Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne sme si ti nardit tak ko men, ko sem se spraševal zakaj je motor cel gumijast. Pa sem šol preverit pritisk pnevmatik, kjer je na sprednjem kolesu pokazal 1.6 pritiska. Uhja. Zadnje kolo je blo pa OK.

Objavljeno
Tovarniški podatek: solo vožnja obe kolesi 2,5

v dvoje 2,5 spredaj in 2,8 zadaj

Par strani nazaj(stran 165) imaš navodila v pdf formatu!!!!

Hvala , to je to.Mal se spomnim zdaj.Grem poiskat tisto stran.

Objavljeno

Pa malo poglej na kakšno trdoto imaš nastavljen amortizer. Jaz sem ga malo "zategnil" (vijak za nastavitev) in je vožnja takoj boljša. Motor ni več tako gumijast. :rolleyes:

Objavljeno

svetoval "čika Poldi"!

Objavljeno

Še ena za poznavalce?

Meni krmilo, ko spustim gas in padejo obrati med 3000 do 2500 zatrese oziroma zavibrira. Preveril sem že centriranje gume, ki je nova (cca 2000km conti trail atack, vzrok zamenjave stare zlizane je bilo prav to tresenje, ki je z novo gumo občutno manjše, vendar še malo moteče)

Pravkar sem podaljšal registracijo, moja boga VARA je mogla sklepat 16500km v enem letu :worship::winkiss: !

Objavljeno

Gume, ležaj, mogoče še kakšna malenkost. Sicer pa stvar na katero se navadiš, če le ne razmišljaš o njej, kako te moti :whistle:

Objavljeno
Še ena za poznavalce?

Meni krmilo, ko spustim gas in padejo obrati med 3000 do 2500 zatrese oziroma zavibrira. Preveril sem že centriranje gume, ki je nova (cca 2000km conti trail atack, vzrok zamenjave stare zlizane je bilo prav to tresenje, ki je z novo gumo občutno manjše, vendar še malo moteče)

Pravkar sem podaljšal registracijo, moja boga VARA je mogla sklepat 16500km v enem letu :worship::winkiss: !

Probaj z nekoliko težjimi utežmi na belanci.

Po menjavi ročk z ogrevanimi, sem zamenjal tudi uteži (zaradi lepšega izgleda predvsem). Narejene iz nerjavnega jekla in nekoliko večje-težje.

Krmilo je mnogo bolj mirno, tako da tudi belanco zdaj lahko spustim in ne prične opletati.

Me pa zmeraj bolj moti kot prijema ročk (zaprtost), in bi si želel bolj odprto -ravno belanco (hardenduro varianta). Bo treba probat varianto ala Leteči (krmilo od Afrike, če se ne motim?)

Objavljeno
Probaj z nekoliko težjimi utežmi na belanci.

Po menjavi ročk z ogrevanimi, sem zamenjal tudi uteži (zaradi lepšega izgleda predvsem). Narejene iz nerjavnega jekla in nekoliko večje-težje.

Krmilo je mnogo bolj mirno, tako da tudi belanco zdaj lahko spustim in ne prične opletati.

Me pa zmeraj bolj moti kot prijema ročk (zaprtost), in bi si želel bolj odprto -ravno belanco (hardenduro varianta). Bo treba probat varianto ala Leteči (krmilo od Afrike, če se ne motim?)

Mene pri moji velikosti bolj moti višina balance. Če vozim stoje po MC Adamu, pri mojih 193 imam popolnoma nenaravno držo, bi rabu ene 3-5 dodatnih višinskih cm. najbrž bi bla res varianta od letečega primerna. Koker sem vidu ju tud povišu balanco z distančniki.

Objavljeno
Še ena za poznavalce?

Meni krmilo, ko spustim gas in padejo obrati med 3000 do 2500 zatrese oziroma zavibrira. Preveril sem že centriranje gume, ki je nova (cca 2000km conti trail atack, vzrok zamenjave stare zlizane je bilo prav to tresenje, ki je z novo gumo občutno manjše, vendar še malo moteče)

Pravkar sem podaljšal registracijo, moja boga VARA je mogla sklepat 16500km v enem letu :worship::winkiss: !

Lahko se dobiva pa poskusiš mojo ljubico zajahat in boš videl če ti trese bolj kot meni.

Ker meni tudi začne trest, ko balanco spustim.

Če jo držim ni problema.

Objavljeno
Mene pri moji velikosti bolj moti višina balance. Če vozim stoje po MC Adamu, pri mojih 193 imam popolnoma nenaravno držo, bi rabu ene 3-5 dodatnih višinskih cm. najbrž bi bla res varianta od letečega primerna. Koker sem vidu ju tud povišu balanco z distančniki.

Balanco od afrike je treba obvezno dvigniti, ker drugače pride nižje kot original, pa še navzkriž hodi s šipo. se pa zadeva super obnese.

Objavljeno
Balanco od afrike je treba obvezno dvigniti, ker drugače pride nižje kot original, pa še navzkriž hodi s šipo. se pa zadeva super obnese.

Na Varadero srečanju bomo zadevo lahko preiskusili.

Aja kdaj bo že to srečanje ;)

Objavljeno

L.P. kupujem varaderota 1000 pa me zanimajo vaša mnenja,ogledanega imam letnik 05 z abs,40000 prevoženih,slo poreklo,servisna knjiga potrjena,nova ketna,bočne zaščite,zadnji kovček,cena 5800.

Pa še nekaj namreč ne morem se odločiti med varaderotom in cbr 1100 xx,vem da sta dva različna bajka,oba full huda sej zato se pa ne morem odločit.Varadero prevladuje 60:40 ampak tud X sa je huda.

Mal nasvetov prosim.

L.P.

Objavljeno
L.P. kupujem varaderota 1000 pa me zanimajo vaša mnenja,ogledanega imam letnik 05 z abs,40000 prevoženih,slo poreklo,servisna knjiga potrjena,nova ketna,bočne zaščite,zadnji kovček,cena 5800.

Pa še nekaj namreč ne morem se odločiti med varaderotom in cbr 1100 xx,vem da sta dva različna bajka,oba full huda sej zato se pa ne morem odločit.Varadero prevladuje 60:40 ampak tud X sa je huda.

Mal nasvetov prosim.

L.P.

Če hočeš bit res srečen, morš kupt oba :naughty: !

Nobene dobre primerjave ni med obema. Če se hočeš komot vozit na dolge proge, brez da razmišlaš kakšna cesta te čaka in kolk maš še zadi naloženga pol kup VARO, če se boš pa sam po Lok šminkiru pol pa kup čim lepšega. Sam da je Honda (ti bo pa pozim dolgčas ko ne boš mel kej za šramfat)

Objavljeno

Vse je odvisno od tebe in kje se imaš namen vozit.

Če se boš cel čas vozil po regionalkah in AC in so tvoje želje po večjih hitrostih se boš najbrž odločil za XX.

Če se pa ne obremenjuješ kam te bo pot zanesla in te lahko na tvojih odkrivanjih preseneti tudi kakšen makadam ali še kaj slabšega se boš pa odločil za Varo.

Pa udobje je na Vari tudi večje kot na XX in podobnih motorjih.

Potovalne hitrosti razen na AC (če očitno kršiš CPP) so pa lahko zelo podobne.

Lp, Vulcan

p.s. Cena Vare je zelo ugodna, jaz moje (isti letnik) za takšen denar ne bi nikoli prodal.

Objavljeno
Če hočeš bit res srečen, morš kupt oba :naughty: !

Nobene dobre primerjave ni med obema. Če se hočeš komot vozit na dolge proge, brez da razmišlaš kakšna cesta te čaka in kolk maš še zadi naloženga pol kup VARO, če se boš pa sam po Lok šminkiru pol pa kup čim lepšega. Sam da je Honda (ti bo pa pozim dolgčas ko ne boš mel kej za šramfat)

Nisem šminker,tisti kombinezoni belo plavi ,rdeče beli in ostali narciski na cestakih so mi odvratni :SS ,karkoli bo bom imel moj stari črni usnjakar,skoraj gotovo bo varadero ampak...

Objavljeno
Vse je odvisno od tebe in kje se imaš namen vozit.

Če se boš cel čas vozil po regionalkah in AC in so tvoje želje po večjih hitrostih se boš najbrž odločil za XX.

Če se pa ne obremenjuješ kam te bo pot zanesla in te lahko na tvojih odkrivanjih preseneti tudi kakšen makadam ali še kaj slabšega se boš pa odločil za Varo.

Pa udobje je na Vari tudi večje kot na XX in podobnih motorjih.

Potovalne hitrosti razen na AC (če očitno kršiš CPP) so pa lahko zelo podobne.

Lp, Vulcan

p.s. Cena Vare je zelo ugodna, jaz moje (isti letnik) za takšen denar ne bi nikoli prodal.

Kaj pa 40000 prevoženih?

L.P.

Objavljeno

Kaj z njimi? Če so realni? Za ta letnik verjetno. Če je to veliko? :grrr

Objavljeno
Kaj pa 40000 prevoženih?

L.P.

Jaz sem jih včeraj ponosno prebil in jih moja Varica sedaj kaže nekaj čez 40100 km.

Ni kej tako lepo se je vozit, da se tudi števec hitro vrti ;)

Objavljeno

Moja se je pa prejšen teden čez 60.000 zavrtela :krneki: ......pa še zmer k nova :naughty:

Objavljeno

Brez dvoma bo vara,dons jo grem iskat zvečer jo pa zapijemo.

Objavljeno
Brez dvoma bo vara,dons jo grem iskat zvečer jo pa zapijemo.

Narobe; če jo zapiješ, boš ostal brez nje :naughty: .

Sicer pa srečno.

Objavljeno
Narobe; če jo zapiješ, boš ostal brez nje :naughty: .

Sicer pa srečno.

Pr nas velja glih kontra

Objavljeno
Brez dvoma bo vara,dons jo grem iskat zvečer jo pa zapijemo.

:worship:

Objavljeno
Brez dvoma bo vara,dons jo grem iskat zvečer jo pa zapijemo.

Dobrodošel med nami :)

Aja pa, da ne smetim z Offtopic-om, definitivno rabiš nabavit rollbare, če jih že nima.

Namreč, ko začne Vara padati na tla (pri miru na dvorišču) jo še tak ded'c ne zadrži in rollbari ti v tem primeru lepo pomagajo ;)

Objavljeno
Dobrodošel med nami :)

Aja pa, da ne smetim z Offtopic-om, definitivno rabiš nabavit rollbare, če jih že nima.

Namreč, ko začne Vara padati na tla (pri miru na dvorišču) jo še tak ded'c ne zadrži in rollbari ti v tem primeru lepo pomagajo ;)

Jih že ima,mu je enkrat padu pol jih je pa kuj nabavu

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!