Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Ima kdo kaksen link na stran, kjer je veilko fotk Bandita. Suzukijeva stran je podn.

Na strani www.streetfighter.nl imaš cel kup likov za Bandite, malo "prekoplji" pa bo :!:

Objavljeno
Če bi bil sam pred dilemo bi se težko odločil, svetujem pa še težje. Pri banditu bi me vleklo več moči in štirje valji, na TDM pa udobje za dva, super za športat z dvema + dolga potovanja, videz. Imel pa nebi nobenega.

Bandit je super za potovanje v dvoje, vsaj moja boljsa polovica pravi tako. Videz pa ima bandit tako ali tako lepsi (moje osebno mnenje), pa ce je naked ali pa S varianta.

Objavljeno
Kje bi lahko dobil spodnji spojler(plug)za bandita.

Jaz sem ga kupil v Ljubljani! Če te zanimajo podrobnosti mi pošlji e-mail. Cena 50 EUR.

Objavljeno
Vidim, da ima bandit auspuh smo na desni strani. Kako pa je potem s kovčki. Je kakšna taka rešitev kot pri Bmw-ju....

ne,ker je izpuh zadosti nizko (ali nosilci zadosti visoko) montiran.

Objavljeno

Moram pa priznat, da bi zgledal Bandit veliko boljše z dvema auspuhoma (vsak na eni strani seveda)...

Objavljeno

... ja pa bil bi tudi težji, pa če bi se na levo stran skipal, bi auspuh zvil... :lol:

Sicer pa specialne kovčke za bandita delajo v podjetju Corbin (sedeži, dod. oprema), kjer je na desni strani oblika kovčka prilagojena izpuhu. Vem, da so obstajali za ta starga bandita (600, 1200), za tanovga nisem siguren. Preveri. http://www.corbin.com/ Vem pa to, da zadeva ni poceni. Dobi se pa tudi v DE, morda tudi AT.

lp, Onim

Objavljeno

Ja cene so pa res tooo :shock: :shock: :shock:

Povejte mi no kasn se vam zdi na uč ta zadn model bandita...

Men osebno nekam čudno delujejo vse tiste ravne linije (vidu sam na fotkah - upam da mi bo "in live" delvou kej bolš) mogoče ker mi je moj preveč prirasel k srcu pa k sva že kar nekaj lepga in slabga dala skoz..... :roll:

Krokar

Objavljeno

Ta zdan? A misliš trenutno aktualen? MKII? No, ta se mi na uč zdi manj dopadljiv kot prvi (takega imam sam), še posebaj okvir. Za SF predelave je definitivno manj primeren. (da ne bo pomote, to je samo moje mnenje) Je pa zato malo bolj tog za vozit (meni tudi za pogledat). Maska od ta novga bandita je pa meni ful ušeč, 100X boljša od tastarga. Predvsem luči. Najlepši je pa tako ali tako naked tastar!!!

Lp, Onim

p.s. "Stvar okusa" je rekel pes, ko si je j..ca lizal - (pa sej to sem že enkrat rekel, a ne?)

Objavljeno
Najlepši je pa tako ali tako naked tastar!!!

Se strinjam :D 8) :D 8) :lol: :D :D :!: :!: :P :D

Objavljeno

Biu u Puli, zato šele sedaj koment nazaj... :lol: :lol: :lol:

Dol vidu kar nekaj MKII naked variant (sami plavi) in samo enega samega S verzijo (tud ta je biu plau)...

In men se tanova maska kar dopade, seveda ubijalska luč spredaj naredi svoje, ampak to je samo maska.... Nekako se mi zdi preveč plastičen... Od ravne linije okvirja (med prvim in zadnjim delom motorja) navzdol je sama plastika razen nekaj malega kroma... poleg tega je mašina svetle barve kar je zame žal "bljak"..... 8)

:? In to je zgolj moje mnenje pa še to lahko samo kratkoročno - mogoče mi bo pa kdaj še všeč :wink:

Mim grede.. :?: Nova maska verjetno ne paše na tastarga, a??? (lučmemika.press)

Krokar

Objavljeno

Mašina je na ta novem 1200 tut črna. Ja, ja luč je od ta novga res mega, za okvir pa se pridružujem mnenju.

Lp, Onim

Objavljeno

A ma kdo na banditu montiran stabilizator za prednje kolo?Klko bi prisla doticna zadeva a)pri nas, B)v tujini? Te zadeve od corbina so svetovne, samo cene pa tudi.

Objavljeno
A ma kdo na banditu montiran stabilizator za prednje kolo?

zakaj pa to rabis?? :shock:

Kolega ma na svoji Gsx-rci, pa pravi, da se s tem dosti lepse pelje skozi ovinke. No, jaz se sam ne vem, zakaj doticna zadeva sploh je (shame on me), pa me pac zanima. Vsake bolj podrobne razlage bom zelo vesel.

Objavljeno
A ma kdo na banditu montiran stabilizator za prednje kolo?

zakaj pa to rabis?? :shock:

Tud jaz sem že premišljeval o tem.Mislim ,da ni prostora za amortizer(s varjanta).Po moje bi se dal dost lepše peljat skoz ovinke in pri večji hitrosti.Postane malo premehki,ko ga priganjaš.

hmmmm.......kaj postane premehko? vzmetenje vilic ali lahko celotno sprednje kolo lazje "vrtis" levo/desno? ce so samo vilice premehke,probaj na vrhu vilic nastaviti preload vzmeti ali jih zamenjaj za trse vzmeti z drugoviskoznim oljem.

stabilizator je pa samo za preprecanje kick-back efekta,ki nastane pri zelo agresivnem pospesevanju iz ovinkov,ko rata sprednji del lahek in guma nima vec takega oprijema na asfaltu.

Objavljeno
GLEDE MEHKOSTI

Ko pridem v ovinek mi ga kar zvija(pri večji hitrosti)pa tudi po ravnini ,ko ga "nažgem" postane volan oz.sprednji del "čigumast".Na sprednjih vilicah mam že vijake skoraj dokonca privite. :?

vzrok je najverjetneje neenakomerna nastavitev vzmetenja spredaj/zadaj.da okvir ni "trd" kot kaksen sportnik ti je,upam,da jasno.da sprednji del postane lahek je normalno (hey,motor ima 1157 ccm,100 KM in 100 Nm! in samo 240 kg).

kick-back je tocno to,kar pove - namrec balanca vehementno "brca" levo desno; ce temu ni tako ne rabis blazilca krmila.

Objavljeno

Ice

motor je enakomerno nastavljen.Prim:če pritisnem (na tanku)motor dol se enakomerno vsede spredaj in zadaj. :shock: Mogoče res pričakujem preveč športnika od tega motorja(okvirja). :oops:

Objavljeno
pri Mk.II je koncna (po dokumentih) 230 km/h,zadosti.potovalna 150-160 km/h easy v dvoje s kovcki.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Zanimivo, da HONDA hornet 600, z enkrat manjšo kubituro doseže isto končno, ter iste, če ne še boljše pospeške...Je pa res, da jo je treba malo priganjat...21. SEPT. grem na INTERMOT, pa povem prve vtise...

Objavljeno
..... ter iste, če ne še boljše pospeške...Je pa res, da jo je treba malo priganjat....

:shock: yeah right......... stari sanjaj dalje ......probaj vrteti bandita 12 v obratih 600 hornetke ........ in potem primerjati pospeske.......... pruAHAHAHAHAHAHAHAHA ne me besat no..... :lol: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno

.... ma no sej ma delno prav, podatki dostikrat kažejo pospeške do 100 km/h, ampak to ni moja zgornja meja. Kaj pa do 140? Al pa od 60 - 14 km/h recimo v zadnji prestavi, .... tudi te podatke je treba poznat... Aja pa vožnja v dvoje, natovorjen..... No pa sej ne da bi bila hornet 600 slab motor... ampak zakaj so potem naredil 900, ki ima samo dobrih 10 PS več? :roll:

Lp, Onim

p.s. je pa res, da tistih 1200 ccm hudo plačaš pri registraciji in se ga za easy rider vožnjo ziher ne splača imet...

Objavljeno
Končno mi je uspelo spustiti porabo na Banditu pod 6 l/100 km.

Na furi do Dubrovnika in nazaj mi je v povprečju porabil 5,6 l/100 km, en rezervuar pa samo 5,4 :!: :P :D :P :!: :!: :!:

S kako vožnjo (in kako natovorjen) ti je pa to uspel.

Objavljeno

Na relaciji Dubrovnik-Pakostane sma mela povprečno hitrost okoli 100 km/h! Je pa res, da ni nosil neč, razen SBN-jevega karakterja!!!!

Teža tega cca 1 tona!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Objavljeno
Je pa res, da ni nosil neč, razen SBN-jevega karakterja!!!!

Teža tega cca 1 tona!!! :twisted:  :twisted:  :twisted:

Še dobro da ni tvojega :!: :P :roll:

Hitrosti res niso bile visoke, saj zaradi prometa to ni bilo mogoče, ni pa bilo gneče, tako da se je dalo prehitevati. Prtljaga je ostala v Pakoštanih, tako da na motorju nisem vozil nič !

Sem pa tudi skušal čim lepše voziti, s čim manj pospeševanji (nepotrebnimi) in z obrati med 4 do 5000.

Pa pa tudi res, da se hitreje ni dalo, me je eden spredaj skoz zadrževal :twisted: :twisted:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!