Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


jupiter

Priporočene objave

Tako ali tako se pišejo same bedarije.

danes sem dal nazaj gor 26mm uplinjač.

Naj pa povem, da je šel z originalnim uplinjačem zjutraj ob sedmih po ravn 120kmh, pa sploh nisem bil sklonjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako ali tako se pišejo same bedarije.

danes sem dal nazaj gor 26mm uplinjač.

Naj pa povem, da je šel z originalnim uplinjačem zjutraj ob sedmih po ravn 120kmh, pa sploh nisem bil sklonjen.

Ja stevc ti pa za 20 km/h LAŽE

Ne sej 110 more it k je sov men 106 sm mi je pol ravnine zmankal

Popravljeno . Popravil Stafuc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ti nekaj povem. Stevec prav nic ne laze. Zjutraj je pač mrzlo, zrak je vlažen in motor precej bolj vleče.

enkrat mal prej vstani pa se pojdi peljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kdaj motor lepše laufa če je zrak vlažen :slap:

res pa je da ima motor več moči ko je zrak mrzel, ker je bolj gost od toplega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kdaj motor lepše laufa če je zrak vlažen :slap:

res pa je da ima motor več moči ko je zrak mrzel, ker je bolj gost od toplega

Ja narobe sem napisal, se posipam s pepelom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ti nekaj povem. Stevec prav nic ne laze. Zjutraj je pač mrzlo, zrak je vlažen in motor precej bolj vleče.

enkrat mal prej vstani pa se pojdi peljat.

Ma itk da ti laže no, a greva drag-at mem Logota, men največ 115km/h pokaže pa sm sigurn da bom šu malenkost hitreje kot ti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimo logota pokaže meni 110, čez dan. Laže pa ne, sem primerjal z avtom, bom pa dal še kolesarski števec gor.

kakšne ma pa tvoj etx kaj pospeške. Recimo če zpeljem v križišču pri jelovici mam do logota noter tam nekaj pod 95, recimo 93 po števcu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pospeške ma kr fajn, sigurn od križišča pa do logota ene 110km/h notr dobim pol pa še navrh klanca po uni ravnini mogoče pride do 120km/H ampak tolk ga nočm tiščat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ti nekaj povem. Stevec prav nic ne laze. Zjutraj je pač mrzlo, zrak je vlažen in motor precej bolj vleče.

enkrat mal prej vstani pa se pojdi peljat.

JA to je pr men problem :D

Pa ce je to problem da je zrak gorak se dost ponoc vozm pa mi se nikol ni sov cez 110 po kolesaeskem stevcu

Popravljeno . Popravil Stafuc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pa se zdi da majn gre zjutraj ko je motor še hladn. najbol vleče ko je fajn ogret. če so voziš eno uri pa recimo da stojiš... pol pa ko se spet začneš vozit pa se ti zdi ful bolše potegne. to so pač zračno hlajeni motorji. rabijo en čas da pridejo na delovno temperaturo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, 120 pa 110 vam gre (kao). Moja nekje obična vžnja je okol 85 km/h čez dan po kolesarskem števcu.. včasih pride do 95 ampak to je že ekstrem za normalno vožnjo :) Ne verjamem da se obično furate 110 ker pač ne gre tolk. Števce mau nastavte :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, 120 pa 110 vam gre (kao). Moja nekje obična vžnja je okol 85 km/h čez dan po kolesarskem števcu.. včasih pride do 95 ampak to je že ekstrem za normalno vožnjo :) Ne verjamem da se obično furate 110 ker pač ne gre tolk. Števce mau nastavte :whistle:

Ja zdej bom šel pa prov en kolesarski števc kupt.

Gre pa sigurno čez dan čez 100 :worship:

Pa se moj motor od vaših razlikuje samo v športnem filtru in nastavljenem uplinjaču, tako, da nekaj malega se pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zdej bom šel pa prov en kolesarski števc kupt.

Gre pa sigurno čez dan čez 100 :worship:

Pa se moj motor od vaših razlikuje samo v športnem filtru in nastavljenem uplinjaču, tako, da nekaj malega se pozna.

tvoj tomos je pač čist poseben in leti zih ene 20km/h več kot ostalim :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni pa se zdi da majn gre zjutraj ko je motor še hladn. najbol vleče ko je fajn ogret. če so voziš eno uri pa recimo da stojiš... pol pa ko se spet začneš vozit pa se ti zdi ful bolše potegne. to so pač zračno hlajeni motorji. rabijo en čas da pridejo na delovno temperaturo.

am, najbolj vleče če je motor ogret, pa da je zrak mrzu. Mrzli (neogreti) motorji pa itak ne vlečejo dobr, tud ni zdrav za mašino ga v visoke obrate priganjat.

Se pa zračnohlajeni motorji velik hitrej ogrejejo na delovno temperaturo kot pa vodno hlajeni.

tvoj tomos je pač čist poseben in leti zih ene 20km/h več kot ostalim :whistle:

zihr ma nalepko R :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am, najbolj vleče če je motor ogret, pa da je zrak mrzu. Mrzli (neogreti) motorji pa itak ne vlečejo dobr, tud ni zdrav za mašino ga v visoke obrate priganjat.

Se pa zračnohlajeni motorji velik hitrej ogrejejo na delovno temperaturo kot pa vodno hlajeni.

zihr ma nalepko R :evilgrin:

Ne ni R ampak replica :naughty: :naughty:

Zihr gre čez 100, kolk točno povem ko bo kolesarski števec gor.

Do takrat pa ne bom govoril o končni hitrosti, da ne bom napisal kakšne bedarije.

Naj povem da z večjim uplinjačem hitreje pridobiva obrate, ter seveda bolj vleče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, 120 pa 110 vam gre (kao). Moja nekje obična vžnja je okol 85 km/h čez dan po kolesarskem števcu.. včasih pride do 95 ampak to je že ekstrem za normalno vožnjo :) Ne verjamem da se obično furate 110 ker pač ne gre tolk. Števce mau nastavte :whistle:

Tut men ponavad ne gre več kot 90 (po navadnem števcu) če je pa mal vetra pa mal navzgor se pa itk ne premakne dlje od 85. Sam se že pri 90 mašina tok dere da si ne znam predstavljat kako bi se če bi cagar kazu 120 :whistle: zgleda da usak števc mal drgač kaže

U, a je biu kdo od kle s tomosom dons v kamniku tm okol 5-ih?? K sm enga sreču :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej men je enkrat šol po avtocesti 112, ampak to sam enkrat.. k sm peljal direkt za enim kombijem, čisto zavetrje, nikjer nobenga vetriča, fajn hladno zun.. :whistle: Enkrat in edinkrat hehe, drlo se pa ko prasica :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh, 120 pa 110 vam gre (kao). Moja nekje obična vžnja je okol 85 km/h čez dan po kolesarskem števcu.. včasih pride do 95 ampak to je že ekstrem za normalno vožnjo :) Ne verjamem da se obično furate 110 ker pač ne gre tolk. Števce mau nastavte :whistle:

Men gre navzdm 110 tok mi je sov po kolesarsmk po unm pa 120 po ravnini mi pa gre 103

In mi cist tocn kaze

Popravljeno . Popravil Stafuc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je šol iz Golice po tisti strmini neka čez 120 (je doro zgledlo ko je kazalc bil ž tam spodi :)) in se je dro ko prasica, pa še štekat je neka začno ko je šlo tk hitr :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je šol iz Golice po tisti strmini neka čez 120 (je doro zgledlo ko je kazalc bil ž tam spodi :)) in se je dro ko prasica, pa še štekat je neka začno ko je šlo tk hitr :)

paz da nau zaribu :P sej veš da so tomosi nagnjeni h crkovanju :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje to ko se pregovarjate komu gre hitreje je odvisno od verižnikov, vse replice imajo 40 zob zadnji zobnik zato malo bolj potegne v končni hitrosti, kot tisti ki imajo 57 zob, samo ko smo mi testirali replico (40 zob) in open (57 zob) se je open bolj zavrtel in je bila končna sicer enaka v povprečju, če pa je bila res dolga ravnina je replica šla hitreje in to za en motor razlike med opnom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj in se sam prepričaj!!!

tudi sam imam sm 125 open res da se bolje zvrti v pospeških nima šans samo se toliko bolj vrti, kot pa un z 40 zobnikom, zaradi tega pa ni tok velike razlike v končni hitrosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!