Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Živjo

Ne gre za to, da bi bil totalno prestrašen. Po zakonu mora biti vsaka predelava vpisana v kartonček, za to mora imeti pa certifikate. Če tega nimaš, že kršiš zakon in potem je od sreče in natančnosti policaja odvisno, ali se bo zapičil vate ali ne.

"...vse predelave, ki vplivajo na varnost in vozne lastnosti..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš kaj danci. Prodaj motor, da te ne bo tolko strah nehomologiranih "stvari" na varici.

Kupi si raje avto, novi, ki bo vse homologirano, in ne bo te več nič strah.

Ups, sem zajebal. To gre na "novinca" 2409.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni Varaderoti,

sem pred tem, da tudi jaz kupim Varadero in sem včeraj prebral večino te teme, ki je bila kar precej v pomoč. Zanima me pa še par stvari:

vidim, da kar vneto predelujete motorje. Ali predelave potem tudi vpišete v kartončke ali računate na to, da se pač nihče ne bo obregnil ob vas. Recimo širše krmilo... ali dobite zraven potrebne certifikate ali ne? Isto velja za 12V vtičnico. Kolikor vem, bi morale biti vse spremembe homologirane in glede na to, kar so mi povedali na LPP-ju, je homologirat karkoli domače izdelave pri nas praktično nemogoče. Vem, da bo neoriginalno krmilo spoznal samo nekdo, ki Varadero pozna, ampak če se vas policaj loti je..t, vas bo je..l za vsako malenkost, ki jo bo lahko našel in takrat bodo to tudi vtičnica, predalček, šipa...

Ali pride RLS oiler s kakšnim certifikatom ali obstaja člen v zakonu, po katerem takega dodatka ni treba imeti vpisanega v homologacijski kartonček?

tu vidim, da ste strokovnjaki, ki ste svojo Varadero že velikokrat slekli (ali vsaj videli golo). Ali je pod oklepom še kaj prostora za povečanje tanka?

Ali se je kdo lotil izboljšanja vetrne zaščite tudi za rame in/ali noge. Bral sem, da je voznik v dežju takoj moker. Kar je nekako logično, ker je zaščite ob boku ravno za polovico noge. Razmišljal sem, da bi naredil širše plastike, ki bi nudile boljšo zaščito od kolena navzdol, spodaj bi dobil pa prostora za še kakšen liter goriva. No, potem so me pa na LPP prizemljili, ker se tega ne bi dalo homologirat.. Kaj menite o tem?

ali se da in ali je kdo menjal alternator za močnejšega? Vidim, da vam električni porabniki porabijo več energije, kot jo uspe alternator sproducirati.

No, toliko zaenkrat. Če se bom še česa spomnil, bom pa vprašal.

Hvala!

Omisli si tak motor, ki bo po tvojem popln in boš imel mir pred zakonom :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je čisto vse homoligirano, pol pa ni zanimivo! :surrender:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"...vse predelave, ki vplivajo na varnost in vozne lastnosti..."

Malo smo zašli. Ni pomembno, kako vpliva kaj na varnost, pomembno je, ali ustreza zakonu. In ata na tehničnem bo pogledal kartonček in bo rekel, da ne bi smelo biti na motorju. Konec logike. Ata je prav tako razsodnik, ali nekaj vpliva na varnost in vozne lastnosti ali ne in ko sem se hipotetično pogovarjal z njimi, sem dobil občutek, da so kvečjemu bolj natančni kot manj.

Če/ko dobiš enkrat kazen in neizpraven motor, nimaš več kaj jokat in krivit druge. In kolikor berem po forumu, je odziv ravno nekaj takega. Vedno je kriv nekdo drug, ali policaj ali nekdo na tehničnem, samo lastnik ne, čeprav so bila pravila znana vnaprej.

Preden se v kaj takega spustim, hočem vedet, kako daleč v težave sem pripravljen rinit in sem hotel slišati izkušnje iz prakse, ker jih sam nimam.

Ampak, da ne bomo preveč debatirali, mislim, da sem mnenje dobil, bolj bode v oči in ušesa, večja je verjetnost, da bo nekoga dejansko zbodlo in mislim, da mi to zadošča. Mejo bom poizkusil pa sam najt.

In kako vpliva 12V vtičnica?Ali pa zaščita za roke? :?

Tako kot sem napisal, edino pomembno je, ali na tehničnem menijo, da je varno. Ne, če je res.

Drugače pa, vtičnica je OK, napeljava pa pomoje lahko vpliva na varnost. Če ti ob dežju začne šmelcat ob tanku, motor med vožnjo crkne itd, bi rekel, da vpliva tudi na varnost.

Omisli si tak motor, ki bo po tvojem popln in boš imel mir pred zakonom :naughty:

Če bi obstajal, bi ga verjetno že imel :)

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2409 ima po eni strani prau, da bi morale biti vse spremembe na motociklu homologirane. Pri novem motociklu, če boš posegal v njega se bodo pri uradnem serviserju sigurno vprašal ali garancija velja, če ti je motor zgorel zaradi posega v original elektroniko. Realnost pa je, da če na motorju ne posegaš v vitalne dele motocikla (krmilni mehanizem, zavore, pnevmatike, svetlobna telesa, izpušni sistem, itd) nebi bilo kakšnega problema. Npr. js ko sem na motor vgradil gretje ročk, 12 V vtičnico in Oiler nisem posegal v original elektroniko, ampak sem potegnil svoje kable. Vse kar je bil poseg je proženje releja iz + zadnje luči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj opreme, ki se omenja je na voljo kot dodatna oprema, ki ti jo lahko zmontirajo ob nakupu. Samo naročiti je potrebno! In plačati! In potem imaš kar ponujajo! Spisek opreme niti ni tako kratek, še daljši pa je potem račun.

Homologacijski kartonček je na koncu za opremljen motor isti, kot pri motociklu brez opreme! Je pa nekaj: Čru o nehomologiranih deleh te ne razjeda več!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2409 ima po eni strani prau, da bi morale biti vse spremembe na motociklu homologirane. Pri novem motociklu, če boš posegal v njega se bodo pri uradnem serviserju sigurno vprašal ali garancija velja, če ti je motor zgorel zaradi posega v original elektroniko. Realnost pa je, da če na motorju ne posegaš v vitalne dele motocikla (krmilni mehanizem, zavore, pnevmatike, svetlobna telesa, izpušni sistem, itd) nebi bilo kakšnega problema. Npr. js ko sem na motor vgradil gretje ročk, 12 V vtičnico in Oiler nisem posegal v original elektroniko, ampak sem potegnil svoje kable. Vse kar je bil poseg je proženje releja iz + zadnje luči.

Edini vitalni del v katerega radi posegamo je izpušni sistem :whistle: Rabljenga nič novo pa predrago :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edini vitalni del v katerega radi posegamo je izpušni sistem :whistle: Rabljenga nič novo pa predrago :P

LP

Slabo iščeš rabljenega, sam sem se ravnokar vrnil iz Medvod kjer sem pri Čarmanu kupil rabljenega LeoVincija, ki ga je oglaševal na svoji strani pod rabljena dodatna oprema, vem pa še za ene Leote ki se prodajajo, če te zanimajo mi piši na PM :whistle:

To so ti Leoti ki sem jih kupil:

post-11617-0-56593800-1299490240_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slabo iščeš rabljenega, sam sem se ravnokar vrnil iz Medvod kjer sem pri Čarmanu kupil rabljenega LeoVincija, ki ga je oglaševal na svoji strani pod rabljena dodatna oprema, vem pa še za ene Leote ki se prodajajo, če te zanimajo mi piši na PM :whistle:

To so ti Leoti ki sem jih kupil:

post-11617-0-56593800-1299490240_thumb.jpg

Koliko pa pridejo ti rabljeni lepotci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš homologacijo ?

Kar ugodno. Kateri letnik pa so? Kar se tiče homologacije, koliko časa pa traja celoten postopek homologiranja? So možni kakšni zapleti? Sam imam remuse na svoji, pa tudi še niso vpisani v kartonček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš homologacijo ?

Homologacija je, saj so kupljeni pri nas leta 2009 kar se vidi tudi po sliki saj so lonci s ta novimi zaključki in imajo tudi snemljive db kilerje. Homologacija se zdaj opravi na LPP-ju v enem dnevu, sam da imaš vse papirje to se pravi homologacijo avspuhov, homologacijski karton mopeda in prometno zaenkrat še ni treba imeti računa servisa za strokovno montažo, kar se bo v kratkem najbrž spremenilo je rekel na servisu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, ker nekje sem slišal, da se moraš naročit, pa čakaš cca 3 tedne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na homologacijo na LPP pripeljal motor,šel do okenca,se prijavil,malo počakal,je prišel en stric,poslikal rore,in to je to.Poanta homologacije je da pokasirajo tistih 32 eur.Poslali so mi čez en teden po pošti vse papirje.Takoj pa dobiš potrdilo,da si bi ltam.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat moram ponovit vajo,ker sem rore iz stare Vare dal na tanovo,tko de bojo še enkrat zaslužil tisth 32 eur.:wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo smo zašli.....

Kar precej! Dej nehi nabijat tuki, pejt pod temo splosno, ce bi se rad kregal sam s sabo... Ze tko je tole totalno nepregledno in tezko berljivo, ko clovek kaj pametnega isce. Topla voda pa se skriva v bojlerju...

:topic:

Popravljeno . Popravil scht@bec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v čem je smisel dat druge auspuhe? Da se zapravi 300 za rabljene oz. 500 eurov in več za nove? Da lepše brni?

Jih imam raje original gor - pa rajši za ta denar (ki bi jih zapravil za auspuhe) naokrog potujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v čem je smisel dat druge auspuhe? Da se zapravi 300 za rabljene oz. 500 eurov in več za nove? Da lepše brni?

Jih imam raje original gor - pa rajši za ta denar (ki bi jih zapravil za auspuhe) naokrog potujem.

Pa zato da imaš 5 kg manj na motorju :whistle:

P.S. Drugače je pa tudi brez smisla, da si kupil tako drag moped, kupil bi cenejšega in bi še več potoval naokrog, pa brez zamire :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa za 5 kg manj na motorju, da bi dal 500 eurov? :lol1: :lol1:

PA varaderka ni GP racer, je potovalnik, uglajen, udoben, kaj mi bo 5 kg manj.

RAje udarim 5 kg manj moje žive teže in še ceneje bo in bolj zdravo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pravim vsako tele ima svoje veselje ;) Mal heca

Tud jaz sem mislil da nebo nobenih spremenb na moji vari, pa sem na koncu kar zmetal nekaj na njo, je pa res da sem vse stare kovčke, auspuhe itd prodal, in je bilo nekoliko lažje si kupit vse tisto novo kar sem želel dodati na motor :)

Doma imam že vse na zalogi za letošnjo sezono, olje, filter, KN filter, PC, Dunlop trailmax TR91, nove ploščice, zobnike ter ketno, samo čakamo na 15-20 stopinj in gasa :)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa za 5 kg manj na motorju, da bi dal 500 eurov? :lol1: :lol1:

PA varaderka ni GP racer, je potovalnik, uglajen, udoben, kaj mi bo 5 kg manj.

RAje udarim 5 kg manj moje žive teže in še ceneje bo in bolj zdravo.

Pa saj glih zato ker je potovalnik jo zdaj lahko 5kg več obtežim :whistle:

Drgač me pa itak ne briga kaj bi ti raje, men je moped nezanimiv če je čist originalen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj glih zato ker je potovalnik jo zdaj lahko 5kg več obtežim :whistle:

Drgač me pa itak ne briga kaj bi ti raje, men je moped nezanimiv če je čist originalen

Boljše je investirat v boljšo opremo za svoje kosti in butico, kot pa z nekoristnimi nakupi pridobit 5kg pri taki kravi, kot rečeno me tudi ne briga kaj kdo počne, pač moje mnenje... :yea1: srečno vožnjo :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!