Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Torej si že naš? :yea1:

Veliko varnih kilometrov in polno mero uživanja med vožnjo ti želim.

"Vardero srečanje" je pa TUKAJ .

Načeloma ja, ampak kaj več bom povedal (in vprašal) ko bo Vara na dvorišču! Sem pa zelo vesel da sem našel dober motor, ker sem ga iskal kar nekaj časa!!!

Hvala za lepe želje in sigurno se kje srečava (ko se navadim motorja).

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete, ki nam "novim" vedno pridejo prav!

Vem da je bilo veliko (?) v tvojih postih, vendar koliko jih bi šele bilo, če bi kupil kaj od tega kar se prodaja pri nas???!!!! :slap: Ne rečem, da je vse zanič, daleč od tega sem pa prepričan, da pa so cene preveč navite (pa še malo je dobro ohranjenih motorjev in ustreznih letnikov - to kar sem pač iskal jaz). Upam da sem se pravilno odločil - sicer pa je pri nakupu rabljenih motorjev vedno prisoten nek riziko!? :hmm:

Bom pa upošteval "tvoja" navodila in najprej zapeljal motor na servis!!! :yes:

Lp

Za kakšno ceno si ga pa potem dobil iz Italije.

Moj je letnik 2005 in s 23000 km in vem da ga spod 7000€ ne dam.

Verjemi, da tudi v Italiji dobijo servisno knjigo in navodila, če tega ne dobiš zraven pomeni ali ima motor več km ali pa je bil 1 lastnik zelo neskrben.

In koliko poznam Italijanske motoriste so v večini bolj neskrbni kar se tiče servisev in vzdrževanja.

Je pa res, da je Vara zelo vzdržljiv motor in da odpušča veliko napak pri vzdrževanju.

Sem enkrat gledal eno z okoli 80.000 km, ki je bila cela pobutana in v zelo slabo vzdrževana, ampak mašina je delala brez problemov.

Pa dober nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ STAR

Najlepsa hvala za navodila! :worship:

Ko se vidimo, pa :kava: ofkors.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Načeloma ja, ampak kaj več bom povedal (in vprašal) ko bo Vara na dvorišču! Sem pa zelo vesel da sem našel dober motor, ker sem ga iskal kar nekaj časa!!!

Hvala za lepe želje in sigurno se kje srečava (ko se navadim motorja).

Lp

Tud jest sem kupil motor iz Italije, vse je blo OK in sem zlo zadovoljen. Ti samo glej da boš SLO prodajalcu plačal ddv ( da bo naveden na računu) pa bo vse ok. Italjani se v glavnem sam po lepih cestah vozjo, tako da so motorji po na vadi lepo ohranjeni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jest sem kupil motor iz Italije, vse je blo OK in sem zlo zadovoljen. Ti samo glej da boš SLO prodajalcu plačal ddv ( da bo naveden na računu) pa bo vse ok. Italjani se v glavnem sam po lepih cestah vozjo, tako da so motorji po na vadi lepo ohranjeni!

Pozdravljen!

Mislim da sem zasledil na forumu, da je kar nekaj Varader bilo pripeljanih iz Italije in v glavnem imajo lastniki dobre izkušnje! Če motor nebi bil lepo ohranjen in če nebi vedel kdo je lastnik nebi niti mimo šel, ne da bi kak "krš" iz Italije v Slovenijo vlačil. Nihče pa me ne more prepričati, da Italijani slabšeskrbijo za motorje kot Slovenci; verjetno je povsod veliko "enih" in "drugih". Jaz sem se za uvoz odločil ker takšnega kot sem iskal v SLO ni bilo ali pa so imeli "nenormalno" navite cene!!! Starejši letnik, več kilometrov in več denarja...........jaz v tem ne vidim logike!!! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Mislim da sem zasledil na forumu, da je kar nekaj Varader bilo pripeljanih iz Italije in v glavnem imajo lastniki dobre izkušnje! Če motor nebi bil lepo ohranjen in če nebi vedel kdo je lastnik nebi niti mimo šel, ne da bi kak "krš" iz Italije v Slovenijo vlačil. Nihče pa me ne more prepričati, da Italijani slabšeskrbijo za motorje kot Slovenci; verjetno je povsod veliko "enih" in "drugih". Jaz sem se za uvoz odločil ker takšnega kot sem iskal v SLO ni bilo ali pa so imeli "nenormalno" navite cene!!! Starejši letnik, več kilometrov in več denarja...........jaz v tem ne vidim logike!!! :?

Tudi moj je uvožen iz ITA, sicer starejši model, pa do zdaj nobenih večji težav. Samo gasa :evilgrin:

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moj je uvožen iz ITA, sicer starejši model, pa do zdaj nobenih večji težav. Samo gasa :evilgrin:

Sva že dva in to "plava" (modra). Nobenih problemov! Tudi pri mojem ni bilo servisne knjige, se tudi nisem sekiral.

Najbolj važno je sedaj narediti servis, da si za v bodoče siguren v motor.

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva že dva in to "plava" (modra). Nobenih problemov! Tudi pri mojem ni bilo servisne knjige, se tudi nisem sekiral.

Najbolj važno je sedaj narediti servis, da si za v bodoče siguren v motor.

Lp! Iztok

Eh, tukaj se pa razlikujemo!!

:whistle: v barvi

Drugac pa moja Vara je tud italijanka, pa tud nobenih problemov, cena normalna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen!

Mislim da sem zasledil na forumu, da je kar nekaj Varader bilo pripeljanih iz Italije in v glavnem imajo lastniki dobre izkušnje! Če motor nebi bil lepo ohranjen in če nebi vedel kdo je lastnik nebi niti mimo šel, ne da bi kak "krš" iz Italije v Slovenijo vlačil. Nihče pa me ne more prepričati, da Italijani slabšeskrbijo za motorje kot Slovenci; verjetno je povsod veliko "enih" in "drugih". Jaz sem se za uvoz odločil ker takšnega kot sem iskal v SLO ni bilo ali pa so imeli "nenormalno" navite cene!!! Starejši letnik, več kilometrov in več denarja...........jaz v tem ne vidim logike!!! :?

Se strinjam, tudi meni ni bilo logicno. Cene v Italiji za rabljene so obcutno nizje. Tudi vzdrzevanje je podobno kot pri nas. Cel kup domacih maherjev, ki stempl v knjizico lahko dajo samo iz domace delavnice. Pa tudi cel kup takih, ki vozijo na uradne servise v predpisanih intervalih. Tako da - kakor nabases. Kar se italijanov tice so pa itaq tudi mojstri ponarejanja in ni problema kaj postemplat. Tako, da v nobenem primeru ne mores biti res ziher. Zamenjas olje in filter, to pac bolj tezko ocenis ce je bilo menjano ali ne. Ostalo pa vidis, ce je se OK ali ni. Pac zamenjas, ko je potrebno, ne pa takrat, ko ti nekdo na palec napise, kdaj naj bi kaj menjal.

Sicer smo pa s kolegi tudi pri prejsnjih motorjih kaj sami posraufali, olje pa filter itaq, pa kaksne disk ploscice, pa ketno in zobnike tud. Ce se kaj drugega naredi, pa peljes na servis. Jaz osebno jih ne mislim podpirat, prvic - ker imam to moznost, drugic - ker so uradni serviserji ful precenjeni...zlatarji, tretjic - ker so intervali na 6000 po mojem prepogosti, cetrtic - ...

Morda bi se za preventivni servis na uradnem servisu odlocil, ce bi sel kam res na dolgo pot. Npr na Nordkap. Pa se to vprasanje. Tudi v tem primeru ti lahko kaj crkne, kar ti na servisu itaq ne pregledajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sva že dva in to "plava" (modra). Nobenih problemov! Tudi pri mojem ni bilo servisne knjige, se tudi nisem sekiral.

Najbolj važno je sedaj narediti servis, da si za v bodoče siguren v motor.

Lp! Iztok

Mislim da sem se "modro" odločil in nabavil motor iz Italije!? Sicer nisem iskal modre barve, me je pa vse ostalo prepričalo, tako da barva ni igrala nobene vloge. Je pa res, da ko sem jo videl v živo me je tudi modra navdušila :eek: .

Vem pa da je sedaj potrebno narediti servis in se prepričat v brezhibnost motorja!!!

In vidim da je tudi "modrecev" nekaj!!! :OK:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, tudi meni ni bilo logicno. Cene v Italiji za rabljene so obcutno nizje. Tudi vzdrzevanje je podobno kot pri nas. Cel kup domacih maherjev, ki stempl v knjizico lahko dajo samo iz domace delavnice. Pa tudi cel kup takih, ki vozijo na uradne servise v predpisanih intervalih. Tako da - kakor nabases. Kar se italijanov tice so pa itaq tudi mojstri ponarejanja in ni problema kaj postemplat. Tako, da v nobenem primeru ne mores biti res ziher. Zamenjas olje in filter, to pac bolj tezko ocenis ce je bilo menjano ali ne. Ostalo pa vidis, ce je se OK ali ni. Pac zamenjas, ko je potrebno, ne pa takrat, ko ti nekdo na palec napise, kdaj naj bi kaj menjal.

Sicer smo pa s kolegi tudi pri prejsnjih motorjih kaj sami posraufali, olje pa filter itaq, pa kaksne disk ploscice, pa ketno in zobnike tud. Ce se kaj drugega naredi, pa peljes na servis. Jaz osebno jih ne mislim podpirat, prvic - ker imam to moznost, drugic - ker so uradni serviserji ful precenjeni...zlatarji, tretjic - ker so intervali na 6000 po mojem prepogosti, cetrtic - ...

Morda bi se za preventivni servis na uradnem servisu odlocil, ce bi sel kam res na dolgo pot. Npr na Nordkap. Pa se to vprasanje. Tudi v tem primeru ti lahko kaj crkne, kar ti na servisu itaq ne pregledajo.

Bravo, popolnoma enako razmišljam tudi jaz in veliko postov sem prebral kjer določene "pooblaščene" serviserje odsvetujejo, ker imajo z njimi slabe izkušnje!

Vsak se pač sam odloči, kako bo skrbel za svoj motor in prepričan sem da večinoma vsi poskrbijo da je motor brezhiben saj je s tem posledično povezana tudi varnost!!!

V vsakem primeru bom motor sevisiral zaradi varnosti in brezhibnosti kot zardi "štempla" v sevisni knjigi!!!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fakin brez panike. Js sem takega mnenja, da sploh ni pomemben iz kje je motor, k je lahk dober al pa sfukan. Nobene garancije ni, da če je motor bil kupljen v SLO je pa vredi. Enako ga je lahko vozil en burek, ki ni pazil na motor nič. Js sem ga kupu tudi letos in je Vara tud iz Italije. Js mam servisno knjigo, orginal račun od motorja in vse račune od servisov in poštemplano servisno, letnik 11/2005, 17250 prevoženih (sedaj jih ima 20000). Tud to ni 100% garancija, da je motor vredu. Sem se zadnjič z enim menu, da se da vse priredit, ampak to je že druga tema. Nared servis pa gas.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kakšno ceno si ga pa potem dobil iz Italije.

Moj je letnik 2005 in s 23000 km in vem da ga spod 7000€ ne dam.

Verjemi, da tudi v Italiji dobijo servisno knjigo in navodila, če tega ne dobiš zraven pomeni ali ima motor več km ali pa je bil 1 lastnik zelo neskrben.

In koliko poznam Italijanske motoriste so v večini bolj neskrbni kar se tiče servisev in vzdrževanja.

Je pa res, da je Vara zelo vzdržljiv motor in da odpušča veliko napak pri vzdrževanju.

Sem enkrat gledal eno z okoli 80.000 km, ki je bila cela pobutana in v zelo slabo vzdrževana, ampak mašina je delala brez problemov.

Pa dober nakup.

Jaz sem svojo dobil za 5.400eur,letnik 2005 z ABS-om in zadnjim kovčkom givi 52l,pa ni uvožena iz italije ,pa še nekaj dodatne opreme je bilo gor (cevna zaščita,nosilci bočnih kovčkov) in moram rečt da sem zelo zadovoljen z nakupom :worship:

Saj vem včas je treba tud mal sreče imet da naletiš na takega z sprejemljivo ceno,še boljš pa je če človk nujno nuca denar! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kakšno ceno si ga pa potem dobil iz Italije.

Moj je letnik 2005 in s 23000 km in vem da ga spod 7000€ ne dam.

Verjemi, da tudi v Italiji dobijo servisno knjigo in navodila, če tega ne dobiš zraven pomeni ali ima motor več km ali pa je bil 1 lastnik zelo neskrben.

In koliko poznam Italijanske motoriste so v večini bolj neskrbni kar se tiče servisev in vzdrževanja.

Je pa res, da je Vara zelo vzdržljiv motor in da odpušča veliko napak pri vzdrževanju.

Sem enkrat gledal eno z okoli 80.000 km, ki je bila cela pobutana in v zelo slabo vzdrževana, ampak mašina je delala brez problemov.

Pa dober nakup.

Upam da bo nakup dober (to bom izvedel po nekaj prevoženih km) :?

Cena je bila res ugodna (če želiš na PM) v info na avtonetu se za enak kup € prodaja dve leti starejša Vara in več kot 20000 km več prevoženih (ima pa kufre, ki jih "moj" nima).

Kar se pa servisne knjige tiče pa imam o tem drugačno mnenje. Verjamem da se v Italiji tudi dobijo, ampak če je ni zraven še ne pomeni da je bil lastnik neskrben. Jaz moj enduro motor in avto redno servisiram, oba sta v odličnem stanju pa nimam servisne knjige!!! Ne vem zakaj bi plačeval 2 ali 3 krat več na servisu; če mi ga pa ta isti serviser doma v garaži poservisira toliko ceneje??? Zaradi servisne knjige??? Ali zato da ga bom bolje prodal??? Toliko kot bi preplačal vse te "uradne" servise, ne bom pri prodaji dobil več, pa tako ali tako ponudba in povpraševanje uravnavata razmere na trgu!

Zavedam pa se da kupujem rabljen motor in da nikoli ne morem (in tudi nisem) 100% prepričan da je prav vse super!!! Upam pa na najbolje!!!

Če bi se želel vsega tega znebit, bi pač moral kupit novega.............mogoče naslednji?!

Hvala za lepe želje za dober nakup!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fakin brez panike. Js sem takega mnenja, da sploh ni pomemben iz kje je motor, k je lahk dober al pa sfukan. Nobene garancije ni, da če je motor bil kupljen v SLO je pa vredi. Enako ga je lahko vozil en burek, ki ni pazil na motor nič. Js sem ga kupu tudi letos in je Vara tud iz Italije. Js mam servisno knjigo, orginal račun od motorja in vse račune od servisov in poštemplano servisno, letnik 11/2005, 17250 prevoženih (sedaj jih ima 20000). Tud to ni 100% garancija, da je motor vredu. Sem se zadnjič z enim menu, da se da vse priredit, ampak to je že druga tema. Nared servis pa gas.

lp

Sploh ni panike; bo pa servis pa gas tudi!!!

Se strinjam s tabo!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem svojo dobil za 5.400eur,letnik 2005 z ABS-om in zadnjim kovčkom givi 52l,pa ni uvožena iz italije ,pa še nekaj dodatne opreme je bilo gor (cevna zaščita,nosilci bočnih kovčkov) in moram rečt da sem zelo zadovoljen z nakupom :worship:

Saj vem včas je treba tud mal sreče imet da naletiš na takega z sprejemljivo ceno,še boljš pa je če človk nujno nuca denar! :naughty:

In ta od katerega si ti kupil motor, je kot kaže res nujno potreboval denar :yes:

Zelo dober nakup!!!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ki varo poznajo vedo da na servisu z njo ni veliko dela, menjajo samo olje, ploščice, filtre in svečke, ventile še nisem videl da bi kdaj nastavljali tudi oni pravijo da ne, sem in tja pa zamenjajo še kakšno verigo in bencinsko pumpo. Znajo pa dobro računat. Zato je najboljše, če si malo tehnični tip, da nezahtevne posege postoriš sam in prišparaš 50 % denarja :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem prejšnjo Varo skoz sam servisiral, pa je naredila pri meni skoraj 40000 km brez problemov.

Pa sem delal servis na 6000 milj (cca 10000km) kot je v originalnih navodilih.

Motor kot sam je čisto enostaven za vzdrževanje, če si le malo tehnični tip.

Ko menjuješ svečke in zračni filter ti vzame malo več časa, ker moraš sneti tank, olje in oljni filter se zamenja brez problemov.

Spet malo več dela in pomoči potrebuješ pri menjavi zavornega olja, zavorne ploščice se pa dokaj enostavno zamenjajo.

Zdajšnjo sem vozil na servis, ker je bila še v garanciji, od zdaj naprej jo bom pa tudi sam servisiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam nimam nič proti motorju iz uvoza, ker imajo ITA, NEM pač toliko večji trg, da je veliko več motorjev na izbiro.

Samo, da dobiš en motor zelo ugodno moraš imeti precej sreče.

Isto se ti lahko pripeti pri nas.

Če je prodajalec primoran prodati motor (posebej sedaj, ko je "kriza") ga bo moral dati pod ceno.

Drugače imajo pa tudi v tujini motorji zasoljene cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem!

Potreboval bi nekaj informacij (vem da nekje na forumu že obstajajo, pa če vam ni odveč):

1. Katero olje uporabljate za Varadere in koliko olja potrebujem ob zamenjavi?

2. Katere oljne filtre?

3. Ali morajo biti ob nakupu cevne zaščite motorja priloženi kakšni posebni vijaki ali distančniki?

Hvala za informacije! :worship:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem!

Potreboval bi nekaj informacij (vem da nekje na forumu že obstajajo, pa če vam ni odveč):

1. Katero olje uporabljate za Varadere in koliko olja potrebujem ob zamenjavi?

2. Katere oljne filtre?

3. Ali morajo biti ob nakupu cevne zaščite motorja priloženi kakšni posebni vijaki ali distančniki?

Hvala za informacije! :worship:

Lp

1. Motul 5100, cca.4,5L

2. Champion, ni pa nujno, odvisno katerega dobim.

3.Zraven cevne zaščite je zraven vse do zadnje matice in podložke.

Popravljeno . Popravil Vanga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

a mi lahko kdo svetuje namreč zamenjati moram zadnje ploščice ima pa ABS pa so originalne enkrat dražje od kopije katere nabavit

original cca 65 eur

lucas cca 30 eur

a ima kdo izkušnje z tem

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Motul 5100, cca.4,5L

2. Champion, ni pa nujno, odvisno katerega dobim.

3.Zraven cevne zaščite je zraven vse do zadnje matice in podložke.

Vanga hvala!!! :OK:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

a mi lahko kdo svetuje namreč zamenjati moram zadnje ploščice ima pa ABS pa so originalne enkrat dražje od kopije katere nabavit

original cca 65 eur

lucas cca 30 eur

a ima kdo izkušnje z tem

hvala

A to je cena enega kompleta, se pravi za en disk?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!