Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Oj. Dans sm naredil prvih 20km z b12. NORO. Je se nov, js sm se cist zelen, tko da nism pretiravu. Kar je pa relativno. "Tišu" sm ga do 4000-5000rpm in se mu ze cist utrga in kr se mene tice, sm cist pretiravu. Hvala bogu je bil ves promet v Planici, tko da sm prezivu. :P

Tko da js nevem, komur to ni dost, mu je edini spas RAKETA.

Objavljeno

Mene pa zanima kakšni žarnici ima B 12S l.04 v prennjem žarometu, ker nisem najdu tega podatka v navodilih, pa nebi zadeve razdiral brez potrebe.:?

p.s.

LP Medo

zarnici sta HB3 in HB4, namrec razlicni!

mi je dealer tukaj rekel da ja ne montirati narobe zarnice v ohisje. :?

lahko pa z malo "domislija" priredi navadno H4 da pase. nisem probal, samo videl in po pricevanju modela deluje.

Ali mi lahko nekdo razloži osnovne razlike med GSX-om in GSF-om?? Namreč zdita se mi podobna, oba 1200ccm in klasični naked.

GSF: mono amortizer, izvedba z in brez oklepa, drugacna drobovina vplinjacev od GSX, 600 in 1200.

GSX: stereo amortizerji, samo naked, masina bolj na navor prirejena, 750 in 1200. bil misljen kot klasik/replica.

ce je razlika v vzmetenju ne vem, pravtako bi naj obstajale razlike pri okvirju.

Objavljeno

GSF: mono amortizer, izvedba z in brez oklepa, drugacna drobovina vplinjacev od GSX, 600 in 1200.

GSX: stereo amortizerji, samo naked, masina bolj na navor prirejena, 750 in 1200. bil misljen kot klasik/replica.

ce je razlika v vzmetenju ne vem, pravtako bi naj obstajale razlike pri okvirju.

Hvala lepa za odgovor, edino kar sem opazil tudi sam, je res razlika v zadnjem vzmetenju, ki pri GSX vleče bolj na ZRX, XJR in podobne classic look mrcine.

LP, Lightning

Objavljeno

Pomoč!

Pri mojem Banditu ne svetijo diode za osvetljitev obratomera. Ali je možno, da so fuč vse tri diode, ali je kaj drugega, ker na števcu mi vse tri normalno svetijo. Če kdo zna pomagati se lepo priporočam. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

... dokaj pogosta napaka pri B12 ...

... meni so crkovale tako dolgo, dokler nismo gumjaste podložke na nosličkih nekoliko spremenili (breri podložili(, tako da se vibracije zmanjšajo ...

... sedaj je mir ...

... za vsak slučaj preveri varovalke pod sedežem ...

... če gorijo vse tri v drugem ohišju so crknile, pusti varovalke, ker so OK ...

p.s.

... niso diode, pač pa male žarnice ...

Popravljeno . Popravil Gallus
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

... dokaj pogosta napaka pri B12 ...

... meni so crkovale tako dolgo, dokler nismo gumjaste podložke na nosličkih nekoliko spremenili (breri podložili(, tako da se vibracije zmanjšajo ...

... sedaj je mir ...

... za vsak slučaj preveri varovalke pod sedežem ...

... če gorijo vse tri v drugem ohišju so crknile, pusti varovalke, ker so OK ...

p.s.

... niso diode, pač pa male žarnice ...

Gallus

Pri mojem B1200 (letnik 2003) so za osvetlitev ozadja števca in obratomera SMD LED diode. Smo uspešno zamenjali, a je bilo kar precej dela. Diode so vezane zaporedno (tri za števec in tri za obratomer) in zaradi ene slabe ni bil osvetljen celoten obratomer. Kot pravim, konec dober, vse dobro.

Objavljeno

... pa sem se spet nekaj naučil ...

Objavljeno

... pa sem se spet nekaj naučil ...

Ja človek se do smrti uči. :worship:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene pa zanima v katero kategorijo pade B1200 pri registraciji? Ima morda v homologaciji deklariranih 72kW kar je ravno meja za prehod v najvišji razred? :?

Objavljeno

pobrano z AUT suzuki strani (tehnicni podatki GSF 1200 S):

Motor

4-Zylinder Reihenmotor, 4-Takt, 16V, DOHC, SACS Luft-/Ölkühlung

Hubraum

1.157 ccm

Bohrung x Hub

79 mm x 59 mm

Leistung

98 PS (72KW) bei 8.500 U/Min

Drehmoment

91,70 Nm bei 6.500 U/Min

Verdichtung

9,5:1

Gemischaufb.

Vergaser Mikuni

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mene pa zanima v katero kategorijo pade B1200 pri registraciji? Ima morda v homologaciji deklariranih 72kW kar je ravno meja za prehod v najvišji razred? :?

B1200 spada še v nižji razred

vir: Suzuki Odar

po njegovih besedah so kategorije v predpisih razdeljene:

... do 72KW

sledeča kategorija

... nad 72KW do ...

sploh pa lahko mimogrede preveriš na internetu

tudi za različne zavarovalnice

AMZS - registracije

"Generali" je zelo zanimiva zavarovalnica

Objavljeno

B1200 spada še v nižji razred

vir: Suzuki Odar

po njegovih besedah so kategorije v predpisih razdeljene:

... do 72KW

sledeča kategorija

... nad 72KW do ...

sploh pa lahko mimogrede preveriš na internetu

tudi za različne zavarovalnice

AMZS - registracije

"Generali" je zelo zanimiva zavarovalnica

Hvala za odgovor! Torej ima deklariranih 72kW ... hmmm fino fino! :) :) A kdo mogoče ve če se da kje še dobit novega B1200 l.2004 ali 2005? Kake stare zaloge po ugodni ceni?? Kot sem prebral v predhodnih postih so se naked verzije dobile tudi že za 1.5M ..?! Je potemtakem rabljen l2004 10k km vreden 1.4M ??

Hvala za nasvete in pomoč!

LP

Objavljeno
Je potemtakem rabljen l2004 10k km vreden 1.4M ??

:grrr

Objavljeno

Hvala za odgovor! Torej ima deklariranih 72kW ... hmmm fino fino! :) :) A kdo mogoče ve če se da kje še dobit novega B1200 l.2004 ali 2005? Kake stare zaloge po ugodni ceni?? Kot sem prebral v predhodnih postih so se naked verzije dobile tudi že za 1.5M ..?! Je potemtakem rabljen l2004 10k km vreden 1.4M ??

Hvala za nasvete in pomoč!

LP

suzuki

tile bodo vedeli

drugače

pa malo pobrskaj po nemškem internetu

(google: suzuki deutschland, 2005)

gotovo se bo našlo kaj zelo ugodnega

sy je trgovcev katerim so ostali lanski modeli kot smeti

denar v denarnico in s prijateljevim kombijem po motor

:OK:

če boš imel pa težave in se ne boš znašel

pa PM

Objavljeno

B1200 spada še v nižji razred

vir: Suzuki Odar

po njegovih besedah so kategorije v predpisih razdeljene:

... do 72KW

sledeča kategorija

... nad 72KW do ...

sploh pa lahko mimogrede preveriš na internetu

tudi za različne zavarovalnice

AMZS - registracije

"Generali" je zelo zanimiva zavarovalnica

Pozdravljen!

Preverjeno na tehničnem pregldu! Naši banditki so v razredu od 44-72 Kw se pravi ne v najvišjem :OK:

Pride pa vse skupaj cca 60000 (50%, 1x tablica, 1x prijava, cestnina)

Lep pozdrav

Objavljeno

Je potemtakem rabljen l2004 10k km vreden 1.4M ??

Hvala za nasvete in pomoč!

LP

Objavljeno

Je potemtakem rabljen l2004 10k km vreden 1.4M ??

Hvala za nasvete in pomoč!

LP

Js sm dobil kao zadnjega b12 k5, kao letnik izdelave 2006, novega za 1.5M. In zdej jih kao nimajo več (vir:Suzuki Odar :SS )

Če je povpraševanje veliko in jih ni mogoče nabavit je lahko cena rabljenega višja od novega. :smoke:

Objavljeno

... luč ni originalana ...

... na rezervuarju manjaka napis :? ...

... ogledala niso originalna ... piše itak ...

... da bi imel 7 let star motor samo 40 000 ... možno ... vendar malo vrjetno ...

... zadnji blatnik manjka ... pod lučjo ...

... manjkajo napisi na levem in desnem boku ...

... upal bi si trditi, da je bil motor ponovno barvan ...

... bi bilo potrebno videti v živo ...

Objavljeno

Oj vsem en lep hello po dolgem cajtu!

Rabim desno ogledalo za Bandita 1200 S za L. 2002 !!! Oz.

ali je možno to nekako zavariti skupaj, ker je friend malo štorast zapel s CBR ob moj špegu pa mi ni čisto jasno ker je hondica precej nižja od Bandita in ga je zlomil tko da ne kupuje se mi novega, pa vas sprašujem, če ima kdo kej rezerve oz ali se dajo nabavit kopije-ponaredki!!!

P.S. Moji začetki sezone: napolnil akumolator, motor je kresnil s prve, naredil 100 km uživancija uživancija uživancija, malo me še morijo cestišča kjer se še ni spral pesek, pa teli kmetje mislm sej nimam nič proti njim sam dej naj ne gnojijo cestišč, sej se razlikuje trava od betona ali pa vsaj naj svoj traktor mal spucajo predno zapelejo na cesto!!!!

Vsem motoristom pa vesele vožnje v prihodnje, pa z glavo na cesto!!!

lp

:OK:

Objavljeno

Dobil tisto kar sem rabil!!! :OK: :OK: :OK:

Tako zgovorni BANDITOSI! :BUA: :BUA: :BUA:

Fajn bodite! :worship:

lp

nofrus

Objavljeno

Hojla!

zanima me koliko obratov mora biti v prostem teku pri ogreti mašini.imam približno 1200 obratov pa ne vem če je to OK? :?

lp Medo

Objavljeno

med 1000 in 1200 rpm, s tem da je 1200 po besedah mojega hisnega mehanika nepotrebno, ker "ce ne dela pri 1000 v redu tudi pri 1200 ne bo.". pri mojem je na 1100, ko je se ne neogreta (ne hladna in ze brez chock-a) masina, ko se segreje pade na ca. 1000 (+/- 100).

Objavljeno

... moj je nastavljen na 1000 obr/min, ko je motor topel - vroč ...

... isto piše v tovarniškem manualu za model MkI (do letnika 2001) ...

... če motor na "uho" malenkost niha z obrati je to normalno, zaradi kubiature agregata ...

Objavljeno

... moj je nastavljen na 1000 obr/min, ko je motor topel - vroč ...

... isto piše v tovarniškem manualu za model MkI (do letnika 2001) ...

... če motor na "uho" malenkost niha z obrati je to normalno, zaradi kubiature agregata ...

KUBIATURA (verjetno misliš na kubaturo) ne igra nikakršne vloga motor naj bi lepo tekel z 1000 o/na min,seveda je predpogoj,da na motorju ni bilo nikakršnih posegov( FRIZIRANJA) in da je motor na delovni temperaturi stal naj bi naravnost na sredinskem štenderju in nesme predolgo delovati na mestu,če ima zračno hlajenje .Če motor ne teče enakomerno je potrebno sinhronizirati uplinjače (vergazerje)in namestiti

CO-2 na ca ( 2-3%) različno od znamke motorja. Ta podatek je za motorje z vplinjačem brez katalizatorja!!! :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!