Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 21 urami, Pajk pravi:

Jaz sem kupil to 2 leti nazaj. Za zdaj nimam pripomb. Je bila malo dražja (se mi zdi okoli 90€), ampak tudi nisem hotel najcenejše vzet.

 

yuasa-yt12a-bs.jpg

narocen iz nemcije , cena 76€ s postnino vred , pa hvala za nasvet ?

Objavljeno

Evo zdaj sem malo pobrskal po mailu in vidim, da sem dal 70,94€+3€ dostava. Toliko pa je zdaj.

 

Screenshot_20210730-101350_Chrome.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Kako imate kaj nastavljene vzmeti na svojem banditu , meni se zdi, da je na tovarnisko nastavljenih vzmeteh premehak. 

Tovarnisko nastavljene so spredaj na vilicah na 3. crti zadaj pa na 4 

Aja , imam pa cca 100kg 

Popravljeno . Popravil Vucko
Objavljeno (popravljeno)

Nažalost na banditu si ne boš nikoli mogel nastaviti po svoji želji, ker vzmetenje na njemu je absolutno prešvoh za tak motor. Edina rešitev je menjava za Wilbers ali kaj podobnega. Jaz imam v vilicah trenutno gostejše olje (15w) in 15 mm podložke, zadaj pa imam na poziciji 5 in povrat 1,5 kroga od maximuma nazaj. Rezultat je, spredaj pretrdo, zadaj premehko za solo vožnjo. Za dva mi je kar OK. Sem probal tudi zadaj zategnit feder na 5 in povrat zmanjšat ampak je stvar popolnoma nevozna za naše ceste.  

Nažalost, kakor sem takoj napisal, edina rešitev je menjava komplet vzmetenja za aftermarket. Vse ostalo ni vredno pol kurca. Moraš pa imeti bandita zelo rad, da greš v tak strošek. Večina se odloči zamenjati motor.

Popravljeno . Popravil Pajk
Objavljeno
pred 10 urami, Pajk pravi:

Nažalost na banditu si ne boš nikoli mogel nastaviti po svoji želji, ker vzmetenje na njemu je absolutno prešvoh za tak motor. Edina rešitev je menjava za Wilbers ali kaj podobnega. Jaz imam v vilicah trenutno gostejše olje (15w) in 15 mm podložke, zadaj pa imam na poziciji 5 in povrat 1,5 kroga od maximuma nazaj. Rezultat je, spredaj pretrdo, zadaj premehko za solo vožnjo. Za dva mi je kar OK. Sem probal tudi zadaj zategnit feder na 5 in povrat zmanjšat ampak je stvar popolnoma nevozna za naše ceste.  

Nažalost, kakor sem takoj napisal, edina rešitev je menjava komplet vzmetenja za aftermarket. Vse ostalo ni vredno pol kurca. Moraš pa imeti bandita zelo rad, da greš v tak strošek. Večina se odloči zamenjati motor.

Hvala za odgovor ?

Jaz sem si nastimal zadaj na 1 in se poskusil malo zapeljat ampak je malo pretrdo , tako da sem zdaj dal na 3 in bom videl kao bo.

Spredaj sem dal na 1 torej na najtrse ampak moram testirat in se zapeljat , da vidim kako se motor obnasa in do koliko manjka da vilice pridejo do maksimalne obremenitve ob mocnem zaviranju, to bom izmeril s pomocjo vezic. Tukaj sem zasledil da morajo vilice imet se 1-2cm "lufta" ob tudi ob maximalni obremenitvi.

 

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me če je že kdo menjal verigo odmične gredi na 1250 in koliko je približni strošek delo + material?

LP   Toni

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni , pocasi prihaja cas za menjavo olja in oljnega filtra, me zanima katero olje (znamko in vrsto) uporabljate za 1250  , ce se ne motim je moj mehanik nazadnje uporabil castrol , ampak nisem preprican. Zdaj bi pa rad sam zamenjal olje, ker bi tako prihranil na casu in denarju. Zanima me tudi kje narocate olje in filter. 

Hvala za pomoc 

Objavljeno

Že 4. leto Motul 5100 10w40. Nobenega problema. Naročim pri Yogi-ju. 

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Iščem svoj bivši motor, Suzuki Bandit 1200 GSF N, letnik 1999, temno rdeče metali barve ... 

Nazadnje je bil prodan nekam na Koroško .... po prometnem dovoljenju prva registracija KK C6-65 ...

Za vsako informacijo bom zelo hvaležen ...

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Objavljeno
pred 17 urami, Gallus pravi:

Iščem svoj bivši motor, Suzuki Bandit 1200 GSF N, letnik 1999, temno rdeče metali barve ... 

Nazadnje je bil prodan nekam na Koroško .... po prometnem dovoljenju prva registracija KK C6-65 ...

Za vsako informacijo bom zelo hvaležen ...

Če imaš kakšno pravno podlago, lahko zaprosiš UE za podatke. Drugače pa je bolj dobra volja, če speljejo postopek (vprašajo aktualnega lastnika, če ti lahko posredujejo podatke) . Običajno se je delalo to kadar je nekdo imel "neprepisan" motor, pa ni vedel kdo je bil zadnji uradni lastnik.

lp

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, sem nov na tem forumu. Po dolgih letih(20) sem spet nabavil motor. In sicer Suzuki gsf 1250SA. Zanima me koliko olja natočite v motor? Na bloku piše 3000 ml, ampak je nivo komaj na polovici še ob menjavi filtra. Je to dovolj ali ga raje dolijem do max? LP Boštjan in hvala za odgovore

Objavljeno

Polovica okenca je enako polovica oznake na merilni šipki, torej ravno prav. Zgornji rob okenca je MAX, spodnji pa MIN, če ob okencu ni drugih označb.

Objavljeno
pred 18 urami, boc18jan pravi:

Pozdravljeni, sem nov na tem forumu. Po dolgih letih(20) sem spet nabavil motor. In sicer Suzuki gsf 1250SA. Zanima me koliko olja natočite v motor? Na bloku piše 3000 ml, ampak je nivo komaj na polovici še ob menjavi filtra. Je to dovolj ali ga raje dolijem do max? LP Boštjan in hvala za odgovore

3000ml je predvidena količina olja brez menjave filtra. Z menjavo filtra je predvidena količina olja 3500ml. Jaz naredim tako, da počasi dolijem olje do maks črtice (raje kakšen milimeter manj) na okencu, pri ogretem motorju. Notri pa gre ponavadi skupno 3200 do 3300ml olja.

image.png.0ab55f9cb98703153dc3a47cedd7ea4b.png

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni , evo se spet po dolgem casu oglasam in sicer rabim vase mnenje , namrec me zanima na katerih kilometrih ste vi "stelali" ventile? Vem da v servisni pise 24k km , ampak se mi to zdi prezgodaj in niti ne vem, ce se je to ze na motorju delalo (predvidevam, da se ni), trenutno ima moj bandit 43k km in dela kot urca. 

Vsak odgovor je dobrodosel. Lp

Objavljeno
pred 16 urami, Vucko pravi:

Pozdravljeni , evo se spet po dolgem casu oglasam in sicer rabim vase mnenje , namrec me zanima na katerih kilometrih ste vi "stelali" ventile? Vem da v servisni pise 24k km , ampak se mi to zdi prezgodaj in niti ne vem, ce se je to ze na motorju delalo (predvidevam, da se ni), trenutno ima moj bandit 43k km in dela kot urca. 

Vsak odgovor je dobrodosel. Lp

ravno pravi čas za kontrolo. Ventili, pa menjava sveč, pa sinhronizacija itd...

Z1000SX ima podoben tajming. Pa je čisto kul. Sem imel 3. na enem smo podlagal in nastavljali, drugi je šel v smrt pri 25kek in tretji ni rabil nič, saj je bilo vse v mejah tolerance.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!