Jernej125ccm Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Dons zjutri sm probu vzgt motor z zaugom dol vzge v prvo k da ni nc pol pocakam par minut da vidm ce ok laufa in je vse ok tut k sm na roko premaknu zaug vse dela normalno. Ucitno je meu uceri slb dan k ne vidm vzroka zakaj zdej kr naenkrat dela je pa ok k ni treba servisa. Tomos pač, en dan dela in ne. To velja za vse Tomose.
xhunter6x Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Glede vžiga 125 motorjev imam jaz tako taktiko. Zaug zaprem (oz. je tako ali tako zaprt) in pritisnem štarter (jasno ne vžge), nato pa zaug odprem in vžge v prvo.
NejcZ Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Meni je tudi po par mesecih vedno v prvo vžgal. Z zaugom seveda.
luksy Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 naprodaj vplinjač dellorto vhst 26 malo rabljen cena 70€
Noiser69 Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Ewo pa je prodan 2100 € sm dobo SupermotoRace 1
budacki Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Ewo pa je prodan 2100 € sm dobo Zdej pa 2 takt kupit skornje si dal zraun?
Noiser69 Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Zdej pa 2 takt kupit skornje si dal zraun? zej pride kros 250 aja, prodajajo se še škornji + rokavice SupermotoRace 1
benny0104 Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Ewo pa je prodan 2100 € sm dobo Hitr si ga prodal. Kok si mel pa začetno ceno?
Noiser69 Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Hitr si ga prodal. Kok si mel pa začetno ceno? 2250 je (bil) pa zrihtan v nulo SupermotoRace 1
xhunter6x Objavljeno Maj 16, 2009 Opozori Objavljeno Maj 16, 2009 Ker imam namen v kratkem (beri nekje 2 meseca) kupiti supermoto motor. Prej sem vozil motokros in ta tip motorjev me je navdušil. Imam sicer TDR a mi ni užitek se peljati z njo hitro po ovinkih, sicer če jo lepo in koordinirano nagnem se res pelje, kot po tračnicah. Imam vedno samo slab občutek, ker ga moram navijati, da se lahko iz ovinka lepo zapeljem. Torej gledal sem Husqvarno SM 125 (saj se mi zdi da ima dovolj konjičev za zadovoljevanje mojih potreb po moči). Mi je pa tomosaki zelo všeč (je le 4T pa tudi vizualno lep), pa še cenejši je. Aja, kupil pa bom zagotovo rabljen motor, saj če se odločim za Huskyja nimam 5000€ za novega. :unsure: Ker nisem hotel odpirati nove teme, me zanima je kdo vozil oba in bi ju lahko primerjal?(plusi minusi)
NejcZ Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Ne moreš šrimerjati. Definitivno Husky zate če praviš da moraš že TDR navijati.. z Tomosom boš glede tega samo razočaran, ker le ima malo moči.
luksy Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Ne moreš šrimerjati. Definitivno Husky zate če praviš da moraš že TDR navijati.. z Tomosom boš glede tega samo razočaran, ker le ima malo moči. tudi TDR-ke so boge, niti približno negre toliko kot husa 125 2t, tdr-ke so nasploh od uspodi bol boge
NejcZ Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 So ja, ampak ne tolk boge kot je Tomos.
galiego Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 ..kateri motor je močnejši in bolj vzderzljiv... Tomos sm 125 / KTM sm 125 .? ..hvala vam za odgovore.! Lp.
Prevtzer Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 ..kateri motor je močnejši in bolj vzderzljiv... Tomos sm 125 / KTM sm 125 .? ..hvala vam za odgovore.! Lp. KTM SM 125 sploh ne obstaja, včasih je bil KTM Sting 125 ampak jih zdaj praktično ni, dobiš pa KTM SM, če konvertaš EXC-ja to je pa pol res bomba motor in je veliko močnejši od Tomosa posledično pa tudi manj vzdržljiv. Najboljše razmerje med vzdržljivostjo in močjo je pa trenutno Husqvarna SM 125!
budacki Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 KTM SM 125 sploh ne obstaja, včasih je bil KTM Sting 125 ampak jih zdaj praktično ni, dobiš pa KTM SM, če konvertaš EXC-ja to je pa pol res bomba motor in je veliko močnejši od Tomosa posledično pa tudi manj vzdržljiv. Najboljše razmerje med vzdržljivostjo in močjo je pa trenutno Husqvarna SM 125! Verjetno mislis vec xD Poraba 15 litrov, menjava bata na pol leta ( ce se mislis furat tok kot s Tomosom), sam moras mesanco delat, majhen rezervar, drago kot prasica ( nov pride 6500€ + motard komplet, kateri kvaliteten seveda ne pride pod 1000€ ( ma se to je POCENI!!!)) Torej zracunaj
Stirkac Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 joooooj js sm tak živčn ko vem da takega lepotca dobim polet komaj čakam konc šolskega leta pol pa se gremo furaaat aha pa še neki: ker je bolš SM125F al Replica (glede okvar pa tega, da gre replica boljš mi je jasn sam je 700€ razlike na tomosovi strani)?
Jernej125ccm Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 Boljša je replica...boljši material(plastike), akrapovič...in še malo bonbončkov. Sicer pa...kupi rabljenega na avto. net, ker roko na srce, novega se ne splača.
NejcZ Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 Kak boljši materjal looool? Vse je enako, ne gre nič bolj, samo pelje se dosti boljše zarad drugih feln in gum. Pa sprednji disk je lepši Če pa je kej bolj učinkovit od tistega na F verziji pa nevem.. pomoje da ne Vsaj za normalno rabo ne.
impulz Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 kvari se smF nič več kt replica. mašina je itak od yamahe, ludi na forumu pa majo večinoma probleme z semeringi na vilcah, cviljenje bremz, malo boga luč s kratkim snopom svetlobe-se pač voziš vedno z dolgimi, zadnji amortizer je baje precej mehek in če se dva peljeta gor verjetno čudno zgleda... amortizer narediš bolj na trdo in problem = rešen. tomos rajderji pa pravjo da se ti problemi rešijo komot pod garancijo. cena je čisto kul, če pa bi rad še kuj več moči pa power kit za 500€+- in tistih par konjičkov, ki se jih baje kr precej pozna tolko iz teoretičnega vidika iz praktičnega pa nimam nč za povedat
Kvasko Objavljeno Maj 18, 2009 Opozori Objavljeno Maj 18, 2009 kvari se smF nič več kt replica. mašina je itak od yamahe, ludi na forumu pa majo večinoma probleme z semeringi na vilcah, cviljenje bremz, malo boga luč s kratkim snopom svetlobe-se pač voziš vedno z dolgimi, zadnji amortizer je baje precej mehek in če se dva peljeta gor verjetno čudno zgleda... amortizer narediš bolj na trdo in problem = rešen. tomos rajderji pa pravjo da se ti problemi rešijo komot pod garancijo. cena je čisto kul, če pa bi rad še kuj več moči pa power kit za 500€+- in tistih par konjičkov, ki se jih baje kr precej pozna tolko iz teoretičnega vidika iz praktičnega pa nimam nč za povedat To vidš, zadeu si u nulo Jst sm menu semeringe na vilcah, fedr sm mal našponu za 2 in to je to. Kit pa pride okol 400€ z delom vred nekak
merto Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 To vidš, zadeu si u nulo Jst sm menu semeringe na vilcah, fedr sm mal našponu za 2 in to je to. Kit pa pride okol 400€ z delom vred nekak tud men je semering spustu že po 50 kilometrih (mogoče že prej) pa bremza mal cvil
Tomyboy Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 Meni zadnjih 8000km dela ko urca. Mi je pa pri 4000 km teklo olje iz vilic, ampak ne pri semeringu, temveč tam spodaj pri vpetju kolesa.
merto Objavljeno Maj 19, 2009 Opozori Objavljeno Maj 19, 2009 a kdo voz na servis u koper na tomos pa kuko zrihtajo dol pa kok je kej za čakat, ker ne mislm nahtigala en mesec še čakat
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se