Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


jupiter

Priporočene objave

No ja pa, da se vrnem na temo. Samo za informacijo če koga zanima poteka pomladanska akcija kajti včeraj sem malo gledal po štacunah in zaslediv kar zanimivie cene če 100€ pa 100€.

SE 125F enduro-2.399€

SM 125+Akrapovič-2.699€

SM 125 Replica CUP-3.220€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja pa, da se vrnem na temo. Samo za informacijo če koga zanima poteka pomladanska akcija kajti včeraj sem malo gledal po štacunah in zaslediv kar zanimivie cene če 100€ pa 100€.

SE 125F enduro-2.399€

SM 125+Akrapovič-2.699€

SM 125 Replica CUP-3.220€

sm vidu ja sam to je za 2007 letnike za nove pa nec nepise ce jihs sploh se delajo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm vidu ja sam to je za 2007 letnike za nove pa nec nepise ce jihs sploh se delajo :D

pred 1 tednom sm na tomos poslov vprašanje za ceno novih modelov (2008) pa mi do danes še niso uspel odgovorit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 tednom sm na tomos poslov vprašanje za ceno novih modelov (2008) pa mi do danes še niso uspel odgovorit

Ker so nesposobni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni pa nujno da počasneje oz "previdneje" je varneje ;)

na zalost je previdneje varneje... pa tut ti bi lahko to previdu pred the ovinkom.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se pa zdi, da ste vsi ene MONE....kr neki se kle vazte, k je itak usejn kdo je najboljs in najhitrejs

Un k voz s srcem se ne bo sou furat sam zato, da se bo pol po forumih vazu kva ga je natisu...idiotsko :winkiss:

Ce je res dobr ga bojo ze drugi dost pohvalil.. :worship:

Ja sej se lohk vsak nauci furat po kolencku....sam kaj ti pomaga ce to znas sam na unih ovinkih k se 100x peljes po njih...un k zna, bo izkoristu vsak ovink (seveda ce je dost pregledno)... skratka ce zna improvizirat in se zabavt tm kjer se en navadn, normaln motorist ne bo (s tem mislm tut plocnike :rolleyes: )

In men se tud zdi, da je point tega, da se furas, zabavas, spoznavas nove ljudi in se sam dokazujes seb tut takrt k ni drugih okol (tut ce je to pocasna voznja...odvisn kaj ti ustreza)...

P se to....motocross je pa itak par stopnj nad supermoto-tem, ker tm mors pa skos improvizirat...posebij pr freeride-u.. Seveda ce znas :whistle: :worship:

In prosm ne uzet tega kot zalitev :)

Lep pozdrav, JK

Popravljeno . Popravil MXRideR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na netu mas ene tri naslove (se mi zdi)

na vse tri pošlj!!! men so odgovorili v 3 dneh.

sj zdej sm zdej poslov na vse tri in upam na čimprejšnji odgovor

glede hvaljenja pa velja rek ''dobra stvar se sama hvali''

Popravljeno . Popravil merto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na zalost je previdneje varneje... pa tut ti bi lahko to previdu pred the ovinkom.

lp

nažalost ni res...v večini primerov drži ni pa v vseh...nekdo se pelje 50km/h in je dosti bolj nevaren voznik kot nekdo ki se na istem mestu pelje 2x hitreje ;)

to sem hotel izpostavit

glede the ovinka pa pri meni ni bila problem hitrost niti nepazljivost/nepredvidljivost...so bili drugi faktorji in prosim ne obešaj se na to, ker te ni bilo zraven

da ti ne bom še čez vrgel v obraz :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes:

sej ti un pokaže takrat ko se avto (alpa v tvoji domišliji kamion) bliža ovinku in je še 100m pred ovinko, motorist pa tud. ker snemalc itak vid obe strani ovinka zlo dobr saj v posnetku. tko da je časa dost... če pa si na ovinku kjer tud snemalc komej vid do konca ovinka pa tko ni nobenga efekta al ti on nakaže pazi avto ker sta itak samo še 10m narazn...

A veš kaj, če ti prakticiraš to, potem to prakticiraj še naprej, dokler (BOGNEDAJ) ne bo šlo kaj narobe. Lahko ti pa povem, da IZKUŠEN voznik (in zase ne pravim, da sem izkušen voznik), tega ne bo šel delat.

Kaj je izkušen voznik zame? Izkušnje na motorju definira kilometrina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A veš kaj, če ti prakticiraš to, potem to prakticiraj še naprej, dokler (BOGNEDAJ) ne bo šlo kaj narobe. Lahko ti pa povem, da IZKUŠEN voznik (in zase ne pravim, da sem izkušen voznik), tega ne bo šel delat.

Kaj je izkušen voznik zame? Izkušnje na motorju definira kilometrina.

Zelo zelo zelo zelo zgrešeno mišljenje :)

Ljudje smo si med seboj različni. Nekomu gre bolje matematika, drugemu pa angleščina. Isto je pa tukaj. Nekdo je v splošnem pogledu dober voznik(kar je težko definirat) nekdo pa pač malce slabši. Lahko imaš ti 30.000km pa se ti nič kaj takega ni zgodilo. Torej imaš vedno umirjeno vožnjo, noben te ne izsili ipd. Nekomu se pa večkrat(mogoče tudi zaradi samega recimo bolj športnega načina vožnje) zgodi, da je večkrat v kriznih situacijah in bo v naslednji podobni situaciji deloval bolje kot nekdo ki ima za seboj 100.000 kilometrov in tega še ni okusil. V načelu je res da so bolj izkušeni tisti vozniki, ki imajo več kilometrov. Samo najbrž se njihove izkušnje odražajo v poznavanju specialtet v gostlinah na poti do španije.

Da povzamem moj roman. V večini primerov so bolj izkušeni tisti vozniki, ki imajo več kilometrov. NI PA NUJNO!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igorr zdej če si naredu par tisoč kilometrov na potovalnem 125 4T in bil 2x na dirkališču še ne pomeni da veš kaj je to kolenčkanje, predvidevanje itd...

Ne govor preveč o kolenčkanju, ker to sploh ni primerno za to tvojo 4T sedežno garnituro ampak se nekaj siliš in mislš da si hud, ker se pol med prijatelji hvališ, da ga daš na koleno. Nisem te še videl vozit ampak že iz tvojih besed se da veliko razbrati. Ko sem se pa jaz vozil po kolenu in se vozil po ovinkih(precej hitreje saj sem imel tudi drugačen motor kot ti) si pa ti še v plenice kakal.

Malo se pohladi in ne vztrajaj pri svojem, čeprav veš, da nimaš prav :)

Kilometrov sem v pol leta sezone najbrž (predvidevam) naredil toliko, kot ti skupno na Mitaku. Sploh nisem nikoli rekel, da vem kaj je to kolenčkanje (ampak ob taki izjavi, da napol ležim z motorja, ko sem na kolenu in da zaradi tega ITAK ne morem imeti več izkušenj in večje pameti od Stafuca, pa ne ostanem ravnodušen). Mogoče bi lahko kdo od prijateljev/sošolcev povedal tukaj gor (pa žal ni nobenega registriranega), da res nisem oseba, ki bi se na vse pretege hvalila o nečem. Če še tako izstopam, se ponavadi ne hvalim.

No, tukaj je najbrž razlika med nama. In sicer ta, da jaz po cesti vozim umirjeno in nikoli ne divjam, niti ne kolenčkam, niti ne tačkam. Za kolenčkanje in tačkanje in hitro vožnjo grem raje na Raceland (od tukaj moj dvokratni obisk le-tega).

Še kako vem, da imam prav in še kako vem, da mi boš nekoč dal prav. Je pa žalostno to, da naletim na takele reakcije. Češ, absurd!, ker ne odobravam tega, da v zaprt ovinek pridivjaš in ćakaš na znak kolega, da ti pokaže, če gre slučajno kakšno nasprotno vozilo v ovinek.

P.S.: Če prav vem, sva eno leto? (mogoče dve?) narazen. Tako, da svoje komentarje o pleničkah in avtomatikih raje zase zadrži.

Popravljeno . Popravil Igorr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zelo zelo zelo zgrešeno mišljenje :)

Ljudje smo si med seboj različni. Nekomu gre bolje matematika, drugemu pa angleščina. Isto je pa tukaj. Nekdo je v splošnem pogledu dober voznik(kar je težko definirat) nekdo pa pač malce slabši. Lahko imaš ti 30.000km pa se ti nič kaj takega ni zgodilo. Torej imaš vedno umirjeno vožnjo, noben te ne izsili ipd. Nekomu se pa večkrat(mogoče tudi zaradi samega recimo bolj športnega načina vožnje) zgodi, da je večkrat v kriznih situacijah in bo v naslednji podobni situaciji deloval bolje kot nekdo ki ima za seboj 100.000 kilometrov in tega še ni okusil. V načelu je res da so bolj izkušeni tisti vozniki, ki imajo več kilometrov. Samo najbrž se njihove izkušnje odražajo v poznavanju specialtet v gostlinah na poti do španije.

Da povzamem moj roman. V večini primerov so bolj izkušeni tisti vozniki, ki imajo več kilometrov. NI PA NUJNO!

LP

Se mi je približno dozdevalo, da bo nekdo nekaj takega odgovoril. Cesta je nevarna tako za umirjenega voznika kot za dirkaškega bebca. In VSAK, ki vozi motor in ima pošteno kilometrino je že bil v krizni situaciji (pa četudi je vožnja umirjenega značaja). Tudi jaz sem že bil, pa nisem znan kot divjak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilometrov sem v pol leta sezone najbrž (predvidevam) naredil toliko, kot ti skupno na Mitaku. Sploh nisem nikoli rekel, da vem kaj je to kolenčkanje (ampak ob taki izjavi, da napol ležim z motorja, ko sem na kolenu in da zaradi tega ITAK ne morem imeti več izkušenj in večje pameti od Stafuca, pa ne ostanem ravnodušen). Mogoče bi lahko kdo od prijateljev/sošolcev povedal tukaj gor (pa žal ni nobenega registriranega), da res nisem oseba, ki bi se na vse pretege hvalila o nečem. Če še tako izstopam, se ponavadi ne hvalim.

No, tukaj je najbrž razlika med nama. In sicer ta, da jaz po cesti vozim umirjeno in nikoli ne divjam, niti ne kolenčkam, niti ne tačkam. Za kolenčkanje in tačkanje in hitro vožnjo grem raje na Raceland (od tukaj moj dvokratni obisk le-tega).

Še kako vem, da imam prav in še kako vem, da mi boš nekoč dal prav. Je pa žalostno to, da naletim na takele reakcije. Češ, absurd!, ker ne odobravam tega, da v zaprt ovinek pridivjaš in ćakaš na znak kolega, da ti pokaže, če gre slučajno kakšno nasprotno vozilo v ovinek.

P.S.: Če prav vem, sva eno leto? (mogoče dve?) narazen. Tako, da svoje komentarje o pleničkah in avtomatikih raje zase zadrži.

Glede kilometrine se motiš. Tudi grčar(nekdo s foruma) je imel miljon kilometrov vožnje max 100km/h tako da sploh ne primerjaj tega. Kar mata s stafucem me ne zanima. Da se hvališ ali ne nisem nič omenjal. To kako se snema mi res ne govori, ker če bi vedel kako smo to delali ti ne bi bilo nič čudnega. Sicer smo pa zelo blizu doma tako, da se lahko ustaviš in se gremo en dan skupaj popeljati da se prepričaš na lastne oči.

Glede pleničk in avtomakov ti pa lahko govorim, če je prav ali ne, ker moram tudi jaz ostati tiho pri starejših.

Sicer pa jaz sem se iz motociklizma po cesti poslovil in sem v 99% raje na necestnih površinah. Varnost pač.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3000 oz 2995 al nekaj takega je cena novega z akrapovičem. Novega, ne 2007.

// mali Nejko

Se mi zdi da obstajata 2 modela :D za kerga mislis vrjetn F ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede kilometrine se motiš. Tudi grčar(nekdo s foruma) je imel miljon kilometrov vožnje max 100km/h tako da sploh ne primerjaj tega. Kar mata s stafucem me ne zanima. Da se hvališ ali ne nisem nič omenjal. To kako se snema mi res ne govori, ker če bi vedel kako smo to delali ti ne bi bilo nič čudnega. Sicer smo pa zelo blizu doma tako, da se lahko ustaviš in se gremo en dan skupaj popeljati da se prepričaš na lastne oči.

pač.

LP

če hočeta lahko še jaz pridem :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeta lahko še jaz pridem :krneki:

se bomo zmenil ja..sploh pa gremo še prej na kros progo in bi se tud ti lahko pridružil glede na tip tvojega motorja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alo štafuc ta petek(ce bo lepo vreme) pridem z motrjem v solo bi se lahko pol kam zafural!!!kdaj koncas pouk?

Popravljeno . Popravil tada
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alo štafuc ta petek(ce bo lepo vreme) pridem z motrjem v solo bi se lahko pol kam zafural!!!kdaj koncas pouk?

sorri ne bo šlo sam dež bo scal do torka :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sorri ne bo šlo sam dež bo scal do torka :headbang: :headbang: :headbang:

sej je uceri biv tud napicedan pa je blo lepo pa dons isto mam pa konc 11.50

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!