Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Točno tako na sredini imam jaz na moji 99 varaderki. In Nolanko 102 - pa šumi ko hudič - mašine se sploh ne čuje.

Objavljeno

Na najmanjši sliki je model šipe za Varo 1.generacije od let. 99 do 02 :whistle:

Maš prav, vendar, če me spomin ne vara sem nekaj podobnega videl tudi za tanovo, mogoče ni od MRA?

Sicer mi pa planke (zelo visoke in široke šipe) pred očmi itak ne sedejo!

Objavljeno

Točno tako na sredini imam jaz na moji 99 varaderki. In Nolanko 102 - pa šumi ko hudič - mašine se sploh ne čuje.

Zamenjaj čelado! N102 je znana kot hrupna!

Lahko pa probaš brez šipe, mogoče bo celo bolje.....

Objavljeno

Obstajajo te variante

Jah, meni je bilo rečeno, da je za moj letnik 07, edina prava tista zadnja, z luknjami. So me nategnil?

Objavljeno

Ta je prava ja, le da je mene prodajalec pri Promotor nasral, da ne obstaja prozorna.:headbang:

Objavljeno

Kje si nabavil MRA in katero? Kupujem že en čas, pa mi nikakor ne pride pred nos ena štacuna, ki bi jo imela na zalogi. Zadnjič v Lojzu jo niso imeli, v Gerike pa tudi ne. Kupujem pa ono nisko z luknjami in spojlerjem v nezatemnjeni verziji.

Do sedaj še nisem vozil s čepki. Sem jih bil v kšeftu sit!!!

Jaz sem ta mra zgornji del kupil posebaj in zmontiral kar na Givi-ja morem reč, da se zadeva obnese najbolj na avtocesti, ko pelješ za šleperji :music4: , ko piha močnejši veter itd , pri normalni vožnji pod 100km/h pa lahko kakšno pokadiš :naughty: ....zame je zakon, res pa da si jo moraš pravilno nastavit da je efekt.

Objavljeno

Čeprav, priznam, mi je tista na najmanjši sliki še najbolj všeč. Deluje zelo kompaktno in daje vtis, da dejansko pripomore, k zmanjašanju učinka vetra

Objavljeno

Ej saj mal pa mora pihat, drgač je pa kot v avtu in lohk pred rdečo lučjo pozabiš noge dol dat :yea1:

Objavljeno

Ta je prava ja, le da je mene prodajalec pri Promotor nasral, da ne obstaja prozorna.:headbang:

Jaz sem prav tako nabavil MRA zatemnjeno; so mi v Louisu zagotavljali da prozorne ni, pa tudi na ebayu je nisem našel. Osebno mi je zatemnjena bolj všeč; kar se pa preglednosti tiče pa...........:surrender:.

Kar se tiče vetrne zaščite..........ne morem komentirat, ker sem prej vozil Givi povišano (poštarsko), ampak je bil problem ker sem pri svoji višini gledal skozi šipo, kar pa nikakor ni priporočljivo (še posebej če se voziš proti soncu, ko to zahaja B) ). Drugače pa je za tako veliko šipo mir in tišina kljub Nolan 103. MRA pa je kljub zamenjavi Nolanke s Schubertko C3 glasna in ti spusti nekaj vetra v "bučo".......ampak kot je že nekdo napisal, če ne želiš čutit vetra na motorju, se pač moraš vozit z avtom. :hmm:

Lp vsem!

Objavljeno

Panika! Sem šel malo pogledat svojo trnuljčico in ugotovil, da se skozi luknjico sploh ne vidi nivo olja. Prazno! Kako je to možno? Motor je bil septembra na servisu. Vse zamenjano.

Objavljeno

Panika! Sem šel malo pogledat svojo trnuljčico in ugotovil, da se skozi luknjico sploh ne vidi nivo olja. Prazno! Kako je to možno? Motor je bil septembra na servisu. Vse zamenjano.

Če ni luže pod mašino,lahko ugotoviš samo to, da ga je mašina nekaj spila ali pa bolj vrjetno, da je serviser "šparal" pri točenju po sistemu kaplaja na kapljo- palača! Če nisi takoj po servisu preveril je zdaj zvonjenje po toči. Dolij do predpisanega nivoja in kontroliraj pogosteje, da boš ugotovil dejansko stanje glede porabe! Še prej pa preveri kaj kaže nivo, ko motor postaviš na kolesa, Verjetno ga imaš na centralnem stojalu ali pa morda celo naslonjenga na bočno? Če je na bočnem, potem je okence sigurno prazno!

Objavljeno

Panika! Sem šel malo pogledat svojo trnuljčico in ugotovil, da se skozi luknjico sploh ne vidi nivo olja. Prazno! Kako je to možno? Motor je bil septembra na servisu. Vse zamenjano.

Če ga nisi prestavljal in verglal je res čudno.

Drgač, pa včasih malo zakurblam motor in zanimivo olje se ne vrne na tisti nivo, na katerem je bilo prej. Verjetno, ker je hladno in...

Ko ga pa vredu segreješ pa je nivo enak kot prej. Moje opažanje. Morda je pri tebi enako. Preveri še, morda ti motor visi na stran. Jaz nivo olja zmeraj kontroliram na istem mestu in isti poziciji.

Scarabeo

Objavljeno

Če ni luže pod mašino,lahko ugotoviš samo to, da ga je mašina nekaj spila ali pa bolj vrjetno, da je serviser "šparal" pri točenju po sistemu kaplaja na kapljo- palača! Če nisi takoj po servisu preveril je zdaj zvonjenje po toči. Dolij do predpisanega nivoja in kontroliraj pogosteje, da boš ugotovil dejansko stanje glede porabe! Še prej pa preveri kaj kaže nivo, ko motor postaviš na kolesa, Verjetno ga imaš na centralnem stojalu ali pa morda celo naslonjenga na bočno? Če je na bočnem, potem je okence sigurno prazno!

Postavi ga na kolesa ravno pa bo razen če niso na servisu preveč špral sicer bi pa verjetno lučka posvetla -al se motm ! pri meni je enako tko nic bat!

Objavljeno

Res je, da sem motor v tem času kakšnih 5x zalaufal in ga pustiltudi do pol ure prižganega. Zaradi akumulatorja. Ampak težko verjamem, da bi mi to lahko spilo toliko olja. Tudi, ko je bil motor segret, se nivo ni niti pokazal. Lučka mi pa ne gori. So bile pa vse meritve opravljene, ko je motor stal na stranski tački.

Objavljeno

Motor ni priporočljivo dalj časa puščati zalaufanega na stranski tački :whistle:

Objavljeno

Res je, da sem motor v tem času kakšnih 5x zalaufal in ga pustiltudi do pol ure prižganega. Zaradi akumulatorja. Ampak težko verjamem, da bi mi to lahko spilo toliko olja. Tudi, ko je bil motor segret, se nivo ni niti pokazal. Lučka mi pa ne gori. So bile pa vse meritve opravljene, ko je motor stal na stranski tački.

Brez panike!! Daj ga dol z tačke, "naraunost", pa se bo čudežno :eek: pokazalo olje. Tudi pri meni je tako! Pazi kako boš to gledal, da ti na pade po tleh!!!:naughty:

Lp! Iztok

Objavljeno

So bile pa vse meritve opravljene, ko je motor stal na stranski tački.

:nono:

Objavljeno (popravljeno)

Če pri Vari nalivaš olje ko je na stranski tački ga naliješ samo do min. črtice, ko motor zravnaš ga je potem glih prav :whistle: seveda pri dolivanju, ne pa ko zamenjaš še oljni filter, sicer pa jaz in še veliko drugih olja sploh ne kontroliramo saj ga ne žre :worship:

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno

Že tretje leto je na motorju okrogla številka:

post-9696-0-01447300-1294864007_thumb.jpg

post-9696-0-19059100-1294864027_thumb.jpg

post-9696-0-71877300-1294864044_thumb.jpg

-

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

So bile pa vse meritve opravljene, ko je motor stal na stranski tački.

:doze:

in se cudis? se dobro da nisi opravil "meritev" z motorjem postavljenim na glavo.

ce imas uporabna navodila jih mogoce kdaj tudi povohas. ali prelistas. bos se cudo tega nasel v njih.

Objavljeno

Saj, ravno v tem je problem. Nimam navodil. Jih iščem povsod, pa jih ne dobim.

Objavljeno

ahem, honda dealer tvojega zaupanja ti jih lahko skoraj sigurno najde.

ebay, gugl in podobne zadeve tudi.

in ena tema na motosvetu se posveca tocno tej tematiki.

tako da.......... nekih izgovorov ni vec. :whistle:

Objavljeno

ahem, honda dealer tvojega zaupanja ti jih lahko skoraj sigurno najde.

ebay, gugl in podobne zadeve tudi.

in ena tema na motosvetu se posveca tocno tej tematiki.

tako da.......... nekih izgovorov ni vec. :whistle:

Saj Andreas jih išče, pa še ni sreče. Tudi serviser je rekel, septembra, da mi jih bo zrihtal, pa ni še nič. Upam na najboljše.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!