Tomyboy Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 v kero smer si zavijov da si šu po tački? :) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Iz Planine proti Kranju.
NejcZ Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Meni se tudi zdi da je treba kr orng nagib k nevem če bi ga dobu na taki mrzli cesti.. :rolleyes: k0ci, širina gum res nima veze, tisti v DP majo nekateri nalašč še ožje gume gor :whistle: (in felne)
Tomyboy Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Kolk se razburjate pa pametujete, pač je šlo do stopalke. Bom od zdaj naprej pazil, da ne bo šlo nikol več :evilgrin: :evilgrin: , da boste lažje spali.
NejcZ Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Ah ne, sej kul.. če je šlo je pač šlo.. nima veze ubistvu. Ti mi sam danes pejt na motor, da boš potem o gumah poročal :D Pa na neki parking pejt mal bremzat na sprednjo bl močn če bo kej lepljiva al nč :whistle:
Tomyboy Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Ah ne, sej kul.. če je šlo je pač šlo.. nima veze ubistvu. Ti mi sam danes pejt na motor, da boš potem o gumah poročal :D Pa na neki parking pejt mal bremzat na sprednjo bl močn če bo kej lepljiva al nč :whistle: Guma je kar fino mehka ko se segreje. Pri nas je oblačno, pa par stopinj pod nulo, tko da mi ni ravno do motorja.
Schmid87 Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Ah ne, sej kul.. če je šlo je pač šlo.. nima veze ubistvu. Ti mi sam danes pejt na motor, da boš potem o gumah poročal :D Pa na neki parking pejt mal bremzat na sprednjo bl močn če bo kej lepljiva al nč :whistle: težko da bo kj lepljiva v mrazu
Matex_46 Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Meni se tudi zdi da je treba kr orng nagib k nevem če bi ga dobu na taki mrzli cesti.. :rolleyes: k0ci, širina gum res nima veze, tisti v DP majo nekateri nalašč še ožje gume gor :whistle: (in felne) :grim Ah ne, sej kul.. če je šlo je pač šlo.. nima veze ubistvu. Ti mi sam danes pejt na motor, da boš potem o gumah poročal :D Pa na neki parking pejt mal bremzat na sprednjo bl močn če bo kej lepljiva al nč :whistle: če gre do tačke pri takih temperaturah :lol1: se mora kr fajn lept (huj k GP) težko da bo kj lepljiva v mrazu :lol:
Noiser69 Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Kje si se pa ti gonu? Poglej v temi 125ke javite se, pa ti bo vse jasno :P
Fabo Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Guma se pri -5 al pa pr 0 stopinjah celzija lima? to je pa res neki novga :hmm: ...kako se bos pa pol vozu k bojo temperature nad 25?
NejcZ Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Kaki minus 5, če vam pravi da je blo 8 stopinj..
tomazin Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Guma se pri -5 al pa pr 0 stopinjah celzija lima? to je pa res neki novga :hmm: ...kako se bos pa pol vozu k bojo temperature nad 25? pol se bo pa prlimu na tla pa se ne bo mogu pelat :P
Fabo Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Kaki minus 5, če vam pravi da je blo 8 stopinj.. Ma dobro takrat k je prisel do tacke...sej vrjamem da je podrsal je mozno, vem iz lastnih izkusenj... Samo ko je pa razlagal da se gume limajo pr tok nizkih temperaturah so pa mal buce...so lahko tople in zmehcane nikakor pa ne lepljive..
NejcZ Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Mogoče se je mal nerodno izrazu.. :rolleyes: Ker js lahko za savo povem da tud topla ne rata.. mogoč mal mlačna :headbang:
Fabo Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 A je probal kdaj kdo od vas s tomosom po kolenu pelat?
NejcZ Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 AbNormaln..pa ja bom takoj ko bo oprema :) Ker mi je boljše kot nogo vn hehe
tomazin Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 A je probal kdaj kdo od vas s tomosom po kolenu pelat? še ni blo priložnosti.. drugač pa rajš na nogo furam :)
Fabo Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 No sej mal bl zaprte ovinke tud men bl pase na nogo odpelat, kar je pa dolgih in bolj odprtih ovinkov pa rajsi vozim na koleno , ker si v ovinku bistveno bolj stabilen, motor je mirnejsi in tud kak pesek te ne odnese tako kot bi te ce bi vozu lomljeno tehniko...
Tomyboy Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Guma se pri -5 al pa pr 0 stopinjah celzija lima? to je pa res neki novga :hmm: ...kako se bos pa pol vozu k bojo temperature nad 25? Slabo ste brali. Nikoli nisem napisal, da se lima. Napisal sem, da je fino mehka.V primerjavi s savo, ki je bila vedno trda kot plastika to ne pomeni da se lima. Pač je mehka, tako kot se spodobi, ni pa to čigumi :rolleyes:
Noiser69 Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 A je probal kdaj kdo od vas s tomosom po kolenu pelat? Js sm ja, pa gre prav fajn, sicer nimam kombinezona, mam tekstilno opremo(ki je supr), pa sm dav od rolarjev ščitnike gr pa je šlo fajn ;)
Matex_46 Objavljeno Januar 28, 2008 Opozori Objavljeno Januar 28, 2008 (popravljeno) =) Popravljeno Januar 28, 2008. Popravil Matex_46
JeRn3j Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 alo tomos riderji a mate vi akrapo lonce vpisane v homologacijske kartončke?
Noiser69 Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Glih gledam tisti homologacijski list, pa ni kje videt da bi bil akrapo omenjen, ker smo ga mi že tovarniško meli gor in je nt kr zapisana tista moč z tem auspuhom... Ker sta 2 različici motorja ... ena ma oznako YF ki ma 7,8 kW pa 10 Nm navora, druga (ta ki jo mamo mi, z akrapoto) pa je YR ki ma 8,2 kW in 10,3 Nm navora ... No torej, mamo mi že v homologacijo označeno, da mamo YR ki ma 8,2 kW :winkiss:
NejcZ Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Jap, ni zapisan v homologaciji. In ja še enkrat, piše 8,2 kW :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se