Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

B12 ownerji, pomagajte!

Imam resne probleme z obratomerom, pa ne vem več, kje naj se zadeve lotim. Zadnjič sem dal montirati alarm. Pa ne zdaj vsi po men, da je itak to vzrok, kot znajo serviserji, ker vem, da je, a alarma ne bom odmontiral. Ne pride v poštev. Težava je pa v tem, da mi je mojster montiral tudi blokado. Ko sem se odlepljal s servisa, mi je nad pet tisoč obratov obratomer začel čudno divjati in zabijalo ga je do konca in nazaj. To se je dogajalo samo pri obratih višjih od 4500-5000. Včasih se je potem umiril na dano vrednost, večinoma pa ne in je kar poskakoval. Poklical sem nazaj na servis in se dogovoril, da bo treba pogledat zadevo še enkrat. Vse ostalo je sicer delalo normalno, tudi pri delovanju motorja se ni nič poznalo.

Danes sem šel tja opremljen še z električno shemo, kjer mi je bmw narisal, kam naj mi serviser blokado priklopi. Izkazalo se je, da je res priklopil na napačno žico, torej na ključ, ne pa na rdeče stikalo za izklop. Poskusila sva z odklopljenim alarmom in je obratomer delal normalno. Ko je prerezal žice stikala in sva poskusila s priklopljenim alarmom, ni bilo z obratomerom videti nič nenavadnega. Zadevo je zlotal, zavil z izolir bandom in ne vem še čim, zmontiral zadek nazaj in off we go. Ves srečen, da je zadeva v redu, jaz na obvoznico in po gasu. In glej, obratomer je spet popizdil, čeprav se mi zdi, da tokrat pri višjih obratih okoli 6000.

Ne vem več,kaj nej naredim. A je alarm res tako nekompatibilen z mojim mopedom, da bom moral blokado odklopiti, kar mi ni niti najmanj všeč, saj sem ga montiral ravno zaradi nje.

Mi lahko kakšen poznavalec svetuje, kam na el. shemi bi bilo blokado najprimerjene vtakniti, oziroma zakaj zadeva sploh vpliva na delovanje obratomera?

Z rdečo je označeno, kje je bila blokada prej, z rumeno je pa zdaj.post-131-1118148847_thumb.jpg

Objavljeno

Lucky, kompatibilnost alarma s tvojim motorjem nima nikakršne veze....alarm kot naprava je popolnoma samostojna stvar in kot taka ne sme (in ne more) vplivati na delovanje motorja......na tvojem mestu bi še enkrat preveril, kje so kakšne žice zvezane,predvsem pa kako (možnost mrzlih lotov,slabih spojev,kratkih stikov,ipd....)

....mimogrede,jaz osebno se ne bi kaj dosti vozil z motorjem, dokler napaka ne bo odpravljena, kajti takšna stvar ti lahko rezultira z nenadnim odklopom vžiga,ipd....

nasploh se mi dozdeva, da ti alarm povratno vpliva na motorno elektroniko, kar ni ravno dobrodošlo......v stanju deaktiviranosti alarma (ko je motor vžgan in se pelješ) alarm ne sme imeti nikakršnega vpliva na motor....če se med delovanjem motorja pojavlja kakršenkoli vpliv alarma na motor,takoj odpravi napako,ali pa menjaj servis,kjer so ti montirali alarm (obstaja tudi možnost, da je alarm že tovarniško od novega kaj pokvarjen, vendar v to močno dvomim, kajti resni proizvajalci alarmnih sistemov zelo resno in odgovorno testirajo svoje sisteme, preden jih dajo v prodajo).....

....in še enkrat...STROKOVNA MONTAŽA ALARMA JE BOLJ POMEMBNA KOT ALARM SAM.....kajti samo strokovna montaža alarma ti lahko zagotovi 100% varovanje motorja.......

Žal so pa naši montažerji preveč obremenjeni z kvantiteto in ne kvaliteto.....

upam, da boš zadevo rešil, v nasprotnem ...... :rtfm: .....velja za montažerja,ki ti je montiral alarm....

Objavljeno

mimogrede,ali ti res ta blokada motorja dela "sranje" ali ne je zelo lahko ugotoviti.....odklopi samo to blokado (in ne celega alarma) in se pojdi peljat....če se obratomer normalno obnaša, potem je kriva ta blokada, v nasprotnem je nekje drugje nekaj narobe priklopljeno.....

pa veliko uspeha pri odkrivanju napake.-....poročaj, kako si rešil težavo....

Objavljeno

danes prva voznja ( :doze: ) po menjavi olja in filtra. namesto castrolove polsintetike sem vliv mineralno gericke 10W-40 (katerega naj bi proizvajal motul).

veliko vecja odzivnost in spontanost. kot sem ze prej sumil polsinteticno ali sinteticno olje ni za v masino bandita 12. enostavno se z lamelami ne steka. dobesedno.

pozitivni stranski ucinek: 5 l = € 16,50.

Objavljeno

Okej, moj obup se je danes spremenil v nasmešek sreče. Z mehanikom sva ugotovila, kaj je povzročalo popizdevanje obratomera. Nisem mogel verjet, ampak to je to. Krive so bile vibracije motorja. In to tiste visokofrekvenčne, ki se pri višjih obratih prenašajo na okvir motocikla. In ker je na mojo zahtevo serviser montiral alarm na okvir, se je ta pri visokih obratih tako tresel, da je rele blokade izgubljal stik in prekinjal. Penasta podloga je zadevo rešila. O postopku, kako sva prišla do te ugotovitve pa raje ne bom razpredal, ker bi trajalo...

Ampak še zdaj ne morem verjet, da Bandit tolk trese. Bom moral v prihodnje biti bolj spoštljiv do Harleyev. Med vožnjo tega sploh ni čutiti na tak način. Še dobr, da so vsi vijaki tam, kjer jim je mesto.

Mimogrede, je kdo že opazil, da se gumijasti čepki pod tankom (pri sedežu) sumljivo obrabljajo. Pri meni bo eden kmalu za zamenat. Ne bi rad, da mi odleti kak nosilec.

Objavljeno

tisti gumijasti cepki so pri meni bolj okras kot ne; ce mislis tista dva, katera sedita na vijakih med tankom in okvirjem - v bistvu sta na vsaki strani dva dela: silent blok (guma + metalna pusa) in gumijast whatever nad silent blokom. in ta dva "whatever" sta pri meni bolj boga. izgubil nisem se nobenega.

Objavljeno

Aha, ok. Pol pa najbrž ni take panike. S čim vsem se človek obremenjuje. :slap:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

... servis na 36.000 km ...

... 4 l olja Motul 5100 - 4 x 1.125 SIT

... oljni filter - 1500 sit

... podložka vijaka na karteju - sitnica ....

... pregled zavornega sistema ....

... sedaj pa gaaaasaaa :grim :kva2: :grim :kva2:

Objavljeno

Kje si pa delal servis?

Oz. kje imajo 5100-ko po 1125sit/l

Objavljeno

To tudi mene zanima. Sem dal za 2 litra 4400 sitnih. :angry2:

Objavljeno

... pri lokalnem prodajalcu ...

... žal samo za posvečene ... :rolleyes: .) :krneki:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo,

a mogoče kdo ve kje bi lahko nabavil kako drugo masko za bandita 1200?? Moj kolega ima bandita S 1200 letnik 97 pa ma še ta staro masko, zdej bi jo pa mal rad zamenju s kako mal bolj moderno, po možnosti tako k ima 2 lampi spredaj.

Hvala

Objavljeno

poglej malo po katalogih raznih louisov, gericke, polo ali podobnih. tega je kot smetja na netu.

Objavljeno

hvala, za zlo hitr odgovor :OK:

upam da bom kaj našu, če ne te bom pa še malo povprašal :D

Objavljeno

Evo....

montiral Akrapovic izpuh....Kaj naj recem noro, motorju se trga, da o galsu sploh ne izgubljam besed. Hvala bogu pa da je Akrapovic pogruntal tudi dusilcke (street legal) da ga das na dolgih turah gor-not, ker postane pokanje rahlo motoče-beri za sopotnika :OK:

Ko opravim še prvi servis pri Atu Barboriču se pa spet slišmo.

Sej sm že pozbau kolk taki prvi servisi stanejo.... .)

lp

Objavljeno

@ mihc:

koliko stane akrapovic street legal?

samo dusilec ali celoten sistem?

Objavljeno

Spostovani "Bandidosi"

Tesnilo pokrova na levi strani motorja mi je začelo puščat... Ker je sezona in se mi ne da čakat na serviserje, pa še motor uporabljam vsak dan, sem si nabavil tesnilo in bi ga rad menjal... Meni se ne zdi nič posebnega, ker gre za par vijakov, izpust in menjava olja in to bi moralo biti to. Problem je samo, ker ne vem, kaj je pod tem pokrovom, oz. ali je nanj kaj pričvrščeno. Če je samo poklopec potem bom se spravil delat, če pa lahko kaj orng zaj... pa raje pocakam. Bi bil zelo hvaležen, če kdo pozna spletno stran ali ima sliko oz. načrt motorja

Aja, vozim GSF 1200 S, letnik 2003

Objavljeno

kolikor sem razbral iz knjige je to "poklopec menjalnika/mehanike zaganjaca" (starterkupplungsdeckel) in se njega direktno nic ne drzi. ce je temu drugace sporoci. :P :)

Objavljeno
kolikor sem razbral iz knjige je to "poklopec menjalnika/mehanike zaganjaca" (starterkupplungsdeckel) in se njega direktno nic ne drzi. ce je temu drugace sporoci. :P  :)

Imaš kakšno sliko motorja, da bi videl, kako to zgleda ali samo piše?

Objavljeno

si ti ta file ze mogoce zDL-al?! mi lahko posljes prosim?

rusija nekako noce deliti informacij danes. :grrr

Objavljeno
si ti ta file ze mogoce zDL-al?! mi lahko posljes prosim?

rusija nekako noce deliti informacij danes.  :grrr

Moze, ce mi pojasnis kako :?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

@Ice

Nisem ti moral takoj odgovorit ker je sem uzival na morju... :P

Mislim da legalna verzija s dušilčkom stane cca 550 Eu.

Sam sem ga dobil v dar tako da nebi vedel, žal....

Je pa res kar pravjo Akrapovic je Akrapovic. Kolega je imel gor Wingsa, sej je lepo pel, vendar pa se motor čisto drugačne obnaša.

Motorček je bil v času moje odsotnosti tudi na 1 servisu pri Barboriču.

Cena 17.500 Sit. Kaj točno je menjal ne vem, ker se nisem uspel priti do motorja.

Bom sporočil, beri jutri :)

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!