Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tankaš 95, saj ni dirkalnik z veliko kompresijo, ki zahteva višje oktansko gorivo :whistle:

Objavljeno
Srečno na poti!

Pa kar 95 tankaj! V vseh prevoženih Km, še nikoli nisem natočil kaj druzga, razen če mi je bilo kaj podtaknjeno!

Saj stroj varader ni neka huda strojnica, da bi potrebovala oktane v ekstra izvedbi?

Se podpišem. Ofkors. Za razliko do 98 ali do 100 pa grem raje na eno :kava:

Objavljeno
OMV 100 oktanov če je le v trenutko potrebe na voljo. Zakaj?

Pojma nimam ker ljubici kupim vse najboljše :worship:

Morda ne bi škodilo, če bi se najprej poučil, kaj je za 'tvojo ljubico' res najboljše... ;)

D.

Objavljeno
Morda ne bi škodilo, če bi se najprej poučil, kaj je za 'tvojo ljubico' res najboljše... ;)

D.

A obstaja kako priporočilo?

Če je 95 oktanski bolj priporočljiv za ljubico ji bom seveda rade volje točil cenejšega.

Torej majstri, kaj priporočate? Pa prosim ne takih odgovorov "tudi 90 je dober (leteči) ker so popolnoma nedoločni in mi ne povejo kaj naj točim kot najboljšo izbiro. (Leteči, prjatu, brez zamere :) )

Objavljeno

Glej, če poznaš delovanje motorja in kaj pomeni oktansko število potem boš hitro poštudiral da je s tehničnega vidika točenje več kot 95 oktanskega goriva oslarija. Drugo je pa psiha ko si nekateri domišljajo da motor bolj vleče in ne vem kaj še........

Drugače pa ja, Varadero dela tudi na 90 oktanski bencin kar sem sam sprobal.

Objavljeno

Do sedaj sem z svojo SD02 naredil kakšnih 3000 km in vedno bolj se približujem nakupu boljše vetrne zaščite.

Montirano imam original Honda šipo (zgornji položaj), katera me kljub moji kratkosti (178 cm) ne zaščiti dovolj pred vetrom.

Med potjo na Grobnik sem skoraj "oglušel".Temu je sigurno pripomogla tudi "Češka" čelada. Ker pa je ceneje zamenjat že nadpovprečno pokrampano šipo kot čelado, me zanimajo vaše izkušnje z menjavo šipe pa tudi kje se jih da najceneje kupit.

Hvala.

Objavljeno
A obstaja kako priporočilo?

Če je 95 oktanski bolj priporočljiv za ljubico ji bom seveda rade volje točil cenejšega.

Torej majstri, kaj priporočate? Pa prosim ne takih odgovorov "tudi 90 je dober (leteči) ker so popolnoma nedoločni in mi ne povejo kaj naj točim kot najboljšo izbiro. (Leteči, prjatu, brez zamere :) )

V splošnem manj oktansko gorivo podobne sestave gori hitreje (to pomeni, da ne primerjamo bencina z dizlom, alkoholom, kerozinom, ...). Zato v motorju, ki nima tako visoke kompresije, da bi zahteval visokooktansko gorivo, tudi bolje in popolneje zgori, zaradi česar je tudi manj ogljikovih 'usedlin' v motorju (to je tisto črno, kar se nabere na batu, ventilih, ...).

Na drugi strani pa premalo oktansko gorivo lahko povzroči klenkanje oz. detonacije, ki pa motorju precej škodijo.

Zato se bi jaz držal tega, kar Honda priporoča kot minimum (skoraj zanesljivo najdeš v navodilih), saj so verjetno naredili ogromno testov in je njihovo priporočilo tista 'zlata sredina' med varnostjo (odpornost proti detonacijam) in učinkovitostjo.

Če bi 98 ali 100 oktansko gorivo bilo boljše, bi ga verjetno Honda tudi priporočila.

D.

PS: Za mojega V2 tisočaka je priporočeno gorivo 91 RON... :whistle:

Objavljeno
Glej, če poznaš delovanje motorja in kaj pomeni oktansko število potem boš hitro poštudiral da je s tehničnega vidika točenje več kot 95 oktanskega goriva oslarija. Drugo je pa psiha ko si nekateri domišljajo da motor bolj vleče in ne vem kaj še........

Drugače pa ja, Varadero dela tudi na 90 oktanski bencin kar sem sam sprobal.

Popolnoma ti verjamem glede 90-ih oktanov in da se spoznaš na delovanje motorja tudi vem zato pa me veseli, da si podal tako odločno mnenje o točenju 100 oktanskega bencina. Sedaj vem, da oslarije, ki je povrh vsega še dražja ne bom več počel. Za prišparane evriče pa imaš pri meni pivce v dobrem :OK:

Pa ne me narobe razumet glede prejšnjega posta. Ampak če ne poznaš zadeve ti informacija na kaj vse lahko pelje Vara ne pomaga dosti izbrati ko imaš na pumpi tri različna goriva. Ko si v Albaniji ali kakšni še odročnejši državi in imajo za natočit le 91 oktanskega je pa tudi dobro vedeti da ji ne bo škodilo :)

Objavljeno
V splošnem manj oktansko gorivo podobne sestave gori hitreje (to pomeni, da ne primerjamo bencina z dizlom, alkoholom, kerozinom, .. .) . Zato v motorju, ki nima tako visoke kompresije, da bi zahteval visokooktansko gorivo, tudi bolje in popolneje zgori, zaradi česar je tudi manj ogljikovih 'usedlin' v motorju (to je tisto črno, kar se nabere na batu, ventilih, .. .) .

Na drugi strani pa premalo oktansko gorivo lahko povzroči klenkanje oz. detonacije, ki pa motorju precej škodijo.

Zato se bi jaz držal tega, kar Honda priporoča kot minimum (skoraj zanesljivo najdeš v navodilih), saj so verjetno naredili ogromno testov in je njihovo priporočilo tista 'zlata sredina' med varnostjo (odpornost proti detonacijam) in učinkovitostjo.

Če bi 98 ali 100 oktansko gorivo bilo boljše, bi ga verjetno Honda tudi priporočila.

D.

PS: Za mojega V2 tisočaka je priporočeno gorivo 91 RON... :whistle:

Se pravi navodila v roke (kar nekako ne delam rad - službena napaka ;) )

Objavljeno
metanol

Evo našel:

Uporabljate neosvinčen bencin ali bencin z nizko vsebnost jo svinca z oktanskim številom91 ali več.

Honda priporoča uporabo neosvinčenega bencina z vsaj 95 oktani (EUROSUPER95),

ker ta v primerjavi z osvinčenim bencinom povzroča manj usedlin na mestu izgorevanja in svečkah in podaljšuje življenjsko dobo delov izpušne cevi.

Kar pa spet nekako ni definirano ali je preferenčno 95 oktanov ali raje kak več (...z vsaj 95 oktani (EUROSUPER95)...)

Objavljeno
Do sedaj sem z svojo SD02 naredil kakšnih 3000 km in vedno bolj se približujem nakupu boljše vetrne zaščite.

Montirano imam original Honda šipo (zgornji položaj), katera me kljub moji kratkosti (178 cm) ne zaščiti dovolj pred vetrom.

Med potjo na Grobnik sem skoraj "oglušel".Temu je sigurno pripomogla tudi "Češka" čelada. Ker pa je ceneje zamenjat že nadpovprečno pokrampano šipo kot čelado, me zanimajo vaše izkušnje z menjavo šipe pa tudi kje se jih da najceneje kupit.

Hvala.

Res da sem motor šele nabavil, da sem ga samo sprobal (ne na avtocesti), da sem visok toliko kot ti in imam občutek da je Givijeva šipa odlična!? Sicer je nisem sprobal z ustrezno čelado (z odprto motokros - "prava" je naročena in jo dobim jutri) ampak se mi ni zdelo, da bi mi metalo glavo. Kje pa se da ugodno nabavit šipo pa ne vem, ker je bila na mojem Givijeva povišana že zmontirana. Sem jo pa že tudi montiral - preprosto 4 vijaki in dve gumi blendi - samo višino si nastaviš. Moja mislim da je nastavljena najvišje (sicer pa sem par dni nazaj objavil slike na forumu, pa lahko pogledaš).

Pa tudi "češko" čelado bo po moje potrebno zamenjat - glava je tvoja!!! :hmm:

Ugoden nakup!

Lp

Objavljeno
...Pa tudi "češko" čelado bo po moje potrebno zamenjat - glava je tvoja!!! :hmm: ...

Tu ti pa dam prav Fakin. Raje prej čelado pa kasneje šipo. Imam pa tudi jaz Givijevo in mi pri mojih 192 cm-jih pri počasni vošnji brez čelade vrtinči zrak šele na vrhu glave nad čelom. Tako da dobi čelada kar izdaten delež. Poskusit bi še moral MRA šipo, po mojem bi bila boljša.

Objavljeno
A obstaja kako priporočilo?

Če je 95 oktanski bolj priporočljiv za ljubico ji bom seveda rade volje točil cenejšega.

Torej majstri, kaj priporočate? Pa prosim ne takih odgovorov "tudi 90 je dober (leteči) ker so popolnoma nedoločni in mi ne povejo kaj naj točim kot najboljšo izbiro. (Leteči, prjatu, brez zamere :) )

Evo točno takole piše v navodilih: uporabljajte neosvinčen bencin ali bencin z nizko vsebnostjo svinca z oktanskim število 91 ali več. Honda priporoča uporabo neosvinčenega bencina z vsaj 95 oktani (evrosuper 95), ker ta v primerjavi z osvinčenim bencinom povzroča manj vsedlin na mestu izgorevanja in svečkah in podaljšuje življenjsko dobo delov izpušne cevi.

LP, Stane

Objavljeno
Res da sem motor šele nabavil, da sem ga samo sprobal (ne na avtocesti), da sem visok toliko kot ti in imam občutek da je Givijeva šipa odlična!? Sicer je nisem sprobal z ustrezno čelado (z odprto motokros - "prava" je naročena in jo dobim jutri) ampak se mi ni zdelo, da bi mi metalo glavo. Kje pa se da ugodno nabavit šipo pa ne vem, ker je bila na mojem Givijeva povišana že zmontirana. Sem jo pa že tudi montiral - preprosto 4 vijaki in dve gumi blendi - samo višino si nastaviš. Moja mislim da je nastavljena najvišje (sicer pa sem par dni nazaj objavil slike na forumu, pa lahko pogledaš).

Pa tudi "češko" čelado bo po moje potrebno zamenjat - glava je tvoja!!! :hmm:

Ugoden nakup!

Lp

Z "češko" čelado sem mislil na čelado z odpiranjem (flip-up) katere so same po sebi manj aerodinamične.

Pri nakupu člelade me je že prodajalec opozoril,da ja ta tip čelade nekoliko glasnejši zato pa mi sedaj ostane edina možnost, boljša veterna zaščita.

Nisem pa si misil,da bojo za to šipo pri hitrejši vožnji nastajale takšne turbolence. Prav slike tvojega motorja pa so me še bolj podžgale,da malo povprašam za nasvet.

Hvala ti za tvoje mnenje in pa veliko lepih in varnih kilometrov ti želim!

P.S.

Upam ,da imaš cevno zaščito že namontirano :whistle: .

Objavljeno
Z "češko" čelado sem mislil na čelado z odpiranjem (flip-up) katere so same po sebi manj aerodinamične.

Pri nakupu člelade me je že prodajalec opozoril,da ja ta tip čelade nekoliko glasnejši zato pa mi sedaj ostane edina možnost, boljša veterna zaščita.

Nisem pa si misil,da bojo za to šipo pri hitrejši vožnji nastajale takšne turbolence. Prav slike tvojega motorja pa so me še bolj podžgale,da malo povprašam za nasvet.

Hvala ti za tvoje mnenje in pa veliko lepih in varnih kilometrov ti želim!

P.S.

Upam ,da imaš cevno zaščito že namontirano :whistle: .

Dajte par strani nazaj pogledat je bilo že dosti govora o šipah, najbolje se obnese MRA če vam GIVI ni dovolj visoka :naughty:

Objavljeno

Glede vertne zaščite:

Poviševanje šipe včasih ne prinese željenega učinka, kajti za veliko šipo je tudi več turbolenc in tako lahko nastanejo še večji problemi okoli premetavanja čelade, glasnosti in zračenja čelade. V nekaterih primerih pomaga znižanje. Takrat več zraka pride v čelado in njena oblika (saj so dobre čelade konstruirane v vetrovniku!) pripomore k manj opletanja, zrak gre okoli čelade drugače in posledično tudi tiše. Naje...jo pa vratne mišice pri višjih hitrostih. Se pa različne čelade različno obnašajo. Čelade razvite za športne motorje na endurah, kjer se sedi precej pokončno ne funkcjonirajo tako kot na cestatih in obratno.

Objavljeno (popravljeno)
Do sedaj sem z svojo SD02 naredil kakšnih 3000 km in vedno bolj se približujem nakupu boljše vetrne zaščite.

Montirano imam original Honda šipo (zgornji položaj), katera me kljub moji kratkosti (178 cm) ne zaščiti dovolj pred vetrom.

Med potjo na Grobnik sem skoraj "oglušel".Temu je sigurno pripomogla tudi "Češka" čelada. Ker pa je ceneje zamenjat že nadpovprečno pokrampano šipo kot čelado, me zanimajo vaše izkušnje z menjavo šipe pa tudi kje se jih da najceneje kupit.

Hvala.

mene je ta vetrna zaščita spravljala že ob živce. premetavanje čelade, glasnost in posledično neudobje.

Imam Schuberth C2 čelado in original varadero ščit, visok sem 186.

potem pa sem poskusil z ušesnimi čepki.. in Eureka! :)

udobje med vožnjo je neprimerljivo boljše. Uporabljam tiste od hansaplasta (DrogerieMarkt) 6 pack

Sedaj se ne vozim več brez njih. Poskusi, mogoče bo pomagalo...

Glede tresenja čelade pa sem poskusil malo znižati ščit, in je bilo tudi boljše...

Popravljeno . Popravil japke
Objavljeno
Z "češko" čelado sem mislil na čelado z odpiranjem (flip-up) katere so same po sebi manj aerodinamične.

Pri nakupu člelade me je že prodajalec opozoril,da ja ta tip čelade nekoliko glasnejši zato pa mi sedaj ostane edina možnost, boljša veterna zaščita.

Nisem pa si misil,da bojo za to šipo pri hitrejši vožnji nastajale takšne turbolence. Prav slike tvojega motorja pa so me še bolj podžgale,da malo povprašam za nasvet.

Hvala ti za tvoje mnenje in pa veliko lepih in varnih kilometrov ti želim!

P.S.

Upam ,da imaš cevno zaščito že namontirano :whistle: .

Pozdravljen XL1000!

Pod "češko" čelado nisem mislim nič slabega (končno sem citiral tebe :rolleyes: )ampak samo da je pač glava največ vredna in da je skrb zanjo na prvem mestu - vse je bilo napisano izključno z dobrimi nameni! Tudi sam sem danes nabavil "flip-up" čelado in upam da bo zadovoljila moje potrebe in pričakovanja?!

Motor gre jutri na servisni pregled (olje,filtri, disk ploščice,.....) in seveda dobi tudi cevno zaščito. Nabavil sem SW Motech cevno zaščito, ker so jo imeli v Louisu v MB na zalogi!

Tudi tebi varne km in čim manj vetra v glavo :kva2:

post-21375-1242060979.jpg

Objavljeno

Jaz imam na svoji Vari originalno šipo in v najnižji poziciji, se mi še najbolje obnese.

Čelada je pa S1 Schubert.

Visok sem pa 186 cm

Drugače ti pa priporočam MRA šipo.

Objavljeno

Jaz imam original, na najvišji poziciji. Pošina šipa pri moji višini (195cm) po moje ne pride kaj dosti v poštev (razen če bi jo dvignil tako, da bi imel streho kot oni mali BMW :kva2: )

Veter zdaj dobim večinoma v prsa (junačka :), čelada pa postane pri višji hitrosti glasna, ampak mi je ne meče sem ter tja. Torej, ni turbolenc, samo direkt veter. Čelado pa imam Nolan 102. Z njo sem sicer zelo zadovoljen, ampak je jasno, da te čelade zaradi mehanizma ne morejo biti tako aerodinamične, kot integralne.

Pri šipi je po moje pomembno tudi, kaj (kako) dela veter za tvojim hrbtom, če se voziš v dvoje (sploh, če imaš kakšno lahko pupo za hrbtom :whistle:

Objavljeno

Problem je to da Varo sam vozjo možakarji, ker ga palčki ne morejo :naughty: . Js sem probu vse. Mam Nolan 101 in 188 višine. Pri originalni poziciji vetrobrana se pri hitrosti okol 60 km/h začne dogajat okol glave in misliš, da helikopter pristaja. Če pa dvignem vetrobran je pa do 70 ali 80 km/h vredu, pol pa nastopi turbolenca in ti glavo meče sem in tja. Tak da bom js prej ali slej obodu MRA, še bolša rešitev je pa on ščit ko so ga mel poštarji na APN. :kva2: .

lp

Objavljeno

Jaz sem prejšnjo Varo vozil s preklopno čelado C1 Schubetr in sem sprobal preklopno Nolanko, ki je bila veliko bolj glasna in prepihajoča kot C1.

Zato sem potem nekje pristal na klasični S1 čeladi, ki se mi dobro obnese.

Mogoče, če bi imel še MRA šipo, bi bila situacija idealna ampak malo vetra pa mora biti.

Objavljeno
Pozdravljen XL1000!

Pod "češko" čelado nisem mislim nič slabega (končno sem citiral tebe :rolleyes: )ampak samo da je pač glava največ vredna in da je skrb zanjo na prvem mestu - vse je bilo napisano izključno z dobrimi nameni! Tudi sam sem danes nabavil "flip-up" čelado in upam da bo zadovoljila moje potrebe in pričakovanja?!

Motor gre jutri na servisni pregled (olje,filtri, disk ploščice,.... .) in seveda dobi tudi cevno zaščito. Nabavil sem SW Motech cevno zaščito, ker so jo imeli v Louisu v MB na zalogi!

Tudi tebi varne km in čim manj vetra v glavo :kva2:

Nekam švohcani mi zgledajo tile rollbari :hmm:

Res nisi dobil Givi-jevih? Mi zgledajo bolje narejeni in močnejši.

Lahko se pa tudi motim in izgled vara.

Objavljeno
Nekam švohcani mi zgledajo tile rollbari :hmm:

Res nisi dobil Givi-jevih? Mi zgledajo bolje narejeni in močnejši.

Lahko se pa tudi motim in izgled vara.

Daleč od tega da bi bili "švohcani", mogoče tako izgledajo na sliki. So kar masivni in robustni (ne vem sicer kako izgledajo Givijevi v živo), pa tudi v dveh moto revijah zelo dobro ocenjeni. Za Givijeve sem dal povpraševanje na sedem, osem strani pa sem dobil odgovor od samo enega prodajalca, pa še tam bi moral čakati min. tri tedne (se mi zdi absolutno predolgo) :BUA:

Je pa tudi res da bi Givijeve dobil cca. 30€ ceneje.

Upam pa da jih nikoli ne bom imel prilike preizkusiti :?

Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!