Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

če hočeš enake, je odgovor na dlani: pri najbližjem prodajalcu suzukijev

Misliš, morebit, sam ne vem če bi dobil sam stekla. Pa tud originali so dragi ko žafran a zato nič boljši.

Se bom pa pozanimal.

Objavljeno

Oj! A, mi lahko kdo posreduje info, kje bi se dalo nabavit bela stekla za žmigavce za B1200S l. 2004.

Kot jih ima nova Banditlina.

By

A si pri Louisu že kaj gledal majo tolk različnih blinkarjev da ziher kakšno belo steklo paše tudi na Bandita :ninja:

Objavljeno

A si pri Louisu že kaj gledal majo tolk različnih blinkarjev da ziher kakšno belo steklo paše tudi na Bandita :ninja:

Gledal, in v Gerickepa tudi pa nimajo, majo pa cel kup kompletnih pa mi nobeni niso kaj prida všeč. :closedeyes:

Vse bolj ali manj šminkarija. :(

Objavljeno

kupil novi prvi motor po atx-u pred 11 leti - b12 k5 pred tednom in pol. :010

Ne vzge:

Pred prevzemom smo ga prizgali in je laufu en 2min., pol je stal 1.5tedna, js sm ene parkrat kluč ubrnil da sm si ogledal lučke pa .... imel sem prizgane luči vsegaskup 1-2min. Pol ga pa vceraj probam prizgat in tut zakaslu ni - se je pa luc ugasnla k sm stisnil start. A imam prazen akumolator? :? Ce ja, a se akumolator res sprazni tako hitro? V navodilih sicer pise, da naj se motor takoj prizge, k obrnes kluč na ON. Ne morm vrjet, da se tko hitro prazni.

Pa se to. Motor ima 0 km, se pa slisi sprednji disk oz bremza ploscice kako drajsajo. A se to ulaufa?

:slap: ammm, sem malo bolje prebral navodila. Sklopko je bilo treba stisnit in je vzgal iz prve. Pač pri tomosih sklopke ni bilo potrebno stisnt. :blush: Hvala vsem za pomoč.

Zdej pa samo še vreme počakam in gassaaa :kva2:

Objavljeno

če hočeš enake, je odgovor na dlani: pri najbližjem prodajalcu suzukijev

Sem se pozanimal, ni variante! :BUA:

Objavljeno

ce nikakor drugace ne vzge, probaj s starter kabli. ali nafilaj akumulator.

moj bandit po prespani zimi vecinoma potrebuje 3-4 minute da zacne zehati potem pa pocasi enkrat-dvakrat kihne, prdne in potem vzge.

in kot je rekel gebre, da nisi "emergency off" stisnil. :)

ce ti ni vsec ti ni potrebno sikati brez veze. sicer pa kar pises je tak brezsmisel, da je ze smesno. :grim

Ti se kar smej ,če imaš bandita 600 se dvesto sploh nemoreš peljat ,če imaš bandita 1200,potem pri več kot 200 Kmh (max hitrost ca 215 Kmh),ti ena širina cestišća ni dovolj,motor zaćne precej zvijat.Pa ne mi govorit ,da ni res lani poleti sem peljal za kolegom, ima bandita 1200,na avtocesti med Višnjo goro in Ivančno gorico,in to sem videl na lastne oči,motor je imel prevoženega 7000 km-skoraj nov. :beer2:

Objavljeno

Po moje ga zvija, ker nima kardana. :o

Objavljeno

Ti se kar smej ,če imaš bandita 600 se dvesto sploh nemoreš peljat ,če imaš bandita 1200,potem pri več kot 200 Kmh (max hitrost ca 215 Kmh),ti ena širina cestišća ni dovolj,motor zaćne precej zvijat.Pa ne mi govorit ,da ni res lani poleti sem peljal za kolegom, ima bandita 1200,na avtocesti med Višnjo goro in Ivančno gorico,in to sem videl na lastne oči,motor je imel prevoženega 7000 km-skoraj nov. :beer2:

:?

:lol1: :lol1: :lol1: :grrr :grrr :lol1: :lol1: :lol1: :slap: :wacko: :photo: :lol1: :lol1: :lol1:

ja ja, sami strokovnjaki tukaj. :grim

koliko km z banditom imas ze prevozenih?!

brumer, na take bedarije sploh odgovarjati ne mislim. :grrr

lep dan zelim se naprej. :)

"sirina cestisca" says he....... :lol1:

"215" says he :grrr

:whistle: B)

Objavljeno

pozabu je dodat "s serijskim"

Objavljeno

Ti se kar smej ,če imaš bandita 600 se dvesto sploh nemoreš peljat ,če imaš bandita 1200,potem pri več kot 200 Kmh (max hitrost ca 215 Kmh),ti ena širina cestišća ni dovolj,motor zaćne precej zvijat.Pa ne mi govorit ,da ni res lani poleti sem peljal za kolegom, ima bandita 1200,na avtocesti med Višnjo goro in Ivančno gorico,in to sem videl na lastne oči,motor je imel prevoženega 7000 km-skoraj nov. :beer2:

Berem da si se samo peljal za Banditom 1200 bi blo pa dobro če bi se z njim tudi peljal potem bi pa videl da te tvoje trditve ne držijo glede hitrosti kakor tudi glede zvijanja motorja . Sam vozim takšen motor in v glavnem sva na njem dva lanski potep po štajarskem 225 km/h avtocesta Celje Maribor pa mi je zadostovalo le pol prehitevalnega pasu. To so moje izkušnje in Bandit 1200 ni tako slab motor kakor ga opisuješ ti res pa je da to ni motor v razredu GSXR pač pa motor za zelo prijetna potovanja v dvoje z mnogo navora. :OK:

Objavljeno

Jaz mislim takole; te Bandite po 160000,oo sit so privlekli iz cele Evrope v Slovenijo,ker jih po ostali evropi zaradi predisov izgorevanja sploh nesmejo prodajat.Kdor si ga bo nakopal naj se kar poroči z njim saj prodati ga nebomogel.Noben pameten motorist nebo kupil motor s tako zastarelo tehnologijo,cevast gištel,zračno hlajenje,vergazerji pa še ketna -Hvala pa ceno žiher še spustijo.Kar je pod ceno nibilo še nikoli dobro. :beer2:

Ej Brumer, lahk sam rečem... PA KVA TEB NI JASN!!!!

Oj! A, mi lahko kdo posreduje info, kje bi se dalo nabavit bela stekla za žmigavce za B1200S l. 2004.

Kot jih ima nova Banditlina.

By

Hej Wilson.

Tud sam sem iskal take ''žmigavčke''. Pa jih nikjer nisem našel. Lahko pa se dobi nove originalne in stanejo cca 8.000 SIT (vir Tomaž Barborič). Če boš pa kje zasledil samo stekla, se pa priporočam :OK:

LP

Objavljeno

Ej Brumer, lahk sam rečem... PA KVA TEB NI JASN!!!!

Hej Wilson.

Tud sam sem iskal take ''žmigavčke''. Pa jih nikjer nisem našel. Lahko pa se dobi nove originalne in stanejo cca 8.000 SIT (vir Tomaž Barborič). Če boš pa kje zasledil samo stekla, se pa priporočam :OK:

LP

Hvala za info!

Kaj nisi Ti svojega prodal?

By

Objavljeno

Nemislit ,da imam jaz karkoli proti banditu,tudi sam bi ga kupil leta 1996 takrat je meni bil zelo všeč ,kupil sem takrat V-maxa .Dražji je bil ca 3500 EU verjetno zaradi boljše tehnologije :vodno hlajenje,V-motor,ca 40Ks več,večji navor 130 Nm,boljši prednji blažilci (možnost Pumpanja blažilcev,zadnji blažilci nastavljivi (trota vzmetenja in trdota blažilca),kardan ,verjetno bi se šekaj našlo.Zelo slaba stran V-maxsa je cevasti okvir enak kot na banditu. Oba motorja bandit in V-max se peljeta lepše ,če sta na motorju dva.Kar pa se tiče končne hitrosti je pri V-maxu kar točno (števec preverjen) 240 km.Vsi ki trdite ,da vam gre bandit več kot 220 km,bi vam predlagal,da preverite štavce.Moj motor moram najprej malo ulaufat,ker je nov,ko bo imel vsaj ca 3000km se lahko dogovorimo za kakšno preizkušnjo na avto cesti,mislim da bo zadostovalo 163Ks.

Naj ponovim: TEHNOLOGIJA V-maxa in bandita je zastarela!!!!!!!!!! V-max pride spomladi nov z novo tehnologijo,verjetno tudi bandit. :beer2:

Objavljeno

Pa kaj si zdaj povedal, česar ne vemo? Zastarela tehnologija, ok, ampak pelje se pa še vedno dobr, a ne?

Pa ne bluzi o novem banditu, ker je o njem že vse znano in ima l.2006 v glavnem samo lepotne popravke.

Glede V-maxa pa tudi nisem prepričan, da bo kaj novega. Je en in edini. Naj počiva v miru.

Objavljeno

Nemislit ,da imam jaz karkoli proti banditu,tudi sam bi ga kupil leta 1996 takrat je meni bil zelo všeč ,kupil sem takrat V-maxa .Dražji je bil ca 3500 EU verjetno zaradi boljše tehnologije :vodno hlajenje,V-motor,ca 40Ks več,večji navor 130 Nm,boljši prednji blažilci (možnost Pumpanja blažilcev,zadnji blažilci nastavljivi (trota vzmetenja in trdota blažilca),kardan ,verjetno bi se šekaj našlo.Zelo slaba stran V-maxsa je cevasti okvir enak kot na banditu. Oba motorja bandit in V-max se peljeta lepše ,če sta na motorju dva.Kar pa se tiče končne hitrosti je pri V-maxu kar točno (števec preverjen) 240 km.Vsi ki trdite ,da vam gre bandit več kot 220 km,bi vam predlagal,da preverite štavce.Moj motor moram najprej malo ulaufat,ker je nov,ko bo imel vsaj ca 3000km se lahko dogovorimo za kakšno preizkušnjo na avto cesti,mislim da bo zadostovalo 163Ks.

Naj ponovim: TEHNOLOGIJA V-maxa in bandita je zastarela!!!!!!!!!! V-max pride spomladi nov z novo tehnologijo,verjetno tudi bandit. :beer2:

Ja pride drugi teden novi Bandit 1200 v Kranj Panigaz samo tehnologija ostaja ista spremenili so samo zunanjost se pravi videz motorja agregat in okvir ba po besedah Panigasa ostajata ista.Glede hitrosti pa možno da števec nekaj odstopa sprobal sem ga do 160 in do tja je kazal realno glede na druge motorje kar pa je več pa bomo lahko tudi še sprobali samo da se asfalt malce ogreje in sonce prepodi smrad po snegu. :grrr

Objavljeno

...tudi sam bi ga kupil leta 1996... Dražji je bil ca 3500 EU...

O kakšni valuti je govora? :hmm:

Objavljeno

Mene pa zanima kakšni žarnici ima B 12S l.04 v prennjem žarometu, ker nisem najdu tega podatka v navodilih, pa nebi zadeve razdiral brez potrebe.:?

p.s.

LP Medo

Objavljeno

Nemislit ,da imam jaz karkoli proti banditu,tudi sam bi ga kupil leta 1996 takrat je meni bil zelo všeč ,kupil sem takrat V-maxa .Dražji je bil ca 3500 EU verjetno zaradi boljše tehnologije :vodno hlajenje,V-motor,ca 40Ks več,večji navor 130 Nm,boljši prednji blažilci (možnost Pumpanja blažilcev,zadnji blažilci nastavljivi (trota vzmetenja in trdota blažilca),kardan ,verjetno bi se šekaj našlo.Zelo slaba stran V-maxsa je cevasti okvir enak kot na banditu. Oba motorja bandit in V-max se peljeta lepše ,če sta na motorju dva.Kar pa se tiče končne hitrosti je pri V-maxu kar točno (števec preverjen) 240 km.Vsi ki trdite ,da vam gre bandit več kot 220 km,bi vam predlagal,da preverite štavce.Moj motor moram najprej malo ulaufat,ker je nov,ko bo imel vsaj ca 3000km se lahko dogovorimo za kakšno preizkušnjo na avto cesti,mislim da bo zadostovalo 163Ks.

Naj ponovim: TEHNOLOGIJA V-maxa in bandita je zastarela!!!!!!!!!! V-max pride spomladi nov z novo tehnologijo,verjetno tudi bandit. :beer2:

vzmetenje v-maxa je v serijskem stanju slabse kot pri banditu. vem, ker sem oba dodobra sprobal pred nakupom.

da ima bandit sprobano in trpezno tehnologijo izvora iz GSX-R 1100 serije si mogoce pozabil, nic ne de. ravno to je bil eden razlogov mojega nakupa. ker ne potrebujem 180 KM za uzivanje. do 150 KM pa lahko serijsko masino bandita spravis z relativno moderatnimi spremembami tehnike.

koncna - kolikor je to nerelevanten podatek, vsaj zame - je pri mojem banditu elektronsko izmerjenih 232 km/h (stevec takrat ze krepko preko 250 kaze).

glede novega bandita pa nisi tudi nic povedal, kar ze ne bi bilo znano.

ergo te lahko samo se enkrat vprasam: kaj bi rad?

ali mislis, da je ca. 60k km prevozenih premalo za dokaj akuratne izjave o banditu.

BTW: epilog ponesrecenega "varcevanja" pri nakupu zavornih ploscic. ce se se kdo spomni, sem pred leti pri silerju (MB) kupil goldfren ploscice, po njihovem katalogu bi naj bile tocno za ta model in po 1000 km so bile le te na koncu in v obeh sprednjih diskih lepo globoki risi.

no po sedaj treh letih so se ti originalni diski dokoncno odlocili ne biti vec zaupanja vredni. ko bo postimano javim detajle.

Objavljeno

Hvala za info!

Kaj nisi Ti svojega prodal?

By

Ne nisem prodal, še :D . Zaenkrat ga še imam in upam, da mi ga bo uspelo obdržat.

lp

Nemislit ,da imam jaz karkoli proti banditu,tudi sam bi ga kupil leta 1996 takrat je meni bil zelo všeč ,kupil sem takrat V-maxa .Dražji je bil ca 3500 EU verjetno zaradi boljše tehnologije :vodno hlajenje,V-motor,ca 40Ks več,večji navor 130 Nm,boljši prednji blažilci (možnost Pumpanja blažilcev,zadnji blažilci nastavljivi (trota vzmetenja in trdota blažilca),kardan ,verjetno bi se šekaj našlo.Zelo slaba stran V-maxsa je cevasti okvir enak kot na banditu. Oba motorja bandit in V-max se peljeta lepše ,če sta na motorju dva.Kar pa se tiče končne hitrosti je pri V-maxu kar točno (števec preverjen) 240 km.Vsi ki trdite ,da vam gre bandit več kot 220 km,bi vam predlagal,da preverite štavce.Moj motor moram najprej malo ulaufat,ker je nov,ko bo imel vsaj ca 3000km se lahko dogovorimo za kakšno preizkušnjo na avto cesti,mislim da bo zadostovalo 163Ks.

Naj ponovim: TEHNOLOGIJA V-maxa in bandita je zastarela!!!!!!!!!! V-max pride spomladi nov z novo tehnologijo,verjetno tudi bandit. :beer2:

Sej sploh ni govora o tem kaj je zasterelo in kaj ni! Vemo kako se Bandit obnaša in kako je narejen. Zato pa je in ostaja klasika. Kar se pa hitrosti tiče, se pa skoraj nikoli ne peljem hitreje kot 160 km,po števcu pa če tudi laže, ker niti ni potrebe. Bandit je narejen za ležerno vožnjo v dvoje, predvsem pa za uživanje.

Konjev pa je tudi 100 prevec, za ubit!!!!

Tako da ne klafej.....in raje varno in s pametjo vozi....

lp

Mene pa zanima kakšni žarnici ima B 12S l.04 v prennjem žarometu, ker nisem najdu tega podatka v navodilih, pa nebi zadeve razdiral brez potrebe.:?

p.s.

LP Medo

Žarnice so 12V 51W HB4. So malce drugačne od navadnih H4.Imajo nekašen nastavek

Če ti to kaj pomaga :OK:

lp

Objavljeno

Ali mi lahko nekdo razloži osnovne razlike med GSX-om in GSF-om?? Namreč zdita se mi podobna, oba 1200ccm in klasični naked.

Objavljeno (popravljeno)

Danes

sem si pri Odarju ogledal "novega" naked-Bandita.

Izredno privlačen motor .. še posebej pa cena.

Z ABSjem mi ga je prodajalec nudil za 1,8 mio.

:kva2:

Hudo bo treba premisliti glede CBF 1000 ...

Bandit

mi je veliko bolj všečen s svojim klasik-izgledom

BTW:

BELI ŽMIGAVCI

pri Odarju jih imajo.

:OK:

So pa nekoliko dragi - cca. 1.550.000 SIT,

:eek:

kar pa ni tako hudo,

če pomisliš, da je na

stekelca žmigavcev

prišraufan ganz now

Bandit 600, 2006

:lol1:

Popravljeno . Popravil Broj Jedan
Objavljeno

Ali mi lahko nekdo razloži osnovne razlike med GSX-om in GSF-om?? Namreč zdita se mi podobna, oba 1200ccm in klasični naked.

Tole

mora biti pa zmota

Odar - cenik

namreč

GSX 1200/naked ni na ceniku .. ... ali sprašuješ mogoče po kaki starejši varianti, ne 2006?

Objavljeno

Tole

mora biti pa zmota

Odar - cenik

namreč

GSX 1200/naked ni na ceniku .. ... ali sprašuješ mogoče po kaki starejši varianti, ne 2006?

Ja motor ni letnik 2006, ampak malo starejši, tam do letnika 2002, mogoče še kakšno leto več. Delali so jih vzporedno z banditom in zato sprašujem, kakšne so razlike, ker mi delujeta dosti podobna. Oba štirivaljnika, enake prostornine, če imata enak agregat ne vem, podoben dizajn in oba naked. Nevem no, zgolj vprašanje :? Delali so jih tudi v 750 kubični varianti.

Objavljeno

Ja motor ni letnik 2006, ampak malo starejši, tam do letnika 2002, ..

mislim,

da nekaj podobnega vozi Pepe ... ampak on ni pravi naslov za primerjalne teste - kolikor ga poznam ...

Ice bi več znal povedati, pa zgleda da ga tele dni ni na Motomarsu ..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!