Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Pa še neo vprašanje bi mel.

A kdo mogoče ve a bo prišel novi Bandit v letu 2006?

A so ze kakšne špekulacije?

lp

Objavljeno

... Špekulacij je več ...

... ena govori tudi o tem, da naj bi bil novi samo 1000 ccm ...

... agregat naj bi bil od GSX R 1000 - 170 KM ... :004

... počakajmo do prvih salonov na zimo ...

Objavljeno

POgledu na račun

Barborič mi je menjal olje (4000 LL 3.9 litra=5850) pa oljni filter (2674), tesnilo čepa(100) + delo (6000), na vse to pa se DDv, pa je ruknl 17.500 Sit

Si mi zdi da malce drago!!!

Je pa res da motorja nisem peljal jaz....

lp

Objavljeno

Vceraj videl oglas, da se prodaja nov Suzuki Bandit 1200 S

za samo :eek: 1.750.000,00 sit.

Se mi zdi, da je zelo smesno nizka cena.

Objavljeno
Vceraj videl oglas, da se prodaja nov Suzuki Bandit 1200 S

za samo  :eek:  1.750.000,00 sit.

Se mi zdi, da je zelo smesno nizka cena.

Jah kako to misliš v salonu? Al letnik 05 in vožen.

Ker novi S stane v trgovini 1.8 mio , SZ(jubilejni) pa 1.827 tko da..

lp

Objavljeno

Na Ivarčkem Jezeru na zboru Apache ridersov so bili letaki od Suzuki Odar in je bil na njih tudi Bandit 1200 S za 1,75 mio sit nov belo modre barve (dvobarven).

Mislim, da je motocikel definitivno vreden tega denarja.

Objavljeno (popravljeno)
POgledu na račun

Barborič mi je menjal olje (4000 LL 3.9 litra=5850) pa oljni filter (2674), tesnilo čepa(100) + delo (6000), na vse to pa se DDv,  pa je ruknl 17.500 Sit

Si mi zdi da malce drago!!!

Je pa res da motorja nisem peljal jaz....

lp

... edino filter se mi zdi drag ...

... računal ti je dve uri dela, kar ni pretirano ...

... če je pregledal še cel motor, kar pri meni stori vedno, mislim da je cena kar korektna ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno
POgledu na račun

Barborič mi je menjal olje (4000 LL 3.9 litra=5850) pa oljni filter (2674), tesnilo čepa(100) + delo (6000), na vse to pa se DDv,  pa je ruknl 17.500 Sit

Si mi zdi da malce drago!!!

Je pa res da motorja nisem peljal jaz....

lp

Mene je redni servis na 12000km koštal 30000SIT(poleg napisanega zgoraj še menjava svečk). Edini razlog, da sem servisiral pri njem je, ker je bil motor v garanciji. Drugače pa hvala lepa. Opozoril sem ga, da mi preveri še eno stvar, ker sem se odpravljal na daljšo pot, potem pa sem čez teden pri vulkanizerju ugotovil, da tega ni storil. Za servis je porabil skoraj tri ure, sicer dela še 100 stvari na vmes,..ampak to je že druga tema.

Objavljeno
... edino filter se mi zdi drag ...

... računal ti je dve uri dela, kar ni pretirano ...

... če je pregledal še cel motor, kar pri meni stori vedno, mislim da je cena kar korektna ...

Dve uri dela za menjavo olja in filtra je pa kr malo dolga.

Objavljeno (popravljeno)

... vulkan ...

... nisi dobro prečital tretje vrstice ... :doze:

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno
... vulkan ...

... nisi dobro prečital tretje vrstice ...  :doze:

:blush: Ups sorry :) .

Samo vseeno je 6000 čukov veliko za delo, ki traja 15-20 minut.

Pa še vmes, ko se olje odteka iz mašine se lahko posvetiš kakšnemu drugemu opravku.

Objavljeno

... če je pregledal še cel motor, kar pri meni stori vedno, mislim da je cena kar korektna ...

Meni je napenjal verigo in ni opazil, da je uničen navoj na zadnji osi? Čez en teden mi vulkanizer ni hotel menjat gume, ker ni hotel prevzeti odgovornosti nase. Pregled??? EJJJ, ADIJA

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

obliko je prevzel od mlajšega brata 650

torej, prenovlejeni so oklepi, maska,...

zmanjšali so ga za 3Kg (2005*215Kg)

sedež je nastavljiv 785 do 805 mm

ostalih tehničnih novosti pa ni :doze:

post-1823-1126940609_thumb.jpg

post-1823-1126940619_thumb.jpg

post-1823-1126940632_thumb.jpg

Objavljeno

Nej grejo nekam, japsi šparovni. Vsi prenavljajo, sam suzukijevci se držijo starega preverjenega koncepta kot pijanec plota in "izboljšujejo" samo oblikovno. Nič ne bom menjal, vsaj bandita za bandita ne.

Objavljeno (popravljeno)

... bo potrebno počakat, da se ga vidi v živo ...

... meni je všeč, takšen kot je ...

... klasika ................. za klasiko ...

Popravljeno . Popravil Gallus
Objavljeno
Nej grejo nekam, japsi šparovni. Vsi prenavljajo, sam suzukijevci se držijo starega preverjenega koncepta kot pijanec plota in "izboljšujejo" samo oblikovno. Nič ne bom menjal, vsaj bandita za bandita ne.

Res zgleda malo "zadaj", a zato upam da bo tudi cena temu podobna (kot je bila že do zdaj), saj v razvoj očitno ne vlagajo.

Objavljeno

To ja pač klasik motor ala Yamaha XJR ali pa Honda CB,

ja pa zopet stvar posameznika, mu je to všeč ali ne :grim

Saj tudi motorjev z novitetami ne manjka :grim

klasik = klasik :OK:

Objavljeno

je že prav da bandit ostane tak kot je.... ...

komur ni všeč klasika in enostavnost bo suzuki poskrbel s B-king....

post-1823-1126956916_thumb.jpg

post-1823-1126956931_thumb.jpg

Objavljeno
Nej grejo nekam, japsi šparovni. Vsi prenavljajo, sam suzukijevci se držijo starega preverjenega koncepta kot pijanec plota in "izboljšujejo" samo oblikovno. Nič ne bom menjal, vsaj bandita za bandita ne.

:OK: Bandit je vedno Bandit. ZAKON. Zakaj bi :OK: naredili zdaj spet neko vesoljsko plovilo :SS Lep je in bo. Seveda so pa nekaj spremenili ce mal pogledas. Zadek, obratomer elektronski, abs in..... Pač popravljajo pomanjkljivosti na Carju :love1:

STVAR OKUSA PAČ. Jast mam prvi model ( sicer predelan ) in sm z njim full zadovoljen, ceprav ima kaksno napako, ki se jo da lepo resit.

Objavljeno
obliko je prevzel od mlajšega brata 650

torej, prenovlejeni so oklepi, maska,...

zmanjšali so ga za 3Kg (2005*215Kg)

sedež je nastavljiv 785 do 805 mm

ostalih tehničnih novosti pa ni :doze:

HIHI, kaj si prodal Hyosunga in zdej bos kupu carja :lol1:

Objavljeno
HIHI, kaj si prodal Hyosunga in zdej bos kupu carja :lol1:

dobi kšnega kupca dej :D :D

naked js nikoli več.... :glare: čeprav sm včeraj gledu v kp. za 1.500.000 bandita... bele in modre barve.. res lep.... sam vseeno NE HVALA .)

Objavljeno

Se strinjam, ko omenjate XJR, ne pa tudi CB. Ima precej naprednejšo mašinerijo in opremo, se pa to seveda pozna pri ceni. Bandit je že carski, čeprav mi gre moj počasi pošteno na živce, ampak če bi imel boljše vzmetenje, malo živahnejši motor in mogoče še kakšno malenkost, ne bi nič škodilo. Pa ne mi govorit, da se da to vse narest aftermarket. Klasika lahko ostane klasika, pa ni treba, da je zato veteran. Glavno, da se ohranja duh motocikla. B-king pa to zagotovo ni. To je popolnoma nov motor, ki nima veze z banditom.

Objavljeno

Če bo imela tanova litrska fejzerca konkurenčno ceno, potem izbira ne bo ravno težka :) V prid fejzerci, seveda.

Objavljeno

zaradi mene bi lahko oblika ostala kakrsna je samo da bi ze enkrat malce posodobili agregat; ali pa npr. od kilo-gixxerja malce omiljeno izvedbo....... :naughty:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!