Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ima kdo mogoče že kje napisano katera tesnila je potrebno kupiti za vilice Vare l.2004? In kako olje?

Namreč glede na totalno neodzivnost mojega serviserja bom verjetno moral zadevo narediti sam!

Objavljeno

Ima kdo mogoče že kje napisano katera tesnila je potrebno kupiti za vilice Vare l.2004? In kako olje?

Namreč glede na totalno neodzivnost mojega serviserja bom verjetno moral zadevo narediti sam!

Obvezno kupi originalna tesnila, ker imajo napram ponaredku dva tesnilna roba, drugače boš menjaval 2X kot jaz (po cca7000 km):headbang: .

Pri prvi menjavi sem dal zmešat olje gostote 5 in 10, se pravi gostota 7,5 . Pri drugi menjavi pa sem dal naliti olje 10 in mi dosti bolj odgovarja, moram pa še omeniti, da sem originalne vzmeti zamenjal za progresivne, kar je bila do sedaj najboljša investicija!!!!

Pazi, da naročiš prave. Vara z ABS sistemom ima večji fi vilic kot tista brez!!

LP

Objavljeno

:whistle:

Zanima me za original ne za te ponaredke :whistle:

ne bo težko...kar na generalnega uvoznika ta ima orginale

:whistle:

Objavljeno

Kolikor sem jaz to iskal po netu in tujih forumih, je pri več modelih honde razlog, da ti porine ven tesnila na pokrovu cilindra, najpogosteje prav problem s statorjem, in sicer je poškodovano navitje in je v stiku z okvirjem motorja. Stator v teh primerih pri meritvah daje popolnoma ustrezne vrednosti (od napetosti do upornosti), tako da je potrebno stator vzeti ven in dobro pregledati.

Iz lastnih izkušenj odsvetujem zamenjavo s kakšno aftermarket zadevo in svetujem le zamenjavo z novim originalnim, kljub stroškom...žal :cry:

Tudi tu nastane problem, kajti izgleda, da so vgrajevali različne tipe statorjev, priporoča se temeljit pregled in ugotovitev za katero znamko statorja gre.....in kaj vi mislite kakšne statorje vgrajujejo španci? made in japan ...malo morgen :surrender: če bi bili orginali tako kvalitetni ne bi crknili oz. povzročali težav....niti pomisliti nočem da se mi ta pizd...zgodi kakšnih 1kkm od doma, kje bogu za "ledžima" :slap:

Objavljeno

Koncno zmontiran Acumen.Hvala MAKIb,za dobavo,in Razi za načrt vezave.Dela od prve.lp Smiljan

Objavljeno

Koncno zmontiran Acumen.Hvala MAKIb,za dobavo,in Razi za načrt vezave.Dela od prve.lp Smiljan

Smiljan, a si mogoče kje zasledil papirje za remuse. So na eurotonu začeli komplicirat in se jih ne da dobit.

Objavljeno

Koncno zmontiran Acumen.Hvala MAKIb,za dobavo,in Razi za načrt vezave.Dela od prve.lp Smiljan

A je montaža zelo zajebana?

Koliko si dal in kje si nabavil?

Lahko tudi kako slikico prpopaš, če ti ni odveč ;)

Objavljeno

Živ,

mene pa zanima, kaj vi pravite na to, da je konkurenca ala GS ali nova Tenere od 4000 do več tisoč evrčkov dražja od Vare. Ali je sta vsa tista elektronika in kardan vredna tega denarja? Ker to ni malo oz. to je lahko od nekoga letna plača.

Ajde, GS je pač lažji, ampak stane pa tud u PM. Kaj u bistvu človek lahko več naredi z Tenerjko kot pa z Varadero? "udobni" za daljše vožnje so pa itak vsi...

Al to kupujejo pač tisti, ki imajo mal več u denarnici....

Nisem vozil še nobenega od teh treh. Sem pa v fazi nakupa kaj večjega (naslednjo sezono mogoče), oz se malo zanimam.

LP

Objavljeno

Živjo,

montaža ni preveč zapletena, naročil sem ga direktno iz Acumen Electronic UK, cena s poštnino cca 111 €. Nosilec sem naredl sam.

Pa še par slik prilagam.

Lp, Smiljan

post-19220-0-32314200-1305834508_thumb.jpg

post-19220-0-26639000-1305834578_thumb.jpg

post-19220-0-64222200-1305834591_thumb.jpg

Objavljeno

Živjo,

montaža ni preveč zapletena, naročil sem ga direktno iz Acumen Electronic UK, cena s poštnino cca 111 €. Nosilec sem naredl sam.

Pa še par slik prilagam.

Lp, Smiljan

post-19220-0-32314200-1305834508_thumb.jpg

post-19220-0-26639000-1305834578_thumb.jpg

post-19220-0-64222200-1305834591_thumb.jpg

Lepo lepo le drago :(

Objavljeno

Živ,

mene pa zanima, kaj vi pravite na to, da je konkurenca ala GS ali nova Tenere od 4000 do več tisoč evrčkov dražja od Vare. Ali je sta vsa tista elektronika in kardan vredna tega denarja? Ker to ni malo oz. to je lahko od nekoga letna plača.

Ajde, GS je pač lažji, ampak stane pa tud u PM. Kaj u bistvu človek lahko več naredi z Tenerjko kot pa z Varadero? "udobni" za daljše vožnje so pa itak vsi...

Al to kupujejo pač tisti, ki imajo mal več u denarnici....

Nisem vozil še nobenega od teh treh. Sem pa v fazi nakupa kaj večjega (naslednjo sezono mogoče), oz se malo zanimam.

LP

Prej sem vozil Varo, lani pa sem prešaltal na GS-a, zato ti lahko z prve roke zaupam par stvari:

1. Oba motorja sta :notworthy: , med njima so le nijansne razlike

2. Položaj sedenja mi na GS-u bolj ustreza, ker so stopalke pomaknjene bolj nazaj in te sili v bolj pokončen položaj

3. GS je zaradi malo manjše teže in nižjega težišča lahkotnejši za vožnjo in tudi lažji za manevrirat pri parkiranju

4. Pospeški in končna hitrost sta podobni

5. Vetrna zaščita je pri Vari malenkost boljša

6. Vara ima v originalu v sprednji vilci dosti premehke vzmeti in jih je za lažjo/boljšo vožnjo priporočljivo zamenjati s progresivnimi

7. Kardan na GS-u je super, ker ne rabi med servisi nobenega vzdrževanja, po drugi strani pa direktno prenaša moč na cesto in se ga je treba pač navaditi, kakor tudi boxer motorja, ki ob dodajanju plina zaniha celotni motor levo desno

8. Potem je tu še zunanji videz, nekaterim je GS strašno grd, drugim ja pač všeč, stvar posameznika pač

9. ...

Osebno mi je bil GS všeč že od nekdaj, vendar sem ga zaradi malo višje cene črtal z moje liste želja, lani pa je v družinski budget priletel nepredviden priliv, Vara je bla na 38k km, tako da sem še nekaj dobil zanjo, pa sem menjal. Kot vidiš to, da GS-a vozijo tisti, ki imajo malo več denarja ne drži. Če ti je motor všeč in če si ga želiš, pač malo stisneš, da skup spraviš še tista dva/tri jurje ... je pa res, da te potem kar nekaj zavistnih ljudi gleda postrani, kar pa meni prav prijetno dol visi ...

Verjetno se kar nekaj ljudi tukaj z mojim postom ne bo strinjalo, to so le moja osebna opažanja, odločiti se na koncu moraš tako ali tako sam, glede na tvoj okus in budget ... odgovor na tvoje vprašanje, če se splača dati tiste tri/štiri jurčke več ... da, splača se!!

Objavljeno

Živ,

mene pa zanima, kaj vi pravite na to, da je konkurenca ala GS ali nova Tenere od 4000 do več tisoč evrčkov dražja od Vare. Ali je sta vsa tista elektronika in kardan vredna tega denarja? Ker to ni malo oz. to je lahko od nekoga letna plača.

Ajde, GS je pač lažji, ampak stane pa tud u PM. Kaj u bistvu človek lahko več naredi z Tenerjko kot pa z Varadero? "udobni" za daljše vožnje so pa itak vsi...

Al to kupujejo pač tisti, ki imajo mal več u denarnici....

Nisem vozil še nobenega od teh treh. Sem pa v fazi nakupa kaj večjega (naslednjo sezono mogoče), oz se malo zanimam.

LP

Dokler pa pridno šparaš lahko svojega konjiča še malo spremeniš v bolj poskočnega. Za 15€ kupiš sprednji zobnik z zobom manj. Motor postane bolj uporaben, razen na avtocesti je manjša končna brzina.

Scarabeo

Objavljeno

Če koga zanima.

Včeraj sem se s prijateljem lotil in uspešno zamenjal tesnila, brisalce ter olje v vilicah. Zadeva je dokaj trivialna in jo priporočam vsem, ki imajo malce občutka in nekaj malega orodja doma.

Potrebujemo:

  1. YAMALUBE FORK OIL 0.5L x 3 (SAE10) olja za vilice. Leteči mi je priporočal Motul vendar, ker so ga imeli pri KMC-ju samo en liter sem vzel Yamahino, ki je baje dejansko prepakiran Motul. (Dejansko rabimo 529 +-2,5 ccm olja na vilico ampak nekako noče noben prodat en deci olja ;) )
  2. Semeringi: 25 EUR (sem raje vzel original hondine ker imajo 2 tesnilna robova in so samo 5 EUR dražji)

Ko so vilice dol rabimo le še Gedore 24 za odviti zgornji čep na cevi bata, inbus 6 za odviti vijak na spodnji strani srajčke in majhen izvijač za odstranitev vzmeti, ki drži tesnilo. Pazite, ko odstranjujete čep, ker je spodaj vzmet!

Moje olje je bilo črno kot oglje od grafitnega vodila po katerem tečejo vilice. Priporočam menjavo tudi teh grafitnih vodil, ki jih jaz v tistem trenutku pač nisem imel.

delal sem po navodilu iz "Honda Xl1000V Varadero Service Manual En", ki bi ga moral imeti vsak Varaderist ;)

Danes pa še gume menjat :) k vulkanizerju seveda ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ima mogoče kdo slučajno viška kake nosilce za stranske kovčke za letnik 2001, ni važno kater proizvajalec? :?

Objavljeno

mene pa zanima, kam priklopiš ta Acuman na Vari.

A ima mogoče kakšno stikalo že vgrajena?

Razi, a bi lepo prosim tudi meni lahko poslal na črt.

Hvala za odgovor

Objavljeno

Naslednjica česa? Vare? Daj no daj. Še za transalpko zgleda majhna.

Objavljeno

Naslednjica česa? Vare? Daj no daj. Še za transalpko zgleda majhna.

Mogoče pa na njej sedi dvometraš?!

Objavljeno

No jaz sklepam po naslovu prispevka: Honda 1200 V4 Crosstourer .... in pišejo o segmentu kamor bo spadal motor: GS, Multistrada, supertenere ...

Saj če jo okranclaš s "terenskimi" dodatki dobiš nekaj takega:

LP tudi tebi.

post-1569-0-82023000-1306399924_thumb.jpg

Objavljeno

Pozdrav vsem :yea1:

Po novem sem lastnik Vare :kva2: ,z manjkajočimi gumicami pod sedežem.

Je kdo to že nabavljal in kje?

sedež..pdf

Objavljeno

Pozdrav vsem :yea1:

Po novem sem lastnik Vare :kva2: ,z manjkajočimi gumicami pod sedežem.

Je kdo to že nabavljal in kje?

Žal ne vem, kje bi jih lahko nabavil.

Sem pa opazil, da imaš na sliki sedež do potankosti razstavljen

Če imaš mogoče celo Varo v PDF ali bilokakšni drugi obliki, bi lepo prosil,

če mi pošlješ na: matej.ajd@gmail.com

jaz sem že celi net pregleal, pa nisem našel

Hvala

Objavljeno

Žal ne vem, kje bi jih lahko nabavil.

Sem pa opazil, da imaš na sliki sedež do potankosti razstavljen

Če imaš mogoče celo Varo v PDF ali bilokakšni drugi obliki, bi lepo prosil,

če mi pošlješ na: matej.ajd@gmail.com

jaz sem že celi net pregleal, pa nisem našel

Hvala

Ni blema, če rabi še kdo mu pošljem

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!