DIESEL Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 Heheheh :worship: Ne, sam mal bo mogu gas šparat. Moreš premislt če boš zdržu počasi furat skos :) ni sile , ker se js ne furam hitr . sam občasno ko me kej prime :whistle: :evilgrin:
NejcZ Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 Sej čez ovinke nebi lih šparali.. mislim tak ane, da je še varno, pa še vseeno fajn :)
DIESEL Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 js še morm mojo kobilco preobut pred sezono :rolleyes:
NejcZ Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 Nisi edini, brez skrbi. Js še bom bremz olje menjal, vse dihtunge v bremzah, fedrco v zavornem cilindru itd itd.. upam da bo pol držala prednja bremza in da bo skos trda.. vn material mam, smao tistega šraufka za odzračevanje novega nimam.. Kje bi dobu to? Pa še ploščice bom menju spredej, zadi pa bom mal pobrusu, če bo bolš kul, čene pa še tiste :whistle: P zadnji nosilec za tablico da ne pozabim.. mel sm že takega elektronskega narjenega, k je skrilo tablco, sam sm premislu pa ne nucam heh, tk da pride sam kao športno :)
DIESEL Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 js pa slovenski proizvod ( beri Sava) spredaj sezujem , drugo gumo gor , olje menjam ppa gasa :evilgrin:
Tomyboy Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 a kupi kdo komplet savskih gum za tomosa?
NejcZ Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 a kupi kdo komplet savskih gum za tomosa? Js pa prodajam Savo MC25 (semizdi) Bogart (lool) 130/70/17 in 100/80/17. Gume NISO samo za Tomosa, so za večino 50cc motorčkov tudi vredu :) Odličn oprijem, minimalna obraba :whistle:
Tomyboy Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 No takole sem zračunal. Teoretična končna hitrost pri 11500 vrtljajih motorja na minuto je 141 km/h.
NejcZ Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 Ampak vseeno, nikoli ne gre tolk.
Tomyboy Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 Ja v peti ga boš težko kdaj navil do 11500, morajo bit res idealni pogoji in dolg pošten klanec.
tomazin Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 No takole sem zračunal.Teoretična končna hitrost pri 11500 vrtljajih motorja na minuto je 141 km/h. in kak si to zračuno? :unsure:
NejcZ Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 in kak si to zračuno? :unsure: To midva z problemi pri fiski in matematki ter podobnimi predmeti ne morema razumet :lol1:
tomazin Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 To midva z problemi pri fiski in matematki ter podobnimi predmeti ne morema razumet :lol1: :lol1: lahk pa poskušam :kva1:
Tomyboy Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 Nič težkega.Če je uspelo meni, ko v srednji šoli sploh nisem mek fizike. To zna zračunat vsak. Ti malo namignem. Obseg zadnjega kolesa je 1,93m pomagaj si s service manualom.
k0ci Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 pa si upošteval razmerja med zobniki v menjalniku ter zobniki na katerih se fura ketna :whistle: :hmm:, ker mašina ne vrti kolesa direktno, in to pomeni da ni en obrat gredi=enemu obratu kolesa
tomazin Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 sm se mučo neki.. pa mi nikakor ne rata :lol:
tomazin Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 škoda da se matrate , ker takih idelanih pogojev ni na tej zemeljski obli da bi šou kir od vaših tomosov 140 km/h :winkiss: ja sej to je useen.. sam zanima me kok je to zračuno :whistle: men ne rata :D
Tomyboy Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Govorimo o teoretični hitrosti. Upoštevat treba primarni prenos, sekundarni prenos, prestavno razmerje, obseg kolesa in število obratov motorja.
Noiser69 Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Govorimo o teoretični hitrosti.Upoštevat treba primarni prenos, sekundarni prenos, prestavno razmerje, obseg kolesa in število obratov motorja. Naredi nam uslugo ... pa napisi tukaj kak si zracuno ... kot v soli ... izpis podatkov, postopek racunanja ... itd :D
Climber116 Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Ko sem se zadnjič peljal, pred parimi dnevi je šel v peti prestavi do blokade, kar pomeni po števcu približno 140, ne vem točno ker je že zdavnaj zmanjkalo številk :worship: :worship: :worship: :worship: Če ga iz stolpnce fukneš pa ko ne gre 140 :winkiss: , ne mi da je biu klanc... Sam vidim da si samga sebe prepriču da je res tulk šlo :lol1: Drugač pa če se gre na raceland al pa kam sm js takoj zraven! Na Marijo Reko pa se tak zapelem vsak dan po šoli al pa že med šolo, ko je sezona O:-) Tak da se mormo kej zmenit ko bo vreme!
_LuX_ Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Govorimo o teoretični hitrosti.Upoštevat treba primarni prenos, sekundarni prenos, prestavno razmerje, obseg kolesa in število obratov motorja. Ja kwa pa sila upora pa trenja to te pa niso učil a?
Tomyboy Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Ja kwa pa sila upora pa trenja to te pa niso učil a? Tukaj smo te zanemrili.Gre se samo za to, koliko bi šlo res največ. Je pa jasno da je zračni upor velik, sila trenja je ni prav velika, saj je torni količnik majhen, glede na širino pnevmatik.
Tomyboy Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Jasno je, da če je meni kazalo približno 140, da je šel precej manj. Natančnost števca bi bilo najlažje ugotovit z GPS napravo, te pa žal še nimam.
DIESEL Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Drugač pa če se gre na raceland al pa kam sm js takoj zraven! Na Marijo Reko pa se tak zapelem vsak dan po šoli al pa že med šolo, ko je sezona O:-) Tak da se mormo kej zmenit ko bo vreme! baje da se boma mogla uzadih furat , če grema zraun njih , da ne bojo olja vohal :whistle: :P
k0ci Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Ja kwa pa sila upora pa trenja to te pa niso učil a? sila upora in trenja v tem primeru nima veze, saj ti dve sili potem zavirata obrate motorja, on pa izhaja iz obratov
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se