Skoči na vsebino

Tomos SM (SuperMoto) 125


Priporočene objave

Objavljeno

a kdo ve če bi se dal na navadnga tomosa(sm125f) dt gor gume širine 120(spredi) in 120(zadi)..zadi vem da bi šlo sam za spredi pa nevem...mal ozka felga je....kva mislte?

Objavljeno (popravljeno)
a kdo ve če bi se dal na navadnga tomosa(sm125f) dt gor gume širine 120(spredi) in 120(zadi)..zadi vem da bi šlo sam za spredi pa nevem...mal ozka felga je....kva mislte?

a da bi loh rablene gume od cestakov furov :) sve taspredne :naughty:

Popravljeno . Popravil Jerry_exc
Objavljeno
a kdo ve če bi se dal na navadnga tomosa(sm125f) dt gor gume širine 120(spredi) in 120(zadi)..zadi vem da bi šlo sam za spredi pa nevem...mal ozka felga je....kva mislte?

Se gutov ne da, pa tud zavijat neb mogu zato pa je spredna tanša da se sploh zavije lohk :)

Objavljeno

Na dirkah vozijo 120 spredaj in 120 zadaj. Se pravi če hoče ti tud spredi 120 kupi še eno zadnjo felno, zamenjaj pesto pa daj spredaj gor. Oz kupi prednjo felno od Replice (cca 350€)

Objavljeno
Se gutov ne da, pa tud zavijat neb mogu zato pa je spredna tanša da se sploh zavije lohk :)

tole pa nisi iz strokovne revije pobrav :winkiss:

Objavljeno (popravljeno)

Ne sam je dost bl logičn da se da ovinke bol zvozt ce je spredna guma tanjša.

Predstavli si ksno R1 k ma ube gume enak velke sigurn bi bla sam se za u smeti :)

Popravljeno . Popravil pajc
Objavljeno
Ne sam je dost bl logičn da se da ovinke bol zvozt ce je spredna guma tanjša.

Predstavli si ksno R1 k ma ube gume enak velke sigurn bi bla sam se za u smeti :)

in kašna je ta tvoja logika?

nvm pa zakaj nebi mogu zavit, itk ga položiš v ovink, ne zavijaš z balanco

Objavljeno
Ne sam je dost bl logičn da se da ovinke bol zvozt ce je spredna guma tanjša.

Predstavli si ksno R1 k ma ube gume enak velke sigurn bi bla sam se za u smeti :)

z ožjo gumo gre motor še hitrjš v ovink kot s širšo... samo postaja vse bolj nestabiln... nima pa nobene veze s tem da nebi mogu zavit... lahko daš od becikla gume pa se bo še vseen dal zavit...

Objavljeno
z ožjo gumo gre motor še hitrjš v ovink kot s širšo... samo postaja vse bolj nestabiln... nima pa nobene veze s tem da nebi mogu zavit... lahko daš od becikla gume pa se bo še vseen dal zavit...

točno tako zakaj ima cestni motor zadej širšo, zaradi večje hitrosti skozi ovinke kar pomeni več oprijema, sigurn bi bil handlin boljši z ožjo gumo, samo skozi ovinke nebi bil to kiter kot z širšo

Objavljeno
točno tako zakaj ima cestni motor zadej širšo, zaradi večje hitrosti skozi ovinke kar pomeni več oprijema, sigurn bi bil handlin boljši z ožjo gumo, samo skozi ovinke nebi bil to kiter kot z širšo

mi na svojih skirojih vozimo 120 spredi in 120 zadi in se VELIKO boljše pele kot 120-150 le zakaj :hmm:

Objavljeno
mi na svojih skirojih vozimo 120 spredi in 120 zadi in se VELIKO boljše pele kot 120-150 le zakaj :hmm:

sej nevem če se kej bolš pele.. vem d z ožjo gumo zadi prej v obrate prideš,bolši pospeški,... :trance_33_sleep: za na cesto pa če mene prašaš je vsekakor bolše 120-150

Objavljeno
mi na svojih skirojih vozimo 120 spredi in 120 zadi in se VELIKO boljše pele kot 120-150 le zakaj :hmm:

zato ker teh 10 ponijev zdrži katerakoli guma

Objavljeno (popravljeno)

Na kolesu 15 jap. Mislim tile vaši dirkalni :D

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno
zato ker teh 10 ponijev zdrži katerakoli guma

tvoj kazavaki jih ma prbližn en tolk:D

Objavljeno

vem, ampak jaz znam moč izkoristit, tako da še vedno nimaš za žlico kvasa

Objavljeno
vem, ampak jaz znam moč izkoristit, tako da še vedno nimaš za žlico kvasa

dobra dobra :kva2:

Objavljeno

Rok

Tomosove 125-ke so homologirane tudi za model 2009 z novim agregatom Yamaha (euro3) tako, da se v primeru povpraševanja lahko začnejo izdelovati.

lp

Najprej vsem en lep pozdrav na forumu :) , mogoče kdo ve, se bojo v letu 2009 še prodajale tomosove 125-ke? Sem klical v tomos pa niso nič vedeli.

Lp Rok

Objavljeno

A to pomen d bojo mel iste agregate kot yamaha WR125X/R?

Kakšna pa bi bla kj cena??

Objavljeno

Ne verjamem.. iste kot sedaj samo pač prenovljene da bodo ustrezali novim standardom. Drugače bo cena previsoka in bo povpraševanje padlo? Se ga pa nebi branil :)

Objavljeno (popravljeno)
Rok

Tomosove 125-ke so homologirane tudi za model 2009 z novim agregatom Yamaha (euro3) tako, da se v primeru povpraševanja lahko začnejo izdelovati.

lp

ja a pa bojo vizualno kej spremenjene...al bojo ostale iste, sam letnca se bo spremenila ;)

Lep pozdrav, JK

Popravljeno . Popravil MXRideR
Objavljeno

Pomoje bo design osnovni ostal kr isti..

Aja mxrider neboš verjel da sm bil socio vprašan 1.

Objavljeno
Pomoje bo design osnovni ostal kr isti..

Aja mxrider neboš verjel da sm bil socio vprašan 1.

bravo...kko ti je pa to lohk uspel pa moj zvezek si meu... :worship: :D a je blo vsaj več pik k mata...neslana šala :rolleyes:

Lep pozdrav, JK

ja a pa bojo vizualno kej spremenjene...al bojo ostale iste, sam letnca se bo spremenila ;)

Lep pozdrav, JK

....

Objavljeno
A to pomen d bojo mel iste agregate kot yamaha WR125X/R?

ne mislt da bo zarad tega su kej hitrejs :whistle:

Objavljeno
ne mislt da bo zarad tega su kej hitrejs :whistle:

ja a pa pol bo bil tomos kej drugacen kt je zdej....vizualno in tehnicno...al bo sam standardom prilagojen tko kt je nejc reku?? :winkiss:

Lep pozdrav, JK

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!