Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Bom kupil ja, pa ti :? ( za razmislek sem pisal kolegu, če bi si on raje kupil prozorno :naughty: :hmm: )

Ja sem razumel ja ampak na njihovi strani jih sploh nimajo več tako da....

Glede nakupa sem pa še vedno v dvomih ali se mi izplača ali ne.

Ni ravno zastonj :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Ja sem razumel ja ampak na njihovi strani jih sploh nimajo več tako da....

Glede nakupa sem pa še vedno v dvomih ali se mi izplača ali ne.

Ni ravno zastonj :rolleyes:

Bom definitivno zadevo pred nakupom sprobal, kot si rekel sam, malo dvoma še vedno obstaja :whistle:

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno
Gre skupaj sam rabiš dva motorja hyper cestaka pa hard enduro :whistle: .

Drugače pa z navadno TOURANCE iz Kočevja proti Dvoru s kovčki do asfalta.

Sam na motorju, feder zadaj prednapet na 3/4 in spredaj na 1/2.

Za slabši makadam so še ok za pravi teren (blato, ilovica...) pa glih niso. To so seveda moje izkušnje.

Kako prednapenjaš sprednje fedre? Nisem se sicer preveč ubadal z vilicami, ker so mi delovale nenastavljive.

Fantje, :krneki: zakaj je pa TDM bil mehkejši, pa nihal ni skoz ovinke? HUH, a!? Pa je slabši motor kot Vara ;)

Gre pa Vara z vsakimi gumami do zdaj (Anakee, Tourance, TrailAttack) do sovoznikove tačke, niso pa te gume za mehkejši teren!

Pri TDM-i se ni tok poznal, ker je bla dost lažja, in sem jo lahko lovil po mehkem, pri Vari me pa to moti. Nimam pa nobeih izkušenj z offroad gumami ala TKC 80 ali Karoo, tudi Enduro 3, zato pa sprašujem(bi ob priložnosti definitivno rad sprobal, da vidim če mi ustreza). Še vedno me zanimajo vaše izkušnje.

Moram pa mimgrede še pohvalt TrailAttack, ker noro držijo po suhem in mokrem(asvaltu), pa po 7k km majo še več kot pol profila.

Da ne bo pomote, Vara ma veliko prednosti pred TDM-o, samo kako stvar bi pa vseen spremenil(khmTEŽA)!

Objavljeno (popravljeno)

Pardon MiNa :rolleyes: Vidim da voziš BMW, pa te sprašujem o napenjanju fedrov na Vari.

Če ve kdo, bi se priporočal za kak nasvet pri nastavljanju vzmetenja Vare.

Me pa zaradi mehkobe že malo vleče ma BMW-jevga GS-a, ampak CENA!? :unsure:

Popravljeno . Popravil Robster
Objavljeno

Ni panike.

Pri normalnih vilicah kot jih ima tudi vara je prednapetost vzmeti mogoče popraviti samo z vložki, ki jih dodaš na zgornji strani nad feder, vendar je zato potrebno kar nekaj šravfanja. Če pa trdota ali prednapetost ne odgovarja tvojim občutkom je pa varianta tudi zamenjava vzmeti za progresivne in seveda tudi za trše. Občutke ob zamenjavi elementov vzmetenja pa bo opisal pravzaprav jih je že sayo.

V starih časih, ko je bilo problem priti bo novih fedrov, smo na princip podlaganja vdahnili se kak kilometer na "zmatrane" fedre. Amk to so bile rešitve bolj tako tako.

Drugače pa sem nekje zasledil da strokovnjaki predlagajo zamenjavo zamenjave elementov vzmetenja na vsakih 50kkm (to velja za vsa vozila).

Objavljeno

Mina , si pozabil napisat, da se poleg podlaganja fedrov, mora nekaj narediti z dušenjem povratka! Kajti, če podložiš fedre jih našponaš, posledično je motor trši in pa tudi bolj poskakujoč, ker fedri močneje vračajo v iztegnjeni položaj! Z gostejšim oljem ta efekt omiliš. Zato kompleti za menjavo vzmeti običajno vsebujejo tudi ustrezno olje za amortizerje.

Robster, sory ker si bil v prejšnjih postih napačno razumljen. Iz prvega posta sem razbral, da hočeš mehkejši motor, obut v kramparice, da bo na terenu lepše požiral neravnine in hkrati z istimi nastavitvami na asfaltu omogočal nagibe do tačk. To pa res ne gre skupaj, sory!

Objavljeno (popravljeno)

Drži! Sem napisal več sraufanja. Ti očitno veš kako se stvari streže. Kar je na splošno znano za nastavitve vzmetenja velja tudi za mojega in vaše motorje. tako, da vsakič in povsod pisat do potankosti kaj naredit nima smisla. Če vzmetenje nima možnosti nastavitve pač to rešiš z drugačno gostoto olja......

Nastavitve motocikla so zelo pomembne glede na osebni občutek. Nekateri se celo vozijo z napol praznimi gumami, pa niti teh osnovnih stvari ne preizkusijo. Včasih za boljši občutek v vožnji, pomeni veliko tudi +,- 0,2 bara v gumah.

Naj bo dovolj o vzmetenju obstaja druga tema.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
Kako prednapenjaš sprednje fedre? Nisem se sicer preveč ubadal z vilicami, ker so mi delovale nenastavljive.

Fantje, :krneki: zakaj je pa TDM bil mehkejši, pa nihal ni skoz ovinke? HUH, a!? Pa je slabši motor kot Vara ;)

Gre pa Vara z vsakimi gumami do zdaj (Anakee, Tourance, TrailAttack) do sovoznikove tačke, niso pa te gume za mehkejši teren!

Pri TDM-i se ni tok poznal, ker je bla dost lažja, in sem jo lahko lovil po mehkem, pri Vari me pa to moti. Nimam pa nobeih izkušenj z offroad gumami ala TKC 80 ali Karoo, tudi Enduro 3, zato pa sprašujem(bi ob priložnosti definitivno rad sprobal, da vidim če mi ustreza). Še vedno me zanimajo vaše izkušnje.

Moram pa mimgrede še pohvalt TrailAttack, ker noro držijo po suhem in mokrem(asvaltu), pa po 7k km majo še več kot pol profila.

Da ne bo pomote, Vara ma veliko prednosti pred TDM-o, samo kako stvar bi pa vseen spremenil(khmTEŽA)!

Vara je pač tak motor kot je, njegova namembnost je večini znana, te karakteristike bi si naj vsak pred nakupom razčistil, tako da ti priporočam menjavao motorja za kaj lažjega tvojim potrebam oz. željam primernega :naughty:

Objavljeno
Vara je pač tak motor kot je, njegova namembnost je večini znana, te karakteristike bi si naj vsak pred nakupom razčistil, tako da ti priporočam menjavao motorja za kaj lažjega tvojim potrebam oz. željam primernega :naughty:

Bi znalo držat :)

Objavljeno
Vara je pač tak motor kot je, njegova namembnost je večini znana, te karakteristike bi si naj vsak pred nakupom razčistil, tako da ti priporočam menjavao motorja za kaj lažjega tvojim potrebam oz. željam primernega :naughty:

No pa ste me dobil :whistle:

Samo kaj, ko človek dons ne more dobit poštenega motorja... Včasih so bli AfricaTwin, pa Supertenere pa Elefant, zdej je pa ta segment skor zginu. Vsi so šli preveč proti asvalt-verziji.

So sicer fajni ti novi motorji, samo se mi zdi da je vse ratalo nekak pretežko, pa firme zgubljajo posluh. Vse je napredovalo, ampak če hočeš kvaliteten motor, ga zelo težko dobiš.

Glede na tehnologijo, bi mogoče že lahko pričakoval dobro maxienduro z okoli 200 kilami pa vzdržljivostjo. Je BMW tam nekje AMPAK cena je nenormalna, mašina je polna senzorjev, elektronike, tudi mehansko ni več to kar je včasih bil! Bi moral v škatlico z orodjem dodat še tester, pa po en vsak senzor pa el.stikalo, pol bi pa blo :blush:

Sprobal sem že velik motorjev, ampak do zdej je bla Vara še najbolj po mojih predstavah.

V-Strom, KLV, Tiger - preveč cestni motorji, v bistvu malo pojačan TDM

Adventure 990 - super mašinca ampak nikakva vetrna zaščita, leti pa ko strela

1200 GS - zelo lep motorček, fenomenalna vožnja on-off ampak predrag pa prenapolnjen z elektroniko

Caponorda pa na žalost še nisem mel priložnosti vozit.

Če noben ne misli narest nič, bo pa treba fleksarco v roke, pa Varo obrezovat dokler ne zgubi dobrih 50 kil :grim :lol:

No, pa sm spravu iz sebe svojo jezo in gnev :lol1:

Objavljeno
No pa ste me dobil :whistle:

Samo kaj, ko človek dons ne more dobit poštenega motorja... Včasih so bli AfricaTwin, pa Supertenere pa Elefant, zdej je pa ta segment skor zginu. Vsi so šli preveč proti asvalt-verziji.

So sicer fajni ti novi motorji, samo se mi zdi da je vse ratalo nekak pretežko, pa firme zgubljajo posluh. Vse je napredovalo, ampak če hočeš kvaliteten motor, ga zelo težko dobiš.

Glede na tehnologijo, bi mogoče že lahko pričakoval dobro maxienduro z okoli 200 kilami pa vzdržljivostjo. Je BMW tam nekje AMPAK cena je nenormalna, mašina je polna senzorjev, elektronike, tudi mehansko ni več to kar je včasih bil! Bi moral v škatlico z orodjem dodat še tester, pa po en vsak senzor pa el.stikalo, pol bi pa blo :blush:

Sprobal sem že velik motorjev, ampak do zdej je bla Vara še najbolj po mojih predstavah.

V-Strom, KLV, Tiger - preveč cestni motorji, v bistvu malo pojačan TDM

Adventure 990 - super mašinca ampak nikakva vetrna zaščita, leti pa ko strela

1200 GS - zelo lep motorček, fenomenalna vožnja on-off ampak predrag pa prenapolnjen z elektroniko

Caponorda pa na žalost še nisem mel priložnosti vozit.

Če noben ne misli narest nič, bo pa treba fleksarco v roke, pa Varo obrezovat dokler ne zgubi dobrih 50 kil :grim :lol:

No, pa sm spravu iz sebe svojo jezo in gnev :lol1:

Če je to tvoja jeza razlita, si pa res hud :D

Tako hud, da bi brez problemov zdržal na eni pijački s tabo :) glede maxi endur pa imaš verjetno prav vsaj če pogledaš Letečega, ki počasi predeluje svojo Varo in jo pelje proti neki srednji verziji med Varaderom In Africo Twin (kako že takim rečejo? Twinadero?) in Letečega definitivno postavljam med bolj moto-potovalno razgledane ljudi.

Je pa tudi res, da mene recimo klapa stalno prepričuje naj dam na Varo cestne gume in ne kapirajo, da lahko komu diši McAdam in s tem kramparce. Moja nit je v tem, da večina dandanes želi bolj cestno potovalni motor in nekako proti temu segmentu potuje tudi razvoj. Maxi enduro je vedno bolj Reise-Enduro. In tu je naša Vara.

@Leteči ne zameri ker te postavljam za primer. Ampak ti imaš z Varo in @ največ izkušen od ljudi, ki jih poznam. :)

Torej Twinadero je to kar rabimo :)

Objavljeno

Robster počakaj na novo 2cilindersko XTZ. (kost za posebno temo) :whistle: .

Objavljeno
Ni panike.

Pri normalnih vilicah kot jih ima tudi vara je prednapetost vzmeti mogoče popraviti samo z vložki, ki jih dodaš na zgornji strani nad feder, vendar je zato potrebno kar nekaj šravfanja. Če pa trdota ali prednapetost ne odgovarja tvojim občutkom je pa varianta tudi zamenjava vzmeti za progresivne in seveda tudi za trše. Občutke ob zamenjavi elementov vzmetenja pa bo opisal pravzaprav jih je že sayo.

V starih časih, ko je bilo problem priti bo novih fedrov, smo na princip podlaganja vdahnili se kak kilometer na "zmatrane" fedre. Amk to so bile rešitve bolj tako tako.

Drugače pa sem nekje zasledil da strokovnjaki predlagajo zamenjavo zamenjave elementov vzmetenja na vsakih 50kkm (to velja za vsa vozila).

Ne razumem kako je pri menjavi sprednjih vzmeti potrebnega veliko šravfanja, odviješ samo zgornje dve alu. matice, potegneš ven plastične puše in vzmeti, to je to 15 min. dela pri tem pa lahko še pogledaš koliko olja je noter mora ga biti 17 cm od vrha teleskopa :whistle:

Objavljeno
Ne razumem kako je pri menjavi sprednjih vzmeti potrebnega veliko šravfanja, odviješ samo zgornje dve alu. matice, potegneš ven plastične puše in vzmeti, to je to 15 min. dela pri tem pa lahko še pogledaš koliko olja je noter mora ga biti 17 cm od vrha teleskopa :whistle:

DRŽI!

Jaz pa moram zic dvignt da vzamem v roke ključ edino olja ne morem preverit kolk ga je. Zato sem napisal, da je mal več dela OK?

Objavljeno

saj je bilo razumljivo, ampak nekomu je očitno dolgčAS, ane :naughty: ?

50 kil preveć? jebat ga, krava mora bit težka.

vzmetenja se pač ne da štelat (oziroma kot vidiš da), tako da je najbolje se navadit al pa motor zamenjat takoj.

kupit šipo MRA in zaščito pred poškodovanjem oklepa (če še nima), natočt polno pa sam gas (nč ugašat vmes).

Objavljeno
Če je to tvoja jeza razlita, si pa res hud :D

Tako hud, da bi brez problemov zdržal na eni pijački s tabo :) glede maxi endur pa imaš verjetno prav vsaj če pogledaš Letečega, ki počasi predeluje svojo Varo in jo pelje proti neki srednji verziji med Varaderom In Africo Twin (kako že takim rečejo? Twinadero?) in Letečega definitivno postavljam med bolj moto-potovalno razgledane ljudi.

Je pa tudi res, da mene recimo klapa stalno prepričuje naj dam na Varo cestne gume in ne kapirajo, da lahko komu diši McAdam in s tem kramparce. Moja nit je v tem, da večina dandanes želi bolj cestno potovalni motor in nekako proti temu segmentu potuje tudi razvoj. Maxi enduro je vedno bolj Reise-Enduro. In tu je naša Vara.

@Leteči ne zameri ker te postavljam za primer. Ampak ti imaš z Varo in @ največ izkušen od ljudi, ki jih poznam. :)

Torej Twinadero je to kar rabimo :)

Če bi pa danes še izdelovali Afriko Twin, bi se jih sigurno 90% našlo- (ki se vozijo samo po asfaltu in kak km makedama), da je podhranjena in da ni konkurenčna ostalim velikim, tako pač je, ljudje smo različnih želja in potreb.....danes je večina teh endur kot že rečeno in tak naziv tudi nosijo Maxi Reise-Enduro in ker so moje potrebe-želje bile takšne sem kupil Varo in mi ni žal, :naughty:

Honda_Varadero_1000_mit_94PS_besser_als_BMW_R_1200_GS_mit_98PS.doc

Objavljeno
Ne razumem kako je pri menjavi sprednjih vzmeti potrebnega veliko šravfanja, odviješ samo zgornje dve alu. matice, potegneš ven plastične puše in vzmeti, to je to 15 min. dela pri tem pa lahko še pogledaš koliko olja je noter mora ga biti 17 cm od vrha teleskopa :whistle:

Ta nasvet, pa si velja zapomnit-Sayo :worship::OK:

Objavljeno

Huh, včasih so bli BMWji perpetuum mobili, mal bencina pa mal olja, pa je blo 100.000km. Si se res lahko zanesu, da boš prepotoval ohoho brez strahu. Novi pa crknejo na kardanu(ali poljubno), če že elektronika zdrži.

Tko da tud če daš velik(preveč) denarja nisi več ziher :huh:

Vara je glede vzdržljivosti in stroškov zelo soliden motor.

Bom pa še vprašov, če ma kdo probleme s "kolcanjem". Ko pod počasnim nagibom, npr ko obračaš, vzameš gas in ga potem dodaš, kolcne(vzame elektriko svečkam za pol sekunde, potem potegne).

Pomoje je cutt-off senzor preobčutljiv. Ma kdo drug podobne težave?

Pa CBS je po mojem mnjenju bedarija :rolleyes: tko ko cut-off. Ko sm ga zložu, se motor ni ugasnu, ko obračaš, ti pa izklapla elektriko :headbang:

CBS je za po makedamu šrot, ker ne moreš blokirat zadne bremze, brez da bi ti vkopalo sprednje kolo. IMHO :blink:

Moram pa povedat, da so bli še vsi, ki so probal Varo, zelo pozitivno presenečeni nad vožnjo;) Razen moja poštarska šipa večini ni bla po godu :lol:

Objavljeno
Če je to tvoja jeza razlita, si pa res hud :D

Tako hud, da bi brez problemov zdržal na eni pijački s tabo :) glede maxi endur pa imaš verjetno prav vsaj če pogledaš Letečega, ki počasi predeluje svojo Varo in jo pelje proti neki srednji verziji med Varaderom In Africo Twin (kako že takim rečejo? Twinadero?) in Letečega definitivno postavljam med bolj moto-potovalno razgledane ljudi.

Je pa tudi res, da mene recimo klapa stalno prepričuje naj dam na Varo cestne gume in ne kapirajo, da lahko komu diši McAdam in s tem kramparce. Moja nit je v tem, da večina dandanes želi bolj cestno potovalni motor in nekako proti temu segmentu potuje tudi razvoj. Maxi enduro je vedno bolj Reise-Enduro. In tu je naša Vara.

@Leteči ne zameri ker te postavljam za primer. Ampak ti imaš z Varo in @ največ izkušen od ljudi, ki jih poznam. :)

Torej Twinadero je to kar rabimo :)

Zdaj me tako hvališ da bom moral dati za pijačo ko se vidimo.

Glede twindera http://www.africanqueens.de/html/twindero.html

Motor stane okrog 10.000 EUR, 10.000 pa še predelava. Ajde stare plastike, luč pa vzmetenje bi lahko prodal prek E-baya za kake 3 jurje tako da na koncu pristaneš na 17.000EUR. Drag hec ni kaj.

Mene zelo mika set koles 21/17 in Marzocchi sprednje vzmetenje. Mašina na Vari pa zgleda tud še ne bo kmal riknila :) čeprav ji manjka le še dva jurja do 100.000.

Če bi še enkrat kupoval bi verjetno šel na manjši motor zdaj ko imava vsak svojega. REcimo Africa ali nova Tenerejka.

Objavljeno

Meni je pa zgleda šlo eno tesnilo pri izpuhu (original auspuhi)... Mi je začel motor fu grdo ropotat in ko ga vžgem kr neki pihne vn iz nekje spodaj. Na prvi pogled se nič ne vidi, se mi pa stranske plastike nenormalno segrevajo, predvidevam da nekje uhajajo izpuhi...

Je to kakšna hiba ali samo slučaj?

Objavljeno
Meni je pa zgleda šlo eno tesnilo pri izpuhu (original auspuhi)... Mi je začel motor fu grdo ropotat in ko ga vžgem kr neki pihne vn iz nekje spodaj. Na prvi pogled se nič ne vidi, se mi pa stranske plastike nenormalno segrevajo, predvidevam da nekje uhajajo izpuhi...

Je to kakšna hiba ali samo slučaj?

Predvidevanje pravilno :hmm:

Slučaj kaj pa druzga!!! Pa čimprej zrihtaj da ne stopiš plastik :naughty:

LP

Objavljeno
Zdaj me tako hvališ da bom moral dati za pijačo ko se vidimo.

Glede twindera http://www.africanqueens.de/html/twindero.html

Motor stane okrog 10.000 EUR, 10.000 pa še predelava. Ajde stare plastike, luč pa vzmetenje bi lahko prodal prek E-baya za kake 3 jurje tako da na koncu pristaneš na 17.000EUR. Drag hec ni kaj.

Mene zelo mika set koles 21/17 in Marzocchi sprednje vzmetenje. Mašina na Vari pa zgleda tud še ne bo kmal riknila :) čeprav ji manjka le še dva jurja do 100.000.

Če bi še enkrat kupoval bi verjetno šel na manjši motor zdaj ko imava vsak svojega. REcimo Africa ali nova Tenerejka.

Na mobile.de, nekdo prodaja TWINDERO let. 2000 za 6.700 €, hud moped z vrhunsko opremo :OK:

Objavljeno
Ali mogoče kdo ve za kakšen sedež za varadero,moj je znižan (takega sem že kupil) pa ne paše ravno k mojim 185cm, al pa če bi kdo potreboval znižanega ga rade volje zamenjam pa še doplačam .) je pa motor letnik 2005,tako da se za vsako koristno informacijo zahvaljujem :whistle:

Zdravo.Moj kolega pa išče ravno znižan sedež,pa bi rade volje zamenjal,če je še stvar aktualna .Se priporočam ,pa me pls pokliči na tel.041 464 592 Renato.Vara pa je l.2006,upajmo da sta kompatibilna sedeža.Dijo!!

Objavljeno

Spet bo potrebno počasi menjat gume. Kakšen so kaj izkušnje z tourance EXP, predvsem oprijem in obraba v primerjavi z navadnimi?

A Sirnik ima najbolj ugodno al je še kakšna varianta? :krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!