Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

žal nisem spremljal foruma dopust in to drugače bi lahko pomagal ker previjam vse te zadeve tok da če bo kdo rabil ni problema skoraj vse se da poštimat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Se kaj vozmo ??. Po 11000 km v tej sezoni je treba pač kaj zamenjat. Imam neki vprašanj, če ve kdo odgovore. Kako se obnesejo Metzeler EXP na Vari oz. kok zdržijo pri zmerni vožnji. Prednjo gumo mam čist hin Michelin Anakee. Je pa zanimivo da je vsa druga ploskev na prednji gumi popolnoma gladka. In če ima kdo tudi spredaj Carbon Loreine zavorne ploščice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Se kaj vozmo ??. Po 11000 km v tej sezoni je treba pač kaj zamenjat. Imam neki vprašanj, če ve kdo odgovore. Kako se obnesejo Metzeler EXP na Vari oz. kok zdržijo pri zmerni vožnji. Prednjo gumo mam čist hin Michelin Anakee. Je pa zanimivo da je vsa druga ploskev na prednji gumi popolnoma gladka. In če ima kdo tudi spredaj Carbon Loreine zavorne ploščice.

Jaz mam lihkar nove Anakee gor. Mi lahko poveš koliko si naredil s tvojimi?

maliP precej hvali Continental TRAIL ATTACK.

Pa tudi o EXP-jkah sem na prejšnjih straneh prebral da so dobre a kot pravi maliP in anketa na Varadero Internetional so Continental TRAIL ATTACK boljše?!?

Javi kaj boš kupil in podaj izkušnje, ker teh ni nikoli dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Se kaj vozmo ??. Po 11000 km v tej sezoni je treba pač kaj zamenjat. Imam neki vprašanj, če ve kdo odgovore. Kako se obnesejo Metzeler EXP na Vari oz. kok zdržijo pri zmerni vožnji. Prednjo gumo mam čist hin Michelin Anakee. Je pa zanimivo da je vsa druga ploskev na prednji gumi popolnoma gladka. In če ima kdo tudi spredaj Carbon Loreine zavorne ploščice.

Evo,moja izkušnja z gumami.Z Anake-zadaj prevozil okrog 13000 km,lani sem dal gor EXP,ki pa se je prej obrabila,mislim,da sem jo menjal nekje med 11-12000km,drugače pa nisem opazil prav nobene razlike,mislim ,da so obe gumi super.Letos sem dal gor navadno tourance,z njo sem prevozil cca 3500 km ,pa se sploh nič ne pozna na gumi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo,moja izkušnja z gumami.Z Anake-zadaj prevozil okrog 13000 km,lani sem dal gor EXP,ki pa se je prej obrabila,mislim,da sem jo menjal nekje med 11-12000km,drugače pa nisem opazil prav nobene razlike,mislim ,da so obe gumi super.Letos sem dal gor navadno tourance,z njo sem prevozil cca 3500 km ,pa se sploh nič ne pozna na gumi.

Jaz sem z Metzeler Tourance naredil 14kilo in so na koncu že močno vlekle v levo tako, da je bila vožnja brez rok nemogoča. Z novimi Anakee je to spet vredu in motor lepo naravnost pelje tudi brez mojih rok na krmilu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem z Metzeler Tourance naredil 14kilo in so na koncu že močno vlekle v levo tako, da je bila vožnja brez rok nemogoča. Z novimi Anakee je to spet vredu in motor lepo naravnost pelje tudi brez mojih rok na krmilu :)

Tema je bolj za med gume a vseeno. Za Tourance "navadno" lahko izrečem le pohvalne besede. Tale na prvi sliki jih ima na grbi 21Kkm do doma pa še okoli 400km (slikano med Šibenikom in Zadrom). Prva je zdržala še kakšne 3,5-4Kkm več.

Druga slika, ko sem prišel domov in jo je zamenjala nova seveda zaradi dobrih iskušenj (Skoraj 22Kkm). Guma se je odlično obnašala v vseh pogojih razen na ilovnatem terenu je bil "gospodar Junc".

Glede EXP Tourance pa takole, Kolega jih je lani namontiral pred odhodom do Baikala. Do sedaj je naredil že 22Kkm. Pravi, da posebne razlike ne čuti, kljub temu, da ima guma po robovih mehkejšo zmes. Je pa guma lepo zaobljeno in enakomerno obrabljena.

Pri moji se na robovih še pozna profil, čeprav je na sredini težko zaznati, da je sploh še kaj profila.

Sicer pa je pred kratki MIRci opremil svojo Varo z Tourance gumami, mogoče bo pa opisal razliko glede na orginalno montirane.

post-7865-125146725957_thumb.jpg

post-7865-125146727862_thumb.jpg

post-7865-12514672888_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam lihkar nove Anakee gor. Mi lahko poveš koliko si naredil s tvojimi?

maliP precej hvali Continental TRAIL ATTACK.

Pa tudi o EXP-jkah sem na prejšnjih straneh prebral da so dobre a kot pravi maliP in anketa na Varadero Internetional so Continental TRAIL ATTACK boljše?!?

Javi kaj boš kupil in podaj izkušnje, ker teh ni nikoli dovolj.

Prednja anakee jih ima sigurn 15 k zadnja pa 11,500 km, in zadnja bo sigurn še za ene 3000 km. Hm. Ma lej po moje tud če bi dal gor Mitas bi ble vredu, glede na to kak se vozmo. Pa nisem neki racer. Z motorjem sem se 3 x pelu 150 km/h, drgač pa naselje okol 60 km/h, izven naselja od 90 - 110 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo že prebral test Varadera v najnovejšem Avtomagazinu? Zanimajo me vaša mnenja glede ugotovitev.

Lep dan!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo že prebral test Varadera v najnovejšem Avtomagazinu? Zanimajo me vaša mnenja glede ugotovitev.

Lep dan!

Nalašč sem ga šel kupit samo zaradi tega članka in moram reči, da me moti le grajanje Varinih zmogljivosti na McAdamu.

Namreč ko mu zadnji amortizer zmehčam za tri klike se motor čudežno spremeni v lepo obvladljivega na McAdamu. Seveda driftal na mcadamu tudi nisem in nikoli to ne bo tak motor kot je recimo Africa ali kaki še lažji endurci ampak vsekakor ni tako slabo kot v članku piše. Seveda ob prehodu nazaj na asfalt amortizer takoj na prvotno nastavitev sicer so ovinki tako čigumasti da te prime strah :)

No sicer so moje ocene rahlo pristranske glede na mojo zaljubljenost v mojo Varico ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sicer nikjer izrecno ni omenjeno, da je na makadamu Varadero slab (razen "da ne kupujete Varadera za uživaško preganjanje po makadamih" in da je avtor pod minuse uvrstil okornost na terenu), kot tudi se mi zdi tista o "vožnji počez, ki je Varaderu popolnoma tuja, malo mimo, ker po mojem mnenju ta motocikel temu niti ni namenjen, ampak to je moje mnenje.

Poleg tiste cvetke o "brezoktanski župci" (ki je nisem čisto razumel, ampak ok, recimo da se je avtor zmotil) in tiste o športnih izpuhih (ki so pač nekomu všeč ali pa ne, in tako ali tako dodatna oprema), sta meni v oči padli predvsem dve opazki:

- Varadero nima števca za gorivo, hkrati pa govori o podatkih o porabi goriva, "ki v zadnjih 125 km, vključno s prečkanjem Predela kažejo, da je bilo teh nekaj km bolj iskro odpeljanih" - tu meni nekaj ni jasno: če ima Varadero števec oz. indikator za porabo, (na angleški strani http://ww1.honda.co.uk/motorcycles/DispatcherServlet?hidAction=Lookup&hidActionDetail=view_equipments&hidMSGID=1&hidMSGCode=ADVENTURE&hidMSGName=Adventure&hidProductID=93&hidSelectedProductCode=XL1000V+ABS+Varadero&hidProductName=XL1000V+ABS+Varadero#focusHere pod New Instrument Panel piše: The Varadero's newly designed instrument panel features new dialdesigns for a more attractive look and easier recognition, and a newfuel mileage gauge that calculates remaining driving distance based onfuel volume and current fuel consumption), za kaj potem potrebuješ še posebej števec za gorivo :hmm:

- in pa: "po več zaporednih ostrih ustavljanjih desno zapestje začne sporočati, da ima dovolj tega špasa. Močnejši zavorni paket Varaderu ne bi škodil" Ker prej govori tudi o "kakšnem dodatnem batku več", sklepam, da je govora bolj o udobju oz. moči potrebne za stisk ročice prednje zavore, kot o zavorni razdalji oz učinku zaviranja kot takem - ker v vseh teh 180 (in nekaj) strani te teme nisem zasledil, da bi kdo dvomil o sposobnostih zavor.

Sprašujem pa zaradi tega, ker je po novem Varadero med najresnejšimi kandidati za moj (prvi) motocikel, ker sem dobil nasvet, da mi bi Varadero glede na moje kilograme z navorom bolje služil kot npr. Transalp ali V-Strom 650, poleg tega pa naj bi bil celo Varadero nekaj milimetrov nižji od Transalpa (838 proti 841 mm), kar mi tudi ustreza in me taki testi potem še bolj zbegajo in potem lahko samo :headbang:

Drugače se pa zahvaljujem za odgovor.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Test ti bo povedal vse.

Če kupuješ novega zahtevaj od prodajalca naj ti ga da na test za en dan in ti bo vse jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav vsem.

sem novi lastnik varadere 1000 in imam ze par km za sabo.motor mi je fuulll ok nič slabega besed okoli motorja.

edino zanima me prednja šipa ker sem visok 190 in mi piha v glavo kar me moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edino zanima me prednja šipa ker sem visok 190 in mi piha v glavo kar me moti.

Prelistaj malo nazaj, vse piše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poleg tega pa naj bi bil celo Varadero nekaj milimetrov nižji od Transalpa (838 proti 841 mm), kar mi tudi ustreza in me taki testi potem še bolj zbegajo in potem lahko samo :headbang:

Drugače se pa zahvaljujem za odgovor.

LP

Varadero je nižji od TA ampak ima tudi občutno bolj širok sedež tako, da se razlika 3 mm v višini kr malo porazgubi oz. dosežeš na TA veliko lepše do tal kot pa na Varaderotu.

Drugače, pa ne smeš imeti straha pred motorjem kot je Varadero, pa ga čisto z lahkoto zajahaš in pelješ.

Pa dober nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- in pa: "po več zaporednih ostrih ustavljanjih desno zapestje začne sporočati, da ima dovolj tega špasa. Močnejši zavorni paket Varaderu ne bi škodil" Ker prej govori tudi o "kakšnem dodatnem batku več", sklepam, da je govora bolj o udobju oz. moči potrebne za stisk ročice prednje zavore, kot o zavorni razdalji oz učinku zaviranja kot takem - ker v vseh teh 180 (in nekaj) strani te teme nisem zasledil, da bi kdo dvomil o sposobnostih zavor.

Drugače se pa zahvaljujem za odgovor.

LP

Varadero ima čisto solidne in zanesljive zavore sploh, če je vgrajen ABS. Je pa res, da če si vajen veliko lažjih špornih strojev, potem Vara zavira leno in neučinkkovito. Sam sem presedlal s sport turing klase (Yamaha Fazer) in sem imel na začetku kar nekoliko problemov se navadit na daljše zavorne poti in potrebo po močnejšem stisku zavorne ročice. Ko se navadiš deluje vse čisto tako kot mora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi bom moral zamenjati sprednje zavorne obloge diskov. Mi lahko svetujete kakšne disk ploščice uporabljate in kje se jih da najbolj ugodno nabaviti? Imam Varadero letnik 2006.

Hvala za nasvet!

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi bom moral zamenjati sprednje zavorne obloge diskov. Mi lahko svetujete kakšne disk ploščice uporabljate in kje se jih da najbolj ugodno nabaviti? Imam Varadero letnik 2006.

Hvala za nasvet!

Lp

Kontaktiraj Letečega; original z dobro ceno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

par postov nazaj mislim,da je nekdo napisal,da se na Vari da montirat NESKONČNO-SE PRAVI ZAPETO VERIGO?

Će je kdo od vas to že počel,bi prosil,da napiše kaj razen tačke je še potrebno snet.

Sedaj sicer nisem pri motorju ampak se mi zdi ,da kaj več verjetno niti ni potrebno sneti,razen običajnega snemanja ,ki se pri tem opravilu pač sname.

Lep dan

HRC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi bom moral zamenjati sprednje zavorne obloge diskov. Mi lahko svetujete kakšne disk ploščice uporabljate in kje se jih da najbolj ugodno nabaviti? Imam Varadero letnik 2006.

Hvala za nasvet!

Lp

Tako kot je raza napisal, Leteči zrihta ugodno. Samo mojo izkušnjo, zadaj sem imel Lucas ploščice (dal gor prejšnji lastnik), ploščice je bilo še kar nekaj vendar ni več prijela, ko je serviser vzel dol je enostavno razpadla :krneki: Pa še disk mi je lepo pobral :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

par postov nazaj mislim,da je nekdo napisal,da se na Vari da montirat NESKONČNO-SE PRAVI ZAPETO VERIGO?

Će je kdo od vas to že počel,bi prosil,da napiše kaj razen tačke je še potrebno snet.

Sedaj sicer nisem pri motorju ampak se mi zdi ,da kaj več verjetno niti ni potrebno sneti,razen običajnega snemanja ,ki se pri tem opravilu pač sname.

Lep dan

HRC

Če je veriga tovarniška, sklenjena, potem je treba poleg ostalega odstranit še zadnjo nihajko/vilico da sploh lahko namontiraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je raza napisal, Leteči zrihta ugodno. Samo mojo izkušnjo, zadaj sem imel Lucas ploščice (dal gor prejšnji lastnik), ploščice je bilo še kar nekaj vendar ni več prijela, ko je serviser vzel dol je enostavno razpadla :krneki: Pa še disk mi je lepo pobral :headbang:

Jaz sem do sedaj bil najbolj zadovoljen z Lorain Carbone SBK ploščicami.

Res rabijo cca 1 km vožnje, da se ogrejejo potem pa grabijo veliko bolje kot originalne, brez poškodb za diske.

Sem jih imel na prejšnji Vari sigurno več kot 25000 km gor pa so še bile čisto OK, posebej zadaj so dlje zdržale od originalnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je raza napisal, Leteči zrihta ugodno. Samo mojo izkušnjo, zadaj sem imel Lucas ploščice (dal gor prejšnji lastnik), ploščice je bilo še kar nekaj vendar ni več prijela, ko je serviser vzel dol je enostavno razpadla ph34r.gif Pa še disk mi je lepo pobral headbang.gif

Hvala za nasvet; bom kontaktiral letečega!!!worship.gif

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem do sedaj bil najbolj zadovoljen z Lorain Carbone SBK ploščicami.

Res rabijo cca 1 km vožnje, da se ogrejejo potem pa grabijo veliko bolje kot originalne, brez poškodb za diske.

Sem jih imel na prejšnji Vari sigurno več kot 25000 km gor pa so še bile čisto OK, posebej zadaj so dlje zdržale od originalnih.

Tudi jaz vozim z Lorain Carbone SBK ploščicami in sem z njimi zelo zadovoljen.

Je pa res kot je že napisal Vulcan, da rabijo določen čas da pridejo na delavno temparaturo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!