjaš izpuh veliko pridobiš, saj je B12 zaprt preko izpuha!

Jst sem ga in motor res drugače poje :naughty: , pa se lažje zadiha :OK:

Hojla!

Tud jest imam od jeseni B12s,naredu nekaj čez 3k km Zaradi razmer na cesti (pesek,mrzu asfalt..) ga še nisem povsem stestiral , ampak že s tem sem ful zadovoljen. :OK:

Tud sam se zanimam za menjavo avspuha, pa če mi lahko poveš katerega si nabavil,kje in ceno :?

LP Robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s tem vzmetenjem? :?

Pravite, da je mehko. :huh:

A na N ali na S modelu? :unsure:

Kolikor sem bral ima N dosti trše vzmetenje kot S. :hmm:

S in N sta popolnoma enaka, razen prednje maske. Vse ostalo se ne razlikuje, vključujoč vzmetenja.

Kljub temu, da je že bilo napisnao:

- vzmetenje je pri normalni uporabi sprejemljivo, motor je miren in ne vibrira. Pri malo večjem "pregnajanju" pa na ovinkih in neravninah zaniha oziroma ga zvija.

Zadeva se da rešiti z after-market blažilci, ki pa so seveda dodaten strošek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S in N sta popolnoma enaka, razen prednje maske. Vse ostalo se ne razlikuje, vključujoč vzmetenja.

Potem pa časopisi zavajajo! :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S in N sta popolnoma enaka, razen prednje maske. Vse ostalo se ne razlikuje, vključujoč vzmetenja.

jst sm slišu, da naj bi N imel trše vzmetenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem kdo in kje je to napisal. S in N se - kot je ze napisal gallus - razlikujeta v sprednjem delu (maska) in s tem pogojenimi 5 kg vec mase pri S. razlaga razlike je mogoce v nastavitvi samega vzmetenja spredaj pri testnih motociklih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

!Tud jest imam od jeseni B12s,naredu nekaj čez 3k km Zaradi razmer na cesti (pesek,mrzu asfalt..) ga še nisem povsem stestiral , ampak že s tem  sem ful zadovoljen. :OK:

Tud sam se zanimam za menjavo avspuha, pa če mi lahko poveš katerega si nabavil,kje in ceno :?

LP Robi

Ojla !

Jst ti predlagam da se obrnes na izdelovalca WINGS ali pa kar na Akrapota.

Cena za izpušni lonc pa se giblje nekje od 45 tisoč naprej!

LP

Popravljeno . Popravil Mih'c
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje zivjo!

Sej vem da je to nabrz ze kje napisano v tej temi...

A ima mogoče kdo slučajno knjizico o B12 v angleščini. Imam jo samo v nemščini. Pa bi jo rad imel tudi v angleščini!!

THNX

LP

Mih'c

P.S. Ali pa če kdo ve kje bi si to lahko dol potegnil,ICE?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem, zaradi izredno ugodnih vremenskih razmer, zamenjal zavorne ploscice spredaj.

da malo povzamem: originalne so zdrzale nekaj cez 30k km, SBS, katere so bile do danes montirane, "komaj" malo pod 19k km. sicer nimam nobenih pripomb glede ucinkovitosti (konec koncev pisem tole :) ), vendar me malce skrbi, ce niso diski ze prevec posneti (sem ze pisal o GOLDFREN ploscicah in mojih tezavah z njimi, katere so bile pred SBS noter).

kakorkoli ze, sedaj sem montiral LUCAS ploscice in da vidimo kako bo z njimi. prvo "presenecenje" je navodilo za vpeljevanje ploscic vsaj 200 km - vsaj brez agresivnega in dolgotrajnega zaviranja.

kontrola zadnjih ploscic je tudi prinesla presenecenje: vec kot 60% obloge je se gor. sem malce zacvikal, ker so mi zadnjic obcasno cvilile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam, da je pa tko poceni mi pa ne gre v glavo, slečen bandit 1200 dobrih 1.6 mio, pa to je ja skor zastonj, :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam, da je pa tko poceni mi pa ne gre v glavo, slečen bandit 1200 dobrih 1.6 mio, pa to je ja skor zastonj,  :OK:

Stavim, da so vsi zdajsnji lastniki presrecni, ker je cena njihovim motorjem tako padla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, nesrečen ne sploh. Z mojim sem tako zadovoljen, da ga še lep čas ne bom prodajal. Zame je vreden veliko več kot sem dal zanj. Itak je pa poleg žene vse kar imam vrednega. Ko pa ga bom prodajal, bo v mojih očeh izgubil že toliko vrednosti, da mi bo vseeno.

Popravljeno . Popravil Lucky
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s tabo Lucky!

Bandit nikoli ne izgubi vrednosti za svojega lstnika, saj mu prinasa toliko veselja,.... :)

Saj veš kaj pravjo, bolj ko je star boljši je, kot vino :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, nesrečen ne sploh. Z mojim sem tako zadovoljen, da ga še lep čas ne bom prodajal. Zame je vreden veliko več kot sem dal zanj. Itak je pa poleg žene vse kar imam vrednega. Ko pa ga bom prodajal, bo v mojih očeh izgubil že toliko vrednosti, da mi bo vseeno.

Zelo ti ga privoscim. Mislim, da je ta motor kot narejen zate in tudi nisem mislil nate s svojim zgornjim postom. Res pa je, da marsikdo menja motor prej kot ti in ga obenem tudi ne uporablja na isti nacin kot ti. Verjetno se tistim bolj pozna relativen padec cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ice

Skoraj prepričan sem, da si nekje napisal da v svojega Bandita nalivaš olje Castrol, vendar ne najdem :huh:

Imam varianto, da dokaj ugodno dobim Castrolovo olje, pa te prosim, da mi sporočiš, katerega uporabljaš.

Še vedno sem v dilemi ali bi olje sploh zamenjal, ker sem do sedaj vozil samo z Motulom (5100 in 300 V) :? :?

Kakšna sugestija - mnenje :?

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

castrol mineralno GTX 3 10W-40 sem vlival. potem sem dobil RS 4 10W-50 (polsintetiko) in sedaj sem kupil gericke mineralno olje 10W-40 (katerega izdeluje motul). malo se mi zdi, da se te polsintetike ne ujemajo najbolje z sklopko, zato spet navandno mineralno olje.

ce dobis GTX 3 po res ugodni ceni se priporocam. ca. € 12-14 / 4 litre. -> PM?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"dokoncna" subjektivna ocena roadtec Z6 180/55-17 na Suzie Q:

drzi, drzi, drzi, se kar drzi in se vedn drzi ko ze rises spure v hlacah....

v dezju, na oznakah (samo ne pretiravati wink.gif ) in na suhem tudi. ampak....

....kar ne drzi je oblika in profil. po ca. 6.500 km je zasla v nelegalnost (obrabljena do indikatorjev in cez; najbrz bi nekateri se iztisnili kaksnih 1,0 do 1,5k km iz nje). to je tudi edina tocka s katero pri tej gumi nisem zadovoljen. celo z Z4 (kao predhodnica Z6) in malenkostno trsa sem naredil skoraj 9k km na istem motorju.

v primerjavi ima sprednja Z6 se profila ...uuuuuuuuhhh.... zgleda kot nova. je pa res, da sem jo zamenjal sele pred ca. 4k km.

zato sem se odlocil da zamenjam Z6 za michelin pilot road. v petek torej bil narocen pri copatarju moje izbire kateri je preobul zadnjo taco Suzie Q v michelin pilot road (180/55-17) in cez vikend sem naredil nekaj pod 1000 km. prvi vtisi: na prvih kilometrih mi je enkrat zdrsnila - kar ji oprostim, saj je bila frisna in v blizini so bile zalivke, torej je vzrok rahlo neznan.

v nadaljnih 800 km pa niti enega razloga za kakrsnokoli moniranje gume. mogoce daje drugace obcutek kot Z6, vendar nikakor ne manj varen ali nesiguren. zalivke, oznake in pesek na cesti jo pustita enako mirno kot Z6. edina opazena razlika dosedaj je tendenca k momentalnem "skripanju" pri bolj sportnem prestavljanju navzdol - kar je lahko tudi posledica provokacije z moje strani.

tudi na mokrem cestiscu nobenih razlogov za panicarjenje. v dezju samem pa je se nisem sprobal.

ergo: po prvih 1000 km zadovoljen. ce se obraba zdrzi kot "obljubljeno"....

BTW: tudi "mesanje" spredaj Z6 in vzadaj pilot road ni problematicno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

B12 ownerji, pomagajte!

Imam resne probleme z obratomerom, pa ne vem več, kje naj se zadeve lotim. Zadnjič sem dal montirati alarm. Pa ne zdaj vsi po men, da je itak to vzrok, kot znajo serviserji, ker vem, da je, a alarma ne bom odmontiral. Ne pride v poštev. Težava je pa v tem, da mi je mojster montiral tudi blokado. Ko sem se odlepljal s servisa, mi je nad pet tisoč obratov obratomer začel čudno divjati in zabijalo ga je do konca in nazaj. To se je dogajalo samo pri obratih višjih od 4500-5000. Včasih se je potem umiril na dano vrednost, večinoma pa ne in je kar poskakoval. Poklical sem nazaj na servis in se dogovoril, da bo treba pogledat zadevo še enkrat. Vse ostalo je sicer delalo normalno, tudi pri delovanju motorja se ni nič poznalo.

Danes sem šel tja opremljen še z električno shemo, kjer mi je bmw narisal, kam naj mi serviser blokado priklopi. Izkazalo se je, da je res priklopil na napačno žico, torej na ključ, ne pa na rdeče stikalo za izklop. Poskusila sva z odklopljenim alarmom in je obratomer delal normalno. Ko je prerezal žice stikala in sva poskusila s priklopljenim alarmom, ni bilo z obratomerom videti nič nenavadnega. Zadevo je zlotal, zavil z izolir bandom in ne vem še čim, zmontiral zadek nazaj in off we go. Ves srečen, da je zadeva v redu, jaz na obvoznico in po gasu. In glej, obratomer je spet popizdil, čeprav se mi zdi, da tokrat pri višjih obratih okoli 6000.

Ne vem več,kaj nej naredim. A je alarm res tako nekompatibilen z mojim mopedom, da bom moral blokado odklopiti, kar mi ni niti najmanj všeč, saj sem ga montiral ravno zaradi nje.

Mi lahko kakšen poznavalec svetuje, kam na el. shemi bi bilo blokado najprimerjene vtakniti, oziroma zakaj zadeva sploh vpliva na delovanje obratomera?

Z rdečo je označeno, kje je bila blokada prej, z rumeno je pa zdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!