Prevtzer Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Hehe ti misliš da če je guma do roba "čista" da si ga do konca spravil? Pri meni so dvignjene tačke za okoli 3cm pa so se vlekle po tleh po celi površini(zložene)... http://img388.imageshack.us/my.php?image=2...3yxf0udikc5.jpg Saj sploh nič ne rečem, itak da bolj znaš in si bolj oh in sploh ampak: ti si to deal na dirkališču, tam bi se tudi jaz po 1000km najbrž navadil delat tako globoke nagibe!
TomosRacing Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Sej ni problema ne bit jezn .) Drugače pa na dirkališču imam narjenih okoli 150-200km :)
Prevtzer Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Sej ni problema ne bit jezn .) Drugače pa na dirkališču imam narjenih okoli 150-200km :) Pa sej nisem jezn. Obvaldaš, to je to!
Stafuc Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Pa sej nisem jezn. Obvaldaš, to je to! ne ti neupas :D
sennheiser Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Eni pač majo radi celo kožo za razliko od drugih :) drugač pa vsak lahko to naredi...od začetka res da ne upaš potem pa z vsakim poizkusom si nižje...vsaj tako domnevam drugač pa pobje pamet v roke lajf je za uživat ampak v mejah normale. Škoda življenja zaradi potrebe po adrenalinu...pejte v gardalend pa bo. Še raj pa na pisto.
Stafuc Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Sej ni problema ne bit jezn .) Drugače pa na dirkališču imam narjenih okoli 150-200km :) Se vidi ja. Položaj sedenja je 1A. :)
Tomyboy Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 (popravljeno) Res ne vem v čem je smisel vožnje na robu po navadnih cestah. Voziš z vsaj 30% procentov rezerve in življenje je lepše :winkiss: :winkiss: Sploh pa po nepreglednih ovinkih. Tisti ovinki, ko se je Hozi posnel so popolnoma nepregledni, tam je on vozil 100 pa njegovih besedah sodeč, sam sem peljal 70 pa se mi je zdelo malo hitro. Predvidevat moraš nepredvideno. Traktor za ovinkom, pesek na cesti, luknja, zapiranje ovinka in še in še. Tako da po pameti. Sam zelo uživam v sproščeni vožnji, opazujem okolico, se ustavljam ob kakšnih znamenitostih in se imam super. Sploh se mi pa ni treba nikomur dokazovat, vozim pač tako kot vozim. Popravljeno Junij 3, 2008. Popravil Tomyboy
Noiser69 Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Res ne vem v čem je smisel vožnje na robu po navadnih cestah. Voziš z vsaj 30% procentov rezerve in življenje je lepše :winkiss: :winkiss: Sploh pa po nepreglednih ovinkih. Tisti ovinki, ko se je Hozi posnel so popolnoma nepregledni, tam je on vozil 100 pa njegovih besedah sodeč, sam sem peljal 70 pa se mi je zdelo malo hitro. Predvidevat moraš nepredvideno. Traktor za ovinkom, pesek na cesti, luknja, zapiranje ovinka in še in še. Tako da po pameti. Sam zelo uživam v sproščeni vožnji, opazujem okolico, se ustavljam ob kakšnih znamenitostih in se imam super. Sploh se mi pa ni treba nikomur dokazovat, vozim pač tako kot vozim. Tisti dolg ovinek je šlo 110 ... je pa res da tisto cesto poznam najbole in sem bil že gor najmajn 20x ;)
Stafuc Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Ce ti cesto poznas ni blema ga tisat do konca pa ce je zaprt ovink pa ce te en snema ti pa tko pokaze ce je kej kesn avto al pa kej
Igorr Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Ce ti cesto poznas ni blema ga tisat do konca pa ce je zaprt ovink pa ce te en snema ti pa tko pokaze ce je kej kesn avto al pa kej Se vidi, da nimaš prav dosti izkušenj.
TomosRacing Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 (popravljeno) Drugače takole nagibanje ni v tem kolk si upate pač pa v znanju ter gumah in podlagi po kateri vozite, tako da z navadnimi cestnimi gumami tega raje ne poskušajte kr boste končali na tleh... Pa seveda v prometu tud jaz nisem nikoli takole peljal ;) Zato so dirkališča... Aja pa še tale zanimivost, zaradi amortizacije je pri tomosu lažje voziti ovinek v levo kot v desno! Popravljeno Junij 3, 2008. Popravil TomosRacing
Stafuc Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 (popravljeno) Se vidi, da nimaš prav dosti izkušenj. ti pa tiho k moris dol iz motorja se ulednt da prides do kolena :D aja pa se povej po cem sklepas da jih nimam? Popravljeno Junij 3, 2008. Popravil Stafuc
Noiser69 Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 Ce ti cesto poznas ni blema ga tisat do konca pa ce je zaprt ovink pa ce te en snema ti pa tko pokaze ce je kej kesn avto al pa kej Ke mam js še njega cajt gledat xD
Stafuc Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 (popravljeno) Ke mam js še njega cajt gledat xD pogledas pred ovinkom za 0,3 s pa je v mojem primeru je blo tko da si ga vidu napolno k sm se cez zaprt ovink vozu @NejcZ s kom se strinjaš? Popravljeno Junij 3, 2008. Popravil Stafuc
Stafuc Objavljeno Junij 3, 2008 Opozori Objavljeno Junij 3, 2008 pizda ste otroci jst če grem na ovinke ga TIŠČAT se prej gor dol zapeljem, da se še gume mal ogrejejo in obenem še preverm situacijo je če olje, pesek itd...to da pa lahko za ovinkom stoji traktor to je pa skoraj nemogoče predvideti in tega se je res treba pazit...po teh ovinkih ko sva se jaz pa stafuc med vikendom vozila pač do tega ne more pridt, ker so drugačni..ni tam traktorjev itd..pa tudi odprti so...sicer pa vsi vključno z mano smo brze izkušenj :) LP reesko
luksy Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 ne bit jezni ker Tomosa ne spravte do konca :winkiss: ajde hitro pokaži sliko tebe na motorju ko greš skozi ovinek! pa da vidimo! :evilgrin:
Igorr Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 ti pa tiho k moris dol iz motorja se ulednt da prides do kolena :Daja pa se povej po cem sklepas da jih nimam? No, ko boš vedel kaj o tehniki kolenčkanja, boš lahko tudi kaj na to temo pripomnil. Predvidevam, da ti samo koleno stegneš in ga toliko nagneš, da poleg kolena, podrsaš še komolec in mezinec na levi roki. Noben izkušen motorist ne bi sanjal o tem, da pogledaš za 0,3s pri 110km/h (kolikor je Hozi pač vozil tam), če ti kdo maha, da ti prihaja avto nasproti. V tem času se lahko zgodi marsikaj.
Jerry_exc Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Noben izkušen motorist ne bi sanjal o tem, da pogledaš za 0,3s pri 110km/h (kolikor je Hozi pač vozil tam), če ti kdo maha, da ti prihaja avto nasproti. V tem času se lahko zgodi marsikaj. tole jih pa že mal pečeš... 110 ni nobena resna hitrost. pri taki hitrosti nrdiš v 0.3s lih neki čez 9m. kar v 100m+ ravnine ki je pred ovinkam (v hozijovmu primeru še več) ni nč... tud vevrca nima hitrosti da bi ti v 0.3 sekunde nek iz visoke trave skočila pod kolo.... in če je pri 110 nevarno pogledat za 30° v stran... fak dej si predstavlej norce na avtocest k pr 130 pogledajo v špegu... pa sej to so živi norci pa tm je še promet na cest... alpa pri moto gp ko pr 300 gledajo na table ki jim jih ekipa kaže o zaostankih in drug info... bog ne dej na števc pogledat... tko da tole o izkušenih motoristih si pošteno mem udaru... izkušen motorist je le tisti ki vs čas spremla svojo okolico in se zaveda kaj se okrog nega dogaja in ne tisti ki vidi samo linijo pred sabo in nič drugga. :rolleyes:
Prevtzer Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 ajde hitro pokaži sliko tebe na motorju ko greš skozi ovinek! pa da vidimo! :evilgrin: Pa je*o vs, jest sm to sam Stafuca za*ebavou k je težiu da povsod limam slike :whistle:
Igorr Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Pogledati za 0,3s (tik pred ovinkom ali že v ovinku), doumeti kaj mahanje pomeni in potem ustrezno reagirati, pa imaš že kar nekaj metrov za sabo in havbo tovornjaka pred sabo.
Jerry_exc Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 :rolleyes: sej ti un pokaže takrat ko se avto (alpa v tvoji domišliji kamion) bliža ovinku in je še 100m pred ovinko, motorist pa tud. ker snemalc itak vid obe strani ovinka zlo dobr saj v posnetku. tko da je časa dost... če pa si na ovinku kjer tud snemalc komej vid do konca ovinka pa tko ni nobenga efekta al ti on nakaže pazi avto ker sta itak samo še 10m narazn...
Stafuc Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Igorr zdej če si naredu par tisoč kilometrov na potovalnem 125 4T in bil 2x na dirkališču še ne pomeni da veš kaj je to kolenčkanje, predvidevanje itd... Ne govor preveč o kolenčkanju, ker to sploh ni primerno za to tvojo 4T sedežno garnituro ampak se nekaj siliš in mislš da si hud, ker se pol med prijatelji hvališ, da ga daš na koleno. Nisem te še videl vozit ampak že iz tvojih besed se da veliko razbrati. Ko sem se pa jaz vozil po kolenu in se vozil po ovinkih(precej hitreje saj sem imel tudi drugačen motor kot ti) si pa ti še v plenice kakal. Malo se pohladi in ne vztrajaj pri svojem, čeprav veš, da nimaš prav :)
Tomyboy Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Jaz dam prav Igorrju in se v vsem strinjam z njim, ker iz njegovih besed razberem, da ima človek kar nekaj kilometrov za sabo in tudi v glavi vse razčiščeno. Izkušenost se ne meri s tem, kdo ga bolj da na koleno, temveč v pravilnem reagiranju v kritični situaciji.
Stafuc Objavljeno Junij 4, 2008 Opozori Objavljeno Junij 4, 2008 Jaz dam prav Igorrju in se v vsem strinjam z njim, ker iz njegovih besed razberem, da ima človek kar nekaj kilometrov za sabo in tudi v glavi vse razčiščeno. Izkušenost se ne meri s tem, kdo ga bolj da na koleno, temveč v pravilnem reagiranju v kritični situaciji. Ni pa nujno da počasneje oz "previdneje" je varneje ;) me ne boš prepriču LP reesko P.S. k sm se jst vozu na 125 2T petardi je on še avtomatika vozu :) tko da ne ti men o izkušnjah..sam imam malo izkušenj...igorr jih ima pa v primerajvi z mano 0
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se