Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dans sem sel do zastopnika pogledat CAGIVO RAPTOR kako zgleda u zivo....

Ma je lep motor ampak hladilnik ma malo sirok pa tista plastika okrog stevcev tko ceneno deluje drugace pa nimam pritožb..

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI.

Objavljeno

kaj pa kaj cena? cenena kot plastika al visoka kot "oro"?

resno razmisljas o nakupu?

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Cena: 1555.000 NIZJA kot v katalogu... in ce ga vzamem nekje januarja letnik 2001 ga dobim se 150k ceneje... se pravi 1.400.000 SIT.. To je pa ze huda cena za 3.5 s od 0-100 in 210 km/h a ne? hehe

Mater ce bi ga le lahko dobil v crni (bat black), ker je ta barva zaenkrat le za 1000ccm

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI.

Objavljeno

uh to pa je ze dobra cena, ce mas dnar - vzami!!!

misim da raptorjev pri nas res ni dosti.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

in SV masina je ze dobila kar nekaj pohval.

-----------

remember the times when sex was safe and motorcycles were not?

Objavljeno

Ma je, vse to je res, vendar bi morala CAGIVA imeti tisto malo stresico nad zadnjim kolesom kot jo ima MONSTER... :) jaz ljubim tisto strehico hehe :)

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI.

Objavljeno

Mislim, da je dizajner Raptorja isti clovek, ki je oblikoval Monsterja!

badfreek

rock till you drop

Objavljeno

quote:Ma je, vse to je res, vendar bi morala CAGIVA imeti tisto malo stresico nad zadnjim kolesom kot jo ima MONSTER... :) jaz ljubim tisto strehico hehe :)

Vse kar je pod lucjo odstraniš in namontiraš strešico-eto, pa je problem rešen.

PS - Je že kdo vozil Raptorja

Objavljeno

Vzemi RAPTOR.

Že suzuki je dobival same pohvale s to mašino, Cagiva je pa dodala še boljše vozne lastnosti in lepši izgled, ce pa je še cena taka kot si napisal pa ne vem še kaj premišljuješ.

Objavljeno

quote: Ma je lep motor ampak hladilnik ma malo sirok pa tista plastika okrog stevcev tko ceneno deluje drugace pa nimam pritožb..

Pa kaj si ti mislil dobit za 1.550K???

Vse to kar te moti lahko kasneje zamenjaš, predelaš ....

Objavljeno

Ja badfreek isto clovek je : Galuzzi

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI.

Objavljeno

aja kako je pa kaj z deli in servisom? pomoje ce razbijes zna malo trajat da kak del dobis (sploh avgusta-feragosta)!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

Dokler ga ne dobiš imaš pa pac še bolj "naked" bike kot obicajno.

Sicer pa ce je zastopnik u redu s tem ne bi smelo biti problemov saj motocikel izdelujejo nedalec od nas, a ne .

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

V soboto sem v Celovcu videl oba: CAGIVO RAPTORJA in DUCATIJA MONSTRA (oba rdeca).. sta se vstric peljala... lepo za zjokat

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

A kdo vozi Cagivo Canyon 500, kakšno je vaše mnenje, kolk to kej gre, pa kolk žre?

Je še nimam dovolj dolgo da bi vedu.

L.P.

Tomy

T.J.

Objavljeno

Zdej pa ne vem, a sem res takšen skret kupu, da ga noben drug nemara?

Upam le, da se zato nihče ne javi, ker jih je pri nas bolj mal že v osnovni varianti, pa še "The lost world" verzija je, katero so vozili v drugem delu Jurasic Parka.

L.P.

Tomy

T.J.

Objavljeno

ma jas sicer nimam canyona, ma ga pa fotr od enega sosolca.. ga bom probal poleti nazicat da ga proda...

zdaj sicer bol tezko, ampak ob priloznosti ga lahko malo povprasam...ti pa rajsi se kaj napisi o motorju.... ker me hudo srbi denarnica, ce pomislim, da bi raje mel pegasa al pa transalpa.....zarad zavarovanja....

si vozu KLEja?

Speed king

Objavljeno

o KLE v ze obstojeci temi,prosim.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Jaz sem imel prej XT-jko 350, moram pa reči, da sem zdaj naredu že kar neki kilometrov s Canyonom, pa sem zelo zadovoljen. Glede na to, da sem bolj pri začetnikih, mi tak motor zelo ustreza. sedi se zelo visoko, neutrujajoče, res pa je, da je v nizkih vrtljajih zeeelllooo len motor, in jo je treba malo priganjati (kot ženske). Vozi se pa izredno lahko. Moč 39KM je zame v tem trenutku povsem zadosti, poleg tega pa so stroški registracije dosti ugodnejši od 600cm3-ih motorjev.

KLE-ja pa nisem vozil, je pa drug tip, dvocilinderski, bolj mirno tekoč. Meni eno cilindrični ustrezajo.

Lepe pozdrave vam pošilja

TOMY

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

RUDIB

Kot sem že napisal, sem postal ponosni lastnik Cagive Canyon 500, dobim jo naslednji petek. Zanimajo me pa, če jo je že kdo vozil, kake so kej izkušnje, na kaj je treba pazit, vzdrževanje, napake...

Torej vse kar se vam je naredilo dobrega ali slabega z njo, tko da vsj malo vem, kaj sem kupil.

Aja kupil sem jo, ker je nizka (da jo lok tud moja šefica pelje, sem vozil sicer pegasa, ki je dober stroj, sam kaj ke je za mojo drago PREIZKUŠENO previsok in ne doseže do tal tud pri čist spuščenemu), pa ker nimam lih hudo velkih izkušenj s težkimi motorji, bomo že čez 2 leti varadera al pa caponorda kupil, samo do takrat pa ...

Popravil/a - Ice dne 07/06/2002 ob 10:33:04

Objavljeno

kje je pa moj post Ledeni. Mi namenoma kaj kradeš.

Sicer pa naj ponovim. Kaj več o kanonu ti bo povedala ponovno srečna Furija.

Sonce naj sveti vsak dan

Objavljeno

quote:

kje je pa moj post Ledeni. Mi namenoma kaj kradeš.

kaksen tvoj post? .....kradem?! ....yeah right..like I need it....

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote:

RUDIB

Kot sem že napisal, sem postal ponosni lastnik Cagive Canyon 500, dobim jo naslednji petek. Zanimajo me pa, če jo je že kdo vozil, kake so kej izkušnje, na kaj je treba pazit, vzdrževanje, napake...

Torej vse kar se vam je naredilo dobrega ali slabega z njo, tko da vsj malo vem, kaj sem kupil.

Popravil/a - Ice dne 07/06/2002 ob 10:33:04

Ja RUDIB, končno še en lastnik.

Lej, zdej sem naredu približno 3000km, pa ti moram povedat, da sem zadovoljen. Motor se pelje komot, sedet moraš pokonc, kar je dobro do 120km/h. Potem pa ščitnik ne zadošča več, moraš pa malo skloniti glavo vse do 160km/h, ko je najboljše, da ležiš na tanku. Poraba se mi vrti od 5.2 do 5.5l/100km. Še nikoli nisem spraznil več kot 15l tanka, ker je pač cager že na nuli, tako da nisem upal probat, če je prostornina res 20l. Tankam vsakih 250 - 270km.

Šefica pravi, da ji je zadaj udobno, še posebej ker ima dober pregled nad dogajanjem spredaj in položajem cagra za brzino.

Motor je pod 3000 vrt. precej len, nad tem pa lepo vleče.

Pred kratkim sem naredil servis pri 6000km pri GIL-u, tudi brez pripomb.

Če te še kaj zanima, konkretno vprašaj.

P.S. Tak motor ma tud furija, pred kratkim ga je dobila nazaj - ukradenega! Tudi ona ti lahko kaj pove.

Lepe pozdrave vam pošilja

TOMY

Objavljeno

Čestitam še enemu veselemu lastniku Cagive Canyon- Welcome to our club!

Moj Flip (tako sem mu dala ime) je sicer 600 ccm, s kitom 500 ccm- torej Canyon 500 ( da nebo pomote). Zanj lahko rečem, da je idealen za majhne motoriste, ki si želijo vozit enduro. Sami smo ga za mojo velikost (163 cm) še malo predelali in v primerjavi z XT 600 se je tudi po predelavi odrezal super. Z motorjem sem dosegla končno hitrost 170 km/h ( BTW- Tomy veter je bil ugoden- jaz pa gibčna, da sem se skrila za vindšild ), po zamenjavi kita pa ga sploh nisem navijala več do konca, šel pa je definitivno še vedno 160 km/h. Glede porabe se strinjam s Tomy-jem, nekje tam se je vrtila tudi pri meni. Poskusila sem tudi rezervo in lahko rečem, da se je lučka prižgala kaj kmalu saj sem s prižgano lučjo za rezervo prevozila še skoraj 100 km.

Motor sem servisirala do lani na uradnih servisih in če ti moram izpostaviti koga izmed njih, da bi, če bi ga potrebovala šla ponovno k njemu je Grega ( GIL Motor sport- Mengeš). Zeloooooo pa sem bila razočarana nad uradnimi zastopniki Cagive. Motor mi je nagajal pri užiganju in lani ali konec 2000 ( pozabila ), še vedno kot reklamacija iz garancije so mi zamenjali kit. Po tem je užigal b.p.! Vendar se je vse skupaj malo zapletlo, tako, da sem imela izkušnje z uradnimi zastopniki. Zanje, pa naj bodo Italijani, Zimmerman, Zupin ( Avstrija) in Moto ZIP- Kranj, lahko rečem, da so vsi eni japiji- na najvišjo potenco, ker so mi dali vedeti, da kot ženska naj nebi imela pojma o motorjih in naj se ukvarjam z motorjem ampak z "ženskimi" stvarmi (pa pojma nimam kaj to točno naj bi blo), drugi pa so krivdo valili en na drugega. No motor smo na koncu do konca uredili in popravili sami in od takrat . Vsekakor lahko rečem, da je motor tudi vzdržljiv, saj so lopovi bili kar grobi z njim, pa še vedno mašinca prede- zdaj v moji garaži .

Če bo še kakšno vprašanje- z veseljem uletim...

Objavljeno

Najlepša hvala za izčrpne odgovore, zanima me sicer, ali bom lahko s 40 Km (no pa z enim več za krmilom) lahko tudi ka dlme (Italija, Avstrija...) prišel in da ne bo po prvem klancu omagal, ampak, bomo to v petek videli. Se pa zelo priportočam, da vama po kakem tednu nucanja motorja zatežim, če me še kaj zanima. Upam da vaju to ne bo preveč motilo.

Še enkrat hvala.

Rudi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!