Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

@Fakin,

mislim, da je BIT forumov ravno v izmenjavi informacij o dobrih serviserjih, prodajalcih in drugih ponudnikih proizvodov ter storitev. Prav tako kot je lahko to za pomoč med kolegi forumaši, ki s tem preprečijo odiranje in sleparjenje ponudnikov.

Ravno dober glas po forumih in ustnem izročilu je lahko največja nagrada za poštene in dobre strokovnjake, ker s tem vidijo, da se poštenje izplača in da odiranje ne prinese hitrega zaslužka.

No kaj bom nakladal POHVALI dobrega trgovca in POGRAJAJ tistega z preveliko maržo, POHVALI dobrega in poštenega serviserja in OKARAJ sleparja ter oderuha...

Reklama na forumi iz strani forumašev ni nič narobe le od nje forum nič ne zasluži vendar servis/trgovina, ki bo videla,da se na forumu o njej dobro govori bo tudi reklamo pripela in plačala...

Uff me kar prsti bolijo :)

In drugače Bojči kak si kaj ;)

:oops:Lepo si me sku....!!!:cry: Pa še škrat mi je v prejšnjem postu nagajal.............."Ova noč nije moj dan":slap:

OK Scottie zdaj pa malo bolj resno; nisem se imel namena egoistično ograjevat, pač pa sem hotel pač spoštovati neka pravila ( vem da ko sem kupoval motor in sem lepil linke, so mi jih moderatorji na forumu brisali). Kot si videl sem bil pripravljen vsakemu podat informacijo, ker sem tudi jaz na ta način prišel do marsikaterega dela za motor bolj ugodno:notworthy: . In zato sem vsem ki so mi pomagali z informacijami neizmerno hvaležen.

No in sedaj k bistvu gumam - Metzeler Tourance EXP M cena za komplet 207€. Montaža 20€. Lastnik Zlatko je motorist in zadevo opravi v nulo. Firma pa je MOTOGOLDI iz Pernice.

Fantje upam da ste zadovoljni:? Če še kdo potrebuje kakšno informacijo, sem na voljo!!!

Lp

Bojan - Fakin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fakin, zakaj taka tajanstvenost?

Jaz sem dal v četrtke moniratz novo zadnjo gumo - conti - road atack - ali nekaj takega - pa me je vse skupaj z montažo koštalo 18 eurosov -pri Širniku .

Če pa je še kje kaj ceneje - zakaj ni za objavo?

Tudi jaz sem do zdaj vendo menjaval pri Širniku, opravijo zadevo profi in po ugodni ceni, če pa je še kje ugodneje, pa toliko bolje :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet težave z mojo mašinco... letnik 2001... včeraj med vožnjo močno "puhnilo" v sprednjem delu motorja, moder dim in smrad po zažganem olju... :surrender: Začel izgubljati olje, tako da sem od Ravbarkomande vozil največ 70 km/h oz. do največ 3000rpm. Cela leva stran motorja popolnoma nameščena in ustrezno konzervirana za nekaj časa :evilgrin: Danes sem imel čas in malo bolj natančno pregledal in je mastno okoli "dihtnge" na pokrovu prednjega cilindra, najbolj pa potem na levi strani proti hladilniku in pipci za gorivo. Upam, da je s cilindrom vse v redu, glede na to, da je motor tekel normalno in je samo olje ven teklo, in da so samo tesnila... Nivo olja je danes malo pod polovico.

NI NAM LAHKO :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj Širnik ali Motogoldi - cene so primerljive. Se pa raje zapeljem k Širniku ker je je lepa pot do Radelj.

Ma ja.......... to je samo moje mnenje.

Sem pa 100% za to, da si na forumu izmenjujemo koristne informacije..............

Gremo delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler 110/80R 19 59V TL Tourance-EXP FR.

110/80 R19 V

88,31 EUR

Redna cena: 88,31 EUR

Na zalogi

Metzeler 150/70R 17 69V TL Tourance-EXP

150/70 R17 V

116,03 EUR

Redna cena: 116,03 EUR

Tole je iz Gumicentra iz Lendave.Me pa zanima, kakor sem bral tuje forume, naj bi Metzeler tresla med 40 in 70.

Jaz sem imel do sedaj Michelin Anakee.Z njimi sem prevozil prek 11000 km.Dobro so držale v vseh pogojih.V Labi pa jih v akciji dobim obe za 188 eur.Tako da sedaj sem malo v dilemi.Naj ni kdo pove svoje izkušnje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler 110/80R 19 59V TL Tourance-EXP FR.

110/80 R19 V

88,31 EUR

Redna cena: 88,31 EUR

Na zalogi

Metzeler 150/70R 17 69V TL Tourance-EXP

150/70 R17 V

116,03 EUR

Redna cena: 116,03 EUR

Tole je iz Gumicentra iz Lendave.Me pa zanima, kakor sem bral tuje forume, naj bi Metzeler tresla med 40 in 70.

Jaz sem imel do sedaj Michelin Anakee.Z njimi sem prevozil prek 11000 km.Dobro so držale v vseh pogojih.V Labi pa jih v akciji dobim obe za 188 eur.Tako da sedaj sem malo v dilemi.Naj ni kdo pove svoje izkušnje

Moje izkušnje z Tourance so samo :notworthy:. Pred potjo v Gruzijo in Armenijo sem dal namontirat obe novi (navadni). Glede na obrabo bom tudi s tem kompletom opravil sigurno več kot 20kkm. Prejšnja zadja držala 21kkm sprednja pa 26kkm. To je bil tudi glavni razlog, da sem se odločil za "navadne" ne pa EXP. Nikoli sledi o kakšnem tresenju. Vzrok za tresenje so pa lahko različni (tudi guma, vendar to je redko).

Je pa moje mišlene tako, če si zadovoljen z Anakee vzemi tudi cena je primerna.

ps, Število prevoženih km je pa odvisno od leve roke :whistle:.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje z Tourance so samo :notworthy:. Pred potjo v Gruzijo in Armenijo sem dal namontirat obe novi (navadni). Glede na obrabo bom tudi s tem kompletom opravil sigurno več kot 20kkm. Prejšnja zadja držala 21kkm sprednja pa 26kkm. To je bil tudi glavni razlog, da sem se odločil za "navadne" ne pa EXP. Nikoli sledi o kakšnem tresenju. Vzrok za tresenje so pa lahko različni (tudi guma, vendar to je redko).

Je pa moje mišlene tako, če si zadovoljen z Anakee vzemi tudi cena je primerna.

ps, Število prevoženih km je pa odvisno od leve roke :whistle:.

::eek: Nisem vedel, da je gas na levi??????? Ah ja::headbang: BairisheM::kva2: Wagen

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet težave z mojo mašinco... letnik 2001... včeraj med vožnjo močno "puhnilo" v sprednjem delu motorja, moder dim in smrad po zažganem olju... :surrender: Začel izgubljati olje, tako da sem od Ravbarkomande vozil največ 70 km/h oz. do največ 3000rpm. Cela leva stran motorja popolnoma nameščena in ustrezno konzervirana za nekaj časa :evilgrin: Danes sem imel čas in malo bolj natančno pregledal in je mastno okoli "dihtnge" na pokrovu prednjega cilindra, najbolj pa potem na levi strani proti hladilniku in pipci za gorivo. Upam, da je s cilindrom vse v redu, glede na to, da je motor tekel normalno in je samo olje ven teklo, in da so samo tesnila... Nivo olja je danes malo pod polovico.

NI NAM LAHKO :wallbash:

Kaj to pomeni spet težave :? verjetno tisti, ki je odpiral pokrov za pregled ventilov ni dal novih tesnil in je dal kar stare nazaj in posledica je puščanje olja....to je predvidevanje :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje z Tourance so samo :notworthy:. Pred potjo v Gruzijo in Armenijo sem dal namontirat obe novi (navadni). Glede na obrabo bom tudi s tem kompletom opravil sigurno več kot 20kkm. Prejšnja zadja držala 21kkm sprednja pa 26kkm. To je bil tudi glavni razlog, da sem se odločil za "navadne" ne pa EXP. Nikoli sledi o kakšnem tresenju. Vzrok za tresenje so pa lahko različni (tudi guma, vendar to je redko).

Je pa moje mišlene tako, če si zadovoljen z Anakee vzemi tudi cena je primerna.

ps, Število prevoženih km je pa odvisno od leve roke :whistle:.

To , da zdržijo Metzeler več km, je pomembno.Če pa še dobro držijo pa je za razmislit o zamenjavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler ima gumo z iznako H ravno da odpravi morebitno tresenje sploh pri novih letnikih varader.

Sicer nisem lastnik, ampak na motorju od frenda je razlika po zamenjavi orginal gume po 7000 km za tourance exp.

Kar je pa mene impresioniralo je globina profila na zadnji koli ki je po več kratni meritvi 1cm :worship: tako da 10km km s to gumo je po moje samo ogrevanje :boobies:

Popravljeno . Popravil Electric
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je bilo v štartu na EXPjki 1 cm (ga nisem meril) profila, je sedaj po prevoženih 5 kkm še 6 mm(izmmerjenih), torej še za enkrat toliko km in ostane 1 zakoniti mm. Vožnja izključno 2 (170 kg), in vsaj en kovček brez ekstremnih pretiravanj v hitrosti.

Prejšnja navadna je obrnila 12600 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem z zadnjo EXP naredil 12000 km pa je bilo profila še za cca 2000 km, ampak sem jih menal ker sem šel na dalšo turo. Prednja pa ima 18000 km in zdaj kliče po novi.

lp Stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slika 1 še cca 400km do doma pri Benkovcu.

Slika 2 doma v garaži (omenjenih 21kkm) demontirano kolo (v prtljažnik pa v gumikliniko po novo).

Na tujih forumih se precej pritožujejo na kilometražo EXP gum glede na "navadne". Tudi kolega je opazil hitrejšo obrabo najbrž je razlog za to izboljšana zmes, ki pa ponuja tudi boljši oprijem na mokrem in suhem.

post-7865-062526700 1280262315_thumb.jpg

post-7865-063106600 1280262342_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Metzeler ima gumo z iznako H ravno da odpravi morebitno tresenje sploh pri novih letnikih varader.

Sicer nisem lastnik, ampak na motorju od frenda je razlika po zamenjavi orginal gume po 7000 km za tourance exp.

Kar je pa mene impresioniralo je globina profila na zadnji koli ki je po več kratni meritvi 1cm :worship: tako da 10km km s to gumo je po moje samo ogrevanje :boobies:

KO gledam oznake H naj bi to pomeniko max hitrost 210

V 240

POtem pomeni to , da moram raje montirat H.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KO gledam oznake H naj bi to pomeniko max hitrost 210

V 240

POtem pomeni to , da moram raje montirat H.

Mišljena je dodatna oznaka H ne razred hitrosti, če se ne motim pa so te z dodatno oznavo v V razredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil Zumo-ta in sedaj imam nekaj vprašanj::?

1.Kako je najbolje rešiti napajanje? Direktno iz akumulatorja ali obstaja še kakšna druga opcija (katera je najboljša)? Če ga napajam iz akumulatorja kako je najbolje potegniti kabel? Moram sneti rezervar in ga potegniti spodaj ali je še kakšna druga rešitev? Moram sneti plastike oz. kakšen je postopek, da potegnem kabel pod rezervarjem?

2. Kje ga je najbolje namestiti; direktno na krnilo ali na nosilec zavorne ročice? Vaše izkušnje in spoznanja?

3. Moram biti na kaj posebej pozoren?

Hvala za pomoč! :worship:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil Zumo-ta in sedaj imam nekaj vprašanj::?

1.Kako je najbolje rešiti napajanje? Direktno iz akumulatorja ali obstaja še kakšna druga opcija (katera je najboljša)? Če ga napajam iz akumulatorja kako je najbolje potegniti kabel? Moram sneti rezervar in ga potegniti spodaj ali je še kakšna druga rešitev? Moram sneti plastike oz. kakšen je postopek, da potegnem kabel pod rezervarjem?

2. Kje ga je najbolje namestiti; direktno na krnilo ali na nosilec zavorne ročice? Vaše izkušnje in spoznanja?

3. Moram biti na kaj posebej pozoren?

Hvala za pomoč! :worship:

Lp

Jaz sem rezervoar samo odvil ter ga podložil v najvišji točki ter na slepo poskušal najti pot z žico od sedeža proti luči. (ni tako težko) ter nato na to žico navezal kable in jih potegnil pod rezervoarjem. Napajanje imam naravnost iz baterije vendar preko varovalke in releja ki ga preklapljajo kratke luči (no mislim, da so luči). Montiral sem pa na krmilo le med krmilo in objemke nosilca sem navil dve plasti pletenega plastičnega traku, ki se ga uporavlja za vezanje kartonske embalaže (da ne poškoduje krmila).

Od kablov pa rabim le napajanje druge sem s termo požirkami, da mi ne zateka voda vanje.

Happy navigating ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil Zumo-ta in sedaj imam nekaj vprašanj::?

1.Kako je najbolje rešiti napajanje? Direktno iz akumulatorja ali obstaja še kakšna druga opcija (katera je najboljša)? Če ga napajam iz akumulatorja kako je najbolje potegniti kabel? Moram sneti rezervar in ga potegniti spodaj ali je še kakšna druga rešitev? Moram sneti plastike oz. kakšen je postopek, da potegnem kabel pod rezervarjem?

2. Kje ga je najbolje namestiti; direktno na krnilo ali na nosilec zavorne ročice? Vaše izkušnje in spoznanja?

3. Moram biti na kaj posebej pozoren?

Hvala za pomoč! :worship:

Lp

Da se izognš stalnemu napajannju (stalni plus na pinih gredlja) je najbolje vzeti napajanje od parkirne luči. S tem se tudi izogneš vlečenju kablovja pod tankom.

Nosilec namontiraj na levo stran, tako, da ne bo zakrival ostalih instrumentov in ti bo "na roko" za morebitno (nevarno) tipkanje.

Na forumu je bilo nekaj nazaj objavljenih kar nekaj slik montaže. Pazi na kable, da jih urediš in pripneš, tako, da ne bodo zapenjali ob premikanju krmila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se izognš stalnemu napajannju (stalni plus na pinih gredlja) je najbolje vzeti napajanje od parkirne luči. S tem se tudi izogneš vlečenju kablovja pod tankom.

Nosilec namontiraj na levo stran, tako, da ne bo zakrival ostalih instrumentov in ti bo "na roko" za morebitno (nevarno) tipkanje.

Na forumu je bilo nekaj nazaj objavljenih kar nekaj slik montaže. Pazi na kable, da jih urediš in pripneš, tako, da ne bodo zapenjali ob premikanju krmila.

Po zgornjem imam jaz priklopljeno in mi odlično služi. Pridi si jutri pogledat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Na Varaderi letnik 99 se mi je pojavila naslednja težava:

Zavora na zadnjem kolesu ne popusti popolno in se čeljust ter disk med vožnjo grejeta kljub temu, da zavore takrat ne uporabljam.

Za odpravo težave sem že zamenjal zavorno tekočino, prezračil zavorni sistem, očistil zavorne batke, kateri se sedaj lepo premikajo in namazal vitalne dele zavorne čeljusti. Vse to mi težave še ni odpravilo.

Je slučajno imel kdo od vas podoben problem, ali ima kdo kakšno idejo kaj bi še lahko bilo narobe?

Za odgovore in morebitne rešitve problema se vam že vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav,

Jernej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Na Varaderi letnik 99 se mi je pojavila naslednja težava:

Zavora na zadnjem kolesu ne popusti popolno in se čeljust ter disk med vožnjo grejeta kljub temu, da zavore takrat ne uporabljam.

Za odpravo težave sem že zamenjal zavorno tekočino, prezračil zavorni sistem, očistil zavorne batke, kateri se sedaj lepo premikajo in namazal vitalne dele zavorne čeljusti. Vse to mi težave še ni odpravilo.

Je slučajno imel kdo od vas podoben problem, ali ima kdo kakšno idejo kaj bi še lahko bilo narobe?

Za odgovore in morebitne rešitve problema se vam že vnaprej zahvaljujem.

Lep pozdrav,

Jernej

Kaj je pa z delovanjem CBS sistma? Ko zaviraš s sprednjo, zaviraš z levo čeljustjo prednjega kolesa tudi zadnje kolo. Oglej si sistem vpetja leve zavorne čeljusti, ki zgoraj pritiska batek zadnje zavore!

Če ti tam ne popušča, ti zadnje kolo vseskozi zavira, brez da bi tiščal vzvod zadnje zavore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je pa z delovanjem CBS sistma? Ko zaviraš s sprednjo, zaviraš z levo čeljustjo prednjega kolesa tudi zadnje kolo. Oglej si sistem vpetja leve zavorne čeljusti, ki zgoraj pritiska batek zadnje zavore!

Če ti tam ne popušča, ti zadnje kolo vseskozi zavira, brez da bi tiščal vzvod zadnje zavore!

Sem preveril.

CBS deluje normalno.

Problem se pojavi, ko zaviram z ročico zadnje zavore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj to pomeni spet težave :? verjetno tisti, ki je odpiral pokrov za pregled ventilov ni dal novih tesnil in je dal kar stare nazaj in posledica je puščanje olja....to je predvidevanje :(

No ne tako na pamet... Motor sem danes zrihtal. Porinilo mi je ven membrano ob strani pokrova in je puščalo olje. Membrana oz. tesnilo ni bilo nič dotrajano oz. ni nihče odpiral pokrova ker za to ni bilo potrebe.

Vzrok da do tega pride je verjetno slab bencin ali kakšna umazanija v bencinu in zaradi kompresije porine membrano ven. Pač smola, kaj čmo, upajmo, da bo zdaj v redu...

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ne tako na pamet... Motor sem danes zrihtal. Porinilo mi je ven membrano ob strani pokrova in je puščalo olje. Membrana oz. tesnilo ni bilo nič dotrajano oz. ni nihče odpiral pokrova ker za to ni bilo potrebe.

Vzrok da do tega pride je verjetno slab bencin ali kakšna umazanija v bencinu in zaradi kompresije porine membrano ven. Pač smola, kaj čmo, upajmo, da bo zdaj v redu...

Oprosti,če si nekako zdaj užaljen, sem napisal da se "predvideva"...da bi lahko temu bil vzrok,(verjetno veš, da je potrebno pregledat zračnost ventilov-pri tem gre pokrov dol-a ne ;) ) če je tako, raje drugič prej odpravi napako pa pol napiši kako si odpravil napako ali pa pač svojih težav enostavno ne deliš z nami, da ne bomo govorili nekaj na pamet :whistle:

V glavnem, da si porihtal :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:worship: Scottie, Raza in Valter hvala za odgovore in nasvete glede zumota :worship:

Sem bil danes pri Staru in si v "živo" ogledal kako je rešil napajanje. Zadeva z napajanjem preko parkirne luči je zelo zanimiva (ker odpade vlečenje kabla pod tankom). Tako da mi je danes skoraj vse jasno :? - povdarek je na skoraj!!!

Nekaj sem pozabil vprašat; koliko km na tank imate nastavljene zumote?

Lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!