Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

I'm back :)

Evo bom kar tu odgovoril....

Originalni stator je drag ko žafran (600 EUR) lahko ga vzameš pri http://www.electrexworld.co.uk/ samo ko sem ga jaz iskal ga ni bilo možno dobit vendar mislim da bi sedaj moral že biti na zalogi.

Jaz sem potem dobil en razbit motor in sem ga dobil za 30EUR.

Hvala za odgovor Leteči,

ja iz UK iz te trgovine (110€ z poštnino) čakam na stator že 3 tedne dopusti..., tako da mi vsak dan to para živce, ker mi motor stroji v garaži. :unsure:

Zanimalo me je če je še kakšna druga rešitev - previjanje. Govoril sem z mojstorom, ki pa mi ne more garantirati, da bo vse OK.

Druče mi je pa crknil pri 64.000, izolacija med navitij je OK, 0,5 ohm, proti minusu pa v stiku. Kjer si pa ti zvrtal rezervni kose motorja.

Hvala za odgovor in Lp,

Mitja

Objavljeno

Previjanje je problem ker je stator v olju in nihče ne garantira kako bo z izolacijo. Jaz sem našel enega razbitega na avtonetu.

Poglej na e-bay tam jih tudi dobiš.

Objavljeno

Previjanje se tudi obnese; preverjeno. Na koncu se naj zadeva še armira z lakom in bo kot original, nič bat'.

Objavljeno
L.P. a ima kdo izkušnje oziroma ali kdo vozi gume Continental Trail attack,zanima me namreč poreklo teh gum na spletu in testih so te gume proizvedene v Nemčiji ko jih pa naročiš je pa ena made in Germany(to je ok)druga je pa made in korea.Zanima me ali kdo ve kaj več o tem.Hvala

Na moji Vari še ni blo bolših gum za asfalt (Probal Metz.., Mich., Haidenau) za na makedam so pa še znosne! Tud obraba za enkrat Bp.

Objavljeno
Previjanje se tudi obnese; preverjeno. Na koncu se naj zadeva še armira z lakom in bo kot original, nič bat'.

Kdo to dela?

Objavljeno
Previjanje se tudi obnese; preverjeno. Na koncu se naj zadeva še armira z lakom in bo kot original, nič bat'.

Kje se da dobiti takega mojstra?

Objavljeno

Najbolj enostavno bo, da stopita do najbližjega servisa delavniške opreme (vrtalnih strojev ipd.) in tam vprašata kje v vašem kraju je kak človek, ki previja motorje, statorje, rotorje ipd. Drugače pa to delajo tudi nekateri navijalci trafov ipd., ki nato zadevo še lakirajo, zalivajo v aramit,..., v kolikor je to potrebno ali je popokal lak itd.

Uporabita lahko tudi NajdiPikaSi pa je kar nekaj zadetkov.

Objavljeno
Najbolj enostavno bo, da stopita do najbližjega servisa delavniške opreme (vrtalnih strojev ipd.) in tam vprašata kje v vašem kraju je kak človek, ki previja motorje, statorje, rotorje ipd. Drugače pa to delajo tudi nekateri navijalci trafov ipd., ki nato zadevo še lakirajo, zalivajo v aramit,..., v kolikor je to potrebno ali je popokal lak itd.

Uporabita lahko tudi NajdiPikaSi pa je kar nekaj zadetkov.

To sem že preveril , ja naredijo, običajno so statri v suhem - brez olja, prav zaradi olja me skbri. Ja trafoti so tudi v olju, mislim pa, da je to olje drugčano od nešega motornega.

Čakam kos iz UK v naslednjem tednu, vam bom znal kaj več povadati, ko sem zaključil ta problemček :worship:

Objavljeno
To sem že preveril , ja naredijo, običajno so statri v suhem - brez olja, prav zaradi olja me skbri. Ja trafoti so tudi v olju, mislim pa, da je to olje drugčano od nešega motornega.

Čakam kos iz UK v naslednjem tednu, vam bom znal kaj več povadati, ko sem zaključil ta problemček :worship:

V nasem domzalskem koncu se s previjanjem ukvarja Peter Verbic, ki je mimogrede tudi ex. uspesen moto dirkac (na dirkaliscu, seveda). Bi ga blo za vprasat, ceprav je zdaj politik, bi pa ja mogu imet tud kej posluha za moto tezave :naughty: Mal poguglajte, firma se imenuje Verpex, je pa v Jarsah pri Domzalah.

Ajde LP

Objavljeno

Imam Varo letnik 2003 novi model, sem pa opazil prejšni teden ko sem bil z njim v Črni Gori da ko dam balanco v desno do konca mi začne motor oziroma zaganjač kurblat pozna se na lučeh in na kontrolkah npr, ler. Ima oziroma je že kdo imel tak problem? Za odgovore se zahvaljujem0

lp jankec

Objavljeno

Imam Varo letnik 2003 novi model, sem pa opazil prejšni teden ko sem bil z njim v Črni Gori da ko dam balanco v desno do konca mi začne motor oziroma zaganjač kurblat pozna se na lučeh in na kontrolkah npr, ler. Ima oziroma je že kdo imel tak problem? Za odgovore se zahvaljujem0

lp jankec

preveri kable , ki grejo od balance do geštela....še posebej segment pri geštelu, kjer se kabli stalno prepogibajo....

Objavljeno (popravljeno)

Na moji Vari še ni blo bolših gum za asfalt (Probal Metz.., Mich., Haidenau) za na makedam so pa še znosne! Tud obraba za enkrat Bp.

Jaz sem v petek namontiral Anakee, da vidim kake so in moram rečt, da so prvi občutki super.

Prvič lahko med vožnjo spustim balanco in me ne vleče (močno) v levo kot na Metzelerkah do sedaj.

maliP, a tebi so Continental Trail Attack bolše kot Anakee?

Kake so pa na McAdamu?

P. S.: Zamenjal sem tudi olje in filter in sicer Motul Ester 5100 4T 10W40.

Omenjam zato ker je imel serviser tudi 15W50 pa sem zaradi uporabe tudi pozimi mislil, da bi bilo bolje dati malce redkejše olje noter.

Nisem prepričan ali sem storil prav?

Popravljeno . Popravil Scottie
Objavljeno

Imam Varo letnik 2003 novi model, sem pa opazil prejšni teden ko sem bil z njim v Črni Gori da ko dam balanco v desno do konca mi začne motor oziroma zaganjač kurblat pozna se na lučeh in na kontrolkah npr, ler. Ima oziroma je že kdo imel tak problem? Za odgovore se zahvaljujem0

lp jankec

Če si meu tanktorbo gor, lohk da se ti gumb u tanktorbo pritisne in kurbl zalaufa

Objavljeno

Jaz sem v petek namontiral Anakee, da vidim kake so in moram rečt, da so prvi občutki super.

Prvič lahko med vožnjo spustim balanco in me ne vleče (močno) v levo kot na Metzelerkah do sedaj.

maliP, a tebi so Continental Trail Attack bolše kot Anakee?

Kake so pa na McAdamu?

P. S.: Zamenjal sem tudi olje in filter in sicer Motul Ester 5100 4T 10W40.

Omenjam zato ker je imel serviser tudi 15W50 pa sem zaradi uporabe tudi pozimi mislil, da bi bilo bolje dati malce redkejše olje noter.

Nisem prepričan ali sem storil prav?

Anake so se mi hiter obrablje (anakee 1!, ta novih nisem probal), na McAdamu pa so mal levo desno pletle, so pa dobr primle!Conti so v vseh pogledih boljše razen mogoče v dežju so tm tm.

Objavljeno

Če si meu tanktorbo gor, lohk da se ti gumb u tanktorbo pritisne in kurbl zalaufa

To se je zgodilo meni. Gumb se je pritiskal ob tank torbo in iz motorja zzzzzzzzzzzzzzzzz, zzzzzzzzzzz. Sem mislil, da se je ventilator vžigal. :headbang:. Problem so rešili prijazni motosvetovci.... :worship:

Objavljeno

To se je zgodilo meni. Gumb se je pritiskal ob tank torbo in iz motorja zzzzzzzzzzzzzzzzz, zzzzzzzzzzz. Sem mislil, da se je ventilator vžigal. :headbang:. Problem so rešili prijazni motosvetovci.... :worship:

Saj nisi edini, ki se mu je že kaj takega pripetilo, posebej, če imaš balanco bolj proti vozniku pomaknjeno.

Objavljeno

Saj nisi edini, ki se mu je že kaj takega pripetilo, posebej, če imaš balanco bolj proti vozniku pomaknjeno.

Danes sem končno zamenjal stator na Vari, dela bp.

Ob tem pa imam en dvom. Koliko olja bi moralo biti v pokrovu statorja, pri meni ga je bilo malo, tako da ne morem reč, da je alternator v olju. Pomislil sem, da je zaradi premalo olja - hlajenja prišlo do katkega stika. Star stator je vidno skurjen, lak je bil ne dveh navitjih čisto skurjen.

Če med delovanjem motorja odpriš čep pri alerantorju, olja ne šprica ven, le male kapljice je mogoče opozati čez čas.

Tisti, ki ste že morali zamnejati stator, je bilo pri vas enako?

Objavljeno

Saj nisi edini, ki se mu je že kaj takega pripetilo, posebej, če imaš balanco bolj proti vozniku pomaknjeno.

Takoj ko sem prišel iz službe sem vzel tank torbo in sel probat če je torba vzrok in ugotovil da je vsega kriva torba. Za odgovore se zahvaljujem. lp jankec

Objavljeno

Danes sem končno zamenjal stator na Vari, dela bp.

Ob tem pa imam en dvom. Koliko olja bi moralo biti v pokrovu statorja, pri meni ga je bilo malo, tako da ne morem reč, da je alternator v olju. Pomislil sem, da je zaradi premalo olja - hlajenja prišlo do katkega stika. Star stator je vidno skurjen, lak je bil ne dveh navitjih čisto skurjen.

Če med delovanjem motorja odpriš čep pri alerantorju, olja ne šprica ven, le male kapljice je mogoče opozati čez čas.

Tisti, ki ste že morali zamnejati stator, je bilo pri vas enako?

Kje si kupil stator in koliko je stal ? A ni pri statorju isto olje kot v motorju :?

Objavljeno

Danes sem končno zamenjal stator na Vari, dela bp.

Ob tem pa imam en dvom. Koliko olja bi moralo biti v pokrovu statorja, pri meni ga je bilo malo, tako da ne morem reč, da je alternator v olju. Pomislil sem, da je zaradi premalo olja - hlajenja prišlo do katkega stika. Star stator je vidno skurjen, lak je bil ne dveh navitjih čisto skurjen.

Če med delovanjem motorja odpriš čep pri alerantorju, olja ne šprica ven, le male kapljice je mogoče opozati čez čas.

Tisti, ki ste že morali zamnejati stator, je bilo pri vas enako?

Sem povprašal enega mojstra, zakaj mrkne stator in mi je dejal, da največkrat zaradi slabega akumolatorja ali reglerja ali če daš kleme med delovanjem z akumolatorja. Je pa dejal, da je lažje obnovit stator kot rotor in da to ni nek bavbau, če seveda zadevo obvladaš, košta par € in še verjamem mu, samo se več s tem na žalost ne ukvarja penzija in bolezen :glare:

Objavljeno

Kje si kupil stator in koliko je stal ? A ni pri statorju isto olje kot v motorju trance_11_confused.gif

Kupil sem ga preko neta na BBshop http://www.bbbikeshop.co.uk/. Poslal mi ga je po pošti 95 GBP cca 110€ skupaj z poštnino.

Previjati ga nisem dal, ker so mi v Izoli povedalo, da stane od 50 do 100€, zato se nisem odločil.

Drugače pa je olje isto kot v motorju, ga je pa malo, ko odpreš pokrov alternatorja.

Kot piše Sajo, je mogoče, da mi ga je skurilo, ker sem pred tem zamenjal baterijo, ki je bila fuč. Po novi bateriji še vedno mi ni polnilo, zato sem moral zamenjati še stator.

Objavljeno

Zdravo,

moja vara jih ima na vesti malo manj kot 80 000 km in potrebno bo menjati verigo in zobnike-že tretjič.Me pa zanima,če je gdo eksperimentiral z velikostjo oziroma številom zob na kolesnem zobniku.Motor je letnik 99,ki še žal ni imel 6 prestave.Od vseh kilometrov bna motorju je mojih nekaj čez 60k,ampak zmeraj na avtocesti študiram,da bi peto prestavo malo podaljšal,oziroma motorju spustil obrate in s tem seveda malo reduciral porabo (recimo)

Kar lep čas sem bil odsoten na tem forumu in priznam ,da nisem bral vseh strani kjer je verjetno o tem že kaj napisanega.Vsaka vaša izkušnja,nasvetali priporočilo bo dobrodošlo zame in verjetno še za koga.

Lep pozdrav

Stane

Objavljeno

LP.

Mene predvsem zanima kaknsa je realna poraba, ker sem zasledil zelo veliko razlicnih podatkov od 5,5 l/100km pa do 11 l/100km

Drugace pa tudi kako je kaj z vzdrzevanjem in servisiranjem motorja?

Vsem pa cim vec srecnih km.

vulcan

Imam Y07 in moram rečt da sem pozitivno presenečen, saj moja npr. potovalno porabi 5.3/100, v Dolomitih z motoklubom 5.45/100, na AC @130-140 pa 5.1/100. Je pa zanimivo, ko sem se vozil v klance ipd. in priganjal z trenutno prek 18+, pa sem imel doseg 450km+ pa tankal sem ~22,5l z rezervo za baje še 40km ?! :worship: (za primerjavo naj povem npr., da je imel kolega na CBF600 porabo 7.1, drugi na 1100XX y04 pa dva gor 6,8, GS1200 okol 6,2, Yam FZ1000 y2008 6.8l,... ).

Si ne predstavljam, kako bi moral pelat, da bi žrla 8 al celo 10. Možno, da kaj ni dobro naštelano...

"Ko bi jo le lahko prepričal, da bi še mal shujšala..." :whistle:

Objavljeno

Pomoje tud že vulcan to zdej ve, glede na to da si citirau 7 let star post :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo,

moja vara jih ima na vesti malo manj kot 80 000 km in potrebno bo menjati verigo in zobnike-že tretjič.Me pa zanima,če je gdo eksperimentiral z velikostjo oziroma številom zob na kolesnem zobniku.Motor je letnik 99,ki še žal ni imel 6 prestave.Od vseh kilometrov bna motorju je mojih nekaj čez 60k,ampak zmeraj na avtocesti študiram,da bi peto prestavo malo podaljšal,oziroma motorju spustil obrate in s tem seveda malo reduciral porabo (recimo)

Kar lep čas sem bil odsoten na tem forumu in priznam ,da nisem bral vseh strani kjer je verjetno o tem že kaj napisanega.Vsaka vaša izkušnja,nasvetali priporočilo bo dobrodošlo zame in verjetno še za koga.

Lep pozdrav

Stane

Veliko lastnikov MK1 menja zobnike za razliko enega zoba in večinoma so zadovoljni, moči je še vedno dovolj obrati pa se spustijo in s tem posledično tudi poraba.

Če boš iskal izvenstandardne verižnike + verigo se lahko obrneš name 041 723 550 ti jih lahko dobim po precej ugodni ceni.

Popravljeno . Popravil Leteči

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!